Podle průzkumu společnosti Tesco si každá třetí žena dopřává zmrzlinu „za odměnu“.

 Letní měsíce a tropická vedra lákají Čechy k nákupu osvěžujících zmrzlin. Pro výrobce i obchodníky to znamená období zvýšeného zájmu o tento sortiment. V obchodech společnosti Tesco narůstají v letním období* prodeje zmrzlin o více než sto padesát procent.

V létě nakupuje zmrzlinu alespoň jednou týdně více než šedesát procent Čechů, ale ani v zimě úplně nezmizí z nákupních košíků: alespoň jedenkrát za měsíc se objeví u čtyřiceti procent zákazníků. Vyplývá to z on-line průzkumu**, který pro společnost Tesco zpracovala výzkumná agentura Perfect Crowd.

kompozice

Ženy nejraději vanilkovou, muži nejčastěji sáhnou po čokoládové

Mezi nejoblíbenější příchutě patří vanilková, čokoládová a jahodová. Průzkum ukázal,
že čokoládovou zmrzlinu volí nejčastěji muži a respondenti bez dětí, zatímco ženy a respondenti s dětmi upřednostňují příchuť vanilkovou. Co se týká složení, je jednoznačně nejoblíbenější zmrzlina smetanová, a to zejména u mužů. Ovocné zmrzliny jsou populární především v rodinách s dětmi a mezi lidmi ve věku 27 – 44 let, ženy pak dávají častěji než ostatní přednost jogurtovým zmrzlinám. „Z našich dat vyplývá, že zákazníci upřednostňují nanuky, které
se v loňském roce podílely na prodejích téměř 40 %,“ uvádí Jiří Mareček, tiskový mluvčí společnosti Tesco.

Zmrzlina jako pokušení

Zajímavé srovnání mezi muži a ženami se nabízí i v případě volby zmrzliny „za odměnu“ či jako dezert po jídle. „Jako odměnu si zmrzlinu dopřeje třicet procent žen a jako sladkou tečku po jídle 15 procent žen,“ komentuje výsledky studie výzkumnice Zuzana Hájková z výzkumné agentury Perfect Crowd a dodává: „Naproti tomu téměř čtyřicet procent mužů odpovědělo, že si zmrzlinu jako sladkou tečku nedává nikdy. Ženy navíc častěji souhlasily s tvrzením, že pokud narazí
na zmrzlinu, jdou veškerá předsevzetí stranou.“ Třetina žen však v průzkumu zároveň přiznala,
že se snaží hlídat konzumaci zmrzliny kvůli přibývání na váze. Mezi muži odpovědělo na stejnou otázku kladně pouze osmnáct procent respondentů.

Ochutnejte to nejlepší

IMG_5192_cherry   IMG_5197_cokocream

Creamy Ice cream cherry, 1 litr

Výběrová zmrzlina s višňovou                      a smetanovou příchutí.

Tesco, cena: 46, 90 Kč

 

Choco Team, 1 litr

Lahodná smetanová čokoládová zmrzlina    s 5 % kousků pravé čokolády.

Tesco, cena: 66, 90 Kč

 

IMG_5211_vanilka

 

 

ts_chocolatino

Vanilla flavon ice cream, 120 ml

Nanuk s vanilkovou příchutí v mléčné čokoládě. Rychlé a smyslné osvěžení pro letní dny.

Tesco, cena: 29, 90 Kč

 

Chocolatino, 900 ml

Zmrzlina s příchutí mléčné čokolády, posypaná nastrouhanou mléčnou a bílou čokoládou.

Tesco, cena: 56, 90 Kč

TESCO_SMETANOVA_ZMRZLINA_VANILKA   Neapolitan

Vanilla Tesco Finest, 500 ml

Smetana z Polabí v kombinaci se skvělou chutí pravé vanilky. Nejvyšší kvalita řady Tesco Finest.

Tesco, cena: 88, 90 Kč

 

Neapolitan sandwich, 180 ml

Neodolatelná trojkombinace nejoblíbenějších příchutí (vanilka, čokoláda a jahoda) spojená v chutné oplatce.

Tesco, cena 9, 90 Kč

www.itesco.cz

tisková zpráva

Reklama