.

Celý svět pláče: Útok ve Francii si vyžádal minimálně 80 mrtvých

Novinky

Celý svět pláče: Útok ve Francii si vyžádal minimálně 80 mrtvých

Sotva se stihla Francie vzpamatovat z tragédie v pařížském Bataclanu, už truchlí nad dalšími desítkami obětí. A s ní celý svět. V Nice včera pozdě večer najel řidič nákladního auta do davu lidí oslavujících Den pádu Bastily.

Francie hlásí 80 mrtvých a desítky zraněných lidí, z toho 18 v kritickém stavu. K útoku došlo ve chvíli, kdy lidé čekali na rušné promenádě na slavnostní ohňostroj. Zatím neznámého řidiče policie zastřelila až po téměř dvou kilometrech zběsilé jízdy davem. K útoku se zatím nikdo nepřihlásil.

france

Zdroj foto: Shutterstock

   
15.07.2016 - Redakční novinky - autor: (red)

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [79] Dudlajlama [*]

    gerda — #77 Holt byli Amici uspesnejsi a vyrobili ji jako prvni. I ostatni vudci na jejim vytvoreni tezce pracovali a kdyby ji mel jako prvni Hitler, tak si myslis, ze by ji nepouzil?

    superkarma: 1 16.07.2016, 19:05:51
  2. avatar
    [78] Dudlajlama [*]

    gerda — #77 Kdyby Japonci kapitulovali a podepsali primeri, tak se nevyzkouselaSml80.

    Rikina — #75 Sml67

    superkarma: 1 16.07.2016, 18:57:56
  3. avatar
    [77] gerda [*]

    Dudlajlama — #69Já moc dobře vím, co dělali Japonci, ne nadarmo se jim říkalo žlutí ďáblové. Ale pořád to neodůvodnilo použití tak strašné ničivé zbraně jen kvůli tomu, aby se vyzkoušela. Cynicky řečeno, bylo to velmi "nesportovní".

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #78
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #79
    superkarma: 1 16.07.2016, 13:13:55
  4. avatar
    [76] gerda [*]

    Rikina — #75To by bylo na dlouhé povídání.....

    superkarma: 0 16.07.2016, 10:58:16
  5. [75] Rikina [*]

    ... a už vůbec nějak nechápu, proč se vlastně míchají výpady proti Američanům obecně a americké armádě zvlášť k článku o psychopatovi, co povraždil nevinné obyvatelstvo. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #76
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #78
    superkarma: 3 16.07.2016, 07:45:48
  6. [74] Rikina [*]

    gerda — #73 No, to holt je válka. To se takové věci stávají. Krutosti byly oboustranné, a s archeologickými památkami se nikdo nemazal v žádné válce, a ani dneska, kdyby něco, by se válečná operace neplánovala tak, aby se vyhnula pamětihodnostem, druhá věc je, jestli tenkrát vůbec bylo nějaké obecné povědomí o tom, že tam jakási Planina džbánů je. Teď je sice na seznamu kulturního dědictví Unesco, ale předtím to mnoho století nikoho nezajímalo... Sml80

    superkarma: 0 16.07.2016, 07:41:36
  7. avatar
    [73] gerda [*]

    Jo, a čím mě taky amíci hodně naštvali bylo bombardování Planiny džbánů. To bylo opravdu mimořádně hloupé a svědčí o tom, že když se válčí, tak se na nic nehledí. Války jsou svinstvo a úchylka lidstva.

    V šedesátých letech byla planina terčem amerického bombardování, množství nevybuchlé munice komplikuje výzkum lokality a odrazuje návštěvníky. Tři největší z několika desítek polí, kde se nacházejí kamenné džbány, byly od munice vyčištěny.

    1. na komentář reaguje Rikina — #74
    superkarma: 1 16.07.2016, 06:31:20
  8. avatar
    [72] gerda [*]

    Rikina — #65No, prostě nevyhráli. Za dvacet let to nedokázali. Jistěže tam sami neválčili, ona to vlastně byla válka proti komunistům a podpora Jižního Vietnamu. Chovali se tam ovšem naprosto prasácky a já si dobře vzpomínám na demonstrace proti válce ve Vietnamu, které probíhaly i v USA samotných. Není divu, ke cti jim to rozhodně neslouží a američtí veteráni si nesli strašné následky. I literárně to bylo zpracováno.

    Válka byla vedena se značnou krutostí; trpěli vietnamští civilisté (Masakr v My Lai, Masakr v Hue, Masakr v Dak Son, Masakr v Phuoc-vinh) a bylo ničeno životní prostředí po celé zemi. USA použily proti rostlinným porostům defoliant Agent Orange, aby po odlistění přestal prales partyzánům sloužit jako bezpečný úkryt. Použity byly i další chemické látky, např. kyselina dimethylarsinová (Agent Blue) na zničení úrod rýže.

    superkarma: 2 16.07.2016, 06:26:23
  9. avatar
    [71] Dudlajlama [*]

    Davidek — #70Presne tak, ted se zacnou rojit obhajujici varianty ze vsech stran.

    superkarma: 0 15.07.2016, 22:40:57
  10. avatar
    [70] Davidek [*]

    risina — #67 .. příště čti pozorněji

    The truck driver, who was known to police, was said to have shouted 'Allahu Akbar' – God is great in Arabic – before being killed in a clear suicide mission. Pro-ISIS groups have been celebrating the attack, orchestrated to coincide with France's most important national holiday.

    Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3691019/Several-people-injured-truck-crashes-crowd-Bastille-Day-celebrations-Nice.html#ixzz4EVn5yQxn

    Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #71
    superkarma: 0 15.07.2016, 22:37:20
  11. avatar
    [69] Dudlajlama [*]

    gerda — #56Videla jsi dokument pred atomovkou? Cely svet byl uz unaveny z valky, jenom Japonci jeli tvrde dal a nehodlali s tim prestat. Mozna by nebylo od veci par dokumentu zkouknut. Bylo to strasne a krute, zarvali civiliste, ale byla valka, lidi zahynuly miliony i jinde. Konvencni zbrane a postup seshavaly atd. Mimochodem, zrovna Japonci se se svymi odpurci taky nijak neparali, takovi Cinane by mohli vypravet.

    1. na komentář reaguje gerda — #77
    superkarma: 0 15.07.2016, 22:35:35
  12. avatar
    [68] Dudlajlama [*]

    risina — #67Stejne je v jejich populaci procentuelne vic vymytych a frustrovanych mozku, nez kdekoliv jinde. Mzna jedl veprove, ale "Buh je velky" dle svedku kricel, takze babo rad.

    superkarma: 1 15.07.2016, 22:30:06
  13. avatar
    [67] risina [*]

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3691895/He-drank-alcohol-ate-pork-took-drugs-NOT-Muslim-Truck-terrorist-Mohamed-Lahouaiej-Bouhlel-s-cousin-reveals-unlikely-jihadist-beat-wife-NEVER-went-mosque.html

    Podle tohoto clanku nebyl ten utocnik snad ani muslim - jedl veprove, pil alkohol, nemodlil se, nechodil do mesity...

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #68
    2. na komentář reaguje Davidek — #70
    superkarma: 0 15.07.2016, 22:04:04
  14. avatar
    [66] kobližka [*]

    Davidek — #64 Prosím tě,kdo se naváží do USA? Já teda určitě ne a že Vietnam byl jejich velkej průšvih,to ví každej...

    superkarma: 5 15.07.2016, 21:03:45
  15. [65] Rikina [*]

    gerda — #60 Prosím? Kde že dostali "Amíci na prdel" - ve Vietnamu? To snad ne. Doporučuju o tom něco přečíst, nejlépe asi nějakou učebnici moderních dějin. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #72
    superkarma: 0 15.07.2016, 21:01:12
  16. avatar
    [64] Davidek [*]

    gerda — #60 kobližka — #57 Mickey Mouse — #55 .. nechápu proč se navážíte do USA leda že by byla řeč o jeho současném muslimském prezidentovi který z Bílého domu v listopadu konečně odprejskne ..

    TrumpSml67 ClintonSml68

    1. na komentář reaguje kobližka — #66
    superkarma: 1 15.07.2016, 20:32:09
  17. avatar
    [63] Dudlajlama [*]

    datura — #62Me uz zase rozciluje, jak se vsechno, ale uplne vsechno hazi na Amiky. Slavna Evropa ma tuny masla na hlave, vcetne nasledku za kolonie. Navic se v dobe jejich opousteni dala domorodcum moznost, se nastehovat do zemi kolonizatoru, coz byl zacatek problemu, jak se nyni ukazuje. Vcetne mohutne vyroby zbrani, kam se asi ty zbrane vyrobene v Evrope vvazeji, kdyz Evropa sama ma leda tak pidiarmadu? Tohle ukazovani a hazeni viny jednim smerem mi prijde zrovna tak ubohe, jako kdyz mohamedani vini cely zbytek sveta za sve frustrace a neuspechy. A uplne navic ma Amerika nyni hodne starosti, aby nevyhral Trump, protoze by se jim zacal ten levicovy domecek pekne bortit. Sranda, ze dnes prichazi levice nikoliv z vychodu, ale ze zapadu.

    superkarma: 0 15.07.2016, 20:24:31
  18. avatar
    [62] datura [*]

    Mickey Mouse — #55hlavně to nebylo na jejich území, tak co, hlavně, že mohl fungovat zbrojní průmysl.Sml80Sml80 Už mě to točí, jak se Amíci míchají do všech konfliktů.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #63
    superkarma: 3 15.07.2016, 19:32:48
  19. [61] dadma [*]

    risina — #41 Tak tihle lidé jsou myslím v pořádku a navíc každý má svůj fungující stát.

    superkarma: 0 15.07.2016, 18:26:20

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] gerda [*]

    kobližka — #57No vidíš, dobře, že to připomínáš, tam dostali pěkně na prdelSml57 Dodnes z toho mají mindrák.

    1. na komentář reaguje Davidek — #64
    2. na komentář reaguje Rikina — #65
    superkarma: 1 15.07.2016, 18:22:16
  2. [59] iřka [*]

    Bébina — #11 Je mi z toho hodně špatně,ale jinak s Vámi souhlasím ve všem. Ale ani my bysme k tomuto všemu neměli mlčet. To už se netýká jen někoho,týká se to všech lidí.

    superkarma: 0 15.07.2016, 18:07:28
  3. avatar
    [58] bezinka [*]

    Bébina — #11 ...také plně souhlasím

    superkarma: 0 15.07.2016, 17:51:22
  4. avatar
    [57] kobližka [*]

    gerda — #56 Nebo Vietnam...

    1. na komentář reaguje gerda — #60
    2. na komentář reaguje Davidek — #64
    superkarma: 2 15.07.2016, 17:29:19
  5. avatar
    [56] gerda [*]

    Mickey Mouse — #55Ještě sem teda lezu jednou. Atomovka na Hirošimu, to teda bylo ve jménu čeho?Sml58

    1. na komentář reaguje kobližka — #57
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #69
    superkarma: 2 15.07.2016, 17:10:21
  6. avatar
    [55] Mickey Mouse [*]

    lalica — #49 Dobře. Ukažte mi jedinou válku, kterou začali Američané kvůli tomu, aby někomu vnutili demokratické uspořádání státu.

    O žádné takové nevím. Většinou válčili proto, aby zachránili životy milionů lidí, které ohrožoval někdo úplně jiný. Platí to 2.světové stejně jako o válkách v Koreji, ve Vietnamu, na Haiti, v zálivu nebo třeba v Lýbii. Vždy tím hlavním cílem bylo zabránit krveprolití, které buď hrozilo nebo už probíhalo. Ani v jednom případě z toho Američani nečekali a ani neměli okamžité zisky (někdy ani dlouhodobé).

    1. na komentář reaguje gerda — #56
    2. na komentář reaguje datura — #62
    3. na komentář reaguje Davidek — #64
    superkarma: 1 15.07.2016, 16:55:24
  7. [54] anina4 [*]

    je to něco šíleného, právě sleduju zprávy v tv

    superkarma: 0 15.07.2016, 16:51:30
  8. avatar
    [53] marianaant [*]

    Včera večer jsem se dívla na koncert co dávala ČT2 z Paříže, když jsem viděla ty davy lidí tak jsem si zrovna myslela, že kdyby tam vlítl nějaký ten šílenec tak by to špatně dopadlo. Ono to bohužel potkalo Nice , je to fakt hrozné a ti co toto dělají jsou opravdu šílenci. Tolik nevinných lidí přijde kvůli nějakému blbovi o život.Hnus a fakt trest tomu jednomu, neodčinní smrt tolika lidí.Sml68Sml68

    superkarma: 0 15.07.2016, 15:24:34
  9. avatar
    [52] glady [*]

    Maryene — #40přesně tak

    superkarma: 0 15.07.2016, 15:19:24
  10. avatar
    [51] gerda [*]

    Mickey Mouse — #46Etnicky ne.Sml23 Své předky ve Francii nemá, ty má v Africe. Nábožensky taky ne, vyznává náboženství příslušné jinému kontinentu. Sml23. A jmenoval se Mohamed Lahouaiej Bouhlel - fakt typicky francouzskéSml52 Většina Francouzů má taky jiné náboženství než islámSml58. Křesťané naposledy táhli proti nevěřícím v křížových výpravách ve středověku. Oni bohužel středověk prožívají teprve v současnosti. Nutno ovšem uznat, že techniku mají lepší než ti křižáci před staletími.

    Tak, jak se Němci cítí provinile za II. světovou a snaží se to napravovat až přílišnou vstřícností k uprchlíkům, tak se v historii možná cítili Francouzi, kteří okupovali Alžír atd....a teď to mají.

    Na politickou debatu mě ale neužije, tak s dovolením končím. Beztak mi dokážeš, jak se mýlím.Sml30

    superkarma: 4 15.07.2016, 15:18:21
  11. avatar
    [50] lalica [*]

    Pardon, nárok.

    superkarma: 0 15.07.2016, 14:34:51
  12. avatar
    [49] lalica [*]

    Mickey Mouse — #47 Nejedná se jenom o Irák. Myslím si, že každý z diskutujících má názor na svůj názor. A naivní určitě nejsem.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #55
    superkarma: 0 15.07.2016, 14:31:50
  13. avatar
    [48] kareta [*]

    Mickey Mouse — #47mnohem zajímavější finančně je obnova infrastruktury válkou zničené země. nějaká ropa k tomu nečuchne.

    superkarma: 2 15.07.2016, 14:26:32
  14. avatar
    [47] Mickey Mouse [*]

    Altamora — #44 Ano, tu také rozpoutal Saddám. A ani Američani, ani Evropští spojenci nepotřebovali jako záminku ropu. Šli totiž na pomoc napadeným státům. Takže to nebyla invaze a nikdo nepotřeboval lhát.

    Mimochodem. Zjistěte si, kdo z Írácké ropy profitoval nejvíc před válkou v zálivu a kdo po ní. Amíci se válkou připravili o významný zdroj ropy a na vysokých cenách ropy významně prodělávali. Byli totiž v té době čistý dovozce ropy a írácká ložiska, vrty a rafinerie pro sebe nikdy nepoužili.

    1. na komentář reaguje kareta — #48
    2. na komentář reaguje lalica — #49
    superkarma: 0 15.07.2016, 14:11:55
  15. avatar
    [46] Mickey Mouse [*]

    lalica — #29 Ale kdež. Do Íráku nikdo nešel válčit pro "osvobození" místních - Američani nikdy vývoz demokracie neprováděli a neprovádí A už vůbec to neumí změkčilá Evropa, která se děsí nasazovat vlastní armády i na vlastní obranu. V Íráku bylo nutné válčit, aby se předešlo mnohem horší válce a krveprolití, které Saddám Husajn chtěl rozpoutat v okolních státech. Podobně je to i s dalšími válkami, do kterých Američani vstoupili. Takže se válčilo především na obranu takových naivních lidí, jako jste vy.

    gerda — #30 Ano, byl to francouz, a to stačí!!!

    Každý totiž máme nějaký původ. Většina z nás smíšený (čistě slovanské předky nemá v ČR vpodstatě nikdo).

    1. na komentář reaguje gerda — #51
    superkarma: 1 15.07.2016, 14:06:49
  16. avatar
    [45] enka1 [*]

    dadma — #36 Nedokážu si představit způsob zakázání islámu; jakéhokoliv náboženstvíSml80. Zákazem jen vzroste počet přívrženců a fanatických tuplem.

    risina — #42 Sml22 Téhle taky ruplo v bedně

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/archiv/1448798-posledni-popravena-zena-olga-hepnarova-odsoudila-osm-lidi-k-trestu-smrti-prejetim

    superkarma: 0 15.07.2016, 14:05:01
  17. avatar
    [44] Altamora [*]

    Mickey Mouse — #26 Zapomněls na první válku v Zálivu. Rozpoutal ji Saddám a pak se do ní navezly jiné státy, včetně Československa. Pro ospravedlnění invaze taky použili lži. Ve skutečnosti šlo jen o ropu. Ta je prokletím toho regionu.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #47
    superkarma: 1 15.07.2016, 14:04:48
  18. avatar
    [43] Majoranka1997 [*]

    Krutý, velmi krutý čin, který můj mozek nemůže nikterak zpracovat. Nelze ho pochopit, nelze se s takovou smrtí smířit, nejde omluvit člověka, který něco takového spáchá. Je mi líto všech zmařených životů, je mi líto pozůstalých...

    superkarma: 0 15.07.2016, 14:02:19
  19. avatar
    [42] risina [*]

    Maryene — #40 Každá smrt je hrozná. Smrt způsobená fanatikem je obzvlšť hrůzná svou nesmyslností. Ale necestovat kvůli tomu? V autě umírá každoročně mnohanásobně víc lidí než pří útocích teroristů - a přesto do nich denně usedámeSml80.

    1. na komentář reaguje enka1 — #45
    superkarma: 2 15.07.2016, 13:49:19
  20. avatar
    [41] risina [*]

    dadma — #38 Kam přesně bueme deprotvat 95% obyvatel Turecka, 90% obyvatel Kosova, 70% obyvatel Albánie, 40% Bosny a Hercegoviny, 33% obyvatel Makedonie, 18% obyvatel Černé Hory, 10% až 15% obyvatel Ruska, 12% obyvatel Bulharska, kteří jsou muslimy už po staletí?

    1. na komentář reaguje dadma — #61
    superkarma: 2 15.07.2016, 13:46:53
  21. [40] Maryene [*]

    glady — #5 A k čemu je takový pohyb, když si člověk nikdy není jistý svým životem?

    1. na komentář reaguje risina — #42
    2. na komentář reaguje glady — #52
    superkarma: 2 15.07.2016, 13:34:53
  22. [39] dadma [*]

    ALI SINA:

    Vy tvrdíte, že islám je horší než nacismus a komunismus. Proč?

    Všechna tato přesvědčení jsou zlá, protože prosazují nenávist. Rozdělují lidstvo na nás a je a urážejí, ponižují a pomlouvají ostatní a vyvolávají násilí. Mohou přežít pouze prostřednictvím nenávisti. Islám je horší, protože prohlašuje, že je nařízený Bohem. Takže zatímco nacista či komunista může zpochybnit své učení a jeho svědomí ho může zastavit, muslimové umlčují své svědomí. „Jestliže příkaz zabíjet přichází od Boha, kdo jsem já, abych to zpochybňoval?“ je způsob, kterým muslim uvažuje.

    To, co nás definuje jako lidi, je naše svědomí. Když ztrácíme své svědomí, ztrácíme svou lidskost, humanitu. Následkem toho muslimové nemají lidskost. Je strašnou chybou pohlížet na muslimy jako na lidi. Do té míry, do které následují svého proroka, ztrácejí svou lidskost. Jsou jako posedlí démonem. Jejich duše jsou uloupeny a jsou jako zombie. Dokážou pouze nenávidět a zabíjet.

    superkarma: 1 15.07.2016, 13:33:05
  23. [38] dadma [*]

    risina — #37 Tak na to snad máme celý aparát slavné EU. Do původní vlasti svých rodičů či prarodičů. Já vím ,že tohle je těžké pokud, již ti lidé mají francouzské ,britské či jiné občanství. Proto nesmíme dopustit ,aby se to samé stalo u nás v ČR.

    1. na komentář reaguje risina — #41
    superkarma: 1 15.07.2016, 13:29:50
  24. avatar
    [37] risina [*]

    dadma — #36 Deportováni kam?

    1. na komentář reaguje dadma — #38
    superkarma: 0 15.07.2016, 13:26:24
  25. [36] dadma [*]

    Jeden z nejznámějších světových exmslimů a odpůrce a znalec islámu Ali Sina v rozhovoru pro Parlamentní Listy.cz říká, že takzvaní uprchlíci přišli do Evropy dobývat a stát se našimi pány. Islám je podle něj falešnou doktrínou nenávisti a muslimové, kteří tuto doktrínu následují, jsou nebezpeční do té míry, do jaké se touto doktrínou řídí. Všichni muslimové by měli být podle něj deportováni a islám musí být zakázán.

    1. na komentář reaguje risina — #37
    2. na komentář reaguje enka1 — #45
    superkarma: 1 15.07.2016, 13:13:52
  26. avatar
    [35] risina [*]

    gerda — #30 Neměla holt Francie mít v Africe kolonie a pak jejich obyvatele zvát do "mateřské země"...

    superkarma: 3 15.07.2016, 12:58:19
  27. avatar
    [34] hyenka [*]

    gerda — #33... a k tomu vyfasuje zelený hedvábný šat....

    superkarma: 1 15.07.2016, 12:06:12
  28. avatar
    [33] gerda [*]

    FAXÍK — #32Svatá prostoto - přesně naopak. Chtěl pozabíjet co nejvíc lidí a sebevražedně zaútočil. Těšil se na ráj s huriskama, kam posléze vskočil rovnýma nohama.

    1. na komentář reaguje hyenka — #34
    superkarma: 2 15.07.2016, 11:19:27
  29. [32] FAXÍK [*]

    Je to velké neštěstí! Nechápu proč to pořád musí někdo dělat? Jestli chce zemřít, tak ať zemře, ale nezabíjí nevinné lidi!!!

    1. na komentář reaguje gerda — #33
    superkarma: 0 15.07.2016, 11:09:29
  30. avatar
    [31] catcat [*]

    hyenka — #28já to pochopila. To byla má stručná odpověď - pachatel je mrtvý a politici zapláčí krokodýlí slzy a na nebi se rozklene duha a vše bude zase krásnéSml24

    superkarma: 0 15.07.2016, 10:59:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme