Magie

Čarodějný krám a mág, který hovoří se zvířaty: Pojďte dál…

ob

Mockrát jsem na tenhle obchod odkazovala a tady je pozvánka… Seženete tu prakticky cokoli, co se magie a čarodějnictví týká. Potkáte tady opravdu různé lidi a ne každý je v pohodě.

poma

 

 

 

 



Výběr koulí stojí za to. A tady je skutečná mandragora (ne křen :-))

Osobně myslím, že lidé, kteří se tu věnují druhým, musí mít dobrou schopnost samočistění a hodně silnou osobní ochranu.

Pokud sem přijdu, je to zpravidla proto, že mi došel pergamen nebo potřebuji nějaký olejíček, který nejsem schopna vyrobit sama. Dostanete tady ale naprosto cokoli, od lebek, přes černé svíce až po andělské karty.

Kdo byste chtěli tohle zvláštní místo navštívit, musíte od 1.4.2009 místo do Jindřišské, do ulice Jana Masaryka 23 na přažských Vinohradech. Pokud byste cokoli potřebovali je možné se kontaktovat i e-mailem - info@carodejnice.com.

kor

Tady jsem poznala Honzu

Byla jsem tehdy ráda, že se mi věnuje, protože jsem se necítila dobře. Prakticky jsem nebyla schopna se soustředit na to, proč jsem přišla.

kopPozději mi došlo, že to bylo i dílem vinou muže, který zde právě nakupoval. Jeho nevydýchatelná energie, spojená s energiemi lidí, kteří sem patří, byla pořádná nálož. Dá se to pochopit.

Těžko by přece šel člověk pracovat na takové místo bez toho, aby sám neměl pro magii vlohy. Setkáte se zde s ochotou, ale také s odstupem, který se nedá necítit. Je to ale logické. Bez zesílené ochrany by tady ti lidé s podobnými zákazníky, jakým byl třeba onen muž, nemohli vůbec pracovat.

Když jsem se s Honzou setkala poprvé, to tehdy ještě působil právě v tomto krámku, nevydržela jsem v jeho přítomnosti déle než pět minut. Nakoupila jsem a zmizela.

Podruhé jsem přivedla kamarádku, která potřebovala poradit s přítelem. Přišlo mi legrační, když jsem se dívala, jak před ním zcela podvědomě couvá dozadu. To znám!

Ve chvíli, kdy Honza začal jejího milého detailně popisovat i s tím, co právě v tuhle chvíli na úplně jiném konci Prahy dělá, nechápaly jsme.

hHonza je temný muž, jeho energie je náročná a je potřeba si na ni zvyknout. Vždycky, když se vyskytnu v jeho přítomnosti, mám u žaludku zvláštní pocit, jako bych snědla cihlu. Stejný pocit popsala moje dcera. Přesto se necítím ohrožená, je to jinak. Honza je jen hodně odjinud.  

Honzo, proč si myslíš, že takhle reaguji?
To bude podle mne tím, co zase děláš Ty. Pokud lidé do sebe vidí a neznají se, je to logicky o nedůvěře. Ta je více méně důsledkem vlastního pudu sebezáchovy. Navíc, co si budeme povídat, já nejsem žádný andílek.

Co všechno vlastně umíš?
Dobrý těsto neumím. (smích) Vedle karet se zabývám odblokováním, hledáním a pojmenováním příčiny problému, jsem schopen vyčistit prostor například od negativních energií, nezvaných entit a podobně. Také vedu speciální kurz na poznávání a přirozený kontakt s přírodou. Cílem je, aby si žáci uvědomili, že jsou součástí všeho, nikoli řediteli, a naučili se přírodu přijímat a nevyvyšovat se nad ni. Myslím, že energetický kontakt s přírodou dnes lidem fatálně chybí, k jejich vlastní škodě, jak je vidět.

Honzo, my jsme ženský magazín, takže mi nedá, abych se nezeptala, co pro člověka jako ty znamená žena? Mám ženy rád. Žena jako taková pro mě znamená hodně úcty a musel jsem se i mnoho učit. Nemám rád zásadové chlapy (šovinisty), ale ani feministky. Není to přirozený model. Domnívám se, že jakkoli radikální postoj vede jen do záhuby. Někdo by řekl do pekla, ale tam je podle mě docela příjemně. Ženy nás muže učí jejich pohledu, a tak je možné si vzájemně hodně věcí předat. Naslouchám a učím se vidět v jiném úhlu. To je o poznání, které vede kupředu.

koVím, že vykládáš zvláštní karty, a také jsem viděla, co s nimi dokážeš, řekni o tom něco. Jaký je třeba rozdíl mezi mým Tarotem a tvými kartami?
Pomocí  mých karet hovořím vlastně se zvířaty. Jsou mi prostředníky ale i v životě. Chápu, co mi sdělují. Je ale úplně jedno, jaké si kdo najde karty nebo kyvadla či cokoli, co mu sedne. Ty své jsem volil proto, že zvířata nás učí dívat se do sebe a hodně hovoří o lidských povahách a příčinách lidského chování. Zvířata nás totiž vidí objektivněji. Jsou upřímná a nebojí se říkat věci naplno a bez příkras. Jejich očima jsou svět a člověk úplně jiní.

 

Já hovořím s Anděly, s kým si povídáš ty?
Vedle zvířat jsem hodně v kontaktu s bytostmi spojenými s  lesem, s krajinou, s přírodou a živly. Jde o entity ohnivé, vzdušné, zástupce země i vody. Pokud člověk neškodí druhým, je jedno, koho si vybere jako rádce a komu naslouchá.

Máš vážný vztah?
Mám a jsem šťastný.

Jak ona vidí to, čím se zabýváš?
Ona dělá druidský tarot, čili se chápeme. Ona nehodnotí to, co dělám. Můžeme se doplňovat, a to je myslím důležité.

Kdyby ses někdy ženil, jak by to vypadalo?
Určitě bych to neviděl na nějaké hafo lidí. Úplně by mně stačila ona nevěsta. Rád bych ji vzal do lesa a rozhodně se kloním k přirozenému rituálu, ač chápu, že někdo by nám stejně musel dát onen potřebný štempl.

hozMagie - co vzkážeš tomu, koho zajímá?
Učí nás různými cestami a způsoby, že na světě jsou i jiné věci a energie, které ať chceme, nebo ne, musíme přijmout, pokud se chceme dostat duchovně dál než před vlastní práh. Že existuje něco vyššího. Je to cesta, která pomáhá se rozvíjet a nezacyklit se v jednom bodě. A je jedno, jestli je to cesta šamanismu, nebo čehokoli jiného. Důležité je najít a pochopit ponejprv sám sebe. Základní model není „černá“ či „bílá“ je čistá, dokud není použita. Každý by měl vědět, že použije-li cokoli, aby uškodil, dostane sám po hubě.

Ďábel - co si o něm myslíš?
Je to inteligence. Není ani dobrý, ani zlý. Prostě tu je a je tu potřeba. Učí nás být plně odpovědnými za své činy a díky tomu být svobodnější. Není tu jako protipól dobra. To je myslím si model církví, které skutečně nepotřebují svobodně myslící „ovečky“.

Kdybyste měli pocit, že vám právě Honza může poradit, či pomoci, tady je s jeho svolením email <honza.uruz@seznam.cz>.

Mimochodem, souhlasím s Honzovým výkladem energie Ďábla. Osobně jsem měla možnost tuhle "bytost" vidět. Nečekala bych právě tu podobu, kterou na sebe vzal, ale možná to bylo dobře. Žádná husí kůže se ale nekonala, což mě vlastně překvapilo.

Pokud vás to zajímá, ráda bych onomu zvláštnímu zážitku věnovala celý článek.

   
05.08.2009 - Astrologie - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [62] Irena1 [*]

    Honzu bych podle fotky hádala tak v minulosti na nějakého bojovníka z donucení, na šamana moc ne.

    Podle fotky z něj na mě taky jdou divné pocity, ale spíš rozpolcenost než strach - má mladou tvář, ale za těmi vousy a vlasy jako by se schovával...

    Krámek bych navštívila ráda, ale do Prahy se moc nedostanu a když už, tak spíš do té Jindřišské, škoda Sml15

    superkarma: 0 06.08.2009, 09:28:31
  2. avatar
    [61] Hanjimka [*]

    Sml79Sml67Sml79Sml59Sml67

    superkarma: 0 06.08.2009, 08:35:11

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Ditulin [*]

    Tak karty bych si od něj nechala vyložit, jsem zvědavá a moc mě to zajímá.

    superkarma: 0 05.08.2009, 15:43:22
  2. avatar
    [59] koryna [*]

    Skvělé Míšo už se těším na další článekSml67Sml59

    superkarma: 0 05.08.2009, 14:29:19
  3. avatar
    [58] Michaela Kudláčková [*]

    cristy.crow — #57 Sml30Sml67

    superkarma: 0 05.08.2009, 12:41:00
  4. avatar
    [57] cristy.crow [*]

    Michaela Kudláčková — #53 ona je asi víra spíš otázkou duchovní než rozumovou.

    Takže rozhodnout se, že v něco věřím dost dobře nejde.

    Ale věřit a mít víru je rozdíl.

    A já jdu na Sml24 ... má víra v mé plíce je silnější než já.Sml57

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #58
    superkarma: 0 05.08.2009, 12:07:27
  5. avatar
    [56] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #51 No to je právě to, co mi na celé té věci vadí asi nejvíc. Člověk se neptá, nic vědět nechce a stejně to do něj tlačí horem dolem.

    superkarma: 0 05.08.2009, 12:02:05
  6. [55] Nestyda [*]

    Michaela Kudláčková — #53 a ještě dodám, každá "víra" by měla člověka obohacovat a nesvazovat a neděsit. Člověk by měl získávat přehled o dění kolem sebe. Vadí mi, když někdo straší: "když nebudeš věřit tomuhle a dvakrát denně se nepomodlíš, zažiješ pravá muka!" To je vyhrožování hodno pořádné facky přes celý obličej výhrůžkáře Sml16, takový fanatik ať odkráčí v prdel Sml16

    superkarma: 0 05.08.2009, 12:01:19
  7. avatar
    [54] Eva_CZ [*]

    Michaela Kudláčková — #53 Sml67Sml16

    Chytra holka. To jsem ve vyctu lichotek pozapomnela.

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:58:16
  8. avatar
    [53] Michaela Kudláčková [*]

    Eva_Fl — #51 ...jo jo to je super, ale nemělo by se to příliš kategorizovat...

    osobně jsem za to, že člověk by měl věřit tak trochu ve všechno s tím, že něčemu je nakloněn, protože jednostranný pohled velmi snadno nasadí klapky na oči, čímž znemožní výhled do všech stran, což má za následek ochuzení se od úhlů pohledu, logicky to svazuje a tentam je model svobody, takže nebrat.....

    Krom toho, trvám na tom, že zdravý rozum byl měl mít slovo poslední.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #54
    2. na komentář reaguje Nestyda — #55
    3. na komentář reaguje cristy.crow — #57
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:56:53
  9. avatar
    [52] Michaela Kudláčková [*]

    Eva_Fl — #27 Sml67

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:44:53
  10. avatar
    [51] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #50 K nam chodi Jezisek. Nejdriv nadeli tam u vas a pak ma celejch 6 hodin na to, aby dorazil vcas sem. A dari se mu to.

    Hele, moje kamaradka taky nasla cestu k Bohu, spousta lidi okolo a ja jim to preju a je to prima, pokud je jim s jejich virou dobre. Ale at mi ji do prdele necpou.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #53
    2. na komentář reaguje cristy.crow — #56
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:43:30
  11. avatar
    [50] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #48 Pořád lepší Ježíšek než Satan Klaus.Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #51
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:41:22
  12. avatar
    [49] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #47 Tak u toho bych chtěla být.Sml24Můj známý, rsp. bývalý přítel nedávno potkal boha (jak se to dělá netuším.. jestli musí člověk prostě jen jít a narazí na boha u cesty) a přesto všechno, že si ho docela vážím a snažím se to chápat jako jeho cestu, nemůžu za to, ale vyloudil mi úsměv na tváři. 

    Prostě Češi mají k víře stejně daleko jako komunista ke svobodě projevu.

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:40:07
  13. avatar
    [48] Eva_CZ [*]

    Jinak ale v Jeziska samozrejme verim. Dukaz? No prece ty uzasny darky kazdorocne pod stromeckem. Jo, oslavujeme samozrejme Vanoce, delame si je v ramci moznosti aspon zpoloviny tak krasny, jako jsem byla zvykla z domova....

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #50
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:35:51
  14. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #46 Aha. Ano, tady jsou okolo me verici. A pani, pro kterou rano pracuji, je HODNE verici a davat dusevni silu ji chodej dalsi a pokazde se modlej i za me, abych nasla cestu k JEJICH Bohu.

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #49
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:34:37
  15. avatar
    [46] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #41 Jesus byl syn boží, prostě si mohl vstát z mrtvých kdy se mu zachtělo. Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #47
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:30:29
  16. avatar
    [45] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #41 Tak tomu rozumím. Já bych je taky hnala. Nemám ráda, když se mi něco nutí. Musím si na to přijít sama. 

    A to je tam tolik fanatických věřících nebo se pohybuješ v nějaké sektě?Sml24

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:28:58
  17. avatar
    [44] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #42 To já velmi dobře vím.Sml24

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:27:28
  18. avatar
    [43] cristy.crow [*]

    Nestyda — #30Chmm.. to nebude tak jednoduché. Ona i víra v mamon má svoje oběti. Víra v moc má svoje oběti. Víra v mládí má svoje oběti. .... ať už dětské nebo dospělé.

    A pokud někdo jednu z těchto druhů závislosti trpí, rozhodně se jako trpící necítí. A dokonce ani jako věřící.Sml24

    superkarma: 1 05.08.2009, 11:27:04
  19. avatar
    [42] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #39 vidis, ale ja nemam potrebu se na facebooku nejak zahalovat. Jsem tam uuuuuuuplne naha.

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #44
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:26:19
  20. avatar
    [41] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #36 ja ani nemluvim o Bibli. V te si obcas klido zalistuju a poctu.

    Jsem ted denne v kontaku s lidmi ( bohuzel pracovne ), kteri mi neustale a dokola cpou zmrtvyvstani Jezise ( kurna, jak to udelal ?), svou viru jako jedinou spravnou cestu a myslenku o nebi a peklu. Posilam je hodne slusne do riti. Ja to mam jinak.

    Nevim, co bude po smrti a mozna by bylo jednodussi uverit, ze neco krasnyho ( no v mem pripade by to asi nebe nebylo ), nejaky pokracovani cesty, ovsem bez pozemskych starosti a trablu, bez bolesti...

    Jenze ja si myslim, ze po smrti bude presne to, co bylo pred zivotem. NIC. A fakt nechci poslouchat tyhle veci. Jsou to moc pekny pohadky ovsem jen do doby, nez se clovek stane vypatlanou opakujici loutkou a snazi se nekoho jineho presvedcit, ze toho JEHO Boha proste MUSI najit.

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #45
    2. na komentář reaguje cristy.crow — #46
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:25:19
  21. avatar
    [40] cristy.crow [*]

    Nestyda — #38 Njn ale to je jen pro lid co tě zná. Sml57 A hlavně. Já tu anonymitu docela chápu. Taky musím, když ji vesele zneužívám.

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:23:12
  22. avatar
    [39] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #34 Nazdar Evo. Sml57 Ale facebook je jedna z mnoha dalších sítí, kde lidi blbnou pod svými nebo fiktivními jmény. To bych nebrala jako důkaz průhlednosti a přehlednosti internetu.

    Míšu jsem shrnula do příspěvku, protože na to téma mluvila. 

    A příspěvěk můj byl jen reakcí na dané téma. Taky používám nicky. Nejeden. Ale je vážně trochu na hlavu chtít po lidech férovost a sám se schovat za nic neříkající nick.

     O funkci karmy netřeba dál polemizovat. To, že je na howno, na tom jsme se tu shodli snad všichni.Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #42
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:20:44
  23. [38] Nestyda [*]

    cristy.crow — #32 Tak já mám v avataru vlastní ksicht, tím má anonymita jde vpravdě do háje a mé jméno též není tajemstvím :-)

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #40
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:18:25
  24. [37] pretty.Iv [*]

    Eva_Fl — #33 Souhlasím Sml22 je třeba se koukat kolem sebe a vnímat to pozitivní a to negativní se snažit víc vytěsnit. Taky to beru tak, že ostatní nezměním, změním jen svůj postoj a vnímání toho... proto se snažím dělat problémy a Problémy a tak no Sml24

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:16:23
  25. avatar
    [36] cristy.crow [*]

    Eva_Fl — #27 Víra vůbec nestojí na dogmatu bible. Když budeme mluvit o víře konkrétní, křesťanské. Bible je vlastně historický román bez podpisu autora. Spousta slova a žádné ilustrace.Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #41
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:14:11
  26. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #32 a nemyslim, ze je to o nadavani na anonymni previty ( nemluve o tom, ze Misa tady neni pod zadnym nickem ) ale o tom, ze nekdo namisto aby me (kohokoliv) otevrene umlatil argumenty, kosuje. To mi to teda ale nandava!

    superkarma: 0 05.08.2009, 11:13:40
  27. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    cristy.crow — #32 dobry den, pani Cristy Crowova. Sml57

    hele, 80% nas je na facebook, naprosto odhalene. S plnymi jmeny a informacemi a dokonce i nicky na z-in.

    1. na komentář reaguje cristy.crow — #39
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:12:04
  28. avatar
    [33] Eva_CZ [*]

    Nestyda — #30 Mne na tech, kteri jsou ovladani nabozenstvim urcite cirkve nejvic sere, ze na veci nemaji zadny, natoz vlastni nazor a blbe papouskuji, co se docetli v chytry knize, nebo co jim tuhle nekdo kazal. At jsou sebevzdelanejsi, prijdou mi totalne vypatlani.

    pretty.Iv — #31 nejak jsem dosla k tomu, ze s hnupy nic nenadelam a cim mene o nich budu premyslet a ztracet s nimi cas, tim vic ho budu mit pro lidi, kteri za to stojej. 6.mesicem cvicim jogu a diky tomu jsem poznala tak bajecne lidi, kteri mi davaji strasne moc, ze temi povrchnimi a prumernymi nemam cas se zabyvat. At si ziji u svych plnych korytek a nelezou mi do zivota. Svet nezmenim, tak se musim snazit zmenit svuj pristup.

    Moje cesta k ty ,,sile" byla dlouha a jak jsem uverila? Tezko rict. Asi jsem si jen priznala, ze JE neco, co se tezko pojmenovava, co nema zadnou podobu, ale je nad nami, malymi lidickami. A klidne tomu muzu rikat i priroda, protoze ta je proste zazrak sam o sobe.

    Tuhle jsem pozorovala leguana na strome, panove, ten to ma ale vychytany. Hlava a telo presne v barve listi, brcalove zeleny, ocas mel na kmeni, takze ten byl PRESNE tak hnedej, jako ten kmen, no neni tohle sam o sobe zazrak?

    1. na komentář reaguje pretty.Iv — #37
    superkarma: 0 05.08.2009, 11:10:33
  29. avatar
    [32] cristy.crow [*]

    Michaela Kudláčková — #21 Nestyda — #20 Ono nadávat na anonymní prevíty a sám psát příspěvky pod nickem taky není zrovna košér. Sml24 

    To říkám všeobecně, ne adresně.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #34
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #35
    3. na komentář reaguje Nestyda — #38
    superkarma: 1 05.08.2009, 11:09:04
  30. [31] pretty.Iv [*]

    Eva_Fl — #28 To máš pravdu, ale spoustu lidí, kteří jsou v tvém okolí ovlivnit výběrem třeba nemůžeš a z nich jsem právě "načerpala" tento názor Sml22

    Docela by mě zajímalo jak jsi tomu "Power" uvěřila že existuje...protože vyjadřuješ přesně můj názor. Taky myslím, že "něco" je, ale určitě bych "to" neuctívala jako třeba někteří v kostele nebo jinde. Ale tím to neshazuju nebo tak, ať si každý věří čemu chce, jen ať to nikomu nenutí.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #33
    superkarma: 0 05.08.2009, 10:58:38

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme