Styl

Calvin Klein – ck placid – hedvábné klenoty

Hedvábné. Sexy. ck placid. Nová kolekce ck placid našla svou inspiraci ve čtvercovém tvaru, který Calvin Klein využil i při tvorbě kabelek. Tento stylový nový šperk z oblíbené návrhářské dílny je nepřehlédnutelný. Je vyjádřením originality a nevšedního stylu.

Vybírat můžete ze tří barev – šampaň, kouřově šedá a onyxově černá.

V kolekci najdete prsten, náušnice a přívěs.

Calvin Klein opět dokazuje, že je mistrem minimalismu a čistého stylu.

Cena prstenu – 1 700 Kč

Cena náušnic – 1 330 Kč

Materiál – syntetická pryskyřice, leštěná ušlechtilá ocel

Klein

www.meridamorava.cz

Ck šperky

Značka Ck doplnila v roce 2004 svůj sortiment výrobků (oblečení, brýle, hodinky) o kolekci velmi nápaditých a jedinečných šperků. Zpočátku kolekce obsahovala 4 modelové řady určené pouze ženám, nyní však tato značka nabízí i řady pánské. Evokují vášeň a napodobují ladné obrysy ženského tela. Čisté linie, ladné krivky minimalistického designu v dokonalé harmonii s ušlechtilým materiálem. Šperky Ck prostě nelze přehlédnout.

Veškeré šperky jsou vyrobeny z ušlechtilé chirurgické oceli, doplněné dalšími materiály jako jsou sklo, stříbro, syntetické pryskyřice + kůže, polodrahokamy, diamanty (Wesselton).

V roce 2006 rozšířila nabídku také značka CKJ Calvin Klein Jeans a uvedla na trh mladistvou kolekci šperků z ušlechtilé oceli.

Historie Calvin Klein

Módní návrhář Calvin Klein se narodil v New Yorku v roce 1942 v Bronxu v rodině maďarských přistěhovalců. Studoval na newyorské střední škole designu a umění a později na Fashion Institute of Technology. Po ukončení studia dlouho pracoval jako řadový návrhář v newyorských obchodních domech. Později si založil vlastní firmu a v roce 1969 se dočkal prvního úspěchu. Magazín Vogue ho označil za „mistra minimalizmu“.

Calvin Klein získal mezinárodní proslulost svými okázalými reklamními kampaněmi. Okamžitý ohlas po celém světě přinesla reklama mladičké hvězdy Brooke Shields, kde prohlásila „džíny Calvin Klein jsou jako moje druhá kůže“.

Jeho módní impérium se v 80. letech stalo gigantem marketingu životního stylu.

Ck není jenom značka, je to styl života který vedete, vzdává hold estetice a nadšení ze života.

   
12.10.2012 - Doplňky - autor: Klára Wimmerová

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme