Podle statistických údajů se v ČR rodí méně dětí. Populace stárne. Politici hrozí, že nebude na důchody. Lékaři uklidňují, že se jich stejně nedožijeme, a ekonomové děkují Bohu za cizince. Díky nim natalita neklesá tak rychle a rovněž cizinci jako turisté utrácí dost peněz. Ochránci lidských práv rádi poukazují na multikulturní obohacení.

Je tomu tak vždy? Rozhodně ne.  

O psích jatkách, tradici mučení zvířat a netečnosti úřadů jsem již psala. O opálených přistěhovalcích ze Slovenska a Rumunska snad ani psát nemusím. Tuším, že 90 % z nás má s nimi nějakou osobní zkušenost.

Kdo bydlí v pohraničí, jistě zná převoz odpadu přes hranice. Pracovníci odboru životního prostředí v Ústeckém kraji tvrdí, že více než polovina skládek na severu Čech pochází z Německa. Jak je to možné? Němec by si v Německu tohle nedovolil. Jednak mají Němci rádi pořádek a mají vztah ke svému okolí, a jednak, kdyby je někdo chytil při činu v Německu, dostanou nehoráznou pokutu. Tak co by si to nevyvezli za hranice. V ČR se jim přece nic nestane.

Někteří cizinci mi připadají jako nevychované děti, kterým nikdo nedal mantinely. A tak si myslí, že si můžou dovolit všechno a svět se točí podle nich.

Může za to laxní přístup úřadů a příslušných orgánů? Možná. A také dost možná i náš vlastní přístup

čechVzala jsem jedno slunečné podzimní odpoledne dceru do města na dětské hřiště. Hrála si se skupinkou dětí. Po nějakém čase přišla na hřiště rodinka  Afričanů nebo Afroameričanů (slovo černoch se prý už nesmí užívat). Říkejme jim třeba pan a paní Smithovi. Pan Smith si zapálil. Jeden z tatínků jej upozornil, že kouřit na dětském hřišti není zrovna nejvhodnější, a navíc kouří přímo před značkou: PŘÍSNÝ ZÁKAZ KOUŘENÍ.

Pan Smith směrem na pána: „Pí*o.“ Tatínek upozornil pana Smithe, aby s ním jednal slušně. To pana Smitha rozlítilo a tatínkovi jednu napálil, že otisk na obličeji musel mít aspoň týden. Děti na hřišti z toho měly málem mrtvici, rodiče se je snažili uklidnit. Mezitím dojela hlídka městské policie. Sepsali jsme protokol, nahlásili napadení a zjistili jsme, že pan a paní Smithovi jsou celkem známá firma. Mají na triku několik krádeží, pan Smith i napadení, je evidovaný na úřadu práce a živí se krádežemi aut. Povedená rodinka. Do státní kasy přínosem určitě není. Ba naopak. Ale zřejmě s sebou přináší multikulturní obohacení. Pan Smith po celou dobu zásahu nadával, jací jsme všichni rasisti.

Letáčky jako řešení? To snad ne!

Příště jsme si raději vyšli se skupinou pejskařů na socializační procházku. Pustili jsme naše psy na volno v prostoru, který je určený na venčení psů. V tom k nám přišel muž s turbanem a bradkou, abychom si psy sebrali a odešli pryč, protože v prostoru na kole jezdí jeho děti. Pes je nečistý a je nepřípustné, aby běhal vedle jeho dětí. Někteří si skutečně vzali své psy a děti a odešli pryč. S pár statečnými jsme stáli a pána v turbanu ignorovali. Rozčiloval se, dokonce začal menší strkanici. Řekla jsem pánovi, pokud se mu nelíbí naše tradice, naše zvyky, venčení na ploše k tomu vyhrazené, tak Ruzyně je asi dvě hodiny cesty odtud. Na přepážce mu určitě poradí nejbližší volný spoj do jeho vlasti. Za hlasitého řevu v jeho jazyce popadl své děti, odkráčel a za okamžik se vrátil s policistou. Po vysvětlení situace se nás policista zeptal: „A to jste nemohli jít pryč?“ Má kamarádka byla rozčílená a řekla policistovi, ať tedy změní ceduli z venčení psů na venčení muslimů, a my se tomu místu budeme vyhýbat.

Zajímalo mě, jak to vypadá v místech, kde je koncentrace muslimů větší. Navštívila jsem proto s kamarádkou Teplice. Nejdříve jsme se vydaly na couračku po městě. Odhazování odpadků bylo na denním pořádku, leckdy i vyměšování. Naše zraky upoutala hlídka městské policie, která se za muži s bradkou a ženou v hábitu rozeběhla, když jeden z nich odhodil sáček s nedojedenou svačinou. Ale kdepak s pokutou. Cosi cizincům vrazila do ruky a igeliťák ležel dál. Inu, šly jsme se poptat, zda jim napařili slušnou pokutu. „Ne. My rozdáváme tyto letáčky. Podívejte. Je to o tom, jak se mají cizinci chovat v Evropě.“ Hm, krásný. Rozdávání letáčků je vyloženě hodně platné!

„S ženou se odmítám bavit!“

Šly jsme rozdýchat šok z multikulturního obohacení do kavárny. Co se stalo tam, z toho mi zůstaly oči 10 cm před obličejem. Popíjíme si kávu, přijde skupina muslimů. Rozdýchala jsem jakž takž, že muži a ženy seděli odděleně. Když si muž písknul, přiběhla od vedlejšího stolu ženuška a připálila mu cigaretu. Pak si sedla zpátky na svoje místo. Trochu jsem se zakuckala, když jsem viděla, jak pije vídeňskou kávu skrz hábit a pak si do toho utírá pusu. Ale co mi vyrazilo dech? Servírka přinesla mužům objednávku. Jeden muž odhodil pěnu z latté na stůl. Druhý muž si na stůl dal nohy. Šla jsem se jich zeptat, zda jsou normální, a jestli by se nechtěli chovat slušně. Ani se na mě nepodívali. Pak si mezi sebou cosi drmolili a jeden z nich mi řekl: „On se odmítá bavit se ženou.“
Šla jsem pro číšníka, ať si srovná hosty. Číšník: „Ale to jsou Arabové.“
„No a co má bejt? Já když si dám nohy na stůl, tak co? Tak mi přijdete vynadat. A jim to budete trpět?“

Číšník odpověděl: „Oni tady vždy hodně utratí. Když se vám to nelíbí, tak můžete jít s kamarádkou příště jinam.“
„Taky půjdeme a nebudeme čekat na příště. Nepočítejte s tím, že něco budeme platit.“ Sebraly jsme se a bez zaplacení odkráčely. Do této kavárny už v životě nevstoupím. Stejně jako nikdy nekoupím nic v určitém obchodním řetězci, který nabízel maso ze zvířat zabitých tak, jak islám káže, ačkoliv po protestech výrobky stáhnul. Řetězec možná pochopil, že cizinci jsou pořád ještě v menšině a rozhodující jsou tržby našinců.

Tak kde je spravedlnost?

Velmi silnou nespravedlnost jsem pocítila, když jsem se dozvěděla o případu, který se stal na Střední zdravotnické škole v Ústí nad Labem. Muslimská dívka neudělala maturitu. Podala protest, případ zmedializovala. Tvrdila, že maturitu neudělala z důvodu podjatosti. Ona je muslimka a jedním z členů komise byl katolík. Ředitelka školy stížnost přijala jako zcela oprávněnou a profesor dostal výpověď. Dle sdělení studentů málokdo věděl o náboženské příslušnosti onoho učitele. Neměl žádné pobožné kecy a spravedlivějšího učitele neznají. Byl a dosud je velmi oblíbený. Studenti zorganizovali petici proti vyloučení profesora. Nakonec profesor ve škole zůstal.

A že cizinci podvádějí? Jedou si do českých nemocnic nechat provést operaci, a pak se ani nenamáhají za výkon zaplatit? Jak vědí, že pro nemocnice je velmi složité pohledávku vymáhat? Tak o tom bych mohla napsat další samostatný článek...

Často o sobě slýchám, že jsem rasista. Já zase tvrdím, že mám špatné zkušenosti a prostě se nebojím o nich mluvit a dávat najevo nespokojenost. Jsem si plně vědoma, že diskriminace, včetně té pozitivní, rasová či náboženská nesnášenlivost, je zlo. Chci jen spravedlnost a myslím, že toho chci až moc

Nemám nic proti tomu, když se do ČR přistěhují cizinci, ať tu klidně žijí. Ráda se dozvím o jejich kultuře, zemi, zvycích. Stojím si však za tím, že každý cizinec by se měl chovat slušně, respektovat pravidla země, ve které žije. Stát, orgány, školy, divadla a vůbec všichni by měli trvat na stejných pravidlech pro všechny.

Myslím, že nejsem zdaleka sama, kdo nespravedlnost pociťuje. Kdo chtěl stejná pravidla a tvrdě narazil. Občas zaslechnu, jak už jsou lidé tak naštvaní, že by nejraději neslušné cizince napíchali na vidle či je hnali karabáčem. To by však bylo trestným činem. Proto si dovoluji zveřejnit dvě videa.

První je elegantním řešením pro bordeláře, a ne jen cizince:

https://www.facebook.com/video.php?v=766573203409288

Druhé je legrační. Když se dělají fóry o Židech, Romech, Češích, Němcích, proč by se nemohlo o muslimech?

Toto video mě skutečně pobavilo a spousta lidí jej pochopilo jako neškodný boj proti islamizaci Teplic:

Jaké jsou Vaše názory na nepřizpůsobivé cizince, kteří žádají, aby naše země dodržovala jejich pravidla? Je Vám jedno, jak se cizinci v ČR chovají, nebo se nebojíte poukázat na nespravedlnost? Myslíte, že by se měli politici více zabývat problémy s cizinci?

Těším se na Vaše názory v diskuzi!

Reklama