Bulvár

Bývali Čechové...

Podle statistických údajů se v ČR rodí méně dětí. Populace stárne. Politici hrozí, že nebude na důchody. Lékaři uklidňují, že se jich stejně nedožijeme, a ekonomové děkují Bohu za cizince. Díky nim natalita neklesá tak rychle a rovněž cizinci jako turisté utrácí dost peněz. Ochránci lidských práv rádi poukazují na multikulturní obohacení.

Je tomu tak vždy? Rozhodně ne.  

O psích jatkách, tradici mučení zvířat a netečnosti úřadů jsem již psala. O opálených přistěhovalcích ze Slovenska a Rumunska snad ani psát nemusím. Tuším, že 90 % z nás má s nimi nějakou osobní zkušenost.

Kdo bydlí v pohraničí, jistě zná převoz odpadu přes hranice. Pracovníci odboru životního prostředí v Ústeckém kraji tvrdí, že více než polovina skládek na severu Čech pochází z Německa. Jak je to možné? Němec by si v Německu tohle nedovolil. Jednak mají Němci rádi pořádek a mají vztah ke svému okolí, a jednak, kdyby je někdo chytil při činu v Německu, dostanou nehoráznou pokutu. Tak co by si to nevyvezli za hranice. V ČR se jim přece nic nestane.

Někteří cizinci mi připadají jako nevychované děti, kterým nikdo nedal mantinely. A tak si myslí, že si můžou dovolit všechno a svět se točí podle nich.

Může za to laxní přístup úřadů a příslušných orgánů? Možná. A také dost možná i náš vlastní přístup

čechVzala jsem jedno slunečné podzimní odpoledne dceru do města na dětské hřiště. Hrála si se skupinkou dětí. Po nějakém čase přišla na hřiště rodinka  Afričanů nebo Afroameričanů (slovo černoch se prý už nesmí užívat). Říkejme jim třeba pan a paní Smithovi. Pan Smith si zapálil. Jeden z tatínků jej upozornil, že kouřit na dětském hřišti není zrovna nejvhodnější, a navíc kouří přímo před značkou: PŘÍSNÝ ZÁKAZ KOUŘENÍ.

Pan Smith směrem na pána: „Pí*o.“ Tatínek upozornil pana Smithe, aby s ním jednal slušně. To pana Smitha rozlítilo a tatínkovi jednu napálil, že otisk na obličeji musel mít aspoň týden. Děti na hřišti z toho měly málem mrtvici, rodiče se je snažili uklidnit. Mezitím dojela hlídka městské policie. Sepsali jsme protokol, nahlásili napadení a zjistili jsme, že pan a paní Smithovi jsou celkem známá firma. Mají na triku několik krádeží, pan Smith i napadení, je evidovaný na úřadu práce a živí se krádežemi aut. Povedená rodinka. Do státní kasy přínosem určitě není. Ba naopak. Ale zřejmě s sebou přináší multikulturní obohacení. Pan Smith po celou dobu zásahu nadával, jací jsme všichni rasisti.

Letáčky jako řešení? To snad ne!

Příště jsme si raději vyšli se skupinou pejskařů na socializační procházku. Pustili jsme naše psy na volno v prostoru, který je určený na venčení psů. V tom k nám přišel muž s turbanem a bradkou, abychom si psy sebrali a odešli pryč, protože v prostoru na kole jezdí jeho děti. Pes je nečistý a je nepřípustné, aby běhal vedle jeho dětí. Někteří si skutečně vzali své psy a děti a odešli pryč. S pár statečnými jsme stáli a pána v turbanu ignorovali. Rozčiloval se, dokonce začal menší strkanici. Řekla jsem pánovi, pokud se mu nelíbí naše tradice, naše zvyky, venčení na ploše k tomu vyhrazené, tak Ruzyně je asi dvě hodiny cesty odtud. Na přepážce mu určitě poradí nejbližší volný spoj do jeho vlasti. Za hlasitého řevu v jeho jazyce popadl své děti, odkráčel a za okamžik se vrátil s policistou. Po vysvětlení situace se nás policista zeptal: „A to jste nemohli jít pryč?“ Má kamarádka byla rozčílená a řekla policistovi, ať tedy změní ceduli z venčení psů na venčení muslimů, a my se tomu místu budeme vyhýbat.

Zajímalo mě, jak to vypadá v místech, kde je koncentrace muslimů větší. Navštívila jsem proto s kamarádkou Teplice. Nejdříve jsme se vydaly na couračku po městě. Odhazování odpadků bylo na denním pořádku, leckdy i vyměšování. Naše zraky upoutala hlídka městské policie, která se za muži s bradkou a ženou v hábitu rozeběhla, když jeden z nich odhodil sáček s nedojedenou svačinou. Ale kdepak s pokutou. Cosi cizincům vrazila do ruky a igeliťák ležel dál. Inu, šly jsme se poptat, zda jim napařili slušnou pokutu. „Ne. My rozdáváme tyto letáčky. Podívejte. Je to o tom, jak se mají cizinci chovat v Evropě.“ Hm, krásný. Rozdávání letáčků je vyloženě hodně platné!

„S ženou se odmítám bavit!“

Šly jsme rozdýchat šok z multikulturního obohacení do kavárny. Co se stalo tam, z toho mi zůstaly oči 10 cm před obličejem. Popíjíme si kávu, přijde skupina muslimů. Rozdýchala jsem jakž takž, že muži a ženy seděli odděleně. Když si muž písknul, přiběhla od vedlejšího stolu ženuška a připálila mu cigaretu. Pak si sedla zpátky na svoje místo. Trochu jsem se zakuckala, když jsem viděla, jak pije vídeňskou kávu skrz hábit a pak si do toho utírá pusu. Ale co mi vyrazilo dech? Servírka přinesla mužům objednávku. Jeden muž odhodil pěnu z latté na stůl. Druhý muž si na stůl dal nohy. Šla jsem se jich zeptat, zda jsou normální, a jestli by se nechtěli chovat slušně. Ani se na mě nepodívali. Pak si mezi sebou cosi drmolili a jeden z nich mi řekl: „On se odmítá bavit se ženou.“
Šla jsem pro číšníka, ať si srovná hosty. Číšník: „Ale to jsou Arabové.“
„No a co má bejt? Já když si dám nohy na stůl, tak co? Tak mi přijdete vynadat. A jim to budete trpět?“

Číšník odpověděl: „Oni tady vždy hodně utratí. Když se vám to nelíbí, tak můžete jít s kamarádkou příště jinam.“
„Taky půjdeme a nebudeme čekat na příště. Nepočítejte s tím, že něco budeme platit.“ Sebraly jsme se a bez zaplacení odkráčely. Do této kavárny už v životě nevstoupím. Stejně jako nikdy nekoupím nic v určitém obchodním řetězci, který nabízel maso ze zvířat zabitých tak, jak islám káže, ačkoliv po protestech výrobky stáhnul. Řetězec možná pochopil, že cizinci jsou pořád ještě v menšině a rozhodující jsou tržby našinců.

Tak kde je spravedlnost?

Velmi silnou nespravedlnost jsem pocítila, když jsem se dozvěděla o případu, který se stal na Střední zdravotnické škole v Ústí nad Labem. Muslimská dívka neudělala maturitu. Podala protest, případ zmedializovala. Tvrdila, že maturitu neudělala z důvodu podjatosti. Ona je muslimka a jedním z členů komise byl katolík. Ředitelka školy stížnost přijala jako zcela oprávněnou a profesor dostal výpověď. Dle sdělení studentů málokdo věděl o náboženské příslušnosti onoho učitele. Neměl žádné pobožné kecy a spravedlivějšího učitele neznají. Byl a dosud je velmi oblíbený. Studenti zorganizovali petici proti vyloučení profesora. Nakonec profesor ve škole zůstal.

A že cizinci podvádějí? Jedou si do českých nemocnic nechat provést operaci, a pak se ani nenamáhají za výkon zaplatit? Jak vědí, že pro nemocnice je velmi složité pohledávku vymáhat? Tak o tom bych mohla napsat další samostatný článek...

Často o sobě slýchám, že jsem rasista. Já zase tvrdím, že mám špatné zkušenosti a prostě se nebojím o nich mluvit a dávat najevo nespokojenost. Jsem si plně vědoma, že diskriminace, včetně té pozitivní, rasová či náboženská nesnášenlivost, je zlo. Chci jen spravedlnost a myslím, že toho chci až moc

Nemám nic proti tomu, když se do ČR přistěhují cizinci, ať tu klidně žijí. Ráda se dozvím o jejich kultuře, zemi, zvycích. Stojím si však za tím, že každý cizinec by se měl chovat slušně, respektovat pravidla země, ve které žije. Stát, orgány, školy, divadla a vůbec všichni by měli trvat na stejných pravidlech pro všechny.

Myslím, že nejsem zdaleka sama, kdo nespravedlnost pociťuje. Kdo chtěl stejná pravidla a tvrdě narazil. Občas zaslechnu, jak už jsou lidé tak naštvaní, že by nejraději neslušné cizince napíchali na vidle či je hnali karabáčem. To by však bylo trestným činem. Proto si dovoluji zveřejnit dvě videa.

První je elegantním řešením pro bordeláře, a ne jen cizince:

https://www.facebook.com/video.php?v=766573203409288

Druhé je legrační. Když se dělají fóry o Židech, Romech, Češích, Němcích, proč by se nemohlo o muslimech?

Toto video mě skutečně pobavilo a spousta lidí jej pochopilo jako neškodný boj proti islamizaci Teplic:

Jaké jsou Vaše názory na nepřizpůsobivé cizince, kteří žádají, aby naše země dodržovala jejich pravidla? Je Vám jedno, jak se cizinci v ČR chovají, nebo se nebojíte poukázat na nespravedlnost? Myslíte, že by se měli politici více zabývat problémy s cizinci?

Těším se na Vaše názory v diskuzi!

   
11.11.2014 - Společnost - autor: Vlaďka Husárová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [83] cilani [*]

    Vlaďka Husárová — #81 proč rasizmus? Si mohli udělat dobrou baštu.. :-D

    superkarma: 0 18.11.2014, 07:56:06
  2. [82] Rikina [*]

    Vlaďka Husárová — #79 V Teplicích mešita už dávno je. Přesně ti můžu říct, kde. Kromě toho jsou mešity v Brně, v Hradci Králové, v Praze, a islámská modlitebna je i v Liberci, Karlových Varech, v Plzni... Sml80

    superkarma: 0 14.11.2014, 22:35:02
  3. [81] Vlaďka Husárová [*]

    cilani — #80

    Ehm, no někdo jim na ty pozemky poskládal hromadu vepřových hlav. Strašně se rozčilovali. A byl to rasismus, samozřejmě

    1. na komentář reaguje cilani — #83
    superkarma: 0 14.11.2014, 12:38:05
  4. [80] cilani [*]

    Vlaďka Husárová — #79 naházet a zakopat jim tam vepřové, třeba dají pokoj..Sml57

    1. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #81
    superkarma: 0 14.11.2014, 12:33:52
  5. [79] Vlaďka Husárová [*]

    Rikina — #77

    V Teplicích zrovna mají zahájit stavbu mešity, možná už stavba začala, to nevím jistě. Vykupují pozemky. V lokalitách, kde si koupili první Arabové pozemky, jejich cena během pár let dost klesla. Protože prý o pozemky nebyl zájem. Proč asi? No a hádej, komu se prodal zbytek za hubičku… Jinak nevím, jestli jsi četla článek na i-dnes Znásilněné Švédsko… Byl to hnus.

    1. na komentář reaguje cilani — #80
    2. na komentář reaguje Rikina — #82
    superkarma: 0 14.11.2014, 12:29:35
  6. avatar
    [78] Dudlajlama [*]

    kf — #76Sml67Sml22, v zivote tu neslysis, ze by delala brajgl a "cosi" vyzadovala a vyrvavala mensina treba nemecka, anglicka, holandska, polska, italska atd. Ti se pristehuji a zaradi do zivota.

    Rikina — #77 Teplice jsou jich taky plne, o Varech ani nemluvim. Byla jsem tam letos asi po triceti letech a sok.

    Paradoxne je jich plne Nemecko, hlavne Drazdany jsou ruske, Sodoma.....Sml16

    superkarma: 0 13.11.2014, 18:07:51
  7. [77] Rikina [*]

    Dudlajlama — #75 V městečku, kde poslední 4 roky bydlím, se zas pro změnu začali nějak podezřele sáčkovat Rusové. Napřed nenápadně, ale pak jich nějak přibylo, a hele, najednou jim patří několik domů direktně na náměstí, mají tam firmy a dál tiše a nenápadně prosakují do veřejného dění. Pravda, nechodí zahalení, neodhazují odpadky, nedělají brajgl v restauracích, nestaví mešity... ale jeden místní kostelík je zničehožnic pravoslavný, to nebejvalo. Sml80 Jestli ona tahle plíživá infiltrace není horší, než hluční Arabi, o těch se aspoň ví, ale tady se to děje v poklidu, jako že nic, a jednou se ráno probudím a všude všechno kolem bude v azbuce... a v krámě platit rublem. Pak už bude pozdě na cokoliv. Sml57

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #78
    2. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #79
    superkarma: 0 13.11.2014, 15:20:04
  8. [76] kf [*]

    Dudlajlama — #69 Ale to já vůbec nezpochybňuju. Přesně tahle předposranost mi taky vadí, na druhou stranu se bychom se měli vyhnout opačnému extrému-plošně zakazovat všechno cizí. Proto si myslím, že je v první řadě důležité vědět, co jsou to ty hodnoty, které chceme bránit a ze kterých nelze slevovat a v čem je naopak možné podporovat různorodost. Asi se shodneme na tom, že zákony země mají být nadřazené zákonům náboženským. Křesťanství i judaismus tuhle nadřazenost zákona země jednoznačně respektuje, islám s tím má problém-proto je třeba jednoznačně vyžadovat po muslimských obcích a jednotlivých muslimech v naší zemi, aby tento princip jednoznačně přijali za svůj (a ne nějak provizorně, že jako teď se budou tvářit, že jo, ale až jich bude víc, tak...). Potom to může fungovat.

    Jednoznačně podporuju toleranci, ale ne jen jednostrannou a za každou cenu.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #78
    superkarma: 3 13.11.2014, 08:21:32
  9. avatar
    [75] Dudlajlama [*]

    Rikina — #74Osobne si myslim, ze pavilon opic(mas pravdu, potrebuje hodne zvelebit, je mi tech chuderek lito)neprosel proto, ze je hned vedle vilova ctvrt, kde bydli par potentatu, tak by asi neuvitali halekacky na koncentraci "tech" osob.

    Ad pan starosta, co chces, kdyz maji lide odvoz popelnic zadara. Uz to staci, aby lidi nemleli pantemSml57.

    1. na komentář reaguje Rikina — #77
    superkarma: 1 13.11.2014, 04:00:27
  10. [74] Rikina [*]

    Dudlajlama — #72 Jo, nejmenovaný senátor a primátor v jednom je tam už dvacet let, a asi by ho musel někdo zastřelit, neb je to nezmar, a za tu dobu má určitě leccos zaběhnuté. Ale současně za těch 20 let bylo už hodně voleb, a jestli ho část občanů volí, a zbytek je pasivní, no tak na co si sakra stěžujou? Tak asi jsou spokojení, nebo je jim to šumák, nebo čekají, až to zařídí nějaký zázrak shůry? Sml80 Proč teda něco proti tomu nedělají, když mají pocit, že je všechno špatně? Já tohle nemám ráda, tak jestli mohli bránit pavilon opic (o tom jsem četla a nepodporovala to, protože pavilon opic je šerednost, která rozhodně zámeckou zahradu nezdobí, a mešita nakonec stejně je, i když jinde), tak proč se neozývají i proti jiným nepravostem? Sml80 O prodeji pozemků nemám informace, teď jsem se namátkou koukla, co je kolem Teplic v nabídce, a upřímně - tyhle pozemky bych já nikdy nekoupila, protože kdybych ty prachy měla, tak si vyberu lepší pozemky jinde. Sml57

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #75
    superkarma: 1 13.11.2014, 00:38:50
  11. avatar
    [73] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #72jezisikriste!

    superkarma: 0 12.11.2014, 21:24:27
  12. avatar
    [72] Dudlajlama [*]

    Rikina — #70 Mesto je prodava. A jelikoz zastupcum mesta je u prdele, co si lidi mysli, protoze jim jde o prachy ted hned a po nas treba potopa, tezko se s tim neco nadela. Muzes namitnout, ze je nemaji lidi volit, jenze tam je velice silne usalasena mistni klika a mafiozove. Nedavne volby starosty a zastupitelstva probehly v duchu temer zertovnem, kdyby to tedy nebylo k placi. Vidim to na dlouhodobe pasivni obcany ovecky a jednoho dne cerno pred ocima a defenestraciSml16.

    Uz jednou chteli misto pavilonu opic v prekrasne zamecke zahrade postavit mesitu. Tehdy se lidi nedali....Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #73
    2. na komentář reaguje Rikina — #74
    superkarma: 1 12.11.2014, 19:59:08
  13. avatar
    [71] hyenka [*]

    Rikina — #70 nemyslím, že našinci prodávají pozemky Čmoudům, prodají je zpravidla nějaké realitce, a ta je potom oněm Čmoudům přeprodá, neb je jí šumák, co a kdo tam postaví....

    superkarma: 1 12.11.2014, 19:25:17
  14. [70] Rikina [*]

    Dudlajlama — #69 ... a kdo jim ty pozemky prodává? Sml80 Když se to lidem nelíbí, tak holt nemají svoje nemovitosti prodávat Arabům, no.

    1. na komentář reaguje hyenka — #71
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #72
    superkarma: 0 12.11.2014, 19:07:59
  15. avatar
    [69] Dudlajlama [*]

    telelot — #66Sml67

    Nejak na party ozralych Sasiku nemam stesti, mozna radi vic v PrazeSml80. Na rozdil od nektrerych tech Arabasu, ale nenakupuji kolem Teplic pozemky a nehodlaji se zabydlet dlouhodobe az jaksi natrvalo.

    kf — #68 To, ze nekdo v ramci korektnosti az predposranosti zakazuje rikat lidem prani krasnych vanocnich svatku, povazuju za velice silne omezovani jednotlivce a puvodnich obyvatel. Kdyz se nekomu vanoce nelibi a neslavi, mel by si nejspis rozmyslet se v takove zemi usadit, ne?

    1. na komentář reaguje Rikina — #70
    2. na komentář reaguje kf — #76
    superkarma: 2 12.11.2014, 16:59:35
  16. [68] kf [*]

    Rikina — #65Naprosto s Tebou souhlasím. Je důležité nastavit pravidla a pak jejich dodržování vyžadovat od všech-Čechů i cizinců a rovným metrem. Důležité je vědět, jaká jsou vlastně ta pravidla a hodnoty, které tady chceme zachovávat a v čem nelze ustoupit, ale na druhou stranu neomezovat svobodu jednotlivce stupidními omezeními.

    Nečiň druhým, co nechceš, aby činili tobě...Sml80

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #69
    superkarma: 2 12.11.2014, 11:32:34
  17. [67] cilani [*]

    hyenka — #62 asi začnu na svých toulkách stavět kříže cestou.. :-D

    superkarma: 0 12.11.2014, 09:46:34
  18. [66] telelot [*]

    teď mi přistálo v mejlu: Proč Švýcaři necestují ? Protože mají nádhernou zemi s překrásnou přírodou, pouze sedmičlennou vládu,ve které na rozdíl od Česka nezasedali kreténi kam až paměť sahá, [/b]a protože si o podstatných věcech rozhodují sami v referendu – například o tom, [/b]že ve Švýcarsku si muslimská pakáž ani neškrtne, [/b]a na stavbu mešit a minaretů může rovnou zapomenout [/b]

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #69
    superkarma: 0 12.11.2014, 09:19:37
  19. [65] Rikina [*]

    Dudlajlama — #59 ... jsem napsala dlouhej komentář a zmizel. Podruhý to smolit nebudu. Jenom stručně - vidělas někdy, co dokáže tlupa rozjásaných ožralých Sasíků? Jaký chlív po nich zůstane? Jak se chovají k místním nadřazeně a přezíravě, a jak jim někteří Češi podlézají, protože oni sem přece přinesou eura, tak holt se přimhouří oko... to je to, co je špatně. Že se toleruje takové chování a jednání, a je jedno komu, Arab nebo Evropan.

    1. na komentář reaguje kf — #68
    superkarma: 1 12.11.2014, 08:23:56
  20. [64] Rikina [*]

    Eva_Fl — #61 no však se mnou mluvili česky... Sml80

    superkarma: 0 12.11.2014, 08:19:21
  21. [63] cilani [*]

    gerda — #45 Já četla blog jedné překladatelky v Anglii, která se jako tlumočnice účastní takovýchto sporů o dítě. Každopádně z toho bylo dost dobře poznat, že s přistěhovalci se zrovna nese*ou..

    superkarma: 0 12.11.2014, 07:53:40
  22. avatar
    [62] hyenka [*]

    Adyterka — #34Ano, za to jsem taky moc ráda. a víš, proč tu nejsou (mám to přímo od zdroje)- na Moravě by se jim prý moc líbilo, ale vadí jim, že je tu cituji : "Moc křížů, a moc psů". Takže výzva všem Moravákům- Každý si povinně pořídí minimálně 2 psy, a kdo má místo u baráku šup šup stavět kapličku, nebo aspoň boží muka, jinak tu ty zmetky máme za chvíli taky. Sml41

    1. na komentář reaguje cilani — #67
    superkarma: 1 12.11.2014, 07:35:52
  23. avatar
    [61] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #60 Amerika hlasi totez, preji nam jen krasne svatky.Sml22

    Riki - tady jsou miliony restauraci vlastnene vsemi moznymi narodnostmi sveta. Ve vsech! jsou anglicky psane jidelni i napojove listky. Sml22 Ja bych v Cesku do restaurace, kde se mnou nebudou komunikovat CESKY, nesla.

    1. na komentář reaguje Rikina — #64
    superkarma: 2 12.11.2014, 04:32:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Dudlajlama [*]

    P. S. O zakazovani na oficielnich mistech prani krasnych vanoc, to jsme mluvili o Kanade. Taky byli puvodne multi kulti immigranti radi, ze jsou radi, ale zacali pritvrzovat, jako ostatne v kazde zemi, kterou si oblibi a pozvolna zaplavuji. Politici jsou pripodelani, "vanocni" lidi tise vzdoruji.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #61
    superkarma: 0 12.11.2014, 04:26:39
  2. avatar
    [59] Dudlajlama [*]

    Rikina — #57 Asi mluvime kazda o jinem meste, jezdim tam dvakrat do roka a stred mesta, parky a Hypernova jsou zakuklenkyn plne. Ne v satkach, ale primo "cerne mury." Taky hodne lidem vadi fakt, ze Arabove kolem Teplic nakupuji pozemky a hodlaji se hloubeji usadit.

    A a ty vlidne a mile pany taky vidim jinyma ocima. Stacilo mi kolem nich prochazet v laznich, kdyz jsem se sla objednat na masaz. Cumi na cloveka jako vejri, neprijemne az nepratelsky. Kdybych byla mladsi, rekla bych i chlipne. Hodne neprijemny pocit potkavat jejich skupinky na nekonecnych prazdnych chodbachSml24.

    V Hypernove se roztahuji po kavarnach, jako by byly jejich, hlucni a oprskli. Chodim tam za kamaradkou, ktera pracuje hned vedle, takze vim, ze tam jsou furt.

    1. na komentář reaguje Rikina — #65
    superkarma: 1 12.11.2014, 04:22:14
  3. [58] Rikina [*]

    Jo a Teplice mívají úplně normální vánoční výzdobu, jako každé jiné město - nikdo nezakazuje si přát veselé vánoce a lidi si normálně říkají dobrý den, nikoli sláva Alláhovi Sml57 K odpovědi na otázky pod článkem - ne, není mi jedno, jak se cizinci v ČR chovají, ovšem jako dobytek se zhusta chovají i Evropané, což je v Praze k vidění o mnoho častěji než v Teplicích. Nebojím se poukázat, a ano, politici by se měli více zabývat problémy s cizinci - se všemi cizinci, kteří dělají jakékoli problémy, nejen s muslimy v Teplicích.

    superkarma: 0 11.11.2014, 22:18:24
  4. [57] Rikina [*]

    Sml80 Zatím jsem nepozorovala nic podobně dramatického, a to do Teplic jezdím často. Ano, jsou tam Arabové z různých zemí. Někteří i se zahalenými manželkami. Hodně žen je ale oblečeno úplně normálně evropsky a jenom mají šátky. Neviděla jsem tam ani nikoho dávat nohy na stůl, ani odhazovat odpadky, ani pít kafe přes hábit (strčí hrnek někudy pod textil, když už, což je trošku komické, ale nic proti ničemu). Když jsem vlezla do čajovny zjevně primárně určené arabským hostům, kterou provozuje rovněž cizinec, nikdo mě nevykázal, neříkal, že žena nesmí sedět zde nebo onde, a pravda, pánové tam kouřili vodní dýmky, ale když to provozovatel má za vhodné, tak proč bych namítala. Čaj měli vynikající, obsluhoval mě muž a vůbec se netvářil, že "fuj, ženská". Choval se ke mně naprosto stejně jako k jiným hostům tamtéž přítomným, a ještě mi pracně vysvětloval, neb jsem neuměla číst arabské písmo. Takže bych to neviděla nijak tragicky. Sml80 V Ústí chodívám každý rok na festival Barevná planeta, tam je velice moc různobarevných cizinců všech druhů a vyznání, a dobře se tam bavím, dobře se tam ochutnávají speciality a za sebe pravím, že v obecné rovině vzato, nemám s multi-kulti problém, dokud se všichni chovají jako lidi a přátelsky k bližním. Jasně, blbci a hulváti se najdou všude, v každé kultuře i národu, ale to se zas člověk nesmí bát se ohradit, že takhle teda ne.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #59
    superkarma: 0 11.11.2014, 22:11:24
  5. avatar
    [56] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #55Sml67Sml22Sml22Sml22Sml22Sml33

    superkarma: 0 11.11.2014, 22:08:02
  6. avatar
    [55] Dudlajlama [*]

    kf — #54 Good for youSml3.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #56
    superkarma: 0 11.11.2014, 19:15:58
  7. [54] kf [*]

    Vlaďka Husárová — #19 Vcelku by mě zajímalo odkud čerpáte informace o halal a košer porážce a zda víte, že mezi nimi je rozdíl. Zda víte o tom, že správně provedená košer porážka není pro zvíře více stresující než porážka klasická-tedy s omráčením (na toto téma byla provedena řada výzkumů). Pokud jsou tedy jatka pod veterinárním dozorem (což být musí) a dozorem rabinátu (který kontroluje, zda je nůž perfektně ostrý, bez jediného kazu, aby jedním tahem došlo k přetnutí krčních tepen a trachey), pak k týrání může docházet pouze stresováním zvířat před porážkou, což je společný problém porážky klasické i košer.

    V ČR se pokud vím košer porážka neprovádí, dováží se pouze mražené maso, tady ve Francii není problém ani s čerstvým masem. A ano, jím košer. A jsem Češka.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #55
    superkarma: 0 11.11.2014, 18:29:29
  8. avatar
    [53] Dudlajlama [*]

    Gloria — #52 Tady zahalenouru moc neni. Spis Indu. Ti sice obcas zamorduji vzpurnou manzelku, ale v podstate se prizpusobili, jejich holky nechodi zahalene, studuji atd. Vrit to zacina v Nemecku a co dokazi nasrani Nemci, zname z historie. I kdyz tahle nova internetova generace je zvykla si spis nafackovat a " nelajkovat" na FB.

    superkarma: 1 11.11.2014, 18:28:22
  9. avatar
    [52] Gloria [*]

    Dudlajlama — #47 Delame to samozrejme take, je to tradice prat Vesele Vanoce a nebo Merry Christmas, hlavne to ted budu rikat v kramech kde jsou u pokladen Muslimky s satky na hlave. Nedavno jsme byli v Hudson Bay (obchodni dum), neco jsem koupila a u pokladny byly 4 pokladni , 3 z nich byly zahalene Muslimky , dalsi Muslimku jsem zahledla jak preklada zbozi! Nejvic se mi vadi ze se Merry Christmas nesmi prat verejne ve skolach a nebo v uradech, to je opravdu skoda, musime rikat "Happy Holidays", ach jo!!! Jo a kdyz potkam muslimskou rodinu tak maji nejmene 7 deti, za chvili budou vladnout svetem, bohuzel!

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #53
    superkarma: 1 11.11.2014, 18:16:35
  10. avatar
    [51] black.bird.third [*]

    Diskuzi jsem nečetla.

    Bydlíme ve větší vesnici ve středočeském kraji. Prcek chodí do školky do třídy, kde z patnáci dětí má pět cizí jméno. A to jak jméno tak i příjmení. Před třemi lety, kdy chodil starší "prcek", byla všechna jména klasická, česká. I u nás už jsme multi-kulti Sml22

    superkarma: 0 11.11.2014, 18:04:05
  11. avatar
    [50] peetrax [*]

    telelot — #8 proč pseudohumanisté a pravdoláskaři? Neslouží ti paměť, nebo žiješ v bludu, že tady za posledních dvacet pět let nikdo jiný než výše popisovaní nevládl? Chyba, celou dobu je v PSP ČR třeba i komunistická strana. A jiné.

    Netvrdím, že nemáš v lecčem pravdu, ale tohle černobílé uvažování, spíš slepota a vybírání si faktů, které chce člověk vidět a ostatní ignoruje, mě vždycky tak vytočí...

    superkarma: 1 11.11.2014, 18:02:46
  12. avatar
    [49] ToraToraTora [*]

    Ohledně halal masa zde však dochází k dezinformaci. Pro muslimy je halal-povolené -maso ze zvířat, která nebyla usmrcena elektrickým šokem apod,protože to považují nikoliv za potravinu ale za zdechlinu. Podle výkladu muslimských autorů je povoleno jíst maso z našich konvenčních jatek, jelikož pokud je porážka provedena správně podle platných zákonů této země, je zvíře proudem pouze omráčeno a teprve potom podříznuto. takže je halal.

    jedna věc je, že tedy muslimové u nás nemusí vyhledávat speciální jatka a ta se jim nemusí podbízet podřezáváním dobytka zaživa. Druhá věc je, že někdo blbě přečte korán a pak tvoří prasárny

    Ale maso halal je všechno na našich pultech poražené dle zákona.

    superkarma: 0 11.11.2014, 17:48:37
  13. avatar
    [48] Dudlajlama [*]

    Jednou jsem letela s nejakym arabskym potentatem, sedel pres ulicku. Nebudu popisovat jeho chovani k letuskam a stolovani, chtelo se mi zvednout a dat mu pesti mezi oci. I ten Sandokan by ho nejspis pretahl holi.

    superkarma: 0 11.11.2014, 17:45:58
  14. avatar
    [47] Dudlajlama [*]

    MonykSml67, neverim, ze k podobnemu postupu dojde v CR, my jsme tak nejak horlivejsi a predposrani. To se o nas rikalo i za ruske okupace, ze je to tu v soudruzske uvedomelosti snad jeste horsi nez v samotne ruske baste.

    Mimochodem, nez do Teplic natahali arabskou klientelu, lazne byly plne Nemcu a jinych cizincu. Nevim, proc nastal ten obrat k prisernosti.

    Gloria, nemysli si, ze to lidem neni jedno. U nas se vsude kolem preji natruc krasne vanocni svatky. Vsude. V obchodech, u doktora, na verejnosti. Lidi zase nejsou uplne ovce, at se ti, kterym se vanoce nelibi, odstehuji zpet do tech domacich pastousek.

    1. na komentář reaguje Gloria — #52
    superkarma: 1 11.11.2014, 17:39:05
  15. avatar
    [46] ToraToraTora [*]

    Je čas na křížovou výpravu a přestat nastavovat druhou tvář

    superkarma: 0 11.11.2014, 17:38:17
  16. avatar
    [45] gerda [*]

    cilani — #43s tou Anglií bych byla opatrná. Není to dávno a přečetla jsem tohle - http://www.databazeknih.cz/knihy/zlomena-210357

    byla jsem doslova otřesená, co se v současné Anglii děje v sociální oblasti a jak nejsou děti chráněny, ani trochu.

    1. na komentář reaguje cilani — #63
    superkarma: 0 11.11.2014, 14:57:12
  17. avatar
    [44] gerda [*]

    monyk — #40to naprosto chápu, napřed to zkusili, jestli jim burky projdou. A stěhovat se zpátky do vlasti určitě nechtěliSml30 Zajímavé - muslimové v Teplicích a ten bordel po nich - k vepřovému chovají náboženský odpor a přitom se chovají jako nejhorší prasata.Sml57

    superkarma: 0 11.11.2014, 14:53:57
  18. [43] cilani [*]

    monyk — #42tak to nás ještě čeká hooodně dlooouhá cesta.. bohužel u nás nehorzí to, že by se naši zákonodárci a ti, co rozhodují, poučili z chyb druhých, takže budou zkoušet hloupé multi-kulti a pak možná budou schopní zastat se našich zvyklosít.. Spíš si ale myslím, že to časem tady dopadne jak s nepřizpůsobivými.. Všude v evropě je vracejí odkud přišli, ale nás obviňují, že jsme rasisté a že jim nepodstrojujeme.. Přitom v Anglii se s nimi neštvou a klidně jim vezmou děcko, když je vedou špatně.. hlavně, že tady jim div nechodíme utírat zadele..

    1. na komentář reaguje gerda — #45
    superkarma: 0 11.11.2014, 14:26:00
  19. avatar
    [42] monyk [*]

    cilani — #41 Vsak jim to tu take trvalo skoro 45 let nez zakonodarci pochopili, ze takto by to dal neslo!!Konecne jim doslo, ze multi-kulti teda mozna ano, ale budou se respektovat zakony zeme, kde se dotycny nachazi Sml67.

    1. na komentář reaguje cilani — #43
    superkarma: 0 11.11.2014, 13:52:04
  20. [41] cilani [*]

    monyk — #40 toto je jediný správný přístup k nim. Nevidím nejmenší důvod v tom, proč jim ustupovat a přizpůsobovat se jejich zvykllostem. Oni k nám přijeli na návštěvu a chtějí-li tu být, nechť se nám bez blbých keců přizpůsobí..

    1. na komentář reaguje monyk — #42
    superkarma: 0 11.11.2014, 13:34:30
  21. avatar
    [40] monyk [*]

    V zemi, kde ziju take byli drive velmi tolerantni vuci muslimum. Az do te doby, nez se ucho utrhlo Sml57. Ted napriklad plati zakon, ze muslimske zeny a divky s tvari zahalenou v burkach dostanou bud pokutu a v pripade horsim, se mohou odebrat na 24 hodin do cely ( samozrejme zenske a s zenskymi dozorkynemi Sml57 ) . Burka ( neboli kompletne zahalena tvar jen s pruzorem pro oci) je zakazana ve skolach, uradech, na verejnych prostranstvich atp. Kdyz byl tento zakon odhlasovan, tak se samozrejme muslimove velmi bourili a protestovali. Bylo jim vsak sdeleno, ze bud zacnou dodrzovat zakony teto zeme, nebo at si zajisti letenku do zemi, kde se jejich manzelky a dcery mohou vesele prochazet v burkach. Docela rychle tyto prostesty utichli, protoze jim doslo, ze tentokrat padla kosa na kamen Sml30. Zajimave bylo, ze kdyz pochopili, ze uz si nebudou diktovat nejake podminky, tak se sklidnili a zakon respektuji. Pry jen velmi mizive procento si ty letenky do muslimskych zemi zakoupilo Sml16.

    1. na komentář reaguje cilani — #41
    2. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 2 11.11.2014, 13:22:42
  22. avatar
    [39] gerda [*]

    Vlaďka Husárová — #35jsem ráda, že tohle se do našeho kraje nedostalo (zatím).

    superkarma: 0 11.11.2014, 13:08:17
  23. avatar
    [38] denkas [*]

    Vlaďka Husárová — #36Nejen cizinců, ale i češi raději jedou do lázní přes celou republiku,než do Teplic,i když bydlí vedle.Sml80

    superkarma: 1 11.11.2014, 12:58:24
  24. [37] cilani [*]

    Vlaďka Husárová — #35děkuji děkuji, už jsem zjišťovala, jak to mají jatka v mém okolí. Byť maso miluji, nekoupím maso halal.. Nepodléhám iluzi, že u nás je zabíjení zvířat nějaký zázrak, ale oproti jistým zvykům, na které nehodlám přistoupit, je to prostě nejvhodnější možnost, než se odebéřu na statek, co jsem nedávno poblíž objevila, a zjistím jak to mají s porážkou..

    superkarma: 0 11.11.2014, 12:30:09
  25. [36] Vlaďka Husárová [*]

    Na jednu stranu ano, Teplice mají z muslimů příjem. Na druhou stranu – dost movitých cizinců odmítá do TP jezdit, protože jim vadí neskutečný nepořádek, který po sobě nechávají a objednají si raději lázně v jiné zemi.

    1. na komentář reaguje denkas — #38
    superkarma: 0 11.11.2014, 12:17:07
  26. [35] Vlaďka Husárová [*]

    cilani — #25 http://www.ivcrn.cz/prinasime-seznam-jatek-ktera-se-pod-vidinou-mrzkeho-obolosu-zaprodala-k-ritualnim-porazkam/

    1. na komentář reaguje cilani — #37
    2. na komentář reaguje gerda — #39
    superkarma: 0 11.11.2014, 12:13:55
  27. [34] Adyterka [*]

    Nestačím se divit,co se tady vše dozvídám o nepřízpusobivých cizincích.Ještě že u nás na Moravě - v Kroměříži - žádné nemáme.

    1. na komentář reaguje hyenka — #62
    superkarma: 0 11.11.2014, 11:39:32
  28. avatar
    [33] gerda [*]

    enka1 — #30nedělej si iluze, hodí tam granát.Sml24

    superkarma: 0 11.11.2014, 11:29:07
  29. avatar
    [32] denkas [*]

    Teda,já jen zírám! Kam to tady zpěje! A o tom se nemluví. Nevím co na to říct,abych nebyla sprostá. Je mě tady z toho všeho do breku.Sml57

    superkarma: 0 11.11.2014, 11:25:30
  30. avatar
    [31] enka1 [*]

    enka1 — #30 2x jsem nechtěla, ale stalo seSml80

    superkarma: 0 11.11.2014, 11:25:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme