Bulvár

Byla Kateřina Zemanová na sex párty? Ano, nebo ne? Co myslíte?

Zemanovic rodina plní v posledních dnech média. Nejen naše hlava státu, ale také jeho dcera. Zachytili jste aktuální kauzu – že prý byla na soukromém večírku plném nevázaných vášní, snad dokonce jako brigádnice s honorářem 1000,- za akci?

ext katBulvární portál www.extra.cz tasí důkazy – fotka s detaily jednotlivých mateřských znamének – pih na obličeji stejně vypadající dívky dokládá, že ta samá znaménka má Kateřina Zemanová. Podobnost tedy dost přesná. Taková znaménka na STEJNÝCH místech dvojníci nemívají. Navíc se přidávají svědkové potvrzující její identitu. Myslím si o Pavlu Novotném, který si za touto zprávou na www.extra.cz stojí, že je velmi inteligentní a v bulvárních věcech zkušený, a takovou zprávu by bez jistoty nepustil.

Jasně, je dospělá a může si dělat, co chce. I kdyby tam opravdu byla, je to její věc… Jen v situaci, kdy je její otec prezident, a ještě k tomu Miloš Zeman, je to sousto pro média. Navíc když HRAD trvá na tom, že to není ona. Jestli tam opravdu byla? Lže a zapírá, aby z toho nebyl ještě větší skandál? Ty fotky jsou velmi přesvědčivé, Kateřino!

Ale třeba nás tiskové oddělení překvapí zprávou, že tam být nemohla, protože měla silnou virózu. :)

Zdroj foto: Isifa.com, extra.cz

   
10.10.2013 - Společnost - autor: Klára Křížová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [146] ceva21 [*]

    Sml79

    superkarma: 0 22.10.2013, 22:00:38
  2. [145] annella [*]

    a není to úplně jedno , jsou snad důležitější věci

    superkarma: 0 22.10.2013, 16:42:17
  3. [144] habu [*]

    Sml16Nevím a je mi to fakt jedno

    superkarma: 0 22.10.2013, 14:42:51
  4. avatar
    [143] Myskdalen [*]

    Byla. Trapné zapírat.

    superkarma: 0 19.10.2013, 00:23:32
  5. avatar
    [142] Lukáš Čejka [*]

    Alenka0010 — #141 co psali, tak se jedna o nejake pronovidea - pornofilmy, ktere se tvari jako, ze je to mejdan, co se zvrhnul, ale cele je to proste nataceni, kde jsou jednak profesionalove a pak prave "komparz" - to mela byt prave i ona - ono tezko predpokladat, ze se nekde jinde sejde nekolik pornoprofesionalu na diskotece a tam je najednou napadne, ze tech kopulaci maji vlastne za cely den malo a zacnou soulozit na podiu Sml80Sml16 Bladynsky nebo kdo psal, ze jde o nejakou serii Party Hardcore - nebo tak nejak Sml80

    superkarma: 0 18.10.2013, 12:15:43
  6. avatar
    [141] Alenka0010 [*]

    Lukáš Čejka — #131 to bylo natáčení pornoprodukce? Vždyť média to prezentovala jako večírek...tak jak to teda vlastně bylo Sml80? I když mně osobně je to fuk, co si kdo dělá ve svém volném čase.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #142
    superkarma: 0 18.10.2013, 09:39:29
  7. [140] limuhob [*]

    Myslím, když jde 18.ti letá dívka na nějakou párty je to její osobní věc nebo věc jejich rodičů, je jedno jestli je to dcera kuchaře či presidenta , a nějakej ubožák Novotný by se měl starat sám o sebe, je to šašek a ubožák

    superkarma: 0 17.10.2013, 19:36:04
  8. avatar
    [139] Radka27 [*]

    A kdy jindy se taková zpráva taky mohla objevit, než před volbami., že. :-D

    superkarma: 1 15.10.2013, 17:49:23
  9. [138] Milanka [*]

    Je mi to jedno.

    superkarma: 0 11.10.2013, 20:25:31
  10. [137] Leena [*]

    myslím si, že nedělala nic trestného, dokonce ani nijak vrcholně pohoršlivého, takže to je její věc. Ale vyznělo líp, kdyby to nezapírala(pokud tam opravdu byla).

    pro paní Stuškovou: mně je celkem jedno, že mladej Novotnej je v některejch ohledech "fajn kluk", třeba že je milej na svý kamarády. Je to člověk, kterej ostatním lidem ničí vztahy a životy a je si toho vědomej. Takže je to prostě ku*va, co dělá špinavou práci pro peníze Sml68

    superkarma: 2 11.10.2013, 15:10:14
  11. [136] Hanule [*]

    Myslím, že by prezident a jeho prezidentská kancelář neměla lhát. Lhát o viroze, lhát o její účasti atd.Vzhledem k tomu, že i prezidentská kampaň byla založena na lži, pak se nemůžeme divit ničemu.Sml80

    superkarma: 1 11.10.2013, 08:34:18
  12. avatar
    [135] hary [*]

    Jojo,mít dvojníka(-ci) je pěkné svinstvoSml16, o mně taky říkají že se velmi podobám Gottovi, případě Alanu Aldovi Sml30 a musím s tím žít Sml52

    superkarma: 0 11.10.2013, 07:51:24
  13. [134] lidicka [*]

    Proč tu zprávu média neuveřejnily když byla aktuální, čili hned po události????? Jinak už je toho tak akorát, vidím, že i na jinak seriozním portálu se bude Kateřina Z. omílat donekonečna. No asi není o čem psát.....Sml30Sml30Sml30Sml23Sml80

    superkarma: 0 11.10.2013, 06:11:19
  14. avatar
    [133] black.bird.third [*]

    Mně je úplně jedno, co dělá. Myslím si, že v životě se musí řešit mnohem vážnější a důležitější věci.

    Ale kdyby tam (samozřejmě teoreticky) vzala tatíka, to by byla sledovanost bulváru, to by se ty "noviny" a časáky prodávaly samy.

    superkarma: 0 10.10.2013, 22:04:09
  15. [132] MaVy [*]

    takže nahé herečky před kamerou nevadí,jelikož to byla práce a mohou se stát kýmkoli, ale dcerky možná prezidentů nesmí dělat ani komparsSml80,byt na pochybné akci,pokud vím ona tam nijak obnažená nebyla,ani nesouložila,takže o nic dle mě nejde akorát tele hloupě zatlouká,počítám že jí tatík nepochválí,tudíš se bojí,a pokud se před rodiči děsí to přiznat,možná jí nakonec vychovávali dobře,jelikož si je vědomá,že to moc košer neníSml16 ne?

    superkarma: 5 10.10.2013, 20:04:33
  16. avatar
    [131] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #130 ja ten rozdil vidim v tom, ze toto nebyl zadny unik ze soukromi, ale proste se mela zucastnit nataceni porno produkce - kdyby ji nekdo nacapal nekde v soukromi a zverejnil to, tak by to nebyla jeji chyba, ale tady ma jit o neco jineho

    1. na komentář reaguje Alenka0010 — #141
    superkarma: 0 10.10.2013, 18:11:09
  17. [130] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #128 jasně,ale zase prsa prvních dam,velvyslankyní a nejen českých viděl taky kdekdo,královské zadky i premiérské předky si taky můžete najít,já bych to tak nehrotila,i když souhlasím, že se to moc nehodí

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #131
    superkarma: 2 10.10.2013, 17:11:24
  18. avatar
    [129] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #127 kazda koruna dobra Sml16

    superkarma: 0 10.10.2013, 15:39:56
  19. avatar
    [128] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #126 tak by se melo postupovat ve vsech pripadech, mne nejde o jmeno

    osobne nevim o nikom jinem, kdo by mel ve sve suite nekoho, kdo by pripadne ucinkoval v pornovideu nebo necem podobnem, takze neumi ani posoudit, jak by rady proridly Sml80 jinak to ze neco delaji jini, neznamena ze to musi delat ostatni, nebo ze je to akceptovatelne Sml80

    1. na komentář reaguje MaVy — #130
    superkarma: 0 10.10.2013, 15:39:07
  20. [127] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #125 já vím,ale takhle počítám privatizovali nejen MUS,to bude všude stejné, celé to bylo podivné,a asi by to nakonec neschytal jen nynější prezident,ale hlavně ten před ním,ale kasa by byla plná,než by jí zase rozkradliSml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #129
    superkarma: 0 10.10.2013, 15:33:57
  21. [126] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #121 ale jinak k tomu bodu 3 a toto má platit jen pro ní,nebo by jste si představoval, že se podle toho budou chovat všechny prezidentské,královské rodiny?na oficiálních setkáních státníků by moc lidí nebylo

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #128
    superkarma: 2 10.10.2013, 15:30:47
  22. avatar
    [125] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #124 no ted budou nasledovat odvolani atd., ale pokud to nakonec dopadne jako ted, tak by se nejaka ta miliarda mela statu vratit

    1. na komentář reaguje MaVy — #127
    superkarma: 0 10.10.2013, 15:30:31
  23. [124] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #123 ano,už jsem s radostí četla,ted ještě prověřit zbytek privatizace,dotyčné pozavírat a ve finále s plnou státní pokladnou zvolit nového prezidentaSml16 bylo by to fajn,jen nevím bude-li se do toho Švýcarům chtít,protože u nás je to nemožnéSml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #125
    superkarma: 0 10.10.2013, 15:26:54
  24. avatar
    [123] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #120 popravde pokud jde o Zemana tak je pro me mnohem dulezitejsi aktualni zprava ohledne privatizace MUS

    http://ekonomika.idnes.cz/soud-s-manazery-mus-ve-svycarsku-d45-/ekonomika.aspx?c=A131010_141125_ekonomika_spi

    1. na komentář reaguje MaVy — #124
    superkarma: 0 10.10.2013, 14:54:44
  25. avatar
    [122] peetrax [*]

    I když Miloše Zemana jako prezidenta nemusím a mám k němu spoustu výhrad, tahle "kauza" jeho dcery je mi úplně jedno. A byla by, i kdyby to byla dcera Schwarzenberga nebo Bobošíkové, Okamury, Rusnoka, Ratha a nevím koho dalšího. Sml80 Chápu, že se Kateřina prezentuje na veřejnosti jako "první dcera", ale co dělá ve svém volném čase, byť za peníze, po tom mně nic není.

    superkarma: 5 10.10.2013, 14:33:55
  26. avatar
    [121] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #120 hmm, ale ja do nikoho nesiju jen celou dobu rikam:

    1. ze nevim jestli je to vubec ona

    2. pokud je to ona, pak nemluvila pravdu, kdyz rikala, ze se toho neucastnila a me by to neprekvapovalo, ze to neprizna a nerika pravdu - duvody jsem tu mnohokrat popsal

    3. pokud to byla ona, tak by ji meli prestat tahat s sebou jako reprezentativni osobu - chceteli prvni slecnu - protoze vystupovani v takovem filmu je vice nez kontroverzni a podle me je neslucitelne s tim, aby se ucastnila oficialnich akci jako soucast prezidentskeho doprovodu

    Jsou to me nazory, stejne jako ma nekdo jine. Sml80

    1. na komentář reaguje MaVy — #126
    superkarma: 0 10.10.2013, 14:27:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [120] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #109 ale to je jasné, že děti napodobují rodiče,vy jste dostal pár facek, ona možná dostane také, ale šít do někuho, protože nemá rád jeho otce je přinejmenším hloupé a nečestné

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #121
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #123
    superkarma: 3 10.10.2013, 14:17:23
  2. avatar
    [119] PBD [*]

    Děcka,nebuďte bulvární:)

    superkarma: 0 10.10.2013, 14:08:20
  3. [118] cilani [*]

    Lukáš Čejka — #116 super, dík... mně to vykání na netu přijde prostě divné... Sml16 

    superkarma: 0 10.10.2013, 14:02:31
  4. avatar
    [117] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #112 a pokud myslite, ze jsem a priory zaujaty vuci Zemanovi, tak se take pletete, ja napriklad s nim souhlasim, ze pokud je Jeruzalem hlavni mesto Izraele, tak mame mit ambasadu v Jeruzaleme - a to presto, ze ho za tu myslenku mnozi kritizuji Sml16

    superkarma: 0 10.10.2013, 13:58:14
  5. avatar
    [116] Lukáš Čejka [*]

    cilani — #113 klidne mi tykej, kdo chce vyka, kdo chce tyka Sml16

    ja na to mam proste jiny nazor, pokud vystupuje jako oficialni reprezentant zeme na statnich a spolecenskych akcich, tak by mela byt prikladem ...

    ale beru to, ze kazdy na to ma jiny nazor, nekomu to vadi, nekomu ne Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #118
    superkarma: 0 10.10.2013, 13:37:34
  6. avatar
    [115] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #112 nepletu, viz výše - psala jste - je, ale nahlas to neřekne, protože by to příliš zacloumalo jeho majestátem- tak si prectete [109] Sml80

    Zaujaty? Co je na tom zaujateho - myslim ze uz jsem uvedl, ze bych prekvapeny nebyl i proc, i to ze muj nazor neni muj vymysl, ale ze vychazi z obecne znameho socialniho uceni. Pokud vam to pripada zaujate, tak prosim , ale to neni argument nebo duvod k tomu abych zacal rikat, ze bych prekvapeny byl.

    superkarma: 0 10.10.2013, 13:34:08
  7. [114] cilani [*]

    cilani — #113 Ježíš, tu už se zas vyká? Tak to se omlouvám.. Raději nebudu přispívat, protože v diskuzích jsem prostě zvyklá tykat, tak jako u ohně...

    superkarma: 0 10.10.2013, 13:33:00
  8. [113] cilani [*]

    Lukáš Čejka — #92 a víš, že mně je to upřímně jedno ona už Z. vystupování nezachrání ani nepotopí.. a to, že byl někdo u prostituky nebo na pornokalbě mě nepohoršuje.. Podle mě se to prostě nevylučuje, protože tam nedělala nic nezákonného, nikomu neubližovala... Navíc, pokud se to vážně stalo už dříve, než byl Z zvolen.. no, to by nás nesměl reprezentovat nikdo, protože na každého se dá někde něco vyštrachat a ušít...Sml80

    Každopádně tímto končím s tímto článkem, protože je to o ničem a nechci podporovat tyhle stupidní témata.. to už rovnou můžu chodit číst blesk.. tady očekávám něco, co nezavání tak šíleně bulvárem a neschopností najít si zajímavé téma na psaní..

    1. na komentář reaguje cilani — #114
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #116
    superkarma: 1 10.10.2013, 13:28:57
  9. avatar
    [112] Ivásek [*]

    Lukáš Čejka — #110 já nic neobracím - vy to tady pořád opakujete dokolečka dokola.... souhlasím s MaVy, jste neuvěřitelně zaujatý a to je to, co nechcete přiznat a na co jsem narážela já...

    Lukáš Čejka — #111 nepletu, viz výše Sml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #115
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #117
    superkarma: 3 10.10.2013, 13:27:23
  10. avatar
    [111] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #108 vidite jak se pleteteSml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #112
    superkarma: 0 10.10.2013, 13:12:39
  11. avatar
    [110] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #107 Vy to porad obracite, ze tvrdim, ze protoze otec lhal, musi lhat i dite - to jsem nikdy nerekl ani si to nemyslim - rekl jsem, ze pokud by v teto situaci lhala, tak me to neprekvapi, protoze proste at chceme nebo ne tak prejimame od svych vzoru vzorce chovani

    1. na komentář reaguje Ivásek — #112
    superkarma: 0 10.10.2013, 13:10:30
  12. avatar
    [109] Lukáš Čejka [*]

    MaVy — #105 urcite ano, ale stejne tak kdyz se na to prislo jsem dostal par facek ... protoze lhat se proste nema

    U Zemana je problem, ze to pouzil k tomu, aby se dostal k nejakemu spolecenskemu postaveni prospechu a zjevne s tim nikdy nemel problem, ani se za to neomluvil ani nikdy nerekl, nemel jsem se takto chovat, to byla chyba ...

    To o cem jsem psal ja se nazyva socialni uceni konkretne imitace - neni to zadny muj vymysl

    Nápodobou (imitací) je míněno chování, které jedinec přebírá, protože je k němu motivován. Přejímáno je takové chování jiného člověka, jímž přejímající dosahuje podobných nebo shodných cílů a uspokojení potřeb, jako má „přejímaný“ (napodobovaný).

    Například pokud osoba zjistí, že agresivní chování (agrese) u jiného vede ke chtěným výsledkům, tak bude agresivitu také používat, aby docílila svých přání a výsledků.

    ...

    1. na komentář reaguje MaVy — #120
    superkarma: 0 10.10.2013, 13:07:23
  13. avatar
    [108] Ivásek [*]

    MaVy — #105 je, ale nahlas to neřekne, protože by to příliš zacloumalo jeho majestátem Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #111
    superkarma: 1 10.10.2013, 12:59:54
  14. avatar
    [107] Ivásek [*]

    Lukáš Čejka — #103 opakovat to, že NELZE zobecňovat, generalizovat, paušalizovat, či jakékoliv jiné slovo podobného významu, nemá cenu, protože vy stejně budete jak kafemlejnek... a přesně v tom okamžiku jakákoliv další debata s vámi je o ničem... všechny děti, které mají doma otce, co jsou víc ve vězení, než doma a vychovává je při svém nejlepším vědomí a svědomí jejich matka, jsou podle vás téměř věrné kopie svých otců... jo, tak tohle to je fakt gól Sml67

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #110
    superkarma: 3 10.10.2013, 12:59:24
  15. avatar
    [106] PBD [*]

    Mě je to absolutně jedno:) Je to její věc,její život..A co nám je do toho:)

    superkarma: 1 10.10.2013, 12:49:49
  16. [105] MaVy [*]

    Lukáš Čejka — #101 zalhal někdy Váš otec,nebo zalhal jste či v telecích letech zatloukal?podle toho jak se tu ted ukazujete tak vy nikdy,nám páter vždy ve výuce říkal  ,,pozor na ty největší moralisty,většinou toho mají na svědomí dost" neříkám, že je to váš případ, ale zdá se mi, že jste dost zaujatý

    1. na komentář reaguje Ivásek — #108
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #109
    superkarma: 4 10.10.2013, 12:44:57
  17. avatar
    [104] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #102 souhlasim, tak je to spravne

    superkarma: 0 10.10.2013, 11:59:26
  18. avatar
    [103] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #99 preci kdyz bude mit nekdo rodice recidivisty,kteri jsou ve vykonu trestu casteji nez doma, tak kdyz by pak neco provedl on sam, tak si nereknu: Pane Boze, jak k tomu mohlo dojit Sml2, ale naopak si reknu - videl to doma, nemel vzor u ktereho by videl, ze toto se nedela, ze to neni spravne ... Sml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #107
    superkarma: 0 10.10.2013, 11:54:47
  19. avatar
    [102] Ivásek [*]

    Lukáš Čejka — #100 Lukáš Čejka — #101 víte co, Lukáši - vy si myslete, co chcete, já budu dělat to samé... howgh!

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #104
    superkarma: 4 10.10.2013, 11:54:18
  20. avatar
    [101] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #99 vsak ja ji nesoudim, ja jen rikam , ze by me to neprekvapilo, protoze proste jeji vychovne vzory to uzivaji jako legitimni prostredek k dosazeni nejakeho cile - takze kdyby o svem ucinkovani v tom filmu lhala, tak pro me to neni zadne prekvapeni, preci nebudu lhat, ze by me to prekvailo Sml80Sml16

    1. na komentář reaguje Ivásek — #102
    2. na komentář reaguje MaVy — #105
    superkarma: 0 10.10.2013, 11:45:01
  21. avatar
    [100] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #97 ja myslim, ze pravda,nepravda, lez nejsou ani pravicove , ani levicove, ale ze spadaji do kategorii mravnich a nikoli politickych, mozna proto se rozchazime i v tom, koho by to prekvapilo nebo neprekvapilo Sml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #102
    superkarma: 0 10.10.2013, 11:41:50
  22. avatar
    [99] Ivásek [*]

    Lukáš Čejka — #98 ano, Lukáši, já totiž lidi nesoudím podle toho, jestli jejich otec mluví pravdu nebo ne... protože ono to pravidlo, že jablko nepadá daleko od stromu, neplatí globálně, víte?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #101
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #103
    superkarma: 1 10.10.2013, 11:39:29
  23. avatar
    [98] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #95 to neprohlasuju jen ja, to prohlasil spravni soud v rozhodovani o regulernosti prezidentskych voleb, prostoobcani jako ja to pak mohli sledovat takrikajic v primem prenosu

    mluvci spravniho soudu cit:

    .... V posuzovaných případech šlo konkrétně především o inzerát otištěný v deníku Blesk v první den druhého kola volby a dále o šíření nepravdivých informací o vystěhování paní Bílé ze zámeckého bytu v Čimelicích, o údajné podpoře Bernda Posselta protikandidátovi Karlu Schwarzenbergovi či o pokusy spojovat rodinu kandidáta s fašistickým a nacistickým hnutím. Soud shledal, že se v těchto případech opravdu jednalo o nepravdivá tvrzení i lži. ... Sml80

    Ne neni to posuzovani podle otce, je to proste to co jsem nepsal, neprekvapilo by me, kdyby v takove situaci nemluvila pravdu, protoze jeji vychovne vzory tak cini - tak proc by me melo prekvapit, kdyby tak cinila i ona? Vas by to treba prekvapilo, me ne. Sml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #99
    superkarma: 0 10.10.2013, 11:19:23
  24. avatar
    [97] Ivásek [*]

    lidicka — #93 když jsou tady všichni pravičáci, tak bych se nedivila Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #100
    superkarma: 2 10.10.2013, 11:16:19
  25. avatar
    [96] fructia [*]

    Ivásek — #90 Pan Čejka ž-in směle přeorientuje. Začíná se vydávat správným směrem těmito drby Sml67

    superkarma: 0 10.10.2013, 11:13:39
  26. avatar
    [95] Ivásek [*]

    Lukáš Čejka — #91 já si nikam chodit liskat nepotřebuju, Lukáši - jste vážně grand, nestačím se divit... jen se trochu zamyslete nad tím, co píšete a jak to píšete.. pokud napíšete "Ale jak jsem psal - nebylo by to nic prekvapiveho, staci se podivat na jejiho otce", tak byste si sakra měl zjistit, jestli to, co říká její otec jsou 100%ní lži nebo ne (a  znova opakuju, že je mi jedno, jestli jde o Zemana, nebo o Klause či o Kalouska) - protože jen tak o někom tohle prohlásit, hmmmm... (jedna věc je to, co píšou periodika vč. bulváru a druhá věc je to, co je pravda - a to si novináři a redaktoři mají zjistit a ne jen tupě přebírat zaručené informace z jiných deníků).

    A že nejde o posuzování lidí podle jejich otce - není to zrovna to, co jste napsal? Že se stačí podívat na toho jejího? To, že to dělá otec, ještě neznamená, že to dělá i dcera (a pokud to dělá, potom je nasnadě otázka, jestli vědomě či z blbosti a mezi tím je sakra velkej rozdíl)...

    Klidně si to napište třeba milionkrát Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #98
    superkarma: 4 10.10.2013, 11:06:37
  27. avatar
    [94] Lukáš Čejka [*]

    datura — #85 vzhledem k tomu ze ten jeho syn nezastava zadnou verejnou funkci, ani nikde nevystupuje jako reprezentace zeme, tak by slo ciste o jeho osobni problem Sml80

    superkarma: 0 10.10.2013, 11:03:43
  28. [93] lidicka [*]

    Zase Kateřina Zemanová??? Někomu asi hodně leží v žaludku....Sml80

    1. na komentář reaguje Ivásek — #97
    superkarma: 0 10.10.2013, 11:02:01
  29. avatar
    [92] Lukáš Čejka [*]

    cilani — #81 ale tady preci neni problem v tom, ze by se ucastnila nataceni pornoporadu, debata je o tom, ze se to vylucuje s reprezentativni funkci, kterou na s sebe dobrovlne vzala - proste ona ma byt urcitym vzorem a predstavovat urcite hodnoty -  no a pokud to tedy je ona a hraje v tom poradu, tak nema co delat v presidenstke suite co by doprovod hlavy statuSml80

    1. na komentář reaguje cilani — #113
    superkarma: 0 10.10.2013, 10:59:08
  30. avatar
    [91] Lukáš Čejka [*]

    Ivásek — #87 klidne si naliskejte kde chcete, ja psal o vychove a vzorech chovani, pokud nekdo povazuje nepravdu a lez za legitimni prostredek k dosazeni cile a takto jich i uziva, tak to pak samozrejme prenasi i na ty, ktere ovlivnuje a vychovava - tedy proc by me melo pripadne prekvapovat, ze by nemluvila pravdu, kdyz jeji otec to uziva jako standardni prostredek Sml80 Tedy nejde o posuzovani lidi podle jejich otce, ale proste shrnuti faktu, ze pokud nemluvi pravdu, tak na tom neni nic prekvapujiciho, protoze jeji vychovne vzory tak rovnez necini. Takze jeste jednou to klidne napisu -  pokud nemluvi pravdu tak me to neprejvapuje.

    1. na komentář reaguje Ivásek — #95
    superkarma: 0 10.10.2013, 10:55:38

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme