Bulvár

Byla jsem znásilněna a kolega to ví - SOS

 
Jedná se o jednoho muže – cizince a obchodního partnera, říkejme mu třeba Ralph. Známe se cca 4 roky, z čehož 3 roky jsme byli docela dobrými přáteli, často jsme si telefonovali a svěřovali se jeden druhému.

Svěřila jsem se mu i s jedním nepříjemným zážitkem, a to, že mě jeden muž znásilnil. Nevěděla jsem, komu to říct, když se to stalo, a Ralphovi jsem důvěřovala.

Ten muž, který mi to udělal, je ale dost provázán se společností, ve které pracuji.

Ralph se do mě ale bohužel v průběhu minulého a letošního roku zamiloval, a dokonce mě požádal o ruku.
Já jsem ho ale odmítla. A to on nemůže překousnout.

A od té doby, mi stále dělá věci „napříč“. Ať už v osobním, či obchodním životě. Reklamace následuje reklamaci, všechny dárky, které mi dal, chtěl vrátit atd.

Teď ale Ralph přijede do ČR a já mám strach, že se chystá někomu říct o tom, co se mi tenkrát stalo. Vím, že kdyby se to pár určitých osob dovědělo, zničilo by mě to, okamžitě bych vyletěla.

A já mám strach o živobytí, mám půjčky atd. Prostě nevím, jak dál.

A tak Vás prosím, měly byste pro mě radu?

                                                                                                                                         Kopretina

   
18.11.2005 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Komentáře:

  1. avatar
    [38] Yanina [*]

    Já vím, je to těžké si říkat, že se nemáš za co stydět a je to pravda, ale stejně se stydíš, že? Proč by tě měli vyhazovat, za to že je někdo hnusnej a musí to mít násilím?! Ať vyhodí jeho! Nebo se ho všichni bojí??? Nevím, jestli bych v té společnosti vydržela, kdyby mi někdo něco takového udělal, asi bych utekla. ale ty jsi byla hodně silná a vydržela tam, takže to vydrž! Snad se to zlepší a nic zlýho se nestane.

    superkarma: 0 21.11.2005, 14:01:49
  2. avatar
    [37] k@tchabinka [*]

    a pro Kopretinu. Toho jatrlika se neboj, nemas se za co stydet. To, co se ti stalo, je hrozna zkusenost ale ne duvod k vypovedi. Pokud by te .. cemuz se mi ani nechce verit... za to propustili z prace, bez a to rychle. Takova firma by nemela zamestnavat vubec.

    superkarma: 0 21.11.2005, 13:21:22
  3. avatar
    [36] k@tchabinka [*]

    sahleb: ano, sice ma pravo na to znasilneni nenahlasit a trapit se tim sama, brat na sebe vinu. Ale jestli se takhle chova vetsina znasilnenych nejen zen tak tim velmi snadno napomaha ten uchylum znasilnovat dal. A na vice mene "napomahani" toho druhu i kdyz ne prime musis mit, mila sahleb, zaludek. Stejne tak jako na vypoved u policie.. Ja to zazila, je to nechutny. Nehlede na to, ze mi pan praseci hlava policajt po me vypovedi navrhl, ze na to zapomeneme. Mel asi pocit, ze jsem si prisla uzit par hodin volna nekam, kde jsem jeste nebyla, k policii. Uzasny. Nejsem optimista. Policie se v pristupu k obetem znasilneni nezmenila.

    superkarma: 0 21.11.2005, 13:19:25
  4. [35] Radka JS [*]

    Ten chlap, který Ti to udělal se určitě nebojí. Je si jistý, že se bojíš Ty a má pravdu. TY SE ALE NEMÁŠ PROČ OBVIŇOVAT!!
    Když jsi to už Ralphovi řekla, spátky to nevezmeš. Dělala bych jako že nic. Z osobních důvodů bych požádala, abych s ním už dále nemusela pracovat. Věřím, že Ti šéf vyhoví. Taky jsem to už udělala a řekla jsem to narovinu.
    Ne jednoho chlapa jsem odmítla a byli to většinou významní obchodní partneři. Nemají ale nárok na mě jako osobu, ale na moji kvalitní práci. Takže jsem taktně odmítla a když to přišlo znovu, byla jsem ráznější. Musím říct, že mám poměrně klid!

    superkarma: 0 21.11.2005, 11:42:27
  5. [34] xenie [*]

    pajda: proč by si někdo vymýšlel znásilnění ? chápu že si někdo vybásní historku o super práci - skvělém chlapovi atd. - ale o znásilnění ? co je na tom "záviděníhodného" ?

    superkarma: 0 21.11.2005, 09:13:59
  6. [33] xenie [*]

    Uniká mi, proč bys měla vyletět proto, že ses stala obětí znásilnění...to snad nemyslíš vážně... jak píšeš, "Ten muž, který mi to udělal, je ale dost provázán se společností, ve které pracuji." - on by měl mít strach, ne Ty !

    superkarma: 0 21.11.2005, 09:06:20
  7. [32] sahleb [*]

    Susanne, diky za prispevek.

    Co tady musi vyslechnout znasilnena zena je neuveritelne. Jsme stale ve stredoveku.

    Pro Kopretinu, pokud by ti dali vypoved, to se snad nestane, muzes jit k soudu a zamestnavatel musi pred soudem dolozit, ze je to z toho a z toho duvodu. Tomu nekteri nechapajici primitivove rikaji, ze byla zrusena presumpce neviny, ale ma te to ochranit. Neboj.

    POkud na tebe nejsou obecne stiznosti, nic ti nemohou dokazat. A znasilneni neni zakonny duvod k vypovedi. Pro me to znamena, ze ti tu vypoved nemohou dat a nemeli by o tom vubec uvazovat. Pokud by se neco takoveho naznacovalo, radsi uvazuj sama dlouhodobe o zmene zamestnani.

    Mas ohavny spolupracovniky, ale spis by meli odejit oni, nez ty.

    Jinak pro vsechny kacy, ktere si mysli, ze jsi to mela nahlasit..a potazmo ti neveri ..

    Kopretino, nic nahlasit nemusis. Na tohle rozhodnuti mas taky lidske pravo.

    superkarma: 0 21.11.2005, 08:54:37
  8. avatar
    [31] *Kotě* [*]

    Suzanne: souhlasím s tebou až na jednu věc. Policisté bohužel pořád takové řeči vedou.

    superkarma: 0 20.11.2005, 21:36:40
  9. avatar
    [30] Suzanne [*]

    pajda: znásilnění je pořád jenom znásilnění. I kdybych šla desetkrát k němu domů, když řeknu ne a on by mě násilím donutil, dopustí se trestného činu znásilnění. Dnes už ani policisté nevedou hloupé řeči typu - a cos čekala... To je, má milá, na stížnost. A že to řekne nějaký kretén z okolí, to je na nakopání. Znásilnění je pořád znásilnění, ať je dospělá, ať je s ním kdekoli, ať s ním jde při neprokouknutí léčky kamkoli. To je prostě zbytečné okecávat, coby kdyby

    superkarma: 0 20.11.2005, 01:21:36
  10. avatar
    [29] milili [*]

    tak nevim ceho se bojis..... ty za to prece nemuzes,takze neni duvod k vyhazovu z prace...

    superkarma: 0 20.11.2005, 00:44:20
  11. [27] Tobbi [*]

    pajda: Ona byla dospělá. A jako co?)

    Od žen se očekává, že když se dostanou s mužem do určité situace, musejí očekávat, že se pokusí o znásilnění (a cos čekala, když jsi šla k němu domů?) Já jsem jednou takřka obloukem obešla chlapa, kterej se u nás před barákem rozplácl na náledí téměř v nico. Kámoška se tomu děsně divila, proč jsme mu nepomohly, když nás o to prosil, tak jsem jí sdělila, že kdyby nás znásilnil, vyslechly bychom si něco jako: A to vás nenapadlo, že je to trik. Můžete si za to samy.
    Chlapi na jednu stranu říkají: Měly jste to čekat, na druhou stranu pomoc by chtěli. A to zase hovno!

    superkarma: 0 18.11.2005, 22:18:50
  12. avatar
    [26] Agnes X [*]

    Tak buď jsi lhala, abys dělala před Ralphem zajímavou chudinku, a nebo jsi to zažila a připadá ti, že to byla tvoje chyba a nenávidíš se za to a nemůžeš si odpustit! Takže chápu, že pokud to vyleze napovrch - nebude to příjemný.
    Takže v obou případech hodně a hlavu vzhůru

    superkarma: 0 18.11.2005, 21:22:00
  13. avatar
    [23] danca79 [*]

    Ja teda nevim, ale pripada mi ze "drb" o tom ze jsi byla znasilnena vazne neni duvod k vyhazovu....za to bys je mohla zazalovat a pracovni soud by ti na 99% dal za pravdu. Na vyhazov musi byt setsakra jine duvody nez znasilneni - i kdyz to bylo clovekem se spolecnosti svazanym. Jen hodne hraje proti tobe zes to tehdy nenahlasila...

    superkarma: 0 18.11.2005, 18:43:01
  14. avatar
    [22] pajda [*]

    Nyotaimori: já si rýpnu: a víš jistě, že bylo CO ohlásit? Jestli jí hrozí, že ji vyhodí z práce, když se někdo dozví, co vykládá o svém známém, pak je taky otázka, jestli mluví pravdu...podotýkám, že mám za sebou pokus o znásilnění, ale úvahy "co když mě potrestají, když řeknu pravdu" se jaksi nikdy nedostavily - jen obrovská nechuť o tom mluvit...jenže já byla malé děcko, na které si troufl opilý dospělý, navíc na chatě mých rodičů, kde jsem byla sama - čekala jsem, až se naši vrátí z nákupu v cca 20 km vzdáleném městečku, takže nebylo kam utéct, ona byla - podle všeho - dospělá. Stojí tady slovo proti slovu a bohužel - pokud by reakce okolí byly jednoznačně v jeho prospěch - tak mě nenapadá nic jiného, než že s ním zůstala sama, aniž by uvažovala o důsledcích...ale to je pak něco trošku jiného, ne?

    superkarma: 0 18.11.2005, 18:10:41
  15. [21] Larola [*]

    Jsem na tvé straně, ale nevím co v té firmě děláš. To je to tak výborné místo, jediné na světě, že tam zůstáváš s takovým člověkem?
    Promiň, ale je to divné!

    superkarma: 0 18.11.2005, 18:03:55
  16. [20] Tobbi [*]

    Takže si to ujasněme. Být obětí znásilnění není trestné, být pachatelem znásilnění trestné je. Tedy alespoň u nás. Ty snad pracuješ v muslimském kolektivu?
    BTW: Kdo bude věřit zhrzenému milenci, až bude trousil blafy o svojí bejvalce....?

    superkarma: 0 18.11.2005, 15:09:01
  17. avatar
    [19] gwen [*]

    Kup si elektrický paralyzér s pepřovým sprejem, skvělá ochrana za pár stovek na zneškodnění útočníka. Nechápu, proč toho hajzla necháš běhat beztrestně dál po světě!!!! V ČR je znásilnění pořád ještě trestný čin!!!

    superkarma: 0 18.11.2005, 14:53:27
  18. avatar
    [18] kemy [*]

    Nyotaimori: taky si to myslim. je to hnus , za kterej by mělo to jít sedět. a jesi ti ralph dělá naschvály kuli tomu, že sis ho nevzala, tak je to debil. takovýhle tajemství by si měl nechat pro sebe, pokud si mu ho svěřila eště v době, kdy ste byli přáteli. přesto ale,půjčky - nepůjčky, nechápu, jaktože si to neudala.

    superkarma: 0 18.11.2005, 13:57:19
  19. avatar
    [17] gerda [*]

    Kristepane, teď to teprve čtu - vždyť to je úplně postavené na hlavu!!! Ty jsi přece oběť a bát by se měl přece úplně někdo jiný! Z Ralpha si nedělej vůbec nic, to, že tě někdo znásilnil, není důvod k vypovědi, ale k tomu, abys to třebas se zpožděním oznámila na Policii.

    superkarma: 0 18.11.2005, 13:55:09
  20. avatar
    [13] Suzanne [*]

    Souhlasím s modroockou

    superkarma: 0 18.11.2005, 10:07:16
  21. avatar
    [12] Suzanne [*]

    Kopretino, co to je za blbost!!!!!!?????? Znásilnění je trestný čin vyššího stupně a ty jsi byla oběť, ne násilník. I kdyby rozhlašoval cokoli, tak je to jeho slovo proti tvému. A i kdyby ses postavila a řekla ano, má pravdu, tak za to ještě nikdy nikdo nikoho nevyhodil z práce Jestli přijdeš o práci, tak rozhodně z jiných důvodů

    superkarma: 0 18.11.2005, 10:05:29
  22. avatar
    [10] Lilinka [*]

    Tys byla znásilněna a neoznámila to? Víš o tom, že znásilnění je trestný čin???

    superkarma: 0 18.11.2005, 09:12:53
  23. avatar
    [9] Alfinka [*]

    Vyhodí tě za to,žes byla znásilněná? V jaké době tam žijete? A pokud ji nadřízený vyhodí za to,tak potom nevim, jestli s ním bude řeč v tom,že se do ní zamiloval ať s Ralphem praacuje někdo jinej...Asi fakt říkej,že nic z toho není pravda,a uvidíš co bude

    superkarma: 0 18.11.2005, 09:08:28
  24. avatar
    [8] Žábina [*]

    přestala bych s ním komunikovat a na jeho narážky nereagovala, v případě že by to někomu řekl je to jeho slovo proti tvému

    superkarma: 0 18.11.2005, 08:55:58
  25. avatar
    [7] pajda [*]

    modroocka: plně souhlasím.

    Navíc se nemůžu zbavit dojmu, že vyšiluješ bez důvodu - pokud je to pravda. Ten dotyčný si přece musí být vědom, že spáchal trestný čin a že - pokud ti něco provede - může taky jít sedět. Jiná věc jsou okolnosti, za kterých se to stalo, to ale víš ty nejlíp, co jsi dělala takového, že ses ocitla s cizím mužským sama. A už vůbec nechápu, proč jsi o tom vykládala někomu z firmy...myslím, že nic rozumnějšího, než navrhla Modroočka, stejně nevymyslíš.

    superkarma: 0 18.11.2005, 08:18:52
  26. avatar
    [5] Mici [*]

    modroocka: to se mi moc líbí

    superkarma: 0 18.11.2005, 02:34:41
  27. avatar
    [2] Mici [*]

    Před lidma, kterým by to mohl vyzvonit, už ted s předstihem nadhoď, že jsi mu dala košem a on se ti teď mstí jak může, dělá podpásovky a tak...
    Stejně je to tady bordel, člověk je oběť znásilnění a ještě by ho mohli snad i vykopnout z práce... Nevím, mezi jakými lidmi se to pohybuješ.....

    superkarma: 0 18.11.2005, 02:02:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme