Vztahy

Byl opravdu zrádce?

Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Tak by se dal shrnout příběh, který vám chci v následujícím textu popsat.

 

Představte si Martinu a Petra. Oba spolu žijí už téměř deset let. Vychovávají jedno společné dítě a jedno Martinino. Nejsou svoji dle zákona, ale jako by byli.

 

Sedíme takhle v hospůdce, sledujeme finále hokejové ligy a najednou telefon. Petr říká, prosím tě, zavolej později, a nestačí to doříct. Zvedá se od stolu, a přestože hrajeme přesilovku, odchází ven. Jeho výraz tváře se změnil "z napětí v mám průšvih".

 

Sledoval jsem ho přes okno, naslouchal a občas se snažil něco telefonu s očima otočenýma k nebi říct. Jeho slova ale byla evidentně ukončena předčasně. Přiznám se, že zbytek té třetiny jsem neviděl. Přemítal jsem, co může mít za průšvih. Před pár lety bych možná věděl, ale teď?

 

Vrátil se a koulel očima. Na řadě byla třetí třetina, tak jsme debatu nechali na potom.

A nebyla dlouhá. Protože ani jeden z nás nepochopil.

 

Představte si, že Petr před více než rokem zavedl svou ženu do party svých kamarádů sportovců. A k tomu sportu ji přivedl také. Jí se to zalíbilo, po mateřské se vrátila do života. Už nebyla jen zavřená doma s dětmi. Začala chodit do práce a začala sportovat a začala se bavit i o něčem jiném než o zdraví a vyspělosti dětiček.

 

Spolu s tím se zlepšil jejich společný život ve všech směrech.

 

Když se loni blížil Martinin svátek Petr poslal všem společným kamarádům esemesku, že má Martina svátek. Nic víc. Oni na ni nezapomněli. Donesli jí kytku, poslali pár vtipných sms a sedli s ní večer do hospůdky, tak jak se to při svátcích anebo narozeninách dělá. Nic víc!

 

A teď k tomu, co nechápu. V tom telefonu mu řekla, že ji zradil, protože jí tenkrát negratulovali spontánně. Že je k tomu navedl a že se už před nimi nemůže ukázat. „JSI ZRÁDCE!!! Takhle mě podrazit!“

Že ji nemají tak rádi, jak si myslela a že se k nim celou dobu chovala neadekvátně. Podávám pouze zprostředkovaně, protože na vlastní uši jsme to neslyšel.

 

Mám na závěr pár dotazů.

 

Byl opravdu zrádce?

To jsou pro vás ty svátky fakt tak důležitý?

   
14.04.2005 - Láska a vztahy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [107] Luni [*]

    Možná se Petr "bál", že kdyby všem společným přátelům to "upozornění" nenapsal, nevzpomnělo by si jich "dost" a Martina by měla důvod být nespokojená (z jejich úst by možná slyšel "Já myslela, že mi k svátku popřejou úplně všichni, jakto, že někteří zapomněli a ani tu pitomou SMSku mi neposlali? A proč třeba nenavrhli společné posezení v baru, když mám ten svátek?") A tak zvolil tuhle taktiku, která měla vést k její spokojenosti. Jenže ani tahle taktika nebyla správná. Z jeho strany to bylo fajn, jen se to nemělo provalit. Hmmmmm..... Vyvozuji závěr, že někteří muži, ať udělají to nebo ono, nikdy to není správně. Nebojme se říkat přímo, co si přejeme či ne a co od druhých očekáváme!

    superkarma: 0 15.04.2005, 14:33:39
  2. avatar
    [106] *Kotě* [*]

    Klarchen: v článku se píše: "Petr poslal všem společným kamarádům esemesku, že má Martina svátek. Nic víc. Oni na ni nezapomněli."
    - nevím, jak ty, ale já to chápu tak, že poslal SMS s prostým oznámením skutečnosti, nikoho nenutil, aby se slézal v hospůdce a přál. Asi jsou ti kamarádi prostě fajn lidi a Martinu mají docela rádi, tak popřáli.
    Z článku vyznívá Martina jako klasický případ narcistní hysterky, která je přesvědčena, že celý svět by se měl točit kolem ní a její převzácné osoby. Pokud tomu tak není, je schopna pořádat takto přepjaté a neadekvátní scénky, jen aby si tu pozornost vydobyla.
    Soužití s hysterickou osobou může být docela peklo, zvlášť pokud jí partner podobné výstřelky včas nezarazí. Ale už jsou spolu docela dlouho, je mi divné, že by se takto hystericky neprojevila už dřív?

    superkarma: 0 15.04.2005, 12:48:37
  3. avatar
    [103] sara.l [*]

    No Martino...moje starosti na Tvoji hlavu....já tady řeším podvody mého ex....a ty říkáš podvod tomu,že ti chce chlap udělat radost....jojo..

    superkarma: 0 14.04.2005, 20:00:51
  4. avatar
    [99] k@tchabinka [*]

    Sarir:Simba: souhlas :) nehlede na to mam takovy neblahy pocit, ze se zenske vrhnou uz jen z principu nejdriv na "blbou slepici" a potom teprve nekde v dali resi ,co vlastne udelal ten chlap spatne a udelal-li vubec i kdyz udelal a je to evidentni:)))

    superkarma: 0 14.04.2005, 17:43:55
  5. avatar
    [98] bookcase [*]

    chudák, myslel to dobře a nakonec byl nejhorší. Mám zkušenost, že většina chlapů si datumy nepamatuje a je jim to třeba připomenout. Nemyslím, že by dotyčný byl zrádce. Jenom nechtěl, aby kamarádi zapomněli. Martina by neměla tak vyšilovat.

    superkarma: 0 14.04.2005, 17:33:59
  6. avatar
    [97] Simba [*]

    Sarir: s tvým názorem vcelku souhlasím, taky si myslím, že sms kámošům s upozorněním, že žena má svátek je medvědí služba pro dotyčnou.

    superkarma: 0 14.04.2005, 15:57:01
  7. avatar
    [95] Simba [*]

    murena: Radku?? Přečti si to znova

    superkarma: 0 14.04.2005, 15:11:13

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [94] verousek [*]

    asi by mi to taky vadilo, ale rozhodně bych z toho nedělala takovou tragedii.

    superkarma: 0 14.04.2005, 14:42:38
  2. avatar
    [93] Girasole [*]

    Já to nechápu - já bych měla radost z toho, že si na mně tolik lidí vzpomnělo. Vždyť je to fajn, jít si někdy sednout s partou známých. A když by můj partner udělal to, co Radkův kamarád, tak by mně potěšilo, že na mně myslí:-) Chování dotyčné dámy bylo hodně neadekvátní....

    superkarma: 0 14.04.2005, 14:33:10
  3. avatar
    [91] murena [*]

    Radku, ty musíš mít nervy ze železa,když žiješ s takovou hysterickou ženskou,je opravdu tak hloupá a nebo potřebovala soustředit tvůj zájem na sebe.Místo aby byla potěšená,že přátelé nejen nezapoměli,ale také si v dnešní době na ní a její oslavu udělali čas,tak bude bořit vše pěkné nejen mezi vámi,ale i mezi přáteli.Chybama se člověk učí,alespoň víš,v čem se příště neangažovat...ikdyž s čím asi příště zase přijde,určitě ti takový vztah nezávidím.

    superkarma: 0 14.04.2005, 13:55:41
  4. avatar
    [88] Křeček [*]

    Radku, pro mě není svátek tak důležitý, abych kvůli tomu dělala divadlo, ale SMSky od kamarádů (mých, ne manželových) mě moc potěšily a nikomu jsem za ně nenadávala

    superkarma: 0 14.04.2005, 13:15:24
  5. avatar
    [87] Křeček [*]

    Nebyl zrádce, chtěl jí udělat radost!!!!!!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 14.04.2005, 13:07:19
  6. avatar
    [86] Kelly [*]

    Aja (70): ... a nepřipadala si tak potom i ta Martina?

    superkarma: 0 14.04.2005, 13:02:07
  7. avatar
    [81] marcellina* [*]

    samozrejme ze neprimereny

    superkarma: 0 14.04.2005, 11:57:33
  8. avatar
    [80] Zuzyk [*]

    Jestli to je jediný problém v jejich vztahu, tak ho chci na svou hlavu!!!! Je to blbost a víc bych se tím nezatěžovala. Asi má holka málo starostí a zabývá se blbostma.

    superkarma: 0 14.04.2005, 11:54:45
  9. avatar
    [79] marcellina* [*]

    to fesanda nejak prehnala? byla by radeji, kdyby zapomneli a nepral ji nikdo? ackoli jsem taky zena, tak jeji chovani mi pripada neprimnereny a mirne hystericky

    superkarma: 0 14.04.2005, 11:52:17
  10. avatar
    [78] Lhasa [*]

    Klarchen:
    Po přečtení článku mě jako první napadlo "proboha, co je to za krá*u???", ale každá mince mívá dvě strany. A i když se tam píše:
    "podávám pouze zprostředkovaně, protože na vlastní uši jsme to neslyšel", mám dojem, že jsi první, kdo se na to z tý druhý strany podívat zkusil

    superkarma: 0 14.04.2005, 11:50:29
  11. avatar
    [75] Klarchen [*]

    Samozřejmě nevím jak to bylo, ale dokážu si představit i takovouhle verzi: Martina se s Petrovymi kamarady moc nezna, sama o sobe je dost nejista...Petr, aby ji dodal pocit že je v jeho partě vítaná připomene kamarádům aby jí potěšili SMS k svátku, některým to může připadat potrhlý a řeknou si - ta Martina je nějaká citlivka a Petr se o ní musí tak starat bla bla, Martinu SMS k svátku potěší, začne se v partě cítit líp, má pocit, že jí mají asi rádi, když si na ní vzpomněli a neberou jí jen jako Petrův ocásek, jeji nejistota a nízké sebevědomí se rozplývá...a pak někdo někde blbě utrousí poznámku, třeba v opilosti o tom, jak kvůli Petrovi museli psát Martině SMS a že nechápe, proč se o ní tak stará nebo něco na ten způsob....pro člověka, který je si sám sebou nejistý to může být dost bolavé, najednou může mít Martina pocit, že je v partě braná za tu, se kterou se musí jednat choulostivě, která je citlivá, se kterou se kvůli Petrovi nejedná třeba upřímně a to na čem začla růst její jistota je v čudu...
    no, tak jsem si trochu za přemýšlela - třeba to bylo jinak.....

    superkarma: 0 14.04.2005, 11:10:35
  12. avatar
    [74] gerda [*]

    jo, a ještě jsem zapomněla: a co by dělala a jak by reagovala, kdyby jí nepopřál vůbec nikdo? To by měla radost, jak jsou spontánně zapomětliví?! Zas by to odnesl chudák partner, že do jak nemožné společnosti ji to tehdy uvedl, když ani nedovedou popřát k svátku

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:48:02
  13. avatar
    [73] gerda [*]

    ta paní je blázen. Já vím, že někomu trošku déle trvá, než přijde na to, že není pupek světa, kolem kterého se všecko točí...místo toho, aby byla ráda, že na ni kamarádi nezapomněli s gratulací, tak dělá peklo. Přece známe i z domu, že jsou mnozí, kterým se musí diplomaticky připomínat výročí, narozeniny, svátky - a neděláme z toho aféru, že to něco znamená. Po tomhle bych se vůbec nedivila, kdyby jí příště nepopřáli ani na vyzvání a upomínky. Má nějaký komplex, chudák chlap. Někdo si prostě pamatuje sám, někdo ne, ale to přece nevypovídá o tom, jaký vztah k nám má! Zvlášť, když jde jen o kamarády, kteří určitě kalendář v hlavě nenosí.

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:45:21
  14. avatar
    [72] Florencie [*]

    Teda ta slečna hysterčila fakt zbytečně ! Naopak by měla být ráda, že ten její jí chtěl udělat radost .

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:43:16
  15. avatar
    [70] Aja [*]

    Mě to připomíná moji babičku...ta nám vždycky připomínala...A popřej dědovi hodně zdraví....von bude rád... Mluvila o něm ajko o dementovi...

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:28:10
  16. avatar
    [69] Aja [*]

    Majucha: jen co uvidím napsáno Majucha v kalendáři...

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:26:27
  17. avatar
    [66] dadamac [*]

    A není ona náhodou těhotná ? Takovýhle "záchvaty" jsem měla v těho, a lezla jsem krkem sama sobě . Naštěstí je těho přechodné období, jinak bych si asi hodila mašli .
    A taky zapomíná, vždyť je to jenom chlap ..... takže je lépe předem podotknout, že v sobotu přijdou hosté slavit mé narozky (svátek)... ono mu to dojde....časem

    superkarma: 0 14.04.2005, 10:09:45
  18. avatar
    [64] Žábina [*]

    panebože to snad neni možný...to jsou problémy

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:58:03
  19. avatar
    [63] medved [*]

    zradce petr musi byt svaty muz...mit doma takovou pipinu

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:55:31
  20. avatar
    [60] Aja [*]

    Majucha: No právě! Jí šlo asi o to, že si vzpomněli organizovaně na povel...Hele, já ti popřeju, neboooj

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:28:23
  21. avatar
    [59] Machilka [*]

    r1911: Určitě to je tak jak píšeš, byla smutná, že si na ni nevzpomněli sami! Ale na chlapa by měla být spíš "hrdá", že ji chtěl udělat radost, ne?

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:28:18
  22. avatar
    [58] Machilka [*]

    To se musím přidat! Jak by bylo na světě krásně kdyby si to lidi nekomplikovali řešením kravin... jestli to spíš nebyla z její strany nějaká záminka!
    Martino přála bych ti abys nikdy nemusela řešit opravdový problém, protže když tě tohle dokáže vytočit, nemusela bys ho zvládnout!

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:24:29
  23. avatar
    [57] Deafina [*]

    Já jsem to také moc nepochopila. Ale bylo-li účelem toho článku vykreslit Martinu jako hysterku, tak se to povedlo - viz reakce.

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:23:42
  24. [56] r1911 [*]

    Jestli poslal známým sms s textem, ať s nimi zajdou do hospůdky za účelem oslavy svátku, tak proč ne. Možná jí jen bylo líto, že jim musel dát předem echo, že bude mít svátek (jestli poslal sms jen s tím upozorněním na její svátek). Asi by byla potěšená jen skutečností, že si na ni vzpomněli sami od sebe a ne po upozornění.Asi se cítila trapně (jako že musela být připomenuta ostatním). Přece jen skutečnost, že si na Vás někdo sám od sebe vzpomene, je milá. Ale po pravdě řečeno, mám trochu jiné starosti.

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:22:29
  25. [54] xenie [*]

    zrádce ? hodně silné slovo kvůli takové blbosti

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:19:59
  26. avatar
    [53] Kelly [*]

    ... to je ale pipina ...

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:18:10
  27. avatar
    [52] Májík [*]

    Ježkovo brejle , chtěla bych mít její starosti, fakt.

    superkarma: 0 14.04.2005, 09:16:01
  28. avatar
    [48] Channah [*]

    Bobša: jo, mluvíš mi z duše

    superkarma: 0 14.04.2005, 08:53:00
  29. avatar
    [47] Channah [*]

    catcat: to je fakt, kdo ví, jak se to seběhlo - třeba vůbec nešlo o ten svátek, ale prostě mají i jiné problémy a tohle byla poslední kapka. Třeba kdyby byli v pohodě, tak by si toho Martina ani nevšimla

    superkarma: 0 14.04.2005, 08:52:04
  30. avatar
    [46] Bobša [*]

    Tak mám pocit, že je to u Martiny zástupný problém a že jich bude asi víc! Tak ať si je co nejdříve vyřeší ke své spokojenosti
    - Zrádce nebyl pro mnohé z nás
    - Svátky nejsou vůbec důležitý, ale pozornost a projevy lásky ano

    superkarma: 0 14.04.2005, 08:48:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme