Vztahy

Byl jednou jeden mladý muž... III.

Byl jednou jeden mladý muž, který jedné noci zjistil, že s jeho sexuálními preferencemi není všechno v pořádku. Přečetl si totiž takovou divnou knihu a vůbec nebyl rád, že ji vzal do ruky. Chtělo se mu zvracet a skoro plakal nad svým budoucím osudem. Zjistil, že je velmi vzrušený, když čte o ponížených a mučených ženách a dívkách, a jeho hlavou probíhaly hrůzné představy, jak v parku po nocích číhá na mladé mámy od rodin, unáší je do temného sklepení, aby k ránu po celonočním řádění zakopal jejich mrtvoly do blízkého kompostu. Pevně se rozhodl, že nebude zločincem a že bude se svými představami bojovat; že se nepostaví po bok Jacku Rozparovači, Alžbětě Bathoryové a spol. Ani ve snu ho nenapadlo, že může být všechno jinak. Kdo by mu to také řekl, informační bariéry teprve nesměle padaly a on neměl ani ponětí o tom, že existuje něco jako...
Ale nepředbíhejme…

Náš mladý muž bojoval statečně, našel si dívku, se kterou si velmi rozuměli, zapomněl na své sny a noční můry, kdy se budil s potem ve tváři poté, co se mu zdálo, že spáchal další ohavnost. Čas pokročil ještě dál a byla svatba.

Oba mladí manželé žili spokojeně a spořádaně, narodil se jim krásný synáček a jejich život začal pomalu, nenápadně, zklouzávat do jistého, ne nepříjemného, stereotypu. A byly tu zase, ty ohavné představy, jenomže teď nabyly konkrétnějšího rozměru.
Byla tu ONA, jak by JÍ mohl něco takového udělat, vždyť ji miluje … a co když se jednou neudrží a udělá to, ztratí ji, hrůza, děs, krize.

Tentokrát náš mladý muž svůj boj s jeho černým já málem prohrál, jedné noci si otevřel okno, napsal dopis a vykročil. Jako zázrakem se probudila ONA, šance, že se to stane, byla minimální, vždyť to byla vždycky jeho spící princezna … zjistila, že on nespí po jejím boku … možná něco tušila … vyřítila se do obýváku v poslední chvíli. Mladý muž díky své ženě vyhrál, alespoň prozatím.

Když se trochu srovnal s tím, co se vlastně stalo, rozhodl se jednat. V té době se rozšířil internet, pro někoho nástroj ďáblův, pro jiného spása. Našel, co hledal. Bylo mu divné, že ti lidé si o „těch věcech“ vyprávějí veřejně, že se nebojí, vždyť tenhle píše, jak zbičoval svou dívku a jiný, že jí ... no to není možné … nevydržel a zeptal se. Měl štěstí, že narazil na člověka, který věděl a uměl vysvětlit. Mladý muž nechtěl věřit, ale ostatní mu to potvrdili.
My ty holky mučíme, protože se jim to líbí a chtějí to,“ znělo mu odevšad, z každého kouta. „Však se jich zeptej.“ Udělal to. A konečně pochopil. Sice mu stále unikalo, jak je možné, že to funguje i obráceně, že jsou ženy, které mučí a ponižují muže, a těm mužům se to líbí, ale tím se nezabýval. Nejvíce ho fascinovala jedna myšlenka, některé ty páry se vroucně milují, vlastně skoro všechny a při tom si dělají takové věci … a jsou šťastní. A nejsou zločinci. Záviděl jim.

Do jeho života opět zasáhli „ti z internetu“. Navedli ho, aby se doma konečně přiznal. Nechtěl, bál se, že JI ztratí a synáčka ... a všechno.
Ale odhodlal se. A děly se věci…
Ale proč jsi to neřekl dřív ?“ To bylo první co uslyšel.
Ta noc byla dlouhá, povídat si přestali až za svítání.
Poprosíme babičky, aby nám příští týden pohlídali malého a zkusíme si hrát,“ řekla a v očích jí svítily malé ohníčky. „Myslím, že se mi to bude líbit.“
Mladý muž nevěřil, že se to všechno opravdu stalo, ale byla to pravda.

A zase šel čas. U mladých manželů v ložnici se začaly občas dít věci, o kterých náš mladý hrdina snil, snila o nich i ONA, ale celých šest let to nedokázali jeden druhému říci. Byli teď ještě více šťastní. Jejich nový společný zájem jim přinášel mnoho rozkoše a nových zážitků, poznali nové lidi, nové prostředí, ale i nové problémy.
Babičky začalo zajímat, proč už nemohou hlídat malého doma, ale proč musí jezdit on k nim. A proč tak často, nedávno to bylo tak jednou za čtvrt roku, a teď…
Synáček občas babičkám vyprávěl, že je príma, že má maminka vlásky jako havran a že k nim občas na návštěvu chodí moc hezké a hodné tety. ONA potřebuje i ženy. JEJÍ splněný sen…

Pravda by babičky ranila, to mladý muž zjistil záhy. Pokoušel se navést hovor na různá související témata, jako že to a to četl a to a to viděl, vždy se setkal se zavržením a protesty. Je tedy třeba lhát.
Nechce, ale musí.
Synáček nesmí nic vědět, je na to malý a to už nemluvě o malé holčičce, krásném miminku, co se jim nedávno narodilo.
Pokud to bude možné, nikdy se ti dva nesmí dozvědět, co ukrývá velký černý kufr, ležící zamčený v úložném prostoru postele rodičů.
Ale ono to půjde. Velmi se milují, daleko víc, než když žili „vedle sebe.“
Jsou šťastní.
Pohádka? Ale vůbec ne…

 

 

         
   
31.10.2003 - Láska a vztahy - autor: Harius

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [302] pastel.ka [*]

    Lidi by si měli říkat co se jim líbí a co ne.

    superkarma: 0 16.12.2006, 20:36:00
  2. avatar
    [301] Andula [*]

    Simba: no jasně, že myslím, že jen do konce roku 2003

    superkarma: 0 05.12.2003, 21:32:12
  3. avatar
    [300] Simba [*]

    Andula: Doufám jen, že myslíš konec roku 2003.

    superkarma: 0 04.12.2003, 11:16:56
  4. avatar
    [299] Andula [*]

    Ťapina: však se na to těším, ne?

    superkarma: 0 02.12.2003, 22:48:09
  5. avatar
    [296] Ťapina [*]

    Andula: Konec roku se blíží

    superkarma: 0 25.11.2003, 15:09:15
  6. avatar
    [295] Andula [*]

    Ťapina: zlé jazyky tvrdí, že až do kocne roku

    superkarma: 0 23.11.2003, 00:31:41
  7. avatar
    [294] Ťapina [*]

    Už se v těch diskuzích na tohle téma ztrácím, jak dlouhý ten seriál ještě bude?

    superkarma: 0 22.11.2003, 20:18:14
  8. avatar
    [292] Andula [*]

    *Kotě*: ad SM - přijde mi to normální pro lidi, kterým to vyhovuje, ale neměla jsem pocit, že to tady vnucují všem.
    A pokud by mi někdo tvrdil, že když tyto praktiky neprovozuji, ochuzuji se, nechť si to myslí, já se kvůli tom hádát nemíním, sama za sebe vím, že mě to nepřitahuje.

    superkarma: 0 18.11.2003, 07:27:34
  9. avatar
    [289] *Kotě* [*]

    Za projevení jasného, kategorického názoru o správnosti či nesprávnosti určité věci jsem se o sobě skutečně dozvěděla věci. Nejenže jsem neskutečně netolerantní ignorant, ale též jsem těžká skrytá sadomasochistka, a to proto, že jsem zcela upřímně přiznala, že jsem JEDNOU za celé tři roky partnera NA JEHO PŘÁNÍ přivázala šálou. A protože mi působí takové potíže to přiznat, brojím proti tomu (a la Americká krása). No jo, tak to abych se do toho začala nějak nutit, abych tomu dostála.

    Včera jsem si poprvé za základě nějaké volné diskuse dohledávala na internetu různé linky. Výsledky jsou více než zajímavé. Zadá-li člověk do googlu heslo "SM", vyplivne to na něj bez výjimky pornostránky s jednoznačným obsahem. Zadá-li ovšem "sadism" či "masochism", dostane se mu více či méně odborných článků na toto téma. A Sexuální Magie? Našla jsem například jeden český link, který říká přesně to, co mně vadí: autor, jakýsi Honza Bondy (není to náhodou harius nebo nějaký kamarád? Styl máte úplně stejný) tam velmi přesvědčivě tvrdí, že lidé provozující SM jsou lidé se zvláštním darem, "nadáním", kterého se "obyčejným", "nenadaným" smrtelníkům nedostává, a jen oni jsou schopni si užít "skutečné", "opravdové" milování. Zde jsme u jádra problému a toho, k čemu já se snažím celou dobu vyjádřit a nikoho to nezajímá: je mi úplně jedno, co dělá harius se svou ženou v posteli, pokud s tím ona souhlasí. Není mi ale jedno, že se na frekventovaném serveru snaží vzbudit dojem, že toto je nejen přijatelné, ale i správné a normální, a že lidé toto neprovozující jsou vlastně ochuzeni. S tím prostě nebudu nikdy souhlasit.

    superkarma: 0 06.11.2003, 21:05:16
  10. [285] xenie [*]

    domi.d : děkuji za vysvětlení.
    kotě : proč Tě to proboha tak vytáčí ? pokud k tomu máš odpor, čti něco jiného, nemusíš to tady číst a ani na to reagovat...

    superkarma: 0 06.11.2003, 08:58:56
  11. avatar
    [283] *Kotě* [*]

    Ooooh, tak SM už není sadismus-masochismus, teď už je to Sexuální Magie... za chvíli to bude Super Milování a všichni to budem povinně nacvičovat v sexuální výchově. A pak že termíny nejsou důležité.

    domi.d: "centrum bolesti je v mozku velmi blízko centra rozkoše .. ."
    ... a centrum inteligence je těsně vedle centra čichu. Znamená to snad, že když budu čuchat ke knížkám, budu inteligentnější? Jen si to zdůvodněte, jak potřebujete.

    superkarma: 0 06.11.2003, 03:04:23
  12. [281] xenie [*]

    harius, domi.d : využiji že tady jsou znalci a položím možná hloupý dotaz - bondage je i přivázání k posteli anebo jen spoutání do prapodivných poloh za záhadným účelem ? prosím o vysvětlení, díky :)

    superkarma: 0 05.11.2003, 16:40:27
  13. [280] xenie [*]

    no vidíš, kotě, kdybys to tak napsala hned, bylo by jasno... nikdy Tě samozřejmě nenutí aby se Ti S/M zamlouvalo, toto má být více méně informační článek, myslím...

    superkarma: 0 05.11.2003, 16:29:59
  14. avatar
    [279] *Kotě* [*]

    Hariusi, klidně si stěžuj správci serveru, že jsem tě označila za fašistu. Když si pozorně přečteš, co jsem napsala, zjistíš prostě, že jsem chtěla vyjádřit, že to, s čím nesouhlasím, k tomu se vyjádřím. Nesrovnávám tvé mučení manželky s holocaustem, ale nepovažuji ho za správné a tak to napíšu. Nebuď hysterický.

    Ralda a další, kteří se mi neustále pokouší podsunout zájem o mučení v posteli: já jsem to pochopila tak, že například bondage je něco, co provozuji soustavně a v pozadí je moje chuť působit druhému bolest. Já to soustavně neprovozuji - asi dvakrát za celý vztah tomu neříkám soustavně, a proto se nepovažuji za příznivkyni bondage, ale prostě za někoho, kdo si zpestřil milování. Kromě toho jsem nikdy nemluvila o tom, že mi něco takového přijde špatné, ale tak, jak to definoval ve svém předchozím článku harius, tedy svazování s účelem způsobit bolest, to mi špatné přijde , protože já bolest a ponížení v posteli neuznávám a nikdy uznávat nebudu. OK, dobře, provozovala jsem jednorázově bondage, přivázala jsem a byla jsem přivázána, jenže ani jednou v tom nebyl úmysl toho druhého mučit nebo ponížit, jen mu působit potěšení. Vy nevidíte ten rozdíl? Strašně, strašně mi vadí ta tendence podsouvat všem to, co dělám sám, jen abych si to nějak ospravedlnil tím, že to vlastně chce každý, ale jen já jsem měl odvahu do toho jít. Harius prostě není schopen uznat, že jsou lidé, které to může NEvzrušovat, natož aby připustil, že se to někomu může zdát nesprávné.

    A že jsem "prudička a provokatérka"? Jen proto, že mám jasný názor, který nehodlám změnit? Tak si tu notujte o tom, jak je sadismus krásný a harius ať mě klidně nechá vyhodit ze ženy-in. Když nesnesete někoho, kdo s něčím kategoricky nesouhlasí, máte problém vy a ne já. Já jsem se snažila diskutovat bez emocí (jasně vyjádřený názor nejsou vzduté emoce), ale asi to nemá cenu. Nepoužila jsem ani jediné neslušné slovo, nebyla jsem vulgární a nikoho neurážela. Jen jsem vyjádřila svůj jasný názor. Přesto mě chce dát harius odsud vyhodit? Za to, že se mi nelíbí sadismus? Hmmmmm....

    superkarma: 0 05.11.2003, 16:24:55
  15. [276] xenie [*]

    kotě : cituji Tě - "Když jednou za čas (jako zajímavé zpestření) upoutám partnera šálou k posteli, tak jsem ho prostě upoutala šálou k posteli a milovala se s ním - neprovozovali jsme bondage." - dle mých chabých znalostí to bondage je, ale Tebe asi děsí ten výraz...

    superkarma: 0 05.11.2003, 11:19:46
  16. [275] xenie [*]

    kotě : cituji Tě - "Když jednou za čas (jako zajímavé zpestření) upoutám partnera šálou k posteli, tak jsem ho prostě upoutala šálou k posteli a milovala se s ním - neprovozovali jsme bondage." - dle mých chabých znalostí to bondage je, ale Tebe asi děsí ten výraz...

    superkarma: 0 05.11.2003, 10:54:17
  17. [274] xenie [*]

    kotě : už jen počet příspěvků pod článkem naznačuje, že je dost lidí, které toto téma zajímá ... pokud Tebe ne, nikdo Tě nenutí to číst anebo s tím souhlasit... navíc sama říkáš, že něco z toho také provozuješ, ale neříkáš tomu tak... no, o terminologii snad nejde

    superkarma: 0 05.11.2003, 10:46:44
  18. avatar
    [269] *Kotě* [*]

    Achjo, hariusi, tvou reakci jsem přesně čekala... nezklamala jsem se v tobě. Takže když tvrdím, že se mi SM praktiky nelíbí a neschvaluji je, znamená to automaticky, že ve skutečnosti po ničem jiném netoužím a jen je v sobě potlačuju. Když teď napíšu, že to není pravda, jen tě v tom utvrdím, že?

    Bohužel to bývá tak, že někdo, kdo se nevěnuje tak úplně košer sexuálním praktikám, má tendenci je vnucovat i ostatním, viz zkušenosti Evy_Fl. Jenomže nedá se svítit, já prostě žádné takové představy nemám, ani vědomé, ani podvědomé, ani nevědomé. Cokoli v sexu, co působí druhému ponížení nebo bolest, z toho se mi dělá husí kůže a při takových představách nepociťují ani sebemenší sexuální vzrušení. Důvod, proč mě tvé články "vytáčejí", je prostě ten, že to nepovažuji za správné. Stejně bych reagovala třeba na články, které by propagovaly například brutalitu ke zvířatům nebo obhajovaly holocaust. Proto jsem měla pocit, že se musím ozvat, protože všichni ostatní reagovali tak smířlivě... když se mají rádi, tak ať dělají, co chtějí... já si to prostě nemyslím a měla jsem potřebu to napsat, toť vše. Klidně mě za to ukamenuj jako bigotní, netolerantní hlupačku. Ale to, že ty se svým seriálem snažíš vyvolat pocit, že nejen že jsou takové praktiky správné a možné, ale též by měly být považovány za něco normativního, to je na mě prostě trochu moc.

    Do třetice s tebou nesouhlasím ohledně používání termínů v sexu. Ono je to velice pohodlné říci BDSM místo mučení partnera, že? Spanking místo bití? Bondage místo "uvazování za účelem způsobit bolest" (citace z tvého předchozího článku). Když na něco nalepíme anglický termín, kterému mnoho lidí nerozumí, najednou to zní tak velice vědecky a vlastně normálně, že? Slova v cizím jazyce postrádají citové zabarvení, které bychom jistě všichni cítili, kdybys místo "libí se mi provozovat BDSM" napsal "líbí se mi mučit a týrat partnerku". Když jednou za čas (jako zajímavé zpestření) upoutám partnera šálou k posteli, tak jsem ho prostě upoutala šálou k posteli a milovala se s ním - neprovozovali jsme bondage. V tom je rozdíl, který ty zřejmě nepociťuješ. No, ono je to tak asi snadnější.

    Tolik k tomuto problému - myslím, že všechno podstatné, co jsem chtěla sdělit, jsem už vyjádřila a další tvé články už rozhodně komentovat nebudu, slibuji. Užívej si mučení manželky a piš o tom, jak je to správné a krásné.

    superkarma: 0 05.11.2003, 02:13:32
  19. avatar
    [268] Andula [*]

    harius: já to myslela tak, že když zdůrazníš právě něco, co si třeba s tím BDSMspojují lidé, kteří o tom nic nevědí, tak jen utvrdíš některé předsudky.

    superkarma: 0 04.11.2003, 00:37:06
  20. avatar
    [266] Andula [*]

    harius: bylo trochu škoda, že sji tu představu s mrtvou vypíchl v textu, protožer já sice chápu, jak jsi to myslel, ale pro někoho se z toho mohl stát právě ten zádrhel v tom, aby přijali na SM nějaký pohled nezatížený zbytečnými emocemi.

    superkarma: 0 03.11.2003, 20:11:40
  21. avatar
    [265] Andula [*]

    *Kotě*: přesně tak jsem to myslela, že někdy, byž žiješ s někým, s kým si důvěřuješ, přesto si necháváš malá tajemství - ne proto, že ho chceš nějak oblafnout, ale protože si to musíš přebrat sama v sobě.

    superkarma: 0 03.11.2003, 20:08:53
  22. avatar
    [262] Drahuška [*]

    Nedávno jsem potkala sousedku, která zná mou bývalou spolužačku Janu i jejího bratra. Jak se má Jana vím, tak jsem se jí zeptala na Janina bráchu a paní mi polohlasem povídá, že se "jim nepoved". Tak mi hlavou projelo, že možná někoho přepadl, okradl, zabil a teď sedí, ale pak z ní vylezlo, že je jinak orientovaný. Měla jsem dost.

    superkarma: 0 03.11.2003, 14:22:57
  23. [260] helip [*]

    Kyždý má nějakou tu skrytou úchylku nebo tajemství.

    superkarma: 0 03.11.2003, 09:33:40
  24. avatar
    [259] *Kotě* [*]

    Promiň Lotko, zkomolila jsem ti nick.

    superkarma: 0 03.11.2003, 07:50:54
  25. avatar
    [258] *Kotě* [*]

    Loutko, to tu nikdo neřekl, že nemám žádné představy. Každý nějaké má. Kromě toho jsou představy, které není dobré před partnerem ventilovat (znám třeba holku, kterou vzrušuje představa svého partnera, jak to dělá s jinou, nebo sebe, jak to dělá s jiným chlapem před partnerem. Uskutečnit tyto fantazie ale rozhodně nechce, takže by určitě neudělala dobře, kdyby se s tím partnerovi svěřovala).
    Jenomže o čem se tu teď bavím, to jsou vesměs "nevinné" praktiky. Nemůžu a nechci měnit názor, že SM praktiky působící bolest a utrpení jsou špatné a nenormální. To není z mé strany netolerance - netolerance by byla, kdybych po takových lidech házela na ulici kamení nebo lobbovala v parlamentu, aby SM praktiky kriminalizovali. Nic takového nedělám a dělat nebudu, ale nikdy nebudu souhlasit, když mi někdo bude podsouvat, že takové věci jsou správné nebo snad dokonce norma.

    superkarma: 0 03.11.2003, 07:42:05
  26. avatar
    [257] Lotka [*]

    *Kotě*: Eva_Fl: nikdy nevíš, na jakého partnera narazíš A já tím nemyslela jen SM , ale je i spoustu jiných věcí, které partneři mezi sebou tají. A narovinu, všichni mají při sexu nějakou představu, neříkejte, že vy ne A nemusí to být zrovna SM....

    superkarma: 0 03.11.2003, 06:52:49
  27. avatar
    [256] *Kotě* [*]

    Andulo, někdy si musíš určité věci napřed sama srovnat v hlavě, než s nimi vyrukuješ na partnera. Člověk musí být připravený přijímat, ale i dávat. Někdy třeba uzraje čas ke svěřování v intimních věcech tehdy, když jeden (nebo oba) partneři mají pocit, že sklouzli do stereotypu, nebo že jim něco chybí. V takových okamžicích je důležité být k sobě vstřícní a otevření.

    superkarma: 0 03.11.2003, 05:35:30
  28. avatar
    [254] Andula [*]

    *Kotě*: tak vidíš, my to máme podobně. některý věci jsme si řekli až po osmi letech.
    Zpětně si říkáme, proč ne dávno předtím, ale prostě někdy to není tak jednoduché.

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:51:40
  29. avatar
    [253] *Kotě* [*]

    Andulo, to je jasné, souhlasím s tebou - některé věci jsme si taky řekli až teď,po třech letech a některé si možná řekneme až za deset let. Důvěra v partnera ve věcech milování se rozvíjí postupně a i touhy obou partnerů se mohou vyvíjet. Důležité je zůstat navzájem přístupní novým věcem.

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:46:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [252] Andula [*]

    man-mimo: ty máš teda starosti! A času, ehmmm... Hele, jak ale víš, že ty tvý zdroje mluví pravdu?

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:37:12
  2. avatar
    [251] man-mimo [*]

    Andula: stačí porovnávat víc zdrojů, případně i zpětně, a zjistíš, že občas má to psané od reality dost daleko

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:17:55
  3. avatar
    [250] Andula [*]

    *Kotě*: já to cháou, ale i tak si myslím, že tohle člověk nikdy s absolutní jistotou neví. Taky jsme se s mým mužem odkrývali sobě navzájem jaksi postupně, i když předtím už jsme si taky mysleli, že víme všechno.

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:14:12
  4. avatar
    [249] *Kotě* [*]

    Andulo, tím jsem samozřejmě nemyslela, že si říkáme zcela všechno, měla jsem na mysli jen absolutní otevřenost v sexu - a i tam to je samozřejmě zobecňující, protože si nevyprávíme třeba o tom, jak jsme to dělali s bývalými partnery. Ale dokážeme si otevřeně sdělit, co se nám líbí, co bychom chtěli vyzkoušet, jak to máme rádi... nemáme žádné téma, které by v tomto směru bylo tabu. Tak jsem to myslela.

    superkarma: 0 02.11.2003, 20:04:34
  5. avatar
    [248] Andula [*]

    *Kotě*: tím "absolutně otevření" myslíš, že před sebou nemáte žádné tajnosti? To bych si nikdy netroufla říct, protože to přece nikdy nemůžeš 100 % vědět...

    superkarma: 0 02.11.2003, 19:56:58
  6. avatar
    [247] Andula [*]

    Ťapina: no jo, ale kdo pise o odbornych vecech, mel by si to treba nechat zkouknout od nekoho, kdo je z oboru.

    superkarma: 0 02.11.2003, 19:53:11
  7. avatar
    [246] Andula [*]

    man-mimo: 234: ty jsi se mi nejak vykroutil z otazky
    Uzjsem myslela, ze vidis pod poklicku zdejsich medialnich diomu, kdyz vis, jak vytvareji virtualni realitu

    superkarma: 0 02.11.2003, 19:50:50
  8. [245] tventula [*]

    Co kdo dělá ve svém soukromí je jeho věc.I když tohle si neumím ani představit.

    superkarma: 0 02.11.2003, 18:59:59
  9. avatar
    [244] Eva_CZ [*]

    Lotka: ja si nemyslim, ze se ten problem tyka VSECH....

    superkarma: 0 02.11.2003, 17:47:48
  10. avatar
    [243] *Kotě* [*]

    Lotko, jsem ráda, žes odhalila, že ve skutečnosti mám potlačené SM touhy a proto jsem reagovala tak, jak jsem reagovala. Máš fakt postřeh... hned půjdu říct svému muži (s kterým jsme absolutně otevření, nemáme problém o čemkoli mluvit a vyzkoušeli jsme už k vzájemné radosti kdeco), že ve skutečnosti jsem celou dobu chtěla, aby mi přiskřípl prsa do svěráku a opaloval poštěváček letlampou (příklady ze skutečného života). Už se nemůžu dočkat.

    superkarma: 0 02.11.2003, 17:41:47
  11. avatar
    [242] Lotka [*]

    aninas: třeba znáš a nevíš, že je jinak orientovaný

    superkarma: 0 02.11.2003, 16:37:11
  12. avatar
    [241] Lotka [*]

    *Kotě*: a kam by asi tak takové články měly patřit, když ne na server pro ženy, které se rády milují se svými muži?
    Myslíš, že tenhle problém se tě týkat nemůže? Já věřím, že ano.

    superkarma: 0 02.11.2003, 16:33:48
  13. avatar
    [239] *Kotě* [*]

    mufly, už jsem si všimla dřív, že když zde někdo vyjádří svůj názor příliš jednoznačně, je obviněn z toho, že druhým "bere" ten jejich (právo druhých na názor jsem ve svém příspěvku nikde nepopřela, jen jsem důrazně vyjádřila ten svůj), případně je mu rovnou doporučeno, aby sem teda "nelezl" a neotravoval vzduch. Na nikoho jsem nezaútočila ani nebyla vulgární. Jen mám názory, za kterými si stojím. Co chcete, pořádnou diskusi nebo idylku, kde si budete všechny souhlasně přibroukávat?

    superkarma: 0 02.11.2003, 15:12:07
  14. avatar
    [238] man-mimo [*]

    Eva_Fl: se stromy to taky není běžná praktika (to je ale tolerantní vyjádření)

    superkarma: 0 02.11.2003, 13:38:43
  15. avatar
    [237] Eva_CZ [*]

    man-mimo: ted mi nejak unika souvislost, co ma Zeman ( stromy objimajici ) spolecneho s SM????

    superkarma: 0 02.11.2003, 13:29:34
  16. avatar
    [236] man-mimo [*]

    Ťapina: já Zemana uváděl jen jako toho, kdo je správně ohodnotil. Ono je to i tím že píše i kdejaký trouba, který je jen neschopný. Další nejsou zase schopni skrývat své fanouškovství k někomu/něčemu ...

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:53:25
  17. avatar
    [235] Ťapina [*]

    Novináři fakt překrucují, nejde jenom o Zemana, ale když se občas vyskytne článek o věcech, kterým fakt rozumím, tak se můžu jenom tak zasmát a litovat ty, kteří vezmou informaci vážně.

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:41:39
  18. avatar
    [234] man-mimo [*]

    Andula: proč Zemanovi? Jen souhlasím s jeho hodnocením některých novinářů. Nikdy nevyslovil, že jsou takoví všichni. Ale když napíšou, teď to bude hodně volné přirovnání, v titulku "Všechno je černé" a článek je o tom, že je všechno bílé ... A že dost zrovna jeho výroků překroutili, nebyl problém zjistit už tenkrát Ale nechtěj po mně teď příklady Nikam jsem si je nepsal, a hledat je taky nebudu

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:36:12
  19. avatar
    [233] Andula [*]

    man-mimo: jak poznas, ze to prekrucuji? To bys muselznat i to, o cem pisi a pak opznat, ze to napsali obracene, ne? Sedel jsi Zemanovi za zady?

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:22:49
  20. avatar
    [232] man-mimo [*]

    Andula: byla řeč o praxi, ne o teorii. Novináři občas vyloženě překrucují. Zeman měl o nich pravdu

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:15:34
  21. avatar
    [231] Eva_CZ [*]

    domi.d: ale ja se rada dozvim, jak to funguje jinde a proc a snazim se to pochopit, ac mne osobne to nic nerika.
    Cetla jsem i knizku Martiny Cole : Maniak.
    Je o opravdu psychicky nemocnem cloveku, ktery zabijel a pak se sexulane ukajel.
    A v te knize je to podano tak, ze jsem POCHOPILA, proc to ten clovek delal...
    Ne ze bych s nim souhlasila! Ne ze by se mi to libilo, nebo ze by mi to bylo blizke, ale bylo mi ho chvilema proste az lito...
    Slabym naturam rozhodne nedoporucuji!

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:12:08
  22. avatar
    [230] Andula [*]

    mufly: hele, jak spisovatelská nebo novinářská praxe? Nadsázka myslím. Spisovatelé ať si nadsazují jak chtějí, ale novináři by neměli, ne?

    superkarma: 0 02.11.2003, 12:04:58
  23. avatar
    [228] mufly [*]

    *kotě*: máš právo na svůj názor, ale neber nám ten náš. Jednak si myslím, že Harius ten úvod nadsadil - což je běžná spisovatelská či novinářská praxe, a jednak chtěl tím článkem dokázat, že vše není vše černé jak se zdá. Co na tom, že ty lidi tohle baví? upřímně si myslím, že je každému jedno, kdo to jak v posteli dělá. Někomu vyhovuje prostě klasický misionář a někomu vyhovuje si různě hrát, třeba i stylizované role. A věř mi, že dominant, který tě v posteli týrá jak ty říkáš brutálně, se může změnit v milovaného galantního mužíka, který si tě váží a miluje tě. A další věc - jak Harius uvedl, tak jeho manželce se to líbí. To, že si někdo v posteli rád "hraje", nesouvisí s domácím násilím. To je věc jiná a více společensky závažná. O tomto tento seriál není. No a když se na to podíváš z jiného hlediska, tak zjistíš, že v každé rodině má někdo navrch. Někde je to žena někde muž. Celá společnost žije v dominantě submisivních vztazích.
    To ale neznamená, že muž pod pantoflem je otrok a vyžívá se v ponížení a jeho žena je domina a baví ji ponižovat, stejně tak naopak. Dominance sexuální a dominance společenská jsou dvě rozdílné věci a neměly by se slučovat.

    superkarma: 0 02.11.2003, 11:50:10
  24. avatar
    [227] Eva_CZ [*]

    *Kotě*: mas jasne pravdu. Protoze mozna jen nahodou jsem o sexu nevedla debatu s nekym, kdo povazuje za normalni pri tom kalet, mocit atd.
    I TEN by mi mozna rekl, ze muj sexualni zivot je chudy, protoze jen s temito praktikami je to to prave...

    superkarma: 0 02.11.2003, 11:39:45
  25. avatar
    [226] Andula [*]

    *Kotě*: nebudu tě obviňovat z netolerance, protože každý má právo na svůj názor.
    Ale jinak si myslím, že i opdobné články na ženský server patří, ostatně všimni si množství reakcí - evidentně to zdejší osazenstvo zaujalo a a ni zdaleka nebyly všechny reakce odmítavé.
    Mně by naopak nelíbilo, kdybychom se tvářili, že některé věci neexistují.

    superkarma: 0 02.11.2003, 10:19:48
  26. avatar
    [225] Andula [*]

    aninas: 220: to si asi rozumimem, moje mama treba povazuje homosexualy za silene lidi a ma pocit, ze se to deje jen lidem z jinych svetu.

    superkarma: 0 02.11.2003, 10:15:30
  27. avatar
    [224] Andula [*]

    aninas: ahoj, nazlobit sem te vazne nechtela, ja to pochopila tak, jakoze tvrdis, ze jsi v zivote zadneho nepotkala.
    I tak si ale myslim, ze nejakoho homosexuala osobne znas, proste proto, ze jsou jich 4 % plus minus a to neni uplne malo.

    superkarma: 0 02.11.2003, 10:11:22
  28. avatar
    [223] pajda [*]

    *Kotě*: když se můj kamarád rozváděl, měl tu smůlu, že svoji partnerku občas přivázal šálou k pelesti...rozsudek? Skončil v rukou psychiatrů jako sadista, dodneška je vedený jako nebezpečný deviant, ačkoliv jí nikdy nic neudělal...s dětmi mu zakázali veškeré styky, aby je nemohl "ohrožovat". Ve skutečnosti se rozváděli proto, že ona si našla bohatého milence a nechtěla to přiznat na veřejnosti. Za rok ji milenec nechal, ona strčila děcka bývalému "jsou to tvoji haranti, tak se starej" a utekla - bůhví kam a s kým...myslím, že o to šlo i tady - ukázat, že není možné považovat každé hraní v posteli za deviaci - a ukázat taky, že to nejsou až tak neběžné praktika, jak nám tvrdí některá média.

    superkarma: 0 02.11.2003, 09:36:43
  29. avatar
    [222] *Kotě* [*]

    Evo_Fl, taky jsem byla konfrontována s názorem, že kdo nevyzkoušel SM, ten o sexu ví kulový... Co můžu říct, je to stupidní. A co je proboha "vanilkový" sex? Pravidelné přirážení v misionářské pozici? Nebo je "vanilkový" i orální sex, anální sex, milování na veřejnosti? Co je ještě vanilkové a co už je to pravé ořechové? Myslím, že dneska se musí všechno úplně zbytečně škatulkovat a v sexu zvlášť. Když jednou začas přivážu svého partnera šálou k pelesti, zavážu mu oči a pak mu poskytnu veškerá potěšení, která umím (samozřejmě i naopak), neříkáme tomu bondage. Když mě občas partner plácne při sexu přes zadeček, neprovozujeme spanking. Když má partner chuť být dominantní a zcela převezme kontrolu nad naším milováním, nejsme pán a otrokyně a nepraktikujeme SM. Když totéž udělám já, nejsem domina a on není otrok. Za chvíli bude zaškatulkované v sexu už úplně všechno a nikdo se už nebude prostě jen milovat. Co je na tom tak špatného, nepouštět se do zvráceností? Nevidím, jak by mi mohly obohatit můj vztah s partnerem. Zažívám s ním milování, o jakém se mi nikdy ani nesnilo, a neustále se ještě zlepšuje. Nikdy jsme neměli problém svěřit si žádnou fantazii ani touhu. Ale Harius by mi asi vysvětlil, že nevím, o čem mluvím.

    superkarma: 0 02.11.2003, 07:11:48
  30. avatar
    [221] *Kotě* [*]

    Milý Hariusi, asi budu jediná, kdo bude mít tzv. netolerantní a jistě velmi nepopulární názor, ale propagovat na ženském serveru v dlouhém seriálu SM praktiky je na mě přece jen trochu moc. Zvláště potom po přečtení toho, cos napsal v úvodu článku o svých fantaziích (umučit, zavraždit, zahrabat) a v jednom z dalších příspěvků o hromádkách a jejich postupném rušení. S jídlem roste chuť, říká se... já osobně znám jeden pár, kde začínali s lehkými SM praktikami a skončili tak, že muž pouštěl ženě elektrický proud do bradavek a "cejchoval" ji rozžhaveným železem... skončila na jednotce intenzivní péče. I když začínala jako ochotná submisivní samička, pochybuji, že by se jí takové konce líbily. Opravdu si myslíte, že muž, který může svou partnerku při sexu brutálně a s rozkoší týrat, se odchodem z postele promění v laskavého mužíčka? Sexualita přece prostupuje veškeré naše jednání, nejen to, jak se chováme v posteli. Budu zde asi ukamenovaná za netoleranci a stupiditu, ale já jsem přesvědčená, že každé jednání, které by trestní zákoník kvalifikoval jako těžké fyzické týrání, rozhodně není normální součástí sexuality a vztahu dvou lidí nijak neprospívá. Něco jiného jsou víceméně nevinné hry s koženýma botama a bičíkem a něco jiného je kruté mučení... nechápu, jak to tu můžete všechny tak nadšeně schvalovat.

    superkarma: 0 02.11.2003, 05:59:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme