Vztahy

Buďte na své chlapy hodnější

 

Zdravím všechny, já vlastně žádný problém nemám. Je mi 26, mám přítele 3 roky, vdávat se nechci a děti taky ne, baví mě moje práce, koníčky, přátelé, cestování a samozřejmě můj partner. Já bych chtěla svému partnerovi poděkovat, že je pro mě tím nejlepším přítelem a oporou.

 

V poslední době jsem si vyslechla hodně historek od mužů co provádíme zase my ženy! Bohužel muži si neumí tak pěkně postěžovat a politovat se jako my, pro ně je těžší poradit si s city. Myslím si, že bychom k nim měli být citlivější a pozornější a věřte mi, že se Vám to vrátí. Taky jsem si užila s muži co lžou a podvádí.

Proč to dělali? Vždycky chtěli vypadat lepší než byli, zodpovědní, připraveni na vztah, ale prostě nebyli. Nejlepší je říkat si věci na rovinu a pamatovat to co říkáte. Známý chodil s dívkou 8 let, neměl žádnou jinou ženu během vztahu, začali stavět dům, měli před svatbou. Začal žárlit, tak se s ním rozešla s tím, že se to spraví a zase budou spolu, mezitím si našla někoho jiného a tvrdila, že nikoho nemá a očekávala neustále pomoc s domem i finanční.

Když na to přišel tak se s ní rozešel definitivně. Bylo to pro něj velmi těžké, dům ji nechal, byl bez práce, o měsíc později se vyboural, léčení asi půl roku, vrátil se k rodičům. Začíná znovu a všichni na něj tlačí, kdy už se ožení, kdy už zase postaví dům. Nemohla jeho bývalá přítelkyně poskytnout oporu a pomoc, kterou ji on poskytoval osm let?

 

Teď už má přítelkyni a je opět šťastný. Jeho bývalá jej občas kontaktuje se zprávami s citovým nátlakem, ať se k ní vrátí, poukazuje na to, že s ním byla těhotná i když se společně dohodli, že je na dítě brzo, takže byla na interrupci. Nebo, že pokud se nevrátí nehodlá mu dát jeho podíl, který vložil do stavby domu….

 

Když muž neudělá co chceme je sobecký a neschopný, když to udělá za chvíli si ho přestaneme vážit a zevšední nám. A jak si nás mají vážit muži? Očekáváme, že když jsme těhotné, musíme zákonitě ztloustnout, nemáme čas na sebe, manžel nám nepomáhá nebo málo a ještě je povinen se o nás finančně postarat.

 

Ale to přece můžeme zvládnout sami, jak by se nám líbilo, kdyby se totéž očekávalo automaticky od nás? To že můžeme mít děti je dar, není to přítěž není to povinnost, není to sebeobětování se a záleží jen na nás kdy a v jaké situaci se pro ně rozhodneme, nerozumím tomu, že když si  něco vybereme tak si na to pak ještě stěžuje.

 

Všechny vlastnosti co měl Váš přítel před svatbou bude mít zákonitě i po ní, během zamilovanosti možná některé potlačí ( což mi zamilované rozhodně také). Kamarádi říkají, že na začátku zamilovaná žena je hrozně hodná, má pochopení, což se později změní v: nemůžeš si po sobě poklidit sám?? Proč mu je tedy pak vyčítat? Tolik energie věnujeme na stěžování si na úděl ženy, máme stejná práva jako muži, můžeme vydělávat stejně jako muži, tak proč se pořád litovat?

 

Můj přítel nemusí doma uklízet kromě svých věcí nic, nádobí umyl asi tak 2krát do roka, když se mu chce tak uvaří. Nevydělává o mnoho víc než já, přesto si nestěžuji, úklid je pro mě skvělá relaxace. Pracuje v oblasti IT, neustále mě vzdělává a ukazuje další a další novinky.

 

Kamarádka má vztah 4 roky, na přítele neustále křičí, že má málo peněz a dlouho spí a neuklízí a vyhazuje ho z bytu a pak zase brečí, že ho má ráda a ať se vrátí. Neustále ho z něčeho podezřívá hlavně, že podvádí. Vydržel 3roky a teď už opravdu podvádí, i když svou přítelkyni miluje a nechce ji opustit, ale potřebuje se cítit jako chlap ne jako ňouma a neschopný lempl - jak ho přítelkyně častuje. To není obhajoba, já to neschvaluji, ale….

 

Kamarádka si vzala po dvou letech kamaráda, prý hrozně chtěl svatbu atd., nechal se kvůli ní i pokřtít. Je věčně utahaný, maká od rána do večera a kamarádka lítá po nákupech a začíná se nudit, že by se chtěla zase chodit bavit, že ji omezuje…

 

Vždyť se můžeme pořád učit a vzdělávat a rozvíjet svůj přehled. Partner tu není aby nás neustále bavil, finančně držel a všechno chápal. Pochopí toho tolik kolik pochopíme my.

 

Když přijde večer unavený buchne do postele, jdu mu namasírovat nohy a pohladit ho, je spokojený a říká, ty jsi tak hodná, to by jiná neudělala…

 

A mě to těší a udělám to ráda. Rozmazluji ho tak moc jak on mě, ale ne s tím, že to automaticky očekáváme. Všechno co dělám, dělám jen proto, že chci. Podle mě by žena měla doma zastávat funkci diplomatky a to není vůbec lehká a vděčná práce, ale ona se vrátíJ

Nic není zadarmo a všechno něco stojí a vždycky je na výběr.

 

Žijme tak, aby až umřeme byla ta spoušť po nás co nejmenší.

Ještě jednou děkuji svému příteli.

 

   
23.07.2005 - Láska a vztahy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [71] psycho [*]

    ad.astra: tak tomu prvnímu už docela rozumím, konečně ses uklidnila a napsala, že se mají ti dva podporovat a nemusejí to dělat přesně na půl. Prostě, kdo to více potřebuje, tu podporu dostává a tomu druhému to vrátí jinak nebo jindy.
    A k té důvěře, bez toho nejde nic, ale jsme nádoby hříšné a já nemám potřebu vědět o hřišcích toho druhého. Se neptám, nepátrám a tím toho druhého nenutím ke lži (nebo snad dokonce k pravdě). Řekne mi co chce a protože jí věřím, tak věřím i to, že nedělá nic, co by mě vážně naštvalo.

    superkarma: 0 26.07.2005, 10:46:42
  2. avatar
    [70] ad.astra [*]

    psycho: v křeči rozhodně nejsem a už vůbec nekontroluju, zda-li jsem hodnější. Já jsem totiž hodná stále, jen ti partneři, s kterými životem proplouvám, či jsem proplouvala, to buď vidí a cítí, nebo jsou zabednění. Můžu zkusit být hodnější a hodnější na partnera, pokud má nějaký splín, podržet ho, pohladit po duši...ale jestliže se mi odvděčí tím, že až se ze srabu vyhrabe a nedej bože, spadnu tam já, a on mě ještě přijde zadupat, ač fyzicky, či psychicky, tak to se teda nezlob, ale to už nemůžu být hodná a musím začít měřit svou rozdávačnou hodnost, neboť kdybych tak neučinila, stává se ze mě blbec, co si nechá všechno líbit (nechci psát sprostě...ale přesně řečeno s**t na hlavu). A když už to jednou dovolíš, ač z mladické nerozvážnosti, nebo blbosti, později ze strachu, těžko potom ukazuješ, že dokážeš tu svoji hodnost krotit, potom jsi hodný z povinnosti a to není dobře. A ta rovnost - dělat si co chcem? Jistě, pokud je v tom i 100% důvěry, proč ne...ale pokud jednou zklame a zalže a já se to dozvím, věškerá důvěra je v prachu a potom ať se nediví, když se zeptám, kam, s kým a kdy se vrátíš...to je snad normální, nebo ne?

    superkarma: 0 26.07.2005, 08:31:14
  3. avatar
    [69] psycho [*]

    ad.astra: Jsem chlap, na info kašlu, tam si stejně každý může nalhat co chce. Víš, mě připadá, že si pořád hlídáš, aby si na něj nebyla moc hodná, páč když ty jsi hodná, je to více než když je hodný on. Pořád se kontroluješ, jsi v křeči. Alespoň to na mě tak působí. A s babou, která by chtěla všechno napůl, bych opravdu na půl jel. Ale ve všem. No a když chlap babě předhazuje, že jí živí, tak jí zřejmě vrací, že mu ona předtím také něco předhazovala. Např. to, že je na něj hodnější nebo . . . já nevím co.
    Jinak rovnost mezi partnery moc neuznávám, takovou jakou si představuješ ty. My máme práce rozdělené, něco dělá jen Psychová něco dělám jen já a něco děláme společně. Rovnost máme v tom, že si každý můžem dělat co chcem a nemusíme se toho druhého ptát, jesli to smím udělat nebo jesli někam smím jít nebo nedej bože, kdy mám přijít.

    superkarma: 0 26.07.2005, 07:03:25
  4. avatar
    [67] ad.astra [*]

    Nyotaimori: no z infa to nezjistím, ale podle příspěvků bych řekla, že je to na tuty chlap...ale ráda bych věděla, jak si to jako představuje..možná asi být tak hodná a hodnější, jak čtu v dnešním článku, že se z manžela stal tyran...taky ze začátku pohoda a hle, jak málo stačí, aby ženská se snažila být hodnější a houby ji to bylo platný
    Jestli tady ještě budu za 10 let a tento server taky, chtěla bych vědět, jak to u otakárkových funguje

    superkarma: 0 25.07.2005, 14:48:00
  5. avatar
    [64] ad.astra [*]

    psycho: poznám úplně normálně, jistě, že nevážím na lékárenských vahách, ale pokud já budu hodná a dostane se mi ponížení, výsměch, kopance..tak to asi není košer, že? Za to, co dělám pro nás, požaduji, aby bylo tak činěno i od něho. A že si dovoluji takto mluvit? Jistě, prošla jsem si tím a pouze neteoretizuju. Takže mám s čím srovnávat. Ty asi ne, měla jsi štěstí na první výběr, nemusíš hledat dál. Nejlépe poznáš, když budeš na mateřské zcela na chlapa odkázaná. Jsou mužští, co nedělají rozdíly, kdo co vydělá, jaký peníz, a jsou tací, kteří ti to dají nádherně vyžrat. Měla, nebo máš štěstí, že jsi na takový exemplář nenarazila, proto také chápu tvou otázku, jak co poznám...neboť neměla jsi to "štěstí" být s člověkem, co ponižuje, ubližuje, týrá. Navíc, nevím, s kým diskutuju, jsi ženská?chlap? Ptáš se z mladické neznalosti, či máš již životní zkušenosti?
    V soužití nejde o to, bazírovat na tom, jestli jsem náhodou nebyla o ždibínek hodnější a ted čekat, aby se mi to vrátilo, to jsi blbě pochopil(a). Jde o to, aby ženská nebyla nepřiměřeně hodná a za odměnu se jí dostalo pár přes hubu.
    Ted mi teda sam(a) řekni, jak ty si představuješ "být hodná", jak si představuješ rovnost mezi partnery...??? Zarývat umí kdejaký anonym, tak se předveď, řekni o sobě. zda jsi muž, či žena, kolik dětí a jak ti to doma funguje...a jestli si zažil(a) zklamání s parnerem(partnerkou)??

    superkarma: 0 25.07.2005, 12:01:26
  6. avatar
    [63] psycho [*]

    femme: zajímalo by mě, jak si tu rovnoprávnost představuješ. Doufám, že ti na domácnost dává také jen polovinu peněz a jinak si vše nechá. A že si počítáte všechno přesně na minuty a počty, abyste měli vše napůl přesně. Ale spíše to vypadá, že ty jezdíš po horách a chlastáš a on sedí doma a má své "aktivity".

    superkarma: 0 25.07.2005, 06:29:01
  7. avatar
    [62] psycho [*]

    ad.astra: hlavně by mě zajímalo, jak poznáš, že už si na něj byla stejně dlouho hodná a ve stejné intenzitě jako před chvilkou on na tebe a jesli máte nějakou váhu, kde na jednu stranu dáváš dobré skutky ty a druhou on a pořád si dáváš pozor, aby na něj nebyla náhodou o chloupek hodnější, než on na tebe. A jesli se té "hodnosti" jeden na druhého musíte pravidelně střídat.

    superkarma: 0 25.07.2005, 06:21:41
  8. avatar
    [61] ad.astra [*]

    Jinak mě děsně popudil ten název článku...proč mám být na chlapa hodnější??? Budu tak hodná, jak je on ke mě, ale nikdy už né víc...takhle debilní názor jsem měla jako mladá a dojela jsem na to, protože jsem byla moc hodná...a on to zneužíval a víc a víc. Takže, jasně, buďme hodné..ale stejně!

    "Když muž neudělá co chceme je sobecký a neschopný, když to udělá za chvíli si ho přestaneme vážit a zevšední nám." tuhle větu si obraťte...a vyjde to na stejno. Jen ženská je mrcha a hysterická a bůhví co ještě...a udělá to, tak chlapovi tak zevšední, že to bude považovat za standard a běda, když vám časem docvakne, že to takhle přeci nejde..tak vás ještě bude chtít hnát k psychoušovi, že vám hráblo

    superkarma: 0 24.07.2005, 23:05:39
  9. avatar
    [60] Suzanne [*]

    *Kotě*: miluju zevšeobecňující statě Vy ženy jste takové a makové, děláte to a to... Děláme to a to, očekáváme to či ono...
    Nesnáším tyhle formulace a osobně si myslím, že kreténů, se kterými se těžko žije, je dost mezi ženami i muži, ale důvody, čím kdo leze partnerovi na nervy, bych si do jediného článku netroufala napsat.

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:57:19
  10. avatar
    [59] Suzanne [*]

    phoebe24: č.49: tak to jo, špatně jsem to pochopila

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:52:06
  11. avatar
    [58] *Kotě* [*]

    "Očekáváme, že když jsme těhotné, musíme zákonitě ztloustnout"



    Vlasto, jestli budeš mít jednou děti, dej vědět, o kolik jsi v těhotenství zhubla

    superkarma: 0 24.07.2005, 22:17:00
  12. avatar
    [56] novinka [*]

    Eva_Fl: myslíš, že to má "vyhráblý" ? To je snad slabý slovo...já když tak čtu její příspěvky v různých diskuzích, tak padám do mdlob
    otakarek: souhlasím s Maharou, takových jako jsi ty je málo

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:47:53
  13. [55] bejby [*]

    superkarma: 0 24.07.2005, 21:34:51
  14. avatar
    [53] Eva_CZ [*]

    otakarek: ty to mas dobre vyhrably. Jakej STAT neco podporuje, nebo ne? Co bys jako jeste chtela?

    superkarma: 0 24.07.2005, 14:37:06
  15. avatar
    [52] Trinitty20 [*]

    Já toho svého rozmazluji, ale on si to zaslouží, taky pracuje od rána do večera někdy i o víkendech takže domácnost padá na mě, ale když je doma dřív tak prostě taky uklidí i uvaří. Můžu se na něj 100% spolehnout.

    superkarma: 0 24.07.2005, 11:19:02
  16. avatar
    [49] phoebe24 [*]

    Suzanne: ale ne, já mu musím říct, aby tu koupelnu umyl, protože on to většinou nevidí, že je to potřeba. To potom jde a v klidu to udělá. No, a když např. chce na víkend vypadnout, tak mi to na rovinu řekne a je to taky v klidu. Já se taky občas zdekuju od rodiny a protože nemáme hlídání, tak se musíme střídat. Já jsem psala o kounikaci a domluvě. Takže na rozdíl od autorky článku, můj doma MUSÍ uklízet a pomáhat, protože jinak bych se z toho (taky chodím do práce). On chápe a souhlasí, že má pomáhat, jen mu to musím občas připomenout, co je kde potřeba, protože on by se klidně najedl na novinách .

    superkarma: 0 24.07.2005, 09:30:48
  17. avatar
    [47] Suzanne [*]

    phoebe24: č10 - to jako za to, že umyje koupelnu, pak vyrazí na dva dny s kámošema???

    superkarma: 0 24.07.2005, 00:36:24
  18. avatar
    [46] Suzanne [*]

    Božínku Asi si to musím přečíst ještě jednou, možná to chápu špatně

    superkarma: 0 24.07.2005, 00:31:33
  19. avatar
    [45] Julča [*]

    Nyotaimori: taky jsem to tak nedělala.Hned od začátku jsem ho zapojovala,aby si nepřipadal zbytečný . je takový,že pořád musí něco dělat.I když nemá co,tak to vypadá,že má

    superkarma: 0 23.07.2005, 22:44:34
  20. avatar
    [44] Veruška [*]

    myslim vlasto, ze ti rozumim....nebyt slepice akorat kdyz to natvrdo sepises, vyzni to jinak, nez si povidat u kafe a vypada to jako ustupovani, podlejzani atd. proto ty prispevky

    superkarma: 0 23.07.2005, 22:20:23
  21. avatar
    [42] Julča [*]

    Nyotaimori: pokud by se chlap nechal jenom obskakovat a nic nedával,tak to by moc dobře nešlo.Jinak ti rozumím,my to tak máme.Když pro něco udělám já,tak on zase pro mně a naopak.Jenže každý takový není

    superkarma: 0 23.07.2005, 21:29:57

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [40] Julča [*]

    femme: asi tak

    superkarma: 0 23.07.2005, 21:08:52
  2. avatar
    [39] femme [*]

    Julča: někomu stačí mít jen jedno dítě

    superkarma: 0 23.07.2005, 21:06:54
  3. avatar
    [38] Julča [*]

    Blueberry: kdyby to děti dělali sami,tak by to nebylo.Ale Vlasta dělá všechno sama a ještě masíruje.Už se nedivím,že děti nechce

    superkarma: 0 23.07.2005, 21:04:54
  4. avatar
    [37] ad.astra [*]

    Blueberry: a o čem tedy článek je????

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:50:06
  5. avatar
    [36] ad.astra [*]

    Blueberry: já nikdy neštěkala, ale užila jsem si za svou kvokající poslušnost pár kopanců...ale soužití není o poslušnosti, to je o toleranci, já tolerovala, on ne, tak ted má, co chtěl, mám jiného partnera a ráda mu pujdu namasírovat záda, protože vím, že když budu chtít, udělá to samé on mě.

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:48:40
  6. avatar
    [34] Sonne [*]

    Teda, klobouk dolů, držím ať ti to vydrží i po 15 a více letech manželství...

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:34:26
  7. avatar
    [33] Blueberry [*]

    Vy dokazete vzdycky vsechno tak prekroutit! Ten clanek prece neni o tom, ze by zena mela delat vsechno a jeste muzi masirovat nohy. A taky nechapu, proc se musite s detma ucit a psat ukoly, nemaji to ty deti nahodou delat samy?

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:33:09
  8. avatar
    [32] Julča [*]

    Taky by mně zajímalo,kdyby přišla z práce s nákupem,s dětma psala úkoly,učila se s něma,doma poklidila,navařila a nakonec mužíčkovi ležíc na gauči masírovala nohy.Život je ještě o něčem jiném

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:23:53
  9. avatar
    [31] femme [*]

    phoebe24:

    superkarma: 0 23.07.2005, 20:14:02
  10. avatar
    [30] phoebe24 [*]

    Renetk: Vlasta děti nechce (viz první odstavec). Už jedno má

    superkarma: 0 23.07.2005, 19:49:43
  11. avatar
    [28] Blueberry [*]

    ad.astra: No jasne, ono je lepsi na ne stekat, domahat se, otravovat a vyzadovat.

    superkarma: 0 23.07.2005, 19:07:51
  12. avatar
    [26] femme [*]

    ad.astra: jj, podlejzat .........přesně tak to taky cítím

    superkarma: 0 23.07.2005, 18:49:25
  13. avatar
    [25] ad.astra [*]

    femme: naprostý souhlas !! Jinak mě ten článek přišel, jako bych měla chlapovi podlejzat, aby jsem si vůbec něco zasloužila. Vlasto, jsi ještě mladá, až ti bude 40 - 45, budeš mít děti, tak nám pověz, jak jsi po celodenním kolotoči OK..a hlavně, jestli doma nastaly nějaké změny, nebo je to stále stejné.

    superkarma: 0 23.07.2005, 18:04:50
  14. avatar
    [24] femme [*]

    Blueberry: no jestli přicházívá každé sobotní ráno vožralej jako , tak se tomu ani moc nedivím někteří muži si myslí, že právo se bavit mají jenom oni některé moje kámošky se vždycky dopředu třesou, jak bude ten jejich reagovat na to, že si chtějí zajít pokecat s kámoškou, a nebo zajet na výlet tohle by si ten můj nedovolil já ho zase neomezuju v jeho aktivitách, i když je pravda, že on do hospod nechodí a na výlety po horách ho taky moc neužije, narozdíl ode mne

    superkarma: 0 23.07.2005, 17:02:26
  15. avatar
    [23] Blueberry [*]

    femme: Jestli ti manzelstvi funguje dobre, tak je vsechno v poradku. Ja jsem jenom reagovala na vsechny ty clanky, z kterych doslova cisi touha muze ovladnout a podmanit si - viz napriklad "Chodi kazdy patek do hospody i kdyz vi, co ho v sobotu rano ceka" - no to je prece priserne.

    superkarma: 0 23.07.2005, 16:38:42
  16. avatar
    [22] femme [*]

    Blueberry: možná se za tak krátkou dobu nestačili projevit já jsem se svým mangelem od svých necelých 17ti let, tudíž už hafo let jeho matka se s ním nikdy moc nepárala a to asi bylo dobře, bo byl ještě před vojnou zvyklý se sám o sebe starat, takže uměl všechny domácí práce a ještě něco navíc, co já ne, například krásně plete to "prase" tudíž nebylo na něj, ale na ty chlapy v okruhu mých známých a to mi věř, že jsem jich poznala víc než dost, bo jsem měla vždycky hodně kamarádek já jsem se vždycky nerada čemukoliv přizpůsobovala a fakt nevím, proč bych se měla přizpůsobovat zrovna chlapovi a nemyslím si, že jsem hloupá

    superkarma: 0 23.07.2005, 16:31:48
  17. avatar
    [21] Blueberry [*]

    femme: Ja jsem v Cesku zila 27 let a chodila dlouhodobe nebo kratkodobe asi s peti kluky. Muzu rict, ze ani jeden se nechoval jako prase a VSICHNI byli z domova vedeni mamou k tomu, aby pomahali. Takze asi zalezi na tom, koho si vyberes. Ja jsem taky pro naprostou rovnopravnost, ale nebudu merit, kdo co dela. Nikdy jsem to merit nemusela, proste moji chlapi mi pomahali bez rikani. Proto s nimi na zacatku chodime, abychom je poznaly. Jestli zena nepozna lenocha a prase, tak at si pozdeji nestezuje. A chytra zena vi, ze muzi premysleji jinak, a proste se tomu prizpusobi.

    superkarma: 0 23.07.2005, 16:19:10
  18. avatar
    [20] femme [*]

    fakt nechápu, proč by se žena měla chovat jako diplomantka, když se chlapi (většinou) chovají jako prasata ve vztahu musí prostě být rovnoprávnost, jinak to v manželství nemůže fungovat , aspoň v mém ne

    superkarma: 0 23.07.2005, 15:45:17
  19. [19] tanecnice [*]

    hm,je to tak.Diplomatka,,s tim musim souhlasit.A take se tim ridim. Jen chci podotknout, ze vsechny nejsme stejne.A muz po par mesicich zamilovanosti nas prokoukne, a snad taky vidi, jake jsme, a ze treba nejsme ty diplomatky.Diplomacie neni lehka veda.Takze jen, at se ve vztazich rodi diplomatky a diplomate.

    superkarma: 0 23.07.2005, 15:10:51
  20. avatar
    [18] Gita [*]

    Moc hezky napsane

    superkarma: 0 23.07.2005, 14:50:15
  21. avatar
    [16] kemy [*]

    článek se mi líbí, konečně někdo, kdo se na to koukne taky z "druhé strany".. taky mě dost potěšila reakce Blueberry. chytrá ženská! ale nelíbí se mi, že se manžel neúčastní domácích prací. když rovnost, tak rovnost nejsem žádná služka a práce v domácnosti by se měli rozdělit.. jinak

    superkarma: 0 23.07.2005, 12:23:27
  22. avatar
    [15] ratonito [*]

    otakarek: Máme i takovou dohodu ale myšlenou spíš ve srandě. Vlastně ji vymyslel on. Jeden vaří a druhý pak umyje nádobí. On je kolikrát doma, já v práci, děláme totiž oba na směny a někdy se nudí tak vytáhne žehličku a pustí se do prádla. Zásadně neumývá záchod a koupelnu a já zase nečistím odpady. Ale většinou uklízíme spolu, ať je to dřív hotové. On třeba vysává a já utírám prach.

    superkarma: 0 23.07.2005, 12:00:08
  23. avatar
    [13] ratonito [*]

    Můj přítel nemusí doma uklízet kromě svých věcí nic, nádobí umyl asi tak 2krát do roka, když se mu chce tak uvaří. Tak tohle by u nás fungovalo chvíli. Nevím proč by nemohl uklízet atd. Neříkám pokud je ženská doma bez práce tak jo ale , když oba chodí do práce. Přece nepřiletím s vyplazeným jazykem v 10 večer z odpolední a nebudu umývat nádobí a uklízet bordel po manželovi. Naštěstí můj takový není a uklízí kdykoliv a cokoliv a nic mu říkat nemusím nebo připomínat. Je to pro něho normální a přirozené, že taky doma něco dělá. Je to můj miláček.

    superkarma: 0 23.07.2005, 11:36:21
  24. avatar
    [10] phoebe24 [*]

    ono by myslím stačilo, aby se k sobě lidi ve vztahu chovali slušně a říkali si vše narovinu. Hlavně bez podrazů, lhaní a hysterickejch scén (samozdřejmě bez násilí psychického i fyzického, ale to už je jinde). Nevím, proč bych nemohla říct ať umeje nádobí nebo koupelnu, když jsem utahaná jak . A když on chce potom vypadnou s kamarádama na dva dny a mě zůstanou děti, tak je to taky OK. Všechno je o domluvě a vzájemné úctě.

    superkarma: 0 23.07.2005, 09:50:18
  25. avatar
    [9] zeva [*]

    Vlastičko, souhlasím

    superkarma: 0 23.07.2005, 06:16:46
  26. avatar
    [6] Blueberry [*]

    femme: Ne, napsala to zenska, ktera rozumi muzum. Vsak ja tady nekdy lezu po strope, jak se k tem muzum zeny chovaji, viz dnesni (vcerejsi) SOS - je mi neverny. Tady je pro to hezky vyraz - nagging (otravovani). Kdyz to zenska s muzem umi, dostane od nej vsechno. Ja bych mu ty nohy taky namasirovala, proc ne - on bude spokojeny a mne neubyde. Vsak ja si to vyberu nejak jinak! A s tou funkci diplomatky ma pravdu! Co je nam platne, kdyz dosahneme sveho, ale on bude nastvany! Zase jeden krucek k rozchodu nebo rozvodu! Tim naprosto nemyslim byt poddana a oddana (NAOPAK), ale myslim, ze zena by mela vice pouzivat svuj mozek a ne se ridit citem.

    superkarma: 0 23.07.2005, 02:59:44
  27. avatar
    [5] Eva_CZ [*]

    superkarma: 0 23.07.2005, 01:15:21
  28. avatar
    [4] femme [*]

    Mici: Nyotaimori: mně se to celý zdá jako nějaká provokace od redakce , jinak to přece snad ani není možný

    superkarma: 0 23.07.2005, 00:59:19
  29. avatar
    [2] Mici [*]

    femme:

    superkarma: 0 23.07.2005, 00:36:07
  30. avatar
    [1] femme [*]

    ježíííííííííííš, tohle že psala Vlasta?? to se musí její slavná předchůdkyně převalovat v hrobě
    Pojďte jen s námi, k Děvínu spěchejme.
    Tam je sraz dívek, tak všeho nechejme!
    Překrásná zpráva u srdce hřeje.
    Konec zlých časů, něco se děje.

    Čeká nás kněžna, Vlasta se jmenuje.
    Ženami zvolená, ženám se věnuje.
    Vzkázala: Přijďte! Tak my tam jdeme.
    Bez našich mužů se obejdeme.

    Já měla peklo, denně jen uklízet!
    To ten můj chytrák hodlal mě nabízet.
    Povinně makat, zábava žádná.
    Tak prý má vypadat ženuška řádná!

    Myslí, že pokrok dá se snad zastavit.
    Myslí, že silou mohou nás napravit.
    Uvidí sami, čeho jsme schopné.
    Nejsme jak ovce - teď však už pojďme!


    superkarma: 0 23.07.2005, 00:15:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme