Jak jste spokojené s postavou a se svým stravovacím stylem? Léto už klepe na dveře, v obchodech probíhají akce na letní oblečení a na plavky a ruku na srdce, která z nás nemá obavy, aby vás nezachvátila tzv. „plavková panika“.

Pokud byste si chtěly figuru nejen na léto malinko vylepšit, máme pro vás léty prověřené a jednoduché DESATERO, díky kterému můžete zhubnout během 2 měsíců 2-5 kg s ohledem na původní váhu:

Zlaté DESATERO

1) REÁLNÉ CÍLE – hubnutí je postupný a promyšlený proces, který má svoji přípravnou fázi do doby, než začneme hubnout tempem cca 2-3kg/měsíc. Takže na začátek – trpělivost.

2) JÍST, JÍST, JÍST! – zde je nezbytná pravidelnost v jídle, a to po 3 hodinách. Pokud tělu v této době nedodáme „palivo“, hrozí nám nájezdy tzv. vlčího hladu.

3) CO TĚ ZASYTÍ – právě vláknina z celozrnného pečiva např. Penam, Fit den, která je nestravitelná a neuvolňuje se z ní žádná energie, zpomaluje uvolňování energie ze škrobů, obsažených v chlebu a pečivu.

4) PRAVIDELNĚ PIJ! - ideální je vypít alespoň 2dcl vody každou hodinu z 16ti hodinového období bdění. Pozn.: při sportu, při horkém počasí apd. přísun tekutin zvyšujeme.

5)HÝBEJ SE! – přece jste si nemysleli, že to půjde bez pohybu. Jen díky pohybu může tělo přeměnit tuky na energii

6) SPÁNEK PŮL ZDRAVÍ – víte, že se při spánku hubne? Kdo nedostatečně spí, uvádí organismus do energetického stresu a ten vede k ukládání energie do tukových zásob.

7) NÁDECH, VÝDECH – pokud chcete mít hladinu tuků pod kontrolou, musí k nim umět přivádět kyslík. Takže dýchat zhluboka – tzn. až do břicha.

8) ČERSTVÝ VZDUCH – ideální je strávit alespoň 1-2 dny týdně (např. víkendy) výhradně na čerstvém vzduchu. Všechny škodliviny v městech ve vzduchu totiž blokují využití kyslíku v organismu.

9) DŮLEŽITÁ PSYCHIKA – od těch, kteří zhubli již víme, že hubnutí je tzv. v hlavě. Nesmíme tedy žít v mýtech, za které se někdy schováváme, když vysvětlujme sobě samým, proč to nejde.

10) MÁM SE RÁD/A, ZASLOUŽÍM SI ODMĚNU! –udělejte si radost za dílčí úspěchy a jednotlivé mety, které se vám podařilo zdolat. Kupte si nové kalhoty, zajděte si do sauny, na masáž.

Protože pravidlo č. 2 říká ,,Jíst, jíst, jíst“, připravili jsme pro vás tip na chutnou svačinku:

Italská topinka s rajčatovou salsou a Šestizrnným chlebem Penam

PenamSuroviny:
4 zralá rajčata
8 lístků bazalky
4 krajíce Šestizrnného chlebu značky Penam
4 stroužky česneku
8 lžic nejlepšího olivového oleje
sůl
čerstvě umletý pepř

Postup:
Rajčata opereme, zbytek zelené stopky vykrojíme, rajčata nakrájíme na kostičky, bazalku na jemné proužky. Krajíce Šestizrnného chleba značky Penam rozkrojíme na půl, opečeme v opékači topinek nebo v horké troubě při nejvyšším stupni. Česnek oloupeme a rozpůlíme. Opečené chleby pořádně natřeme česnekem, na každý krajíc nakapeme vždy 1 lžíci olivového oleje. Navrch dáme rajčata, osolíme a opepříme, posypeme bazalkou.

TIP: podáváme s Proseccem nebo bílým vínem.

Více informací a receptů na www.zhubnete-do-plavek.cz

Penam

Reklama