Zdraví

Bojím se, že mám rakovinu…

Nemoc

Už před časem jsem oslavila „abrahámoviny“ a opravdu to už není, co to bývalo. Ale pořád to není nejhorší, zdaleka si nestěžuji tolik jako mé vrstevnice. Jenže…

Můj otec zemřel na rakovinu tlustého střeva. Trpěl jí minimálně 17 let, ale nakonec se doktoři domnívali, že i jeho mnohem starší problémy s ledvinami mohla už tenkrát způsobit tato zákeřná choroba.

Když zemřel, byl rakovinou doslova prolezlý. Metastáze se mu objevily postupně v žaludku, dvanácterníku, na plicích, na mozku… Paradoxně umřel na selhání srdce, poté, co se dozvěděl právě tuto diagnózu.

Dobře si vzpomínám, jak jeho onemocnění začalo – v podstatě měl neustále průjem. A já jsem začala mít stejný problém už před čtyřmi lety. Dokonce jsem se několikrát odhodlala a požádala svého praktického doktora a o testovací soupravu, ale nikdy jsem se k „samovyšetření“ nakonec neodhodlala. Prostě se bojím.

Kdosi mi nedávno řekl, že to nemusí být rakovina, dokonce věděl i název údajné choroby, ale já ho zapomněla a stejně si myslím své. Nikdy jsem nebyla ani na mamografu. Asi bych neunesla vědomí, že mám rakovinu. Přitom se říká, že dcera dědí choroby po otci, syn po matce. Takže mám jasno…

Markéta

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.

Napište nám na redakční e-mailovou adresu: redakce@zena-in.cz. Svoje texty můžete doplnit i obrázkem.

Těšíme se na vaše příspěvky, které budeme v průběhu celého dne zveřejňovat, a dva nejzajímavější odměníme. První vybraná čtenářka obdrží velké balení kávy Jacobs Velvet a k tomu tělové mléko Dermacol Banana. Druhá v pořadí si připíše na soutěžní konto do Velké vánoční soutěže 500 bodů!

   
11.12.2009 - Nemoci - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [50] Jarkkka [*]

    Nebuďte hloupá. Pokud na sobě pozorujete příznaky rakoviny tlustého střeva, ještě to nemusí znamenat, že ji máte. A pokud ji máte, nemusí to znamenat, že na ni umřete, pokud to začnete řešit včas. Ale pokud ji máte a nebudete s tím dělat nic, můžete si být téměř jistá, že dopadnete stejně jako Váš otec. A příjemná smrt to určitě není.

    superkarma: 0 02.01.2014, 20:58:12
  2. [49] Monika Viti [*]

    Monika Viti- Lehce se to mluví, já jenom vím ,že lékaři jsou odborníci a pokud přijdete včas.......

    superkarma: 0 16.06.2010, 20:04:48
  3. [48] Jarienna [*]

    s rakovinou není radno si zahrávat...díky za roky kdy ji nemáme a hodně síly ,když ji bohužel máme..

    superkarma: 0 17.12.2009, 10:27:07
  4. avatar
    [47] Introvertka [*]

    Šupky hupky na vyšetřeníSml22

    superkarma: 0 16.12.2009, 10:29:42
  5. avatar
    [46] dazou [*]

    jija — #34 to sice ano, ale v pripade takoveho zavazneho podezreni neni nutne nic zlehcovat. mam pocit, ze spise naopak. kdyz se clovek pripravi na nejhorsi muyze byt jen mile prekvapen a ne v depresi, protoze si rikal, ze to  nic nebude.

     tot muj nazor. navic hodne lidi potrebuje vystrasit, aby k lekari vubec sli.

    superkarma: 0 14.12.2009, 10:50:06
  6. [45] mamba [*]

    Odhodlejte se jít na vyšetření jistota je jistota vím jaký musíte mít strach a obavy ale nic není stracené a myslím že to nebude vážné né vše se vždy dědí.Sml80

    superkarma: 0 13.12.2009, 13:17:45
  7. avatar
    [44] Dante Alighieri [*]

    Strach je zbytečná, omezující, nicotná a svazující záležitost, která brzdí v životě nejen tebe, Markéto. Já jsem ještě mladá, je mi 23, ale už teď si myslím, že jednou zhynu na to, že nechodím a asi ani nebudu chodit k doktorům. Strach z vyšetření a lékařského prostředí mě nepustí z domu, strašně se doktorů bojím (nikoli diagnózy), je to panická hrůza, která mě budí ze sna. Dožene mě tam snad až bolest (někdy ani to ne), ale na prevenci mě nikdo nedostane, když mi vlastně nic není! Navštěvuji akorát gynekologii a zubaře, ale abych si např. nechala pravidelně brát krev kvůli zjištění hladiny cholesterolu, testům na cukrovku atd, to ani náhodou. Jsem posera, zbabělec a snad radši zkápnu, než abych si nechala vzít krev. I teď, když tuším, že v pořádku nejsem, protože se zadýchávám už i vleže (možná jen nulová kondice, ale kdo ví). Takže tě zcela chápu, tvůj strach a neschopnost jít k doktorovi. Ale na druhou stranu o sobě vím i prohlašuji, že jsem tímto nezodpovědná kráva a zasloužím si jedině přes hubu. Sml3

    superkarma: 0 13.12.2009, 03:33:47
  8. [43] MonikaT [*]

    Rakovina je hnusna nemoc-mame ji v rodine-bohuzel

    superkarma: 0 12.12.2009, 22:46:45
  9. avatar
    [42] Krišpína [*]

    Tak trochu se děsím něčeho podobného. I můj táta má tuhle hnusnou chorobu, nyní v pokročilém stádiu, kdy už by pomohl jen zázrak. Vždycky se hlídal, chodil pravidelně na preventivní prohlídky, snad mu dělala návštěva lékaře i trochu dobře. A přesto přišel pozdě. Nic ho nebolelo, jen se cítil nějak víc unavený. Bylo to tím, že měl nádor v tlustém střevě a tudy mu utíkaly červené krvinky.Před 3 lety ho operovali, všechno vypadalo dobře až do letošního srpna. Nastal strašně rychlý zvrat. Nevím co je lepší, jestli žít v klidu a nevědomosti krátce nebo o něco déle ve stresu, trápení a čekání na konec.

    superkarma: 0 12.12.2009, 19:06:30
  10. [41] xenie [*]

    btw presne na tohle si jeden muj znamy lekar stezoval, ze nechape lidi, co mu chodi do ordinace s jiz pokrocilyma nemocema, kdyz stacilo prijit driv, a byla by lecba vzdy jendodussi a rychlejsi. Rika ze radeji vidi hypochondry, alespon nepromeskaji zadna pripadna vysetreni.

    superkarma: 0 12.12.2009, 10:40:31
  11. [40] xenie [*]

    zeptam se jinak - co cekate, ze se stane, kdyz k doktoru nepujdete ? ze problemy samy od sebe zmizi ? spatna zprava - nezmizi, delat pstrosa s hlavou v pisku jeste nikomu nepomohlo, stejne na to stale myslite, tak at je tu v pondeli clanek ze jste se objednala k doktorovi, ok ?

    superkarma: 0 12.12.2009, 10:37:01
  12. avatar
    [39] denkas [*]

     Taky si myslím -honem k lékaři!! já to mám za naopak! Když mě něco je ,tak sem nervní ,jdu k lékaři a když mě řekne co to je ,tak už si s tim hlavu nelámu!  A když na gyndě mě řekli ,že musim na plastiku čípku ,tak sem z toho byla vedle-operace!!! Ale když pak po plastice mě řekli ,že musim na operaci (dělohu ven) ,že by to mohla být rakovina a že to poznaj až po operaci,tak sem šla  a vůbec sem si nic nepřipouštěla! A bylo vše OK!

    Takže určitě k lékaři a držim palečky!!

    superkarma: 0 11.12.2009, 22:41:01
  13. [38] Dana90 [*]

    rozhodně to nenechávejte jen tak.Když vám lékaři najdou třeba nádor v počátečním stadiu,tak je dost pravděbodobné že se vyléčíte.Kamarádka má Crohnovu chorobu.Je jí 19 let a zjistili jí to teprve nedávno.Tato nemoc se prý projevuje po 18.roku života a není moc známá.Ani lékaři dlouho nevěděli co jí je.Chodila často na velkou,měla křeče a průjem.Je to zvláštní nemoc,která se projevuje třeba až po půl roce nebo po měsíci.Nikdy nevíte.Je to nevyléčitelná choroba,ale dá se zmírnit a oddálit záchvaty nemoci pomocí prášků,které právě kamarádka bere.Rozhodně si k doktorovi zajděte a nezoufejte.Až uslyšíte od lékaře ortel,pak teprve dělejte závěry.Nemám ráda,když lidé mají dlouhodobě zdravotní problémy,někdy až nepřekonatelné bolesti,ale ze strachu nejdou k lékaři.Vždyť to je hloupost.Držím palečky a rozhodně neváhejte a nebojte se.Vždyť nemáte čeho.

    superkarma: 0 11.12.2009, 22:32:50
  14. avatar
    [37] Myškomedvídek [*]

    brrr ani na to nemyslet...Sml79

    superkarma: 0 11.12.2009, 21:51:26
  15. avatar
    [36] Suzanne [*]

    Japina — #22 Vina doktora? Že ji nenahnal? Teda sorry, ale doktor není opatrovník a Markéta je evidentně plnoletá. Tohle fakt miluju. Doktoři zvorali, doktor mi to zakázal, doktor ho zabil... A že pacient je svéprávný jedinec, který na základě lékařových informací rozhoduje sám o sobě, to je velmi pohodlné opomenout...

    superkarma: 0 11.12.2009, 18:32:48
  16. avatar
    [35] OlgaMarie [*]

    Ani nemám chuť všechny názory číst. Přišlo mi, že si přejete být nemocná a s tím běžte ...Buďte ráda, že je to, jak je to. Může být i hůř.Sml57

    Jija: alkoholismus se dětí po matce přes koleno (3. a 6. gen) bez ohledu, zda je to syn nebo dcera.Sml79

    superkarma: 0 11.12.2009, 18:19:57
  17. [34] jija [*]

    dazou — #28 Žábina — #30 Ano, částečně máte pravdu-všechna nádorová onemocnění jsou způsobena pokozením genetického vybavení buňky, ale jen asi 10%je dědičného původu. Chtěla jsem to jen trochu nadlehčit (zejména reakce na závěr článku od Markéty, že dcera dědí choroby po otci a syn po matce), aby se nebála co nejdřív navštívit lékaře, že nemusí očekávat tu nejhorší diagnozu

    1. na komentář reaguje dazou — #46
    superkarma: 0 11.12.2009, 15:42:48
  18. [33] eli.emanuela [*]

    Souhlasím s ostatními - šup na vyšetření! Nechápu, proč se zbytečně trápit. Jsem přesvědčená, že o čem hodně intenzivně přemýšlíme, to se pak stane. Asi tak, když rodič dítěti říká "nechoď tam, spadneš" a dítě v tu ránu spadne. Abys si to tímhle přístupem jen nepřivolala...

    A i kdyby to byla rakovina - mám kamarádku, které zjistili rakovinu pozdě. Prý šance na přežití téměř nulové. A i přesto žije a je z nejhoršího venku. Sice chodí do nemocnice jednou za čas na jakési procedury, ale může zase žít plnohodnotný život, vychovávat děti, těšit se na vnoučata, ...

    Snad tolik komentářů pod článkem dodá odvahu k vyšetření a ty zjistíš, že ses bála úplně zbytečně.

    superkarma: 0 11.12.2009, 14:35:25
  19. avatar
    [32] tepito [*]

    Doporučuji sebrat odvahu a vyzkoušet test.Vloni mi na tuto diagnozu zemřela matka a 48 letá sestřenice,obě jinak naprosto v pohodě.

    superkarma: 0 11.12.2009, 14:08:10
  20. avatar
    [31] Žábina [*]

    moje sestřenice onemocněla loni rakovinou prsu, jakpak mě hned můj gynekolog když jsem mu to řekla hnal na mamograf...

    superkarma: 0 11.12.2009, 14:07:24

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Žábina [*]

    jija — #24 samozřejmě že je rakovina dědičná, jak jednou v rodině je, je předpoklad že se objeví i u tebe...proč myslíš že se doktoři ptají na prodělané nemoci rodičů, prarodičů?

    1. na komentář reaguje jija — #34
    superkarma: 0 11.12.2009, 14:06:38
  2. avatar
    [29] Milala [*]

    Taky jsem minulý týden vyfasovala při přeregistrování praktické lékařky tyčinku na odběr stolice.I když netrpím problémy,tak jsem se týden odhodlávala ji použít.Ke všemu jsem jěště ze strachu měla zácpu.Ale zvládla jsem to,vše je v pořádku.Mamograf také absolvuji jednou za dva roky.A preventivní prohlídka u gynekologa zavčas odhalila problém s děložním čípkem a rychlá operace vše dala do pořádku.Takže obrnit se a jít k lékařiSml22

    superkarma: 0 11.12.2009, 14:00:25
  3. avatar
    [28] dazou [*]

    jija — #24 to neni zas az tak pravda rakovina "dedicna" defacto je. jde o genetickou vybavu. samozrejmne novy typ muze dostat kdokoliv, ale jak je jednou v rodine rakovina zatez je lepsi to sledovat.

    1. na komentář reaguje jija — #34
    superkarma: 0 11.12.2009, 14:00:10
  4. avatar
    [27] Ferdas [*]

    Sml27Sml15 na stejnou nemoc mi umřela kamarádka v 35 a táta v 55

    superkarma: 0 11.12.2009, 13:55:25
  5. avatar
    [26] Japina [*]

    Klára Křížová — #23 Jojo, jedna hubená jako lunt posedlá zdravou výživou a přece ..., druhá krev a mlíko a pohody měla vždycky na rozdávání, ťeď se tratí před očima. Život je boj.

    superkarma: 0 11.12.2009, 13:43:30
  6. [25] bufalo [*]

    Seber odvahu a použij testovací papírky.a s tím mamografem bych to taky neodkládala. moje tchyně se nechala 2x po sobě odbýt lékařkou, prý v 55 letech rakovina nehrozí. nicměné po 2 letech jsme ji našli jinou doktorku, která bohužel nádor bez příznaků diagnostikovala. dnes je babča už vyléčená a k doktoru na kontroly chodí pravidelně. mě taky jednou řádně vyděsili-tak jsem změnila lékaře a vše je v nejlepším pořádku. ALE CHCE TO PREVENCI. máš děti, rodinu,známé- tak neváhej.držím ti palce. Sml79

    superkarma: 0 11.12.2009, 13:31:09
  7. [24] jija [*]

    Markéto, vemte nohy na ramena a upaujte k doktorovi! Rakovina není dědičná a už vůbec ne z otce na dceru (můj děda i táta zemřeli také na rakovinu). Před 2 lety jsem taky měla podobné problémy jako vy, zašla jsem si k praktickému lékaři, poslal mě k internistovi. Nakonec z toho byly 2 malinké polypy, které mi jen seškrábl a je po problémech. Uvidíte, že to bude prkotina a vy se  dlouho zbytečně stresujete. Držím palce

    1. na komentář reaguje dazou — #28
    2. na komentář reaguje Žábina — #30
    superkarma: 0 11.12.2009, 13:29:53
  8. [23] Klára Křížová [*]

    Japina — #22 Fakt takhle mladý??? To je dšsný. Mě také na stejnou diagnózu umřel letos tatínek, ale přesně, u něj to bylo taky, že to zanedbal - proč by měl chodit na prevence a dělat si testy.... Sml15 Sml13

    1. na komentář reaguje Japina — #26
    superkarma: 0 11.12.2009, 12:45:28
  9. avatar
    [22] Japina [*]

    Markéto, je to také vina doktora, že tě nenahnal na vyšetření. Moje dvě kamarádky (obě kolem 40) mají tuto diagnózu, jedna už je po léčbě a je zdravá, druhá už má metastázy v játrech a to je zlé. Ale můžu tě uklidnit, že průjmy vůbec neměla, proto se na to přišlo pozdě. Jinak tě chápu, taky někdy ráda maluju čerty na zeď, už několik měsíců mívám občas křeče v břichu, ale už jsem si slíbila, že ve středu jdu k doktorovi.

    Nedávno jsem četla článek o Churchillovi, bylo tam pár jeho moudrých vět, tady je jedna z nich "Měl jsem v životě spoustu problémů, ale většina z nich se vlastně nikdy nestala.".

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #23
    2. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 0 11.12.2009, 12:13:36
  10. avatar
    [21] ekleinovka [*]

    Markéto,neházej flintu do žita,a povznes se nad neustálým přemýšlením,co by to mohlo být.Prostě k lékaři zajdi,uvidíš,že to bude v pohodě a mysli na radostnější věci,vím,že nervy jsou potvora,ale bude líp,tomu věř!!!

    superkarma: 0 11.12.2009, 11:57:31
  11. avatar
    [20] Kofola [*]

    Psychika je strašná věc Markéto.Třeba je to "jen" nějaká nedoladěná hloupost v těle, ale tím, že člověk neustále myslí na rakovinu  a vůbec to nejhorší, si ji může  opravdu přivolat.Těžko se bojuje s něčím, když neznáme nepřítele.Už teď se tím trápíte a přitom nevíte vůbec, jak to s váma opravdu je.Držím palce,ať máte odvahu! 

    superkarma: 0 11.12.2009, 11:28:51
  12. avatar
    [19] femme [*]

    proč hned rakovina Sml80 může to být i dráždivý tračník Sml58

    superkarma: 0 11.12.2009, 11:04:26
  13. [18] Marie Dymackova [*]

    Prosím zjdite

    superkarma: 0 11.12.2009, 11:00:49
  14. avatar
    [17] floo [*]

    Stejně tak nechápu ženské, které byly na gyndě naposledy po porodu, přitom je to otázka pár minut Sml31...

    superkarma: 1 11.12.2009, 10:55:37
  15. avatar
    [16] Zázvorka [*]

    Souhlasím se všemi - šupej k doktorovi! Když se sama dlouho odhodláváš, tak někomu blízkému řekni, ať jde s tebou. On tě bude podporovat a nenechá tě nejít!! Držím palce!

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:50:55
  16. avatar
    [15] Léthé [*]

    Hovno se dědíSml31 Dědí se jen povaha,  myšlení a chování. V tom  to celé je. Paní si myslí......a bude si to tak dlouho myslet, že i kdyby toho raka neměla, nakonec tou rakovinou  musí onemocnět. Jakby ne, když naše myšlenky jí stále posilují a stává se, že čím víc se něčeho bojíme, tím spíš se nám to vyplní.

    Má rada....zajít jak na vyšetření na obvod, tak i k dobrému psychologovi.

    superkarma: 1 11.12.2009, 10:47:40
  17. avatar
    [14] floo [*]

    Ještě dovedu pochopit, že některé druhy závažných chorob lékaři objeví náhodně např. při úplně jiném vyšetření, jsou to choroby bezpříznakové, na které se bohužel většínou přijde pozdě, když už se nedá nic dělat, jsou to prostě věci, které člověk nemůže ovlivnit. Nicméně si myslím, že i tak je na místě jistá prevence, kterou můžeme lecčemu předejít, popř. vyvýjející se onemocnění odhalit včas a úspěšně vyléčit.

    O to víc nechápu postoj pisatelky, kde evidentně není vše v pořádku už pěkně dlouhou dobu. Je to sobecké a nezodpovědné, nejen že v případě pozitivního nálezu v pokročilejším stádiu je léčba nákladnější a složitější, ale je také dobré pomyslet na to, jaký očistec svou vlastní vinou připravím pro své blízké, kteří nebudou mít to srdce nechat mě umírat v LDNce a budou o mě pečovat doma....Navíc nikde není psáno, že musí jít hned o rakovinu, je x chorob, o kterých ani nevíme, že existují, to, že rakovinu onemocněli předci, taky ještě neznamená, že se nutně dědí, jen se tím zvyšuje riziko, už kvůli tomu je prevence ještě důležitější, takže asi tak...

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:44:11
  18. [13] ILONESA [*]

    To snad nemyslíte ani vážně,4 roky problémy a k doktorovi nic? Je fakt,že já tam chodím taky nerada a to ,že mě už asi 3měsíce neustále brní ruce jsem tak nějak přehlížela. Ale předevčírem jsem si objevila malou bulku v podpaždí a tak hned v pondělí pošupajdím. Strach mám obrovský,co si budem povídat,snad ještě o to větší,že mám teprve 9-ti měsíční dcerku. Snad to nebude nic vážného a pokud ano,doufám že přijdu včas.

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:22:15
  19. avatar
    [12] rusalka2008 [*]

    Markétko, nesmíte se bát a jít opravdu na pořádná vyšetření! Nejhorší je ten pocit nejistoty, užíráte se a stresujete a to je právě cesta k takovým chorobám... Tak zabojujte a nedejte se! Přijít včas znamená vyléčit se! Vy se jen deptáte.

    superkarma: 1 11.12.2009, 10:20:04
  20. avatar
    [11] Bambulka1 [*]

    neváhala bych ,a k lékaři zašla ,máma také zemřela na rakovinu tlustého střeva a mě bude za chvíli 40 a také jsem odhodlaná aspon preventivně jít i když potíže nemám ,tak se neboj a jdi .Sml67

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:15:53
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    jo, a k tomu průjmu: mně stačí, abych byla ve stressu a ze záchoda nevstanu. A určitě mám i dráždivý tračník - prostě vím, že si musím ráno vyhradit dostatek času na WC a být v klidu, že mi nic neuteče, vykonám co je třeba a co si tělo řekne - ale samozřejmě chodím pravidelně na preventivní prohlídku i s tím hemocultem, tak jsem v pohodě, že je to jen psychické.

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:04:27
  22. avatar
    [9] enka1 [*]

    A koukej mazat ještě dneska. Těmihle myšlenkami si to tak akorát přivoláš.

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:02:45
  23. avatar
    [8] gerda [*]

    tyhle lidi prostě nechápuSml80. Takhle se zbytečně trápit - přece, když lékař odhalí nemoc, zahájí neodkladné léčení. Pokud bude výsledek dobrý, bude po strachu. Co je dobrého na tom strachovat se a nevědět, jak na tom jsem? To snad dneska při veškeré osvětě ani není možné. Hemocult na stolici nevyžaduje nic jiného, než na tyčinku natřít stolici, třeba z toaletního papíru. Nebolí to, nešpiní to a výsledek je okamžitý.

    superkarma: 0 11.12.2009, 10:01:46
  24. [7] Nase Veru [*]

    Ne všechno, co se říká musí být pravda..

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:46:17
  25. [6] dadma [*]

    Rozumím Ti,ale tím, že to odaluješ si nepomůžeš.U lékaře jsi měla být již dávno.I taková hrozná nemoc jakou je rakovina ,když se zjistí včas je operovatelná a znám hodně lidí, kteří operace podstoupili a dneska jsou v pořádku.I já jsem měla takové problémy,průjmy a za pár měsíců jsem zhubla 15 kilo, když mě potom začalo bolet břicho, tak jsem šla k lékaři.Také jsem myslela na nejhorší.Poslal mě na internu,kde jsem podstoupila různá vyšetření a lékař zjistil, že mám Crohnovu chorobu(nález byl v tenkém střevu).Dali mi léky vše se upravilo už jsem i 7 kg zase přibrala což mě docela štve.

    Takže Markétko,předsevzetí do Nového roku "alou k doktorovi"!

    superkarma: 1 11.12.2009, 09:27:04
  26. avatar
    [5] Věrulinka [*]

    Táta, babička a děda, všichni umřeli na rakovinu, kdybych si to měla brát k srdci, asi bych už tady nebyla, ale chápu tě, občas mi taky červíček hlodá v hlavě.  Právě jsme s manželem dostali nádobky od doktora, ale také nejsme schopni to udělat Sml23Sml15, ale, měli by jsme Sml15

    , i když žádné problémy nemáme.

    Měla by jsi jít, průjmy jsou nejen nepříjemný, ale včasné zjištění, je půlka vyléčení Sml67Sml79

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:25:35
  27. avatar
    [4] SENSITIVESKIN [*]

    já jsem se taky bála mamografu jako blázen, oba moji rodiče totiž zemřeli na rakovinu, takže automaticky jsem brala, že ji mám taky...nervy jako prase, když jsem si šla pro výsledky, tak jsem se jako pako ptala sestry, jestli se náhodou nespletla, že není možný, že tam nic nemám, musela mi ten papír ukázat Sml57

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:23:47
  28. avatar
    [3] maje [*]

    já vám můžu poradit jen jedno: ihned běžte k doktorovi. čím dříve přijdete, tím větší šance - pokud se vůbec jedná o rakovinu, že se vyléčíte. čím déle to budete odkládat, tím méně šťastně prožitých dní. hodně štěstí a ať to dobře dopadne. držím Vám pěstiSml67Sml79

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:19:19
  29. avatar
    [2] DanaD [*]

    a  jeste   dodavam ze vim co mluvim, mam za sebou  2 operace, uzivam leky a klepu tuk tuk, zatim OK... kdybych nechodila na pravidelne prohlidky jsem uz davno mrtva... tak kcemu pak nesmyslny strach

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:18:54
  30. avatar
    [1] DanaD [*]

    nebud trdlo a zajdi si na vysetreni, dneska kdyz se na takovou vec prijde vcas, da se lecit, a argumenty nepujdu k doktorovi aby me neco nenasel jsou zcestne.. kd oktorovi prece jsdes proto abys mohla s pripadnou nemoci neco delat... lepsi je prece vedet a bojovat...

    superkarma: 0 11.12.2009, 09:17:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme