Příběhy

Bojím se, že je se mnou jen kvůli jídlu

Všichni víme, že láska prochází žaludkem a že to bývá většinou žena, která je v tomto směru pomyslnou strážkyní rodinného krbu. Na druhou stranu pokud se soužití změní pouze v prosté konzumování, které navíc táhne jen ona, není asi všechno v pořádku. Aspoň z jejího pohledu.

Jaký si to uděláš, takový to máš, zpívá se v jedné známé písničce. Osmadvacetiletá Zuzana se bojí, že udělala ve svém současném vztahu někde chybu, kterou bude horko těžko napravovat. O svého přítele se totiž starala až mateřsky a najednou zjišťuje, že jejich schůzky vlastně nejsou o partnerském setkávání ženy a muže. Ale o návratech „syna“ ke své „matce“, která mu podstrojuje. A on to bere jako naprostou samozřejmost. Navíc nevyvíjí absolutně žádnou snahu, aby jejich vztah nějak ozvláštnil, obohatil o společně sdílené chvíle mimo domácnost, kde tráví sto procent volného času.   

jídlo

S Jirkou jsem se seznámila před lety na jedné brigádě. Oba jsme tehdy ještě studovali. On školy nechal, já ji dokončila. Ale to není tak důležité. Víc mě trápí, že vztah, jak jsme si jej v počátcích nastavili, mi už nevyhovuje, ba dokonce mě svým způsobem uráží,“ začíná své vyprávění mladá žena, jež každý víkend nakoupí, navaří a nakrmí svého přítele, který k ní dojíždí po pracovním týdnu. A to je tak asi vše, co může od jejich randění očekávat.

Nejdřív jí to prý nepřišlo nijak divné. Vlastně byla pyšná na to, jaká je hospodyně a že jejímu vyvolenému tak chutná. Jenže po několika měsících zjistila, že se vlastně nikdy společně nepodívali za hranice její kuchyně a že by si partnerský vztah představovala trochu jinak.

  • Proč ostatní chodí do kina, do divadla, na procházky, a ona jen stojí u plotny a pro uspokojení svého milého vaří a smaží?

Nechci vypadat jako nějaká feministka. Naopak. Baví mě vařit a starat se o domácnost. Ale chci od života i víc. Vidím, jak moje kamarádky vyrážejí se svými partnery do společnosti nebo do přírody, ale ten můj o tom nechce ani slyšet. Prý je nám nejlépe přece doma. No aby ne. Já dotáhnu nákup, zaplatím, navařím. A on pak jí. Romantika jako svíčková se šesti,“ konstatuje hořce Zuzana.

Zda si zkoušela o tom se svým přítelem promluvit? „Ano, ale myslím, že vůbec nechápe, o co mi jde. Když to téma otevřu, tak mi dá ukřivděně nějaké peníze, což je sice fajn, ale podstatu problému to neřeší. Docela se bojím, že vlastně ani netuší, že by víkendy mohly vypadat jinak,“ vysvětluje zklamaná Zuzka, která teprve postupně odkrývá možné důvody jeho chování. Její Jirka totiž od čtyř let vyrůstal pouze se svou matkou a zřejmě takto jejich společné chvíle probíhaly. „Ale já nejsem jeho matka!“ zakončuje rázně vyprávění Zuzana.

Přečtěte si také:

   
24.08.2017 - Příběhy - autor: Marcela Macáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [43] jarka1234 [*]

    Matinea — #42Sml30 nebo nevařit vůbec Sml54

    superkarma: 0 02.09.2017, 11:43:32
  2. avatar
    [42] Matinea [*]

    Možná je rada dost jednoduchá - stačí začít vařit blafy Sml57

    1. na komentář reaguje jarka1234 — #43
    superkarma: 0 02.09.2017, 10:53:12
  3. avatar
    [41] cherinka [*]

    gerda — #39 Že jo, občas si sedneme i s rodinou, vytáhneme alba a dost se u toho pobavíme.

    superkarma: 1 25.08.2017, 09:35:01
  4. avatar
    [40] peetrax [*]

    Nikar — #30 at si kazdy travi cas, jak chce, ne? Kazdy to nemusi mit jako vy, u petatricetilete osoby bych cekala vic tolerance... Ja si treba nejlip odpocinu na dvore pod orechem u knizky a ani nemusim na vylety. Sml80 Dodneska me nenapadlo, ze by diky tomu mohl muj zivot nekdo videt skoro jako menecenny. Sml52

    superkarma: 0 24.08.2017, 22:15:43
  5. avatar
    [39] gerda [*]

    Holky, fotky mají velkou hodnotu. Zastavují čas. Já jsem ráda, že mám velkou krabici rodinných fotek s naší rodinou, vždyť ti lidé už tady nejsou a paměť není spolehlivá. Tady vždycky najdu upomínku na nějakou událost. Při povodních lidi nelitovali nábytku, cenností, ale toho, že jim uplavaly fotky. Čas se vrátit nedá a to, co byla na fotkách zachyceno, je nenávratně pryč. Nad fotkama se hezky vzpomíná.

    1. na komentář reaguje cherinka — #41
    superkarma: 4 24.08.2017, 17:58:00
  6. avatar
    [38] Suzanne [*]

    Eva_CZ — #36 Tak to už je snad za hranicí společenského chování Sml30

    superkarma: 1 24.08.2017, 17:20:28
  7. avatar
    [37] Suzanne [*]

    Gosi — #35 Promiň, komentář, který na mě reaguje a začíná "tak naposled" (to je vtipná formulace, asi už propadáš zoufalství Sml30) napovídá, že evidentně hovoříme jiným jazykem. Vím o svém manželovi a jeho rodině opravdu dostatek osobních informací. Vyjadřovala jsem se výhradně k fotkám a ke styku ve volném čase. A ty fotky, mimochodem, má pouze tchyně (já ne, rodiče taky ne - ani za sklem, neb skla nevedem).

    superkarma: 1 24.08.2017, 17:20:00
  8. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    Pro me je uplne nejstrasnejsi, kdyz teda uz NAHODOU jdu nekam na navstevu a oni vytahnou fotky. Sml28 A jeste komentuji, ja xichty neznam a nechci znat, nebavi me to a asi se ode me ceka, ze budu delat ahaaaaaaaaaa a aaaaaaaaach. No nedelam. Sml15Sml23

    1. na komentář reaguje Suzanne — #38
    superkarma: 0 24.08.2017, 16:01:43
  9. avatar
    [35] Gosi [*]

    Suzanne — #34tak naposled... dejme tomu, ze nekdo nema zadne fotky, s cimz jsem se osobne nesetkala, ale dobra... v principu nevidim rozdil mezi fotkami za sklem knihovny(nebo je tam ma snad rubem?) a fotkami v ramecku na policce knihovny. A pokud je vidas spolecne s manzelem pri ruznych prilezitostech( a co tusim, ze spolecne male deti nemate, tak chybi i kontakt bez manzela), tak asi by sis z bejake konverzace odvodila, ze kdyz se tchyne zna s tchanem 10 let, ze to asi nebude otec partnera, ale tak nejak mi prijde, ze na to prijde rec i v normalnim zivote. Aniz bych zila minulosti, sem tam se mi stane, ze se mluvi o miste, kde jsme s rodici byli na dovolene, ze nekdo mel starosti se synem, ze propada z matiky a muj tatinek ji shodou okolnosti ucil, tak se domluvilo (uspesne) doucovani, takze muj tehdejsi partner se tak dovedel neco o me, bez dotazniku, a podobnejch situaci bylo vic. A opravdu mi prijde divny na nic osobniho za nekolik let, s clovekem, s kterym jsme si blizci, nenarazit...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #37
    superkarma: 0 24.08.2017, 15:42:48
  10. avatar
    [34] Suzanne [*]

    Gosi — #31 Předpokládám, že je to ještě k naší konverzaci... Samozřejmě, že vím o své rodině (počítám i tu jeho) spoustu věcí, jen na to nějak nepotřebujeme staré fotky, no... U nás se kdysi fotilo (je to asi někde v krabici), mamka fotí pořád (nádherně, hlavně přírodu), ale vystavování fotek se u nás nevedlo nikdy, ani když jsem byla malá a žádný FB nebyl. Poličky jsem nikde prázdné neviděla, ale fotky tam nejsou, a tchyňka má fotky zastrkané za sklem knihovny. Prostě žijeme teď, u nás není zvykem nějak probírat co kdy Sml80 Přesto na návštěvách řeč opravdu nestojí, ani u našich, ani u tchyně (manželův táta už nežije) a řekla bych, že máme až nadstandardní vztahy se svými rodiči.

    Co se týče té ztráty času - ne, takhle jsem to nemyslela. Prostě se se svojí tchyní potkávám v rámci návštěv se svým mužem, ale nechodíme spolu samy dvě po frejích.

    1. na komentář reaguje Gosi — #35
    superkarma: 1 24.08.2017, 14:47:37
  11. [33] bobani [*]

    přes týden si hošánek užívá , možná má milenku , tak proč by se o víkendu unavoval ?

    superkarma: 1 24.08.2017, 14:25:08
  12. [32] cilani [*]

    Gosi — #31tak ke mně se dostalo, že jeho rodiče spolu nežijí asi v průběhu několika měsíců od doby co jsme se poznali.. ale není to pro mě podstatné.. děti s přítelem nemáme a vykládat o jeho dětech musí mámě on, ne já.. :-D Svou dovolenou nepopisuji ani svým rodičům (pravda, nejezdím k moži, takže podnikáme výlety po okolí).. Holt každý z nás to má tak jak mu to vyhovuje Sml16

    superkarma: 0 24.08.2017, 13:53:03
  13. avatar
    [31] Gosi [*]

    V ramci rodiny mame vrele vztahy, i kdyz jsme daleko, prave proto jsme meli fotky, aby jsme se meli na ocich. Od dob fb a jineho zjednoduseni komunikace, uz neni takova potreba delat nove, tak zustavaj vystavene ty starsi. Vyjimku maj vnoucata, u niv stare fotky moc k nalezeni nejsou, vzhledem k jejich veku. Trochu me prekvapuje, ze clovek, ktery ma fotky vnoucat vystavene, mel predtim prazdne steny a policky. Asi jak odrostou deti, tak s ohledem na vek babicek, tchyni uz sama navstevovat nebudu. Ale malou si jen mezi dvermi nepredavame, i kdyz mame omezena spolecna temata u kafe vetsinou nemlcime, minimalne proberem jestli jsou jeste plenky, jestli mam priste prinest vetsi nahradni obleceni apod. . Asi chapu, ze tchyne a svagrova nejsou vhodnymi komunikacnimi partnery na probirani problemu s jejich synem, ale par minut rozhovoru o tom, jak bylo na dovolene, nebo jak se jim pekne rozrostla mata za vyznamnou stratu casu nepovazuju. Ale kdyz se oprostim od urovne a cetnosti spolcenskych styku, tak porad me prekvapuje, ze se nekdo az po nekolikaletem vztahu dovi, ze partnerovi rodice spolu neziji (vyjimku maji "kukacky", kde ani ty deti nevi, ze jejich tata neni jejich otec).

    1. na komentář reaguje cilani — #32
    2. na komentář reaguje Suzanne — #34
    superkarma: 1 24.08.2017, 13:45:58

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Nikar [*]

    lavazza2 — #11a to se vám líbí? Nám je také 35, máme dvě děti, manžel od rána do večera v práci, ale o víkendu jdeme někam...třeba na výlet, na kolo a pod. Co je to pak za život, pracovat od nevidím do nevidím a víkendy prosedět na zadku?

    1. na komentář reaguje peetrax — #40
    superkarma: 2 24.08.2017, 12:34:40
  2. [29] cilani [*]

    Suzanne — #28No, to já taky ne, chodím raději na pivo a tam mám spíš kámoše, než kámošky.. Hele, víš jak to je.. někdo divnej být musí.. Sml54

    superkarma: 0 24.08.2017, 12:09:49
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    cilani — #27 Sml30 Jo. Je fakt, že neznám ani kafíčka s kamarádkama. Ale díkybohu, že nejsem divná sama Sml22

    1. na komentář reaguje cilani — #29
    superkarma: 0 24.08.2017, 12:07:46
  4. [27] cilani [*]

    Suzanne — #24 a já už si přišla divná, jak to tak někdy čtu na fórech, jak si některé holky stěžují, že se tchýně nezajímá a tchýně jak nadávají, že se snacha nezastaví na kafe.. Sml30

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 0 24.08.2017, 11:58:52
  5. [26] cilani [*]

    Suzanne — #23 on to má určitě každý jak mu vyhovuje. Sml16 Hlavní je, když se shodnou ti dva v páru. Věřím, že jeho mamka se asi podivuje i si postěžuje, jakou si to našel babu, co se nechce kamarádit Sml54

    superkarma: 0 24.08.2017, 11:46:45
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    Každopádně k článku - je to celkem častá situace a jediné, co na to lze říct, že je každý štěstí svého strůjcem Sml58

    superkarma: 0 24.08.2017, 11:46:06
  7. avatar
    [24] Suzanne [*]

    cilani — #19 Já tady píšu o čilém styku s rodinou, ale teda s tchyňkou na kolo ani na kafe nevyrážím, jeho ségru miluju, ale vidíme se tak jednou za dva měsíce a fakt se nevykecáváme po telefonu. Proč, že jo Sml80 A fakt je mám ráda. Asi jsem taky trochu nestandardní Sml30

    1. na komentář reaguje cilani — #27
    superkarma: 0 24.08.2017, 11:45:18
  8. avatar
    [23] Suzanne [*]

    Gosi — #7 cilani — #3 cilani — #10 Gosi — #15 Holky, že se o tom bavíte - já jsem s manželem osm let a nikdy jsem neviděla žádnou fotku z jeho dětství. On moji asi taky ne. Jeho máma doma určitě nějakou mít bude, ale na výstavce má vnoučata nebo současné fotky. U našich je spousta obrazů, ale nikde není vystavená žádná fotka (to naštěstí mám s mužem stejně, že tohle nepotřebujeme). Za svůj dospělý život jsem fotky z dětství vytáhla jednou (měla jsem asi tři, co jsem našla a ukázala synovi), když to bylo kvůli nějaké srandě, ale jinak ne. Já ani nefotím, neschovávám fotky, naši taky ne. Ale o mužově minulosti něco vím, s jeho rodinou se stýkáme čile, on s mojí taky, takže nevidím problém. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #26
    superkarma: 1 24.08.2017, 11:40:50
  9. [22] cilani [*]

    Rikina — #21to určitě.. Jen já na to asi nemám trpělivost, párkrát upozorním, že je danou situaci třeba řešit, pak obvykle bouchnu a pak se zařídím po svém.. Sml32

    superkarma: 0 24.08.2017, 11:25:45
  10. [21] Rikina [*]

    cilani — #19 Asi něco říkala, ovšem pokud sama připouští, že nebyla pochopena, tak snad je čas to zkusit znovu a lépe? Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 0 24.08.2017, 11:23:02
  11. [20] Rikina [*]

    Wally — #18 Já vím, že se to tam nepíše. Vždyť jsem to taky uvedla jen jako možnost - jednu z možností, a výslovně jsem zmínila, že v článku to není uvedeno. Někdy fakt nevím, jestli já neumím psát nebo někdo jinej číst. Sml57

    superkarma: 0 24.08.2017, 11:19:13
  12. [19] cilani [*]

    Gosi — #15Proti jeho mámě nic nemám, je fajná, ale vídat ji prostě nepotřebuji. Nechci s ní sama na kafe, na kolo, i když ona by ráda. Vyhýbám se telefonování s ní, i když ona by si ráda pokecala, ale mě to strašně nebaví a nevím o čem bych s ní měla mluvit. Je pro mě prostě přítelova mamka, ne moje kamarádka. Sml80 Nemám potřebu být kamarádka ani s jeho ségrou, je to jeho ségra a já si s ní vlastně asi nemám ani co říct. Pravdou je, že mám divnou, snad až nespolečenskou povahu a nebaví mě ani rodinná setkání a oslavy, tak asi proto.. Není to tak, že bych o něm nevěděla vůbec nic, ale důležitější mi přijde udělat si názor na člověka sama až ho poznám.. Jeho mámu vidím párkrát do roka na oslavách jejích narozenin, či narozenin dětí jeho ségry a na Vánoce, pak ji občas potkám na vandru a tak mi to i vyhovuje..Sml80

    Rikina — #14však se píše v posledním odstavci, že mu o tom říkala.. Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #21
    2. na komentář reaguje Suzanne — #24
    superkarma: 0 24.08.2017, 11:17:25
  13. [18] Wally [*]

    Rikina — #14Ale tam se nepíše, že by někde cestoval a živil se bagetama. Na mě to působí, že přes týden žijí každý ve svém a on k ní přijede jen na ten víkend.

    1. na komentář reaguje Rikina — #20
    superkarma: 0 24.08.2017, 11:03:13
  14. [17] Rikina [*]

    Jinak taky nechápu, proč by si měl kdokoliv prohlížet moje dětské fotky? Sml80 Ty jsou bezpečně v krabici u mé matky a dobře uklizené. No a snacha žije s mým synem už přes 10 let, a jsem si naprosto jistá, že ona nikdy neviděla jeho fotky z dětství, ty mám zase v krabici já. Jestli on viděl nějaké její, to nevím, ale dost o tom pochybuju. Sml80

    superkarma: 3 24.08.2017, 11:02:25
  15. avatar
    [16] gerda [*]

    Láska prochází žaludkem, to je marnýSml30 Docela věřím tomu, že má přes týden až po krk šizeného žaludku rychlovek z papíru a chce si u stolu vychutnat domácí pohodu. A pokud těžce maká fyzicky, těžko ocení celodenní túru do hor. Na existencionální drama v kině zas nemusí mít náladu....vidím to spíš na posezení v příjemném lokále.

    superkarma: 1 24.08.2017, 11:00:58
  16. avatar
    [15] Gosi [*]

    cilani — #10 si moc neumim predstavit, s nekym zit a nevedet o nem, jako hezky od nej, ze o rodicich nemluvi spatne, ale ze je nevida, nebo jen ty je nechces vidat, je takove nestandardni... ale zase to vrha jiny svetlo na verohodnost tohoto a podobnych clanku...

    1. na komentář reaguje cilani — #19
    2. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 0 24.08.2017, 10:52:29
  17. [14] Rikina [*]

    Sml80 Taky záleží na tom, co má ten člověk za práci. Jestli celý týden je mezi lidma, hodně pracovně cestuje, živí se bagetama a kdoví čím z fast foodů, tak o víkendu je rád, že upadne a nikam nemusí a že dostane normální jídlo. To by pak nebylo nic překvapivého. Ale to nám slečna nenapsala. No a ona zas může mít práci, kdy sedí celý týden v kanceláři a o víkendu by chtěla být aktivní. Navíc si ho tak sama naučila - roky to bylo v pořádku a najednou je to špatně a chlap nejspíš netuší, že ona je nějak nespokojená. Tak jí prostě nezbude než mu to vysvětlit, a třeba potom bude ochotný se jí trošku přizpůsobit. No a že to financuje sama, to si taky tak sama zavedla, takže i tam nezbývá než si sednout a ukázat čísla - tolik stojí víkendový nákup, platíš půlku. Romantika v tom teda žádná nebude ani pak, ale on ne každej je romanticky založenej, to si měla slečna rozmyslet dřív. Sml57

    1. na komentář reaguje Wally — #18
    2. na komentář reaguje cilani — #19
    superkarma: 1 24.08.2017, 10:49:39
  18. [13] MARIE MATEJKOVA [*]

    Copak se nemohou domluvit. Občas alespoň zajít do kina,výlet do přírody,to by snad zvládl.

    superkarma: 0 24.08.2017, 10:38:54
  19. [12] cilani [*]

    lavazza2 — #11tak to bych asi trvala na tom, ať si zajedem aspoň někam na wellness, jdeme do kina nebo něco podobného, fyzicky nenáročného..

    superkarma: 0 24.08.2017, 10:29:13
  20. avatar
    [11] lavazza2 [*]

    Pentlička — #4No jo, já to mám doma obdobně... Sml15 Mně je 23, partnerovi 35 jenže tomu se o víkendu nikam nechce jelikož pracuje na stavbě a je pořád unavený... Takže většinou ty víkendy fakt zabijeme doma u tv a já vařením a uklízením..

    1. na komentář reaguje cilani — #12
    2. na komentář reaguje Nikar — #30
    superkarma: 0 24.08.2017, 09:36:22
  21. [10] cilani [*]

    Gosi — #7byl, ale nevidím důvod vytahovat staré fotky.. Sml80Na stěně mají naši obrazy, co maloval děda, fotky jsou někde v krabici.. Jo, vím, že jsou jeho rodiče rozvedení, ale to je jejich věc. Přítel žádnou síru na ně nedští, ale jak to měli mi je celkem jedno. Mně zajímá, jak se partner chová, jak zvládne reagovat v krizi nebo když o něco žádám.. Jestli se jen veze, nebo zvládne i něco zorganizovat sám..

    1. na komentář reaguje Gosi — #15
    2. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 0 24.08.2017, 09:33:16
  22. [9] babinka [*]

    Pentlička — #4Souhlasím, jen ať to vyzkouší...Sml59Sml59Sml59

    superkarma: 0 24.08.2017, 09:27:36
  23. avatar
    [8] delfi.na [*]

    Pentlička — #4 jak jednoduché řešení Sml30 . .naprostý souhlas

    superkarma: 0 24.08.2017, 09:21:15
  24. avatar
    [7] Gosi [*]

    cilani — #3 tvuj partner nikdy nebyl u tvejch rodicu? nevis, po letech vztahu, jestli tvuj partner zil s obema rodici, nebo aspon orientacne, jaky jaky jsou vztahy v rodine?

    jinak teda vzestup fotek byl az s ditetem, ale i predtim se minimalne na jednu(na stene u nasich, u partneru sem tam fungovaly jako zalozky a podobne) narazit dalo... ale vztahy jsou ruzne a ne kazdy delsi musi bej i "vaznej"...

    1. na komentář reaguje cilani — #10
    2. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 0 24.08.2017, 08:52:28
  25. avatar
    [6] Eva_CZ [*]

    Jestli nebude ochoten pristoupit na JINE traveni vikendu ( jednou doma navareno, podruhe vylet a obed v restauraci, ktery zatahne on ), najdi si nekoho normalniho. Ze to vsechno platis je taky na prd, navic jeho pobyt u tebe doma znamena zvysenou spotrebu vody a elektriny a co ja vim. Sml15

    superkarma: 2 24.08.2017, 08:22:18
  26. [5] Popoluška [*]

    já taky denně vařím - ale docela ráda

    superkarma: 0 24.08.2017, 08:21:45
  27. avatar
    [4] Pentlička [*]

    Tak bych zkusmo vyhlásila celodenní výlet do přírody, oběd v restauraci cestou nebo koupila lístky do kina s tím, že na večeři si zajdem před kinem do hospůdky. A vidělo by se, co na to "miláček". Celý týden hákovat a o víkendu hnípat doma, to nemůže přece mladého člověka bavit.

    1. na komentář reaguje delfi.na — #8
    2. na komentář reaguje babinka — #9
    3. na komentář reaguje lavazza2 — #11
    superkarma: 5 24.08.2017, 08:19:46
  28. [3] cilani [*]

    Gosi — #1 Nemám důvod vytahovat fotky z dětství (a vlastně u sebe doma ani žádné nemám, ty jsou u rodičů) a ani netuším, jestli přítel nějaké má.. Sml80

    Jinak - nevidím důvod, proč vyváří. Když mě přestalo bavit podstrojovat příteli, prostě jsem to přestala dělat a světe div se, hlady jsme neumřeli.. Taky bych asi pomalu ale jistě začala dělat o víkendu co chci a přítel by se buď přidal a nebo nepřidal. Když by furt jen seděl doma, asi by mě ten vztah přestal postupně bavit

    1. na komentář reaguje Gosi — #7
    2. na komentář reaguje Suzanne — #23
    superkarma: 1 24.08.2017, 08:08:59
  29. avatar
    [2] jarka1234 [*]

    Jirka je pracovně mimo v týdnu a tak o víkendu si chce doma odpočinout. Zuzana si asi na to bude muset zvyknout, nebo ten vztah ukončit. I když někam by jít mohli. Taky bych nechtěla jen sedět doma a vyvařovat. A platit všechno by také neměla jen ona.

    Myslím, že by se mi taky takový vztah nelíbil.Sml15

    superkarma: 1 24.08.2017, 06:41:54
  30. avatar
    [1] Gosi [*]

    ehm... kolik let spolu jsou? po kolika letech se začínaj bavit o tom, jak vyrůstali? to doteď neviděla žádný fotky z dětství?

    jinak chápu, že jí to nevyhovuje, mě by tenhle typ vztahu taky nevyhovoval... pokud uvažuje o tom, že by jednou matka byla, asi bych neztrácela čas...

    1. na komentář reaguje cilani — #3
    superkarma: 0 24.08.2017, 01:37:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme