Bulvár

Blogujte aneb mrtvý adolescent


Waleské městečko Bridgend se mění v město přízraků – včera se našla opět oběšená studentka. Co vede mladé lidi na tak malém území k takovým činům? Jsou to snad demonstračky, které náhodou vyšly, nebo jim jde o internetovou slávu?

Policie se k případům staví individuálně a nad souvislostí, že všichni mrtví mladiství měli své blogy na stejných stránkách, jen krčí rameny…






Nebojíte se, že se vaše odrůstající dítě může stát obětí internetové kriminality?

   
21.02.2008 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [50] cicinka [*]

    Vivian: te´d jsi na to kápla.Tohle jsem si říkala hned jak Amidala ten příspěvek napsala.A ostatní se do ní pustí,že nedá synovi volnost.

    superkarma: 0 21.02.2008, 20:27:41
  2. avatar
    [49] Vivian [*]

    No já bych teda taky pravděpodobně měla vítr, kdybych se dozvěděla, že si moje dítě domluvilo na internetu s kýmsi kdesi nějaké natáčení...
    Samozřejmě nejsem pro absolutní kontrolu a nulovou volnost, ale "vocaď pocaď", že... Nechat dítě jet za cizím člověkem, kterého poznalo přes internet, to by mi taky přišlo totálně ujetý Čili amidalu v tomto chápu...

    Já moc volnosti nikdy neměla Drželi mě zkrátka. Tedy hlavně máma, u nás doma je tvrdej matriarchát Když jsem chtěla jet za klukem do Prahy, musela jsem lhát, že jedu do Třebový ke kámošce Později jsem ale pochopila, že máma měla strach pouštět patnáctiletou holku samotnou do Prahy...

    superkarma: 0 21.02.2008, 19:33:17
  3. avatar
    [48] Kassy [*]

    Hm, závidím vám, co jste měly volnost. Já jsem si ji užila až na koleji. Dokud jsem bydlela doma, nehrozilo, že bych prostě oznámila, že někam jdu. Na všechno jsem musela mít výslovné povolení, ze školy rovnou domů, ven jen v pátek a to do desíti. Dost mě to tenkrát štvalo. Povolení sice většino bylo uděleno, ale přece jen je něco jiného oznámit záměr a žádat o povolení Možná to nebyla tak úplně chyba rodičů, spíš byl problém v tom, že když jsem trochu odrostla, nikdo nestanovil nová pravidla. Takže jsem vlastně nevěděla, co si můžu dovolit a bála se překročit hranici, tak jsem radši nezkoušela nic.

    Svoje děti zatím nemám, ale až budu mít, budu chtít vědět, kde jsou a s kým a kdy se asi vrátí. Asi stejně, jako chci vědět, kde je přítel a kdy se vrátí a jako já to říkám jemu. Připadá mi to normální mezi lidmi, kteří žijí spolu.

    superkarma: 0 21.02.2008, 18:56:14
  4. avatar
    [47] shb [*]

    tak to jsem taky včera ve zprávách zaregistrovala - je to drsný ale nevyhnutelný - v dnešní době? Nevím čemu se kdo diví...

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:58:09
  5. avatar
    [46] carrom [*]

    U nás podobně jako u Kuře a evelyn, nikdy jsem nemusela hlásit, kdy přijdu domů, protože když jsem šla večer, vrátila jsem se domů vyspat (nad ránem). Naši nečekali vzhůru s očima na telefonu... Ale vždycky věděli aspoň přibližně kam a s kým jdu, nebylo to nic tajného a kdybych se mě "někdo ukrad", jak mi mamka pořád předpovídá, aspoň vědí, kdo mě asi viděl naposled Když jsem na koleji, můžu si trajdat kde chci, ale kvůli zastrašující výchově samozřejmě nelezu k cizím chlapům do auta a tak
    Mmch internetová kriminalita je dle mého něco jinýho, než když si zdepkovaný puboši domlouvaj sériový sebevraždy

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:34:36
  6. avatar
    [45] Lostris [*]

    Já měla velkou volnost :-) Mám dvě starší sestry a na mě už mámě nezbývaly síly :-))

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:30:41
  7. avatar
    [44] Amálie [*]

    U nás to bylo ještě záživnější: dokud byli naši spolu, vůbec je netankovalo, kde jsme. Když se rozvedli, zaujali přesně opačné postoje: máti na mě ječela že jsem kurva a mlátila mě hystericky čímkoli a nebo mě nepustila domu, když jsem přišla o jedinou minutu později, otec zas dovolil vše, co mu umožnilo mít nás z krku. Takže když jsem měla přítele, musel si mě vyzvedávat doma, otec mu předal mou ruku a zeptal se, v kolik mu mě onen jinoch předá, pokud jsem s nikým nechodila, odvezl mě kam jsem chtěla.

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:26:34
  8. avatar
    [43] evelyn [*]

    i u nas to tak fungovalo, ja sama jsem vyrustala s velmi demokraticky smyslejici mamou a mohla jsem po ukonceni zakladky vpodstate cokoliv. Taky jsem se zdejchla na tri dny, teda zavolala jsem, ze ziju, kdyz jsem prijela domu nebyla nastesti doma, to bych asi schytla . Jednou me teda zmydlila radne, asi v 16ti, kdyz jsem bulala ze skoly a mela jsem smulu na tridni, ze me nacapala na schodech v hospode, nemeskala a volala mame, ze se taham s klukama po hospodach misto skoly. Tehda jsem teda dostala poradne, ze ze me bude lehka deva . U svych dcer jsem to praktikovala podobne, mohly kamkoliv, prijit domu kdykoliv, jen kdyz budu vedet kde a s kym jsou, mely-li jsme domluvenou hodinu navratu, musely brnknout, jestlize se hodlaly zdrzet dele, nebo se udalo neco, co jim branilo v navratu.

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:09:55
  9. avatar
    [42] amidala [*]

    Kuře: konec konců když nad tím přemýšlím tak to v naší rodině funguje plošně s mužem si říkáme kam jdeme a kdy se asi vrátíme ani jeden z nás to nepovažuje za nenormální ani za buzeraci...a nikdy jeden druhého nehlídáme nebo nestíháme...věříme si...tak je to i se synem...

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:09:27
  10. avatar
    [41] amidala [*]

    Ťapina: ale u nás to tak není...právě proto aby si to nemusel vynahrazovat jindy ...

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:06:33
  11. avatar
    [40] amidala [*]

    Meander: já to nevyžaduju, je to dohoda,kdybych na něm klečela a chtěla vědět kam jde tak to z něj nedostanu,on ví,že to není nic proti němu...nikdy neřeším jestli je tam kde řekl nebo že přišel pozdě o pár minut...ví,že když se zdrží stačí napsat SMS mě nebo mužovi podle toho kdo je doma a komu řekl kdy přijde...připadá mi to normální...a už nejsem sama

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:05:27
  12. avatar
    [39] Ťapina [*]

    Je fakt, že já jsem musela říkat kam jdu, s kým jdu, kde přesně budu, chodit domů o pár hodin dřív, než mí vrstevníci a přemlouvat tátu, že fakt není potřeba, aby pro mě jezdil, že domů dojdu. Nakonec jsem radši nikam nechodila a vynahradila si to všechno první rok na koleji

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:03:17

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [38] Kuře [*]

    Meander: Já jsem taky NEMUSELA, ale naši mi řekli, že by byli rádi, kdybych jim to říkala a taky mi vysvětlili proč. Nebylo to žádné vydírání, ani vyhrožování. Prostě naše rodina tak fungovala. V podstatě jsem neviděla důvod, proč bych jim nemohla říct, kam jdu.

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:01:18
  2. avatar
    [37] Ch.Z. Kochanská [*]

    Meander: Na stejném principu to fungovalo i u nás. A dobře.

    superkarma: 0 21.02.2008, 15:00:00
  3. avatar
    [36] bookcase [*]

    amidala: Kuře: souhlasím s vámi taky

    superkarma: 0 21.02.2008, 14:57:58
  4. avatar
    [35] Meander [*]

    Kuře: Mno, mně naši důvěřovali taktéž a taktéž jsem proto nepřekračovala rozumné meze, aby tu důvěru nezklamala. Nemusela jsem říkat kam jdu ani kdy přijdu, nemusela jsem se ptát na dovolení, jestli někam můžu a nemusela jsem nic vysvětlovat. Ale to je naprosto odlišný postup od toho, co vyžaduje amidala.

    superkarma: 0 21.02.2008, 14:56:23
  5. avatar
    [34] Kuře [*]

    amidala: Mám na věc podobný názor jako ty. Nechci děti buzerovat, ale abych nechala děcko odjet s naprosto neznámým člověkem "někam", tak to bych asi nenechala. A jako mladé holce mi připadalo normální před odchodem říct po pravdě kam jdu, kdy asi přijdu a aspoň rámcově s kým budu. A vůbec jsem si nepřipadala buzerovaná. Mmch. říkala jsem jim to i jako dospělá (teda pokud jsem byla zrovna na pár dnů doma).
    A k důvěře: Moje kámoška měla rodiče, kteří jí v určitém věku řekli, že pokud bude v noci potřebovat odkudkoli a v jakémkoliv stavu dovézt domů, má zavolat, že se jí nebudou na nic ptát. Později mi řekla, že to jednou využila, když jí kluci do pití něco přimíchali a táta se jí sám fakt na nic nezeptal. Ale taky mi říkala, že ta důvěra ji svým způsobem vedla k tomu, že nechtěla sama od sebe překročit rozumné meze - nechtěla rodiče zklamat.

    superkarma: 0 21.02.2008, 14:52:35
  6. avatar
    [33] Meander [*]

    amidala: Ano, jsem.

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:44:37
  7. avatar
    [32] amidala [*]

    Meander: jsi si jistá?

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:43:44
  8. avatar
    [31] amidala [*]

    cicinka: já se nebojím mám fajn syna a pro mne je to důkaz toho,že nejsem úplně děsná matka navíc jak říkám nic mu nezakazuju a nepřikazuju, má svobody dostatek...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:42:59
  9. avatar
    [30] Meander [*]

    amidala: Všichni ne.
    Manx: Já jezdila jenom 5 km denně do školy. Ale zato, když autobus skončil v závěji nebo prostě nejel nebo mi ujel, capala jsem to pěšky přes vojenský prostor kolem ostnatých drátů

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:41:26
  10. avatar
    [29] cicinka [*]

    Óóó svoboda svoboděnka.....Není nad to nechat smrady dělat si co chtějí.
    amidala: Pozor máš jiný názor,než většina.Už se raději do další diskuze nepouštěj.Umlátí tě argumentama

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:39:26
  11. avatar
    [28] amidala [*]

    Manx: já nevím...synovi je 18 a ať je kde je...vím kde je,je to informace kterou mi dá on,kterou neřeším a neprověřuju...jestli má koncert někde na druhým konci republiky nebo jako teď lyžuje v Rumunsku... podotýkám,že žije se mnou a mým mužem až bude žít sám nepředpokládám,že mi bude oznamovat,že večer jede na koncert...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:39:05
  12. avatar
    [27] amidala [*]

    Nyotaimori: možná je to moje chyba...za pár dní bude mít můj táta výroční úmrtí a mám ho dost v hlavě...asi máš pravdu...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:35:01
  13. avatar
    [26] amidala [*]

    Meander: Meander: když myslíš...mimochodem všichni jsme byli děti a věř mi,že je umění být dobrým rodičem a být tam kde tě dítě potřebuje a nebýt tam kde tě nechce...všichni v tom chybujeme...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:33:59
  14. avatar
    [25] amidala [*]

    Manx: smysl fingerboardingu?

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:33:47
  15. avatar
    [21] Meander [*]

    amidala: Všechno, taky jsem byla dítě.

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:29:21
  16. avatar
    [20] amidala [*]

    Nyotaimori: nejsou dostatečně "výběroví" oni to nějak stráví...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:28:55
  17. avatar
    [19] amidala [*]

    Meander: co ty víš o dětech,jejich výchově a problémech?

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:27:27
  18. avatar
    [18] amidala [*]

    Ch.Z. Kochanská: chudinko nějak mi jdeš do rány... sorry

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:25:50
  19. avatar
    [17] Ch.Z. Kochanská [*]

    amidala: Proč zase já? Oslovila jsem pouze Meander, ty huso potrefená!!

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:22:54
  20. avatar
    [16] amidala [*]

    AngelikaT: já tím přece nemyslela že to znamená páčit z nich něco nebo jim furt volat,lézt domů...ale mít jejich důvěru a stát při nich,pomoci jim když budou chtít...to jsem měla na mysli...asi jsem se blbě vyjádřila...
    k tvé mámě mohu jenom dodat to,že bohužel jsou jedinci,kteří e chovají k dětem tak,že je zatratí...ale nemíním se tu pouštět do takových debat...každopádně ze své zkušenosti i ze zkušeností jiných vím,že být zatracen jedním z rodičů je pro dítě velké trauma,které si s sebou nese celý život a je těžké se s něčím takovým vyrovnat...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:22:30
  21. avatar
    [15] Meander [*]

    malenina:
    Sebevraždí se jenom týnejďžři, kterým rodiče furt stojí za zadkem a nic jim nedovolí, aby se jim něco nestalo. Ti se pak radši zabijou, než takový lágr.

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:21:53
  22. avatar
    [14] malenina [*]

    Je to tragédie Že bych se vyloženě bála a myslela jen to, aby se tomu mému puberťákovi nic nestalo, to zrovna ne. To bych mu nesměla nic dovolit a vzhledem k tomu, že mě rodiče drželi celkem zkrátka, dělám pravý opak, ať si užije dokud nemá žádné starosti

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:20:10
  23. avatar
    [10] amidala [*]

    Meander: Ch.Z. Kochanská: víte o mě a mojich rodičích celkem prd...tak si najděte někoho jinýho nebo si kupte modelínu a dělejte si p...l z ní

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:15:01
  24. avatar
    [9] amidala [*]

    aja22: chránit neznamená stát jim za zadkem a strkat jim nos do jejich životů,znamená to být tu pro ně když je potřeba...je to podle mne zcela normální,mě moje máma strašně moc pomáhala a já když bude moje pomoc žádaná budu dělat to samé...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:13:36
  25. avatar
    [7] Ch.Z. Kochanská [*]

    Meander: Měla jsi stejně výběrové rodiče jako já!

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:09:39
  26. avatar
    [6] Meander [*]

    amidala: Koukám, že jsem se uměla narodit.

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:05:29
  27. avatar
    [5] amidala [*]

    Meander: To je věc tvých rodičů... jak se k tomu postavili,já se snažila a jako každá dobrá máma se asi budu snažit celý život své dítě chránit...považuji ta za primitivní intinkt,který má od přírody každé zvíře...

    superkarma: 0 21.02.2008, 13:02:32
  28. avatar
    [4] Meander [*]

    amidala: Já si jako nezletilá dojela sama na přijímačky na školu, kterou jsem si vybrala bez toho, že bych se rodičů ptala na dovolení. To jsem si dovolila dost, co?

    superkarma: 0 21.02.2008, 12:58:36
  29. avatar
    [3] Solei [*]

    bojím se stejně jako toho že mne v parku přepadne násilník.
    Další kdo přispěl k průměrné inteligenci obyvatel dané oblasti.

    superkarma: 0 21.02.2008, 12:58:09
  30. avatar
    [2] amidala [*]

    Můj syn mi před pár lety (tak 3-4 roky) oznámil,že se dohodl přes net s nějakým chlápkem a že pojedou na Kladno natáčet nějaký video pro ČT.Syn v té době vyhrával co se dalo ve fingerboardingu a video mělo být pro pořad Pomeranč,který se týká životního stylu mladých.Neumíte si představit jak jsem seřvala syna i toho chlapa.Chlap byl totálně rozhozenej když jsem mu oznámila,že můj syn je nezletilej a jakým právem si s ním takové věci domlouvá bez rodičů...řekl mi,že to tak dělá běžně a že většinou se rodiče o děti nezajímají .No pořad natočili,v Pomeranči byl...ale ty nervy mimochodem pak se to opakovalo s TV Prima i TV Óčko...abolutní nezájem o fakt,že jde o nezletilce mě hlavně u státní televize vytáčí ještě dnes...

    superkarma: 0 21.02.2008, 12:46:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme