Novinky

Bleblemcy: Příběh s mikrovlnou troubou

V příspěvku od čtenářky Bleblemcy si přečtete nejen příběh o reklamaci mikrovlnky, ale také se dozvíte, jak to má s nákupy ona, kde a proč nakupuje raději.

Dobrý den,
když jsem byla malá, byly v našem rodném městě jen dva malé kouzelné krámky a jedna skvělá cukrárna. Vůbec mi to nepřipadalo nedostačující a každý nákup pro mne byl dobrodružnou výpravou.

Jak jsem rostla tak vzrůstaly i moje požadavky a už mi nestačilo to komorní nakupování v oněch dvou najednou pro moje oči obyčejných a zatuchlých krámcích. Všechny ty nové hyper super markety přicházely s velkou a rozmanitou nabídkou zboží a jak známo s jídlem roste chuť. Doba je rychlá a proto i nákupy je třeba zefektivnit a zrychlit. Pak je nákup v jednom obchodním centru, kde dostanete skoro vše, na co si jen vzpomenete nespornou výhodou. Ano nakupuji hlavně v obchodních centrech a vyhovuje mi to právě pro tu úsporu času.

Jen se mi občas vybaví vzpomínka, jak jdu nakoupit do toho malého krámku se silonovou modrou taškou pro jeden bochník chleba a osminku másla. V obchodě se na mě usmívá teta Božka a ptá se, jak se má mamka a jestli nám včera chutnaly ty housky z nové pekárny.....

Kupodivu právě tenhle jeden krámek je v mém rodném městě pořád a nezlikvidovala ho žádná blízkost velkého marketu. Jen bývalý pan vedoucí se stal jeho majitelem a snaží se ho udržet v chodu, i když spousta místních lidí si jezdí raději nakoupit do několik kilometrů vzdáleného obchoďáku. Stále je asi dost i těch, kteří zajdou k němu. Budou to hlavně starousedlíci a těch je v tomto malém městečku bohudík stále dost. Až příště pojedu navštívit svoje rodiče nesmím se jich zapomenout zeptat, jestli tam stále ještě pracuje teta Božena....

No a ještě bych ráda přidala příběh o reklamaci mikrovlné trouby v jednom nejmenovaném hypermarketu. Podotýkám, že je doslova a do písmene pravdivý. Zhruba před půl rokem jsme koupili mikrovlnou troubu. Po čtrnácti dnech provozu v ní praskla žárovka a talíř se začal otáčet podivnými, trhavými pohyby přískokem vpřed. Rozhodli jsme se ji dát tedy k reklamaci. Používáme ji denně, takže po dobu jednoho měsíce jsme ohřívali všechna jídla na sporáku. Když se ozvali, že je trouba opravena, manžel pro ni ihned cestou z práce vyrazil a jelikož spěchal převzal krabici a podepsal předávací protokol a uháněl domů. Po rozbalení krabice jsme se nestačili divit trouba vypadala jako by spadla někde ze skály, anebo s ní v opravně hráli fotbal. Mírně řečeno byla k odpisu. Nejhorší na tom bylo, že obal byl naprosto v pořádku, krabice vypadala jako nová. Nemohli jsme však troubu vzít a dát ji zpět do obchodu, protože manžel podepsal její převzetí a tudíž by nás jistě podezřívali, že jsme si ji rozbili při převozu sami.

Koupili jsme tedy novou přímo v elektroobchodě a ta funguje zatím skvěle.
Nakupovat jakékoliv spotřebiče v tomto marketu již nikdy více nebudeme. Při přebírání každé věci po reklamaci si nyní vždy před prodavačem nejprve zboží kontrolujeme a pak teprve podepisujeme papíry. Tímto děkujeme onomu nejmenovanému hypermarketu za velké poučení.

Krásný den přeji všem
Bleblemcy

Pozn.red.: Text nebyl redakčně upraven

______________________

Reklamace elektrospotřebičů, to je opravdu kapitola sama o sobě, jak to není v pořádku hned, už se to veze…
Děkuji, že jste napsala a pokud dopátráte tu „tetu Boženku“ tak ji pozdravujte :)
Pěkný den a příjemné nakupování
Saša

Téma dnešního dne: Jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem a s obsluhou v hypermarketu a v malém krámku?

  • Jezdíte často nakupovat do hypermarketů?
  • Jste spokojená s výběrem zboží a obsluhou?
  • Máte nějakou zkušenost třeba s reklamací?
  • Stýská se vám po nákupech v malých obchodech?
    Ať už pultových, nebo klasických „sámoškách“?
  • Pokud takový obchod máte v blízkosti, chodíte tam nakupovat?
  • A jste spokojena s výběrem zboží a obsluhou?
  • Dokázala byste shrnout pro a proti hypermarketů a malých krámků?

Tolik pár záchytných, tematických bodů, ovšem jak toto téma pojmete, záleží čistě na vás.
Těším se na vaše příspěvky

Pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jednu ze čtenářek odměním pěkným dárkem: kosmetickou kazetou RYOR: obsahující šampon a kondicionér

d

   
19.02.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Komentáře:

  1. [27] rendac [*]

    elektroprodejnách

    superkarma: 0 21.02.2013, 19:57:08
  2. avatar
    [26] dajens [*]

    Nedávno jsem kupovala rodičům k Vánocům rychlovarnou konvici v Datartu. Byli s ní spokojení, tak jsem si ji po svátcích koupila taky. Když jsem ji doma rozbalila, nestačila jsem se divit - konvice vůbec nestála na podstavci a ten byl úplně zkroucený. Tak jsem šla produkt reklamovat - když mi prodavač nabízel jiný kus, který přede mnou vybalil (podotýkám v jiné prodejně), měl tu stejnou vadu. Zvláštní, že jsem měli stejnou sortu výrobků v různých prodejnách... Tak mi bez problému vrátili peníze.

    superkarma: 0 19.02.2013, 21:14:53
  3. avatar
    [25] saruz [*]

    saruz — #24  elektroprodejnách

    superkarma: 0 19.02.2013, 20:58:18
  4. avatar
    [24] saruz [*]

    elektrospotřebiče je lepší nakupovat v eletroprodejnách

    1. na komentář reaguje saruz — #25
    superkarma: 0 19.02.2013, 20:57:34
  5. avatar
    [23] čurda [*]

    mám stejné zkušenostiSml22

    superkarma: 0 19.02.2013, 18:16:36
  6. avatar
    [22] daska59 [*]

    Elektrotechniku bych nikdy nekupovala v super ani hypermarketu. Radši jdu k odborníkům na toto zboží zaměřeným. Nepochopím jak někdo může koupit třba lednici v PENNY Sml80

    superkarma: 0 19.02.2013, 16:26:47
  7. avatar
    [21] LudPa [*]

    Hanula — #3 Ale ani v kamenném obchodě nechtějí rozbalovat!!!

    superkarma: 0 19.02.2013, 16:12:13
  8. avatar
    [20] ekleinovka [*]

    I tohle se stává, ale je to lumpárna

    superkarma: 0 19.02.2013, 14:34:02
  9. [19] doginka [*]

    iřka — #16 přesně tak,souhlasímSml22

    superkarma: 0 19.02.2013, 13:50:31
  10. avatar
    [18] tajnostii [*]

    Tak to je dobrýSml22

    superkarma: 0 19.02.2013, 13:50:08
  11. avatar
    [17] lenig [*]

    Krtina86 — #8 přesně - prodejny EW mají vysoce odborně školené lidi, a to se mi líbí, naposledy jsme kupovali myčku a jsme neskutečně spokojení a navíc jsme ušetřili nejméně 2,500 Kč (takže se nesnnaží prodat to nejdražší, ale vyloženě nám nabídla to, o co jsme měli zájem). Nakupovala jsem tam vše už v Liberci a teď znovu tady ve VarechSml67Sml59

    superkarma: 0 19.02.2013, 13:25:39
  12. [16] iřka [*]

    Elektrospotřebiče a jiné speciální produkty nakupuji zásadně ve specializovaných prodejnách. Musím to vidět a něco o tom vědět.

    1. na komentář reaguje doginka — #19
    superkarma: 0 19.02.2013, 13:21:26
  13. avatar
    [15] bleblemcy [*]

    free — #13 Hyprmarket Tesco

    superkarma: 0 19.02.2013, 13:12:45
  14. avatar
    [14] dasena [*]

    reklamace to je pohroma, skoro ve všech obchodechSml68

    superkarma: 0 19.02.2013, 12:54:32
  15. [13] free [*]

    Proč autorka nejmenovala, vždyť tu není cenzura.

    1. na komentář reaguje bleblemcy — #15
    superkarma: 0 19.02.2013, 12:46:39
  16. avatar
    [12] Kytinkak [*]

    musím říci, že mám s reklamací také dobré zkušenosti

    superkarma: 0 19.02.2013, 12:29:36
  17. avatar
    [11] pajda [*]

    Slabé nervy...syn si dával opravit notebook do značkového servisu, měl připlacenou prodlouženou reklamaci, všechno bylo v pořádku a najednou mu přišlo "předběžné oznámení" o ceně opravy - stějná částka, jakou stál celý noťas. Obratem jim vypsal, co chtěl opravit, co podle něj poškodili přímo technici, jakou má záruku a co budou platit jako nedodržení reklamačního řádu a montážního postupu. Stálo ho to hodinu času, ale vyplatilo se - notebook dostal za tři dny zpět opravený zdarma...někdo zřejmě chtěl pro děcko dárek k Ježíšku za naše peníze.

    superkarma: 0 19.02.2013, 12:16:46
  18. avatar
    [10] Milea [*]

    Když jsme reklamovali vysavač v hypermarketu, tak byli v pohodě, řekli jsme přesně o co jde a proběhla výměna zboží. Chyběla jedna tyč. Ono čím déle vykládáte, tím se vše zdržuje. Stačí krátce a výstižně.Sml73

    superkarma: 0 19.02.2013, 12:15:05
  19. [9] Trefa [*]

    Trefa:ja mam zase velmi dobre skusenosti ze supermarketu,vzdy jsem s reklamaci byla spokojena.

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:40:46
  20. [8] Krtina86 [*]

    lenig — #6 JJ taky jsem si tam kupovala Notebook a domácí kino. Já se v electru nevyznám a musím říct, že tam mi to byli schopný vysvětlit jak blbcovi. V SM mi nikdy k ničemu nejsou schopný říct A ani B. Nejlépe specializované obchody.

    1. na komentář reaguje lenig — #17
    superkarma: 0 19.02.2013, 11:39:46
  21. avatar
    [7] Jindriska8 [*]

    Tak já bych se do obchodu vrátila a klidně jim to tam uklázala i po podepsání převzetí protokolu.Nám jednou při koupi odšťavovače v krabici chyběla nádoba,jeli jsme tam až asi za týden se zeptat a nádobu nám dali bez problémů.Sml22

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:37:41
  22. avatar
    [6] lenig [*]

    i my bereme elektro nejlépe v Elektro Worldu, tam jsme spokojení s obsluhou a zatím jsem vždy byli i s výrobky Sml59 , ale rozhodně ne v SMSml23

    1. na komentář reaguje Krtina86 — #8
    superkarma: 0 19.02.2013, 11:27:48
  23. [5] V19 [*]

    Nedávno som kúpila šijací stroj v Tescu a keď som na ňom skúsila šiť, behal po celom stole, zbalila som ho  a na druhý deň vrátila naspäť." Čuduj sa svete" - predavačka iba otvorila krabicu a bez slova mi vátili peniaze. Manžel "spehoval, čo bude nasledovať a krabica išla naspäť do regálu...

    Odvtedy takýto tovar nakupujem iba v špecializovaných predajňachSml15

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:25:17
  24. avatar
    [4] marianaant [*]

    Kdysi ještě před 89 rokem jsme koupili v Rakousku barevnou telku, taky nám ji nepředvedli a tak jsme jeli domu z hrůzou, že nebude fungovat. Fungovala a dobře , chudina odsloužila asi před pěti lety. Byl to grundik, byla prima.

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:18:07
  25. avatar
    [3] Hanula [*]

    Sml16dříve se zboží v obchodě vždy rozbalilo a zkontrolovalo. Ale v této době e-shopů, vlastně pořádně nevíte, co vám domů příjde....

    1. na komentář reaguje LudPa — #21
    superkarma: 0 19.02.2013, 11:15:07
  26. [2] jukl [*]

    nemám ráda reklamace

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:12:42
  27. [1] marienka-m1 [*]

    s chybama se člověk učí Sml16

    superkarma: 0 19.02.2013, 11:12:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme