Novinky

Bití, ponižování, omlouvání se, usmiřování

Smutný příspěvek o týraných ženách zaslala k dnešnímu tématu čtenářka Blesksoft. Násilníkovi nevěřte žádnou kytičku ani dárek a utečte od něj!

Přečtěte si o usmiřování, kterému byste podlehnout neměla. Více v příspěvku čtenářky Blesksoft...


Asi vám to přijde hloupé, že k tak krásnému tématu napíšu tak smutný příspěvek. Mně vždycky, když slyším slovo usmiřování, naskočí husí kůže po celém těle. Vzpomenu si totiž na ženy, co vypráví svůj příběh a je to vždy jak přes kopírák. Zbil mně, zkopal mně, tloukl mi hlavou o zeď a pak přišlo usmiřování. Přinesl kytičku, dárek, omlouval se, že už to nikdy neudělá. Jenže za nějaký čas, a časové intervaly se zkracovaly, to přišlo opět. Bití ponižování, omlouvání se, usmiřování. A takhle to bylo do doby, až jednou jsem se probrala v nemocnici s polámanými žebry, otřesem mozku... A to už nepřišel, neomlouval se, nebylo usmiřování. Seděl ve vazbě za týrání, pokus o vraždu... Bohužel některé ženy i nepřežily. Mluvím o týraných ženách, které se nedokázaly postavit násilníkovi a vždy daly na sladké řečičky, že už to nikdy neudělá. Prostě neustálé usmiřování. Fandím těm ženám, co se dokázaly postavit a teď třeba pomáhají jiným, stejně týraným jako byly kdysi ony. Držím jim palce a mají můj velký obdiv.

S pozdravem,
Blesksoft
A hezký víkend!

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne 16. 11. 2012: Nejkrásnější usmiřování

  • Zavzpomínejte na své nejkrásnější usmiřování!
  • Proč jste se tenkrát pohádali?
  • Kdo přišel za tím druhým první, usmířit se?
  • Jak usmíření proběhlo?
  • Zhojilo usmiřování rány z hádky zcela, jen částečně, nebo nic nevyřešilo?

Své příběhy posílejte e-mailem na adresu redakce (viz níže), a to nejpozději 16. 11. 2012 do 15.00 hodin. Váš text ať je dlouhý alespoň jako dva tyto odstavce, tedy chcete-li mít šanci na získání dárku - usmiřovací erotické hry Laškování od firmy Albi.

laškování

   
16.11.2012 - Čtenářské příspěvky - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [76] JTinacz [*]

    kobližka — #74  kolegyně v práci  bez super.cz nemá pořádné ráno Sml30 uvaří kafe, zapne to přečte drby, nad 9 z 10 z nich se upřímně podiví, ty největší nám řekne (hrůůůza, hrůůůza a děs Sml54) a jde pracovat s klidným vědomím, že o nic nepřišla Sml79 To já si radši ke kávě otevřu dobrou knížku Sml67 nebo Forbes, když mám těhulovské nálady, tak Maminku nebo Betynku a všeobecně Mojí psychologii, to je fakt velmi dobré čtení. Ze super.cz bych asi brzo dostala psotník Sml54Sml54Sml54

    superkarma: 0 20.11.2012, 18:12:32
  2. avatar
    [75] blesksoft [*]

    kobližka — #74 oni mají odkazy na seznamu

    superkarma: 0 18.11.2012, 21:56:02
  3. avatar
    [74] kobližka [*]

    blesksoft — #72 Mimo jiné- ten Super.cz je teda pěkná drbárna Sml31

    1. na komentář reaguje blesksoft — #75
    2. na komentář reaguje JTinacz — #76
    superkarma: 0 18.11.2012, 21:04:16
  4. avatar
    [73] kobližka [*]

    blesksoft — #72 Aha,díky....

    superkarma: 0 18.11.2012, 19:46:07
  5. avatar
    [72] blesksoft [*]

    kobližka — #71 Popová hvězda osmdesátých let Eva Hurychová (62) byla desítky let týrána

    svým manželem Jiřím Mošnerem. Přestože se vlivem těžkých životných

    zkušeností na veřejnosti prakticky neobjevuje, kvůli křtu knihy Daniely Peštové (42) udělala výjimku. Super.cz se otevřeně svěřila se svým těžkým údělem.

    je to na super.cz

    1. na komentář reaguje kobližka — #73
    2. na komentář reaguje kobližka — #74
    superkarma: 0 18.11.2012, 18:33:37
  6. avatar
    [71] kobližka [*]

    blesksoft — #69 Kdo je Hurychová?Sml80

    1. na komentář reaguje blesksoft — #72
    superkarma: 0 18.11.2012, 17:57:21
  7. [70] JTinacz [*]

    Tohle je vážně téma, které mi rve srdce, kámoška si něčím podobným prošla, tak toho svého milovala, že neviděla, neslyšela a když po té co jich pár schytala přišel s kytkou a romatnickou večeří, tak zase podlehla Sml80 a ještě si nechala vnutit za svou myšlenku, že za to mohla ona, že ho prostě vyprovokovala Sml15 Strašně dlouho o tom nikdo nevěděl, styděla se o tom mluvitSml80 A ještě si s ním pořídila holčičku, aby mu dokázala, že fakt miluje jen jeho....Když jsem pak už něco tušila, tak mi jí bylo hrozně líto, ale pořád byla taková jako...že to prostě zvládne. Nezvládla, dnes bydlí i s malou u rodičů a všichni jí hlídají, aby se k ní bejvalej nedostal. Frajer si ale našel poměrně rychle novou oběť,  takže jí nechal poměrně na pokoji, ale usmiřovací dopisy a květiny a dárečky - to všechno fakt proběhlo a vím, že z toho kámoška byla dost psychoSml68

    Teď jsem četla v Mojí psychologii taky dobrej případ, článek se jmenuje Žila jsem s tyranem a hodně tam je toho podobného s tou kámoškou. No naskakuje mi husina, jen to čtu. Kdyby to tak bylo jen vymyšlené, ale není.  Třeba bude poučením pro někoho jiného. Kdybyste měli nějaký opravdu silný emotivní příběh, tak ho můžete poslat na mojepsychologie@mf.cz, vždycky tam uveřejnujou takovou "zpověď" čtenáře.

    superkarma: 0 18.11.2012, 14:23:49
  8. avatar
    [69] blesksoft [*]

    teď zrovna o tom píše Hurychová proč vlastně zůstávala ajak je to těžký odejít a vzepřít se

    1. na komentář reaguje kobližka — #71
    superkarma: 0 18.11.2012, 12:29:25
  9. [68] olinka55555 [*]

    LudPa — #49 No, ono to přichází nenápadně, ale dost o tom, já to zažila kdysi a jen na krátkou dobu a ne tak dramaticky jako pisatelka, neb jsem sbalila syna a odešla a rozvedla se. Ale já měla kliku, bylo mi 22 a měla jsem kam jít (k rodičům).

    superkarma: 0 17.11.2012, 22:48:52
  10. avatar
    [67] 6enka [*]

    jsem myslela, že skončil v pekleSml57

    superkarma: 0 16.11.2012, 23:41:22
  11. avatar
    [66] Jitullinka [*]

    Pěkně jsi to napsala. Sml59Sml59

    Při čtení mi naskočila vzpomínka na film "Noci s nepřítelem"

    superkarma: 0 16.11.2012, 22:36:35
  12. avatar
    [65] black.bird.third [*]

    margot — #57 To je hrozné. Je pravda, že kdo to nezažil, nedokáže posoudit. Jsem ráda, že to máme doma v pohodě.

    superkarma: 0 16.11.2012, 22:28:57
  13. avatar
    [64] saruz [*]

    vůbec si to nedovedu představit, jen doufám, že bych v takové situaci našla dostatek sil k odchodu od takového člověka

    superkarma: 0 16.11.2012, 21:40:12
  14. [63] magic11 [*]

    jde mi z toho mráz po zádech Sml79Sml79

    superkarma: 0 16.11.2012, 20:43:27
  15. avatar
    [62] margot [*]

    kobližka — #61 dík, tobě taky krásný večer, my se jdeme veselit do rána u vínka, přišla návštěvaSml16

    superkarma: 0 16.11.2012, 20:24:34
  16. avatar
    [61] kobližka [*]

    margot — #60 Taky to chápu a udělala bych asi to samé,být takhle týraná jako ona.Jako tisíce podobných žen.Je dobře,že ses toho zbavila,přeju příjemný večer.

    1. na komentář reaguje margot — #62
    superkarma: 0 16.11.2012, 20:19:11

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] margot [*]

    kobližka — #58 že někdo nechá týrat vlastní děti, to mi hlava taky nebere.. ten zbytek - to nevíš z čista jasna, to přijde pomalu a plíživě, až jsi v pasti. ne, že bych ten čin obhajovala, ale jak ta týraná ženská toho svýho zapíchla, když spal, tak to dokážu pochopit.. to zoufalství je fakt strašné.

    1. na komentář reaguje kobližka — #61
    superkarma: 0 16.11.2012, 20:16:51
  2. [59] Roland [*]

    Já sama bych možná ubližování tiše snášela, ale co vím určitě, že bych nenechala ubližovat svým dětem.

    superkarma: 0 16.11.2012, 20:15:37
  3. avatar
    [58] kobližka [*]

    margot — #57 Já vím,že kdo to neprožil,neumí se do toho vžít.Víš,já prostě nedokážu jenom pochopit,když chlap kromě ženy týrá a bije i ty děti a ona zůstává.Tím dětem přece nepomůže a jen setrvávají v hrůze.Vím,že se to stává mnoha ženám a je mi jich upřímně líto.Nejsem žádná hrdinka,ale mlátit a týrat bych se nenechala.Protože jsem celkem v některých situacích cholerická,vím,čeho jsem schopná.Odříznout od svých známých a přátel bych se nenechala,nejsem typ,co poslouchá chlapa na slovo a dělá jen to,co chce on sám.To,co píšu,neznamená,že necítím s těmi týranými.Naopak - každého takového hajzla bych zavřela až zčerná!

    1. na komentář reaguje margot — #60
    superkarma: 0 16.11.2012, 19:51:20
  4. avatar
    [57] margot [*]

    kobližka — #47 možná by sis dokázala poradit líp, to nikdo nedokáže posoudit, dokud se do takové situace nedostane. já mohu mluvit jen ze své zkušenosti, jak to bylo cca před 10lety, kdy jsem se opravdu polomrtvá strachy odhodlala k útěku. kam jít bez koruny v kapse (když manžel do nuly vykrade účty), s malým dítětem, bez podpory rodičů, známých (protože od svých jsi dávno odříznuta, stýkáte se jen s jeho, pokud vůbec s někým). jdi si stěžovat na policii, když máš doma agresora. velký oči, že azyl.. na sociálce mi nabídli jediné volné místo - maximálně ovšem na 3 měsíce. doma dítě ví, že budete prchat a nebrečí po tátovi, ale abys ho nebrala ze školy a od kamarádů. odstěhovat se do azylového domu by pro mě znamenalo ztratit práci a tím šanci ušetřit pár peněz na nový začátek jinde - časově bylo dojíždění nemožné zvládnout.. rozhodla jsem se to doma ještě pár měsíců vydržet, než jsme pak mohly utéct jinam než do dočasného provizoria. protože doma šlo jen o mě, zatla jsem zuby. Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #58
    2. na komentář reaguje black.bird.third — #65
    superkarma: 0 16.11.2012, 19:34:30
  5. avatar
    [56] lenig [*]

    máš pravdu, muži násilníci, dokáží vždy a stále dokola slibovat, že se napraví...a žena musí být silná, aby dokázala odejít....

    já sama jsem zažila psychický teror, to je možná ještě horší než bití Sml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 16.11.2012, 19:11:26
  6. avatar
    [55] margot [*]

    FAXÍK — #48 i když se mi to nelíbí, tak jsem prostě smrtelná jako každýSml52Sml30

    superkarma: 0 16.11.2012, 19:08:04
  7. [54] FAXÍK [*]

    Kytinkak — #51 souhlasím, taky jsem si říkala, že se změní, ale nezměnil se nikdy

    superkarma: 0 16.11.2012, 18:55:07
  8. [53] Trefa [*]

    Trefa:kdyby me nekdo skopal,tak bych kyticku neprijala.

    superkarma: 0 16.11.2012, 18:54:37
  9. avatar
    [52] femme [*]

    denkas — #50  silné, jak se to vezme Sml80  já byla například v šoku, když jsem se dozvěděla, že naši rozhodnou a úspěšnou ředitelku, její manžel terorizuje Sml80

    superkarma: 0 16.11.2012, 18:34:16
  10. avatar
    [51] Kytinkak [*]

    když tohle je těžké, člověk si stále dokola říká, třeba bude už jiný, ale ono stále né až je opravdu někdy pozdě

    1. na komentář reaguje FAXÍK — #54
    superkarma: 0 16.11.2012, 18:21:15
  11. avatar
    [50] denkas [*]

    femme — #32 Nojo,takový silný ženy jako si ty ,si tydle debilové nevybírají! Oni si hledají slabé ženy,který jdou lehce ovlivnit.Jsou to hajzlové! Jak teď bylo v TV,že 7 let týral ženu i její dvě děti a dostal 4 roky! Hajzl!Oni 7 let trpěli a on se bude 4 roky válet v kriminále..

    1. na komentář reaguje femme — #52
    superkarma: 0 16.11.2012, 18:09:09
  12. avatar
    [49] LudPa [*]

    olinka55555 — #41 Ale to už potom je o něčem jiném,přeci nemohu milovat někoho, kdo mě bije.Opravdu to nechápu.A taky to, že najednou začal ubližovat.Já myslím, že tam už něco muselo být i před tím.Špatné chování,vulgarismus,bezcitnost.Nechci se nikoho dotknout, tak raději už dost.Všem, které to mají těžké přeju hodně sil.

    1. na komentář reaguje olinka55555 — #68
    superkarma: 0 16.11.2012, 18:07:01
  13. [48] FAXÍK [*]

    margot — #43 žádná tvoje smrt nebude! ty jsi máš užívat života

    1. na komentář reaguje margot — #55
    superkarma: 0 16.11.2012, 17:36:24
  14. avatar
    [47] kobližka [*]

    gerda — #39 Víš,já jsem asi hodně naivní,ale málo lidí je úplně bez přátel,bez rodičů,bez známých.A v každím větším městě je nějaký azylový dům (neboj,žiju na malém městě a máme ho),je možnost zavolat policii,oznámit to na sociálce.....nečekala bych na rány ani bití mých dětí.K čemu to je? To bych se na to měla dávat? A nechat je trpět?Ne,v žádném případě.

    1. na komentář reaguje margot — #57
    superkarma: 0 16.11.2012, 17:32:41
  15. avatar
    [46] ivory [*]

    gerda — #39 jsou i azylové domy pro maminky s dětmi...máme jednu známou, co to musela před časem řešit takhle...asi to není nejpříjemnější řešení, ale všechno lepší, než bydlet s násilníkem...

    superkarma: 2 16.11.2012, 17:32:35
  16. avatar
    [45] Žofie [*]

    Hrozná situace Sml15

    superkarma: 0 16.11.2012, 17:28:24
  17. avatar
    [44] ladouch [*]

    Tady žádné smiřování nemůže být, ale okamžitý odchod násilník se nezmění.Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 0 16.11.2012, 17:27:06
  18. avatar
    [43] margot [*]

    FAXÍK — #42 a jaký teprve budu mít klid po té svojíSml57Sml30

    1. na komentář reaguje FAXÍK — #48
    superkarma: 0 16.11.2012, 17:24:48
  19. [42] FAXÍK [*]

    margot — #37 to je kruté, že si měla klid až po smrti, mne zachránilo to, že si za chvilku našel ženskou a dal mi pokoj

    1. na komentář reaguje margot — #43
    superkarma: 0 16.11.2012, 17:09:18
  20. [41] olinka55555 [*]

    Kdo neprožil, nepochopí. Každá má nebo měla v sobě odhodlání a názor, že když to on jednou udělá, že odejde, prohodí ho oknem, nedovolí a tak dále, jenže realita je jiná, najednou Vám ubližuje ten, který je  nejbližší, ten, kterého milujete. Zpočátku nic nechápete a pak už to jede. A když od všeho utečete a kolikrát žena zachrání holý život sobě i dětem, dolehne všechno ještě v horší míře, kdy to hlava prostě nebere. Brrrrr

    1. na komentář reaguje LudPa — #49
    superkarma: 0 16.11.2012, 16:56:17
  21. [40] Saritka [*]

    Týrané ženy to nemají jednoduché, já bych asi od takového muže odešla.Sml15

    superkarma: 0 16.11.2012, 16:41:55
  22. avatar
    [39] gerda [*]

    jukl — #38 a co bys v té situaci udělala? Představ si, že nemáš rodiče ani kamarádku, ke kterým bys šla. Že máš malé děti a nechodíš do práce. Sml58

    1. na komentář reaguje ivory — #46
    2. na komentář reaguje kobližka — #47
    superkarma: 0 16.11.2012, 16:35:51
  23. [38] jukl [*]

    bití a ponižování - to bych nesnesla

    1. na komentář reaguje gerda — #39
    superkarma: 0 16.11.2012, 15:57:48
  24. avatar
    [37] margot [*]

    FAXÍK — #10 taky jsem odešla a klid jsem neměla, dokud nás smrt nerozdělila, to je romantika...

    jen to usmiřování  tedy jsem nepoznala, jen nádavkem řeči, že si za to můžu samaSml57

    1. na komentář reaguje FAXÍK — #42
    superkarma: 0 16.11.2012, 15:49:31
  25. avatar
    [36] tepito [*]

    LudPa — #35 jj,vše má své hranice

    superkarma: 0 16.11.2012, 15:40:51
  26. avatar
    [35] LudPa [*]

    Ach jo, ono to nedokážeme pochopit, protože v tom nežijeme.Taky si to nedovedu představit.Jsme spolu s manželem 34 let.Jsou situace, kdy bych ho nejraději „prohodila oknem".Ale vztáhnout na mě ruku,je po něm opravdu.

    1. na komentář reaguje tepito — #36
    superkarma: 0 16.11.2012, 15:32:38
  27. [34] FAXÍK [*]

    rusalka2008 — #16 děkuji a všem týraným ženám bych řekla odejděte hned a na nic nečekejte. Já jsem 9 let života nežila, jen trpěla a bála se a to bylo špatně!!

    superkarma: 0 16.11.2012, 15:22:46
  28. [33] FAXÍK [*]

    Hanula — #13 děkuji, bylo to těžké, ale teď už je to pro mne jen ošklivá vzpomínka. A lituji, že jsem neodešla při první facce.

    superkarma: 0 16.11.2012, 15:21:20
  29. avatar
    [32] femme [*]

    já jsem před svatbou řekla tomu mému, že jestli na mě jednou sáhne, tak že ho zabiju a on ví, že bych to udělala Sml24

    1. na komentář reaguje denkas — #50
    superkarma: 0 16.11.2012, 15:21:01
  30. avatar
    [31] gerda [*]

    Případ z poslední doby, jak ten šmejd týral před dětmi ženu na vozíku, co všechno s ní dělal, týral i děti a ona se to bála oznámit, aby o děti nepřišla. Já jen doufám, že za toto si ho kolegové v base podají, aby si taky užil.Sml31

    superkarma: 0 16.11.2012, 15:10:38

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme