Reklama

Ahoj ž-inky

já si teda nedovedu představit, že bych třeba k obědu chroupala zeleninu. Ne že bych ji neměla ráda, ale jako přílohu. A radši dušenou v páře - to se taky žádné vitaminy neztrácí, a aspoň se to dá jíst. Nechápu lidi, co dokážou jíst syrovou brokolici nebo třeba špenát - to je hnus. Minimum, co se u těchhle zelenin musí, je přelít je na chvilku horkou vodou, nebo ještě líp nechat postát v páře.

Navíc stejně, když jíte jenom zeleninu, tak se do vás nedostanou vitaminy rozpustné v tucích. Takže nejlepší je přidat k té zelenině něco trochu mastného - nejradši flák hovězího :). A nějakou přílohu to taky chce - miluju brambory snad na všechny způsoby, kromě práškové bramborové kaše ze školních jídelen - ta totiž brambory ani nepotkala. A nijak mi neškodí, tak jsem asi indián :D.

Jinak den bez teplého oběda si nedovedu představit. Nejlíp tak kolem jedné - nemusím teda mít polívku nebo zákusek, ale to jedno teplé jídlo potřebuju. Když jsem byla v Anglii, tak mi vždycky děsně kručelo v žaludku, než se propracovali k té jejich obědovečeři v pět. Já když si nedám teplé jídlo, tak mě ten žaludek vyloženě bolí. Ale zas teplé snídaně nebo večeře nemusím, i když těm večeřím se nebráním, ale jenom když jsem někde v restauraci, vařit se mi večer nechce.

Takže žádná makrobiotika, vegetariánství a podobné nesmysly - hezky po neandrtálsku - klepnout mamuta a pořádně se nažrat :).

Lenka


Děkujeme za pěkný příspěvek :). Tomu se říká vyjádření vlastního názoru :).

Nu a co Vy, ženy-in? Dáte si k obědu radši chleba z něčím, misku salátu, nebo zdlábnete polívku, hlavní chod a ještě zákusek? Vaříte teplé večeře? Nebo raději studené? Máte nějaké tipy na zdravou úpravu jídel? Podělte se s námi o své recepty a názory na redakce@zena-in.cz!