Styl

Baťa DOMŮ za 0Kč

 
Na listopad 2006 připravil Baťa jedinečnou nabídku. V tomto období  jsou veškeré objednávky zboží přes zásilkovou službu Baťa DOMŮ doručeny objednateli ZDARMA. Nezapomeňte tedy objednat dárky pro své blízké na www.bata.cz!


 
Baťa  DOMŮ je unikátní služba zákazníkům, která kombinuje možnosti e-commerce na webu se zákaznickým servisem v prodejnách Baťa. Takže můžete  využít jak pohodlný nákup na internetu, tak i objednávku přímo na prodejně, když například neseženete svou velikost, vždy získáte celou paletu služeb Baťa a výhodné podmínky nákupu.
 
Mezi nejvíce ceněné vlastnosti Baťa DOMŮ patří
• rychlé dodání objednaného zboží - garantujeme 7 dnů, ale často doručíme již třetí den
• možnost vrácení zboží na kterékoliv prodejně Baťa ve 30 denní lhůtě
• perfektní informace o průběhu objednávky - SMS, nebo e-mailem
• rozšířená nabídka doručení a platebních způsobů na internetu


A že jsou zákazníci s Baťa DOMŮ skutečně spokojeni, dokazuje rostoucí zájem o tuto službu, vždyť už v polovině září přesáhl obrat za rok 2006 celý loňský rok a 25 % našich zákazníků uvádí, že při nákupu na webu nepotřebují obuv zkoušet ani vidět, Baťa je pro ně dostatečnou zárukou solidního jednání a vstřícného přístupu při výměně zboží a reklamaci. Službu Baťa DOMŮ využívají také zákazníci na Slovensku a v Polsku, webový obchod Baťa pak získal významné odborné ocenění, když zvítězil v soutěži Web TOP 100 2006 v kategorii Shop&Retail 


 
Takže pokud je jedinou bariérou pro první zkušenost s Baťa DOMŮ pro vás cena za doručení, která normálně činí baťovských 99Kč, neváhejte a vyzkoušejte Baťa DOMŮ právě teď, tady a ZDARMA! Máme otevřeno 24 hodin denně a těšíme se na Vás.     

   
07.11.2006 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [18] man-mimo [*]

    Majucha: jestli máš nohy 37 ...

    superkarma: 0 07.11.2006, 17:00:59
  2. avatar
    [16] Vivian [*]

    Boty po internetu Ani náhodou.
    Boty se musejí vyzkoušet.

    superkarma: 0 07.11.2006, 14:47:40
  3. avatar
    [15] Ťapina [*]

    Boty na dálku teda asi fakt ne, protože to by byl nákup na dlouho, než bych se dobrala správné velikosti. Od každých bot nosím pomalu jiné číslo.

    superkarma: 0 07.11.2006, 14:13:25
  4. avatar
    [14] marcellina* [*]

    Batu mam rada, kvalitni boty za prijatelny ceny . Nove nabizenou sluzbu asi nevyuziju, vzdycky si totiz musim boty vyzkouset

    superkarma: 0 07.11.2006, 14:00:34
  5. avatar
    [12] Lostris [*]

    Ještě než nás smažou, tak bych chtěla říct, že je škoda, že zrušili obchody La Halle, tam jsem si boty vybrala vždycky.

    superkarma: 0 07.11.2006, 12:11:07
  6. avatar
    [11] lilithheta [*]

    Majucha: Já si koupila jednou kdysi u Bati boty ve slevě (i po té slevě vyšly na 2500 Kč ), ale prakticky je nosím do dneška, a to je zhruba nějakých 5-6 let, takže kvalita mi přijde celkem ucházející.

    superkarma: 0 07.11.2006, 11:57:28
  7. [9] Jenka2 [*]

    Mám čerstvou zkušenost. U nás v prodejně neměli správnou velikost (jednalo se o klasické černé lodičky), prodavačka mi na vizitku napsala typ, já objednala přes net a ještě ten den mi přišla SMSka, že boty vyexpedovali. PPL sice trvalo týden, než mi botky doručili (doručují osobně, nelze si někde vyzvednout), ale jinak všechno OK. A stálo to jen o 50,- Kč víc (jsem členem Baťa klubu).

    superkarma: 0 07.11.2006, 11:03:53
  8. avatar
    [8] LídaKo [*]

    Ehm, už řadu let k Baťovi nakouknu, prohlídnu, co mají, a zase zhnuseně odejdu. Tak ohavné boty (aspoň z mého pohledu) jsem nikde jinde neviděla.

    superkarma: 0 07.11.2006, 09:08:58
  9. avatar
    [7] gavi [*]

    Objednávám si takhle boty u Bati asi dva roky vždy s maximální spokojeností

    superkarma: 0 07.11.2006, 09:08:15
  10. avatar
    [6] Deafina [*]

    Hanule: On Baťa ještě vyrábí boty po půlčíslech? To já v současné době tolik postrádám.
    Všude jsou boty v číslech celých, buď z nohy padají nebo naopak tlačí.

    superkarma: 0 07.11.2006, 08:14:12
  11. [5] Hanule [*]

    Myslím, že se to dá využít jen v případě, kdy není na prodejně moje velikost (např. potřebuji o půl čísla větší) a ty botky se mi líbí a chci je. Ale jinak si nedokáži představit, že si boty vybírám doma u počítače.

    superkarma: 0 07.11.2006, 07:56:22
  12. avatar
    [4] sharonka [*]

    Já jsem už přes internet objednávala několikrát - jenom teď na podzim dvoje boty, protože na neměli u nás v prodejně správnou velikost a pro super botky na jaro a všechno k naprosté spokojenosti. Jenom jednou byly problémy s PPL službou, ale za to Baťa nemůže a příště použiju klasicky poštu.

    superkarma: 0 07.11.2006, 07:18:04
  13. avatar
    [3] liva99 [*]

    A co by mi asi tak doručovali, když už mají něco pěkného, tak mám blbou velikost, o cenách se bavit radši ani nebudu a pro jsme šli radši k Deichmannovi, pěkný výběr a ceny jsou fajn...

    superkarma: 0 07.11.2006, 05:36:22
  14. [2] Rikina [*]

    Tak já tedy potřebuji zkoušet. Vyměňovat a reklamovat je vždycky ztráta času i peněz i při vstřícném jednání. A já chci v botách především pohodlně chodit, což mi na dálku ani Baťa nezaručí.

    superkarma: 0 07.11.2006, 00:57:50
  15. [1] Matelka [*]

    To pro mě není... Musela bych být padlá na hlavu, abych si nechávala boty od Bati doručit domů zásilkovou službou, když jenom po cestě z práce (cca půl hodiny tramvají) míjím 3 jejich obchody.

    superkarma: 0 07.11.2006, 00:26:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme