.

Barví si vlasy, aby vypadal mladší, zatím ale vypadá spíš jako blb!

Vztahy

Barví si vlasy, aby vypadal mladší, zatím ale vypadá spíš jako blb!

Říká se, že muži nestárnou. Ale stárnou. Jde to poznat na jejich zvětšujícím se pupku a začínající pleši. Dvaapadesátiletý Josef má to štěstí, že neplešatí. Pořád má husté vlasy, jenže mu šediví. A jak to řeší? Barví si je a podle slov jeho manželky vypadá jak blb.

Barvení vlasů u žen je zcela normální. U mužů tato činnost vyvolává poněkud rozpaky. Obzvlášť když se barvení nepovede, je to znát, nebo je to v kontrastu s vousy.
Dvaapadesátiletý Josef se zřejmě zhlédl v italském politikovi Silvio Berlusconim, který by bez nabarvených vlasů neprošel ani z koupelny na záchod.

Přečtěte si také:

Jenže Berlusconi je Berlusconi a řidič Josef z dvoutisícového městečka je k smíchu nejen cestujícím, ale i své ženě a příbuzným.
„Tati, vždyť ti ty prošedivělé vlasy sluší,“ slyšel už několikrát od dcery.
„Prosim tě, vlasy máš tmavé a vousy šedivé, vůbec to nejde k sobě,“ směje se mu manželka.
„Vypadáš jak blb!“ dodá ještě.
Ale Josef si nedá říct. Myslí si, jaký je sekáč, a nedokáže se smířit s tím, že je šedivý, i když vypadá v šedinách rozhodně přitažlivěji než obarvený.

Vlasy si nebarví sám, chodí ke kadeřnici, a ta, jelikož je ráda, že má nějakou tržbu, nabarvila by ho klidně i na modro, jí je to jedno.

modra

modrá je dobrá...

Josefova manželka k ní čas od času chodí taky, a když ji opatrně upozornila, ať alespoň ona Josefa taktně upozorní, že mu to nesluší, nebo ať mu to alespoň zkombinuje s vousy, nebo nedává tak tmavou barvu, kadeřnice jí odfrkne: „Váš manžel je snad svéprávný, ne?“

To je pravda. A komu není rady, tomu není pomoci. Josef si myslí, jak je svůdný, a jeho žena se otáčí po plešatých. Ti vypadají přirozeněji.

foto. Ilustrační

Jaký máte názor na barvení vlasů u mužů?

Možnost%
Pokud to nejde poznat, proč ne32,5
Nelíbí se mi to41,3
Je mi to jedno26,3

   
04.02.2014 - Láska a vztahy - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [34] Dudlajlama [*]

    ...StathamaSml16

    superkarma: 0 05.02.2014, 19:01:25
  2. avatar
    [33] Dudlajlama [*]

    Karo Líná — #32 Sml22, mas pravdu, nikdy jsem si tech ostruvku tady(cizina)nevsimla. Myslim tim ted neco takoveho, jako ma treba Petr Rychly. To uz jit rovnou na Jasona StethamaSml16

    superkarma: 0 05.02.2014, 19:00:23
  3. [32] Karo Líná [*]

    Dudlajlama — #27 Ano, klasickou přehazovačku jsem měla na mysli Sml67 Ale kromě ní i všechny ty umírněnější, co si zachovávají ty osamělé vlasové ostrovy, sice bez přehazovačky, ale úzkostlivě si je pěstujou Sml30 Co na tom, že ten ostrůvek obsahuje asi sto vlasů Sml30 A kout vede skoro až na lopatky Sml52 Je to strašně nehezké, odpudivé a takové..... české. Při své práci hodně cestuju a nikde jinde jsem to neviděla v takové míře jako tady. V účesu typu obří kouty, na temeni řídký ostrov a po stranách další dva vylysalé poloostrovy se skutečně vyžívají jenom Češi. A vlastně ještě Poláci Sml30 Je známá věc, že Češi plešatí tak nějak víc. Ono to ani nevadí, ale mohli by se konečně naučit s tím nějak esteticky zacházet Sml32

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #33
    superkarma: 0 05.02.2014, 00:00:43
  4. avatar
    [31] margot [*]

    jako má být ráda, že má chlapa, co o sebe dbá. jenže varovné světlo, že chce ten její vypadat pořád k světu, ji hází do roviny, kdy ho zesměšňuje a uráží - což tedy by měla zajít ne ke kadeřnici, ale k jinému odborníkovi, co se zabývá hlavouSml57 měla by projevit trochu obdivu a uznání a šikovně naznačit, jak by se jí líbil v jiném odstínu např...

    superkarma: 1 04.02.2014, 23:32:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    kobližka — #28 Dudlajlama — #27 Sml52

    superkarma: 0 04.02.2014, 23:08:50
  2. avatar
    [29] Dudlajlama [*]

    kobližka — #28 jen nerikejSml52

    superkarma: 0 04.02.2014, 20:33:49
  3. avatar
    [28] kobližka [*]

    Dudlajlama — #27 Ale to furt nic není.Mojí dcery učitel na střední měl tu zlakovanou přehazovačku doslova "přibitou" snad 10 pírkama...a to byl potom rachot,když se mu to zvedlo Sml52Sml52Sml52Sml52..teda myslím ta přehazovačka Sml58

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #29
    2. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 1 04.02.2014, 20:29:33
  4. avatar
    [27] Dudlajlama [*]

    Karo Líná — #26 Myslis klasickou zalakovanou prehazovackuSml16?

    Jednou jsem pozorovala pana a tomu se v prudkem vetru vytrcovala z hlavy asi dvaceticentimetrova stena.

    kareta — #25 Syty mahagon si dovedu zive predstavitSml52

    1. na komentář reaguje kobližka — #28
    2. na komentář reaguje Suzanne — #30
    3. na komentář reaguje Karo Líná — #32
    superkarma: 0 04.02.2014, 18:40:33
  5. [26] Karo Líná [*]

    Taky mi přijde, že ta paní z článku trochu přehání. Může být ráda, že si to nebarví samodomo, protože to by vypadal blbě zaručeně a ještě by obarvil půl koupelny Sml57 Od kadeřnice to určitě tak hrozné nebude, nikdo nevíme, jestli ho třeba nekrotí, možná tam původně fakt přišel s požadavkem na havraní čerň, a ona mu to rozmluvila a dala něco slabšího. Vždyť to tak dělají, mě taky při poslední návštěvě kadeřnice přesvědčila, že melír mi slušet nebude a udělala mi krásnou jednolitou přirozenou barvu Sml67

    A vůbec, paní z článku může být ráda, že manžel nepatří mezi ty, co jim vlasy částečně emigrovaly, ale dotyční se s tím nesmířili, tak si pěstují ty zbylé ostrůvky a ty olysalé chomáčky z nich pracně sčesávají na tu pleš, v domnění, že si toho nikdo nevšimne Sml52Sml52 To je teprve to pravé peklo Sml32 Jak chlap z větší části vyplešatí, má to všechno oholit, hrdě hosit holou hlavu a hotovo. Vlasové ostrůvky jsou ta nejsměsnější účesová varianta, co existuje.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #27
    superkarma: 0 04.02.2014, 18:16:37
  6. avatar
    [25] kareta [*]

    sousedka jednou nabarvila vlasy svému chlapovi...no ten měl šlahu, chlapi na stavbě ho nepoznaliSml52 Ten sytý mahagon byl trochu mocSml57

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #27
    superkarma: 0 04.02.2014, 17:58:37
  7. avatar
    [24] Dudlajlama [*]

    Proc by se nemohl chlap barvit? Problem je hlavne v tom, ze na panske vlasy musi byt "panska barva", protoze damske barvy hazeji na muzskych vlasech prapodivne odstiny. Coz se stalo jednou i memu muzi, ktery me chtel prekvapit mladistvym vzhledemSml16 a uvital me na letisti s naruzovelou hlavou(barva to mela byt svetle hneda).

    Tady prodavaji moc pekne panske barvy, ktere nezabarvi sediny uplne, ale udelaji odstin tzv. pepr a sul, neznam na chlapovi nic rajcovnejsiho nez prave tohleSml9.

    superkarma: 0 04.02.2014, 17:41:21
  8. avatar
    [23] gerda [*]

    A víte, proč jsou vlasy šedivé a vousy ne? Protože vousy jsou mladší.Sml58

    superkarma: 0 04.02.2014, 15:36:56
  9. avatar
    [22] gerda [*]

    cilani — #4 nikdy nevěř chlapovi s melírem!!Sml30

    superkarma: 0 04.02.2014, 15:33:23
  10. avatar
    [21] kobližka [*]

    Pro mě - za mě,ať si chlapi barví vlasy,když jim to zvedá sebevědomí.Ale mě přijdou malinko k pousmání.Zrovna na silvestra jsem namátkou jukla na TV a on tam Šíp....odbarvenej ála Hitler.Neviděla jsem to od začátku,takže mi uniklo,že šlo o fór.Otráveně jsem konstatovala,že je to moula a přepla jsem to.Já si vlasy barvila snad od 35 let,anžto brzké šedivění bylo takové dědictví po mamince Sml16 ale s odchodem na "volno nohu" jsem s tím rázem skončilo.Neb není trpčí pohled,než na  obarvenou paní s 5ti centimetovýni bílými odrosty.To jsem radši šedivá jako stará liška....Sml30

    superkarma: 0 04.02.2014, 15:25:28
  11. avatar
    [20] ToraToraTora [*]

    A já chci vidět fotky paní. Jestli třeba nevypadá jako kysna   s  mopem místo účesu ona. A možná pak závidí, že to chlapovi sekne a že se jí za ním otáčí cizí baby. Sml54

    superkarma: 2 04.02.2014, 14:53:57
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    v.poho — #18 Já četla tmavou, o černé nikde nic není Sml80 Když neprotáhneš patu nohavicí, jsou kalhoty nepoužitelné. Ale obarvená kštice je otázkou vkusu. A tady mi přijde, že je jedna rozhorčená baba v článku a možná to nikdo jiný neřeší tak jako ona Sml80 Vyjádření Josefovy manželky, že je Josef k smíchu cestujícím a příbuzným, mi přijde poněkud nadnesené, vypadá to, jako že chce dodat svému rozhořčení váhu, tak to zveličila (už mi chybí jen to, že se mu smějí srnky v oboře Sml54)

    superkarma: 0 04.02.2014, 13:32:11
  13. avatar
    [18] v.poho [*]

    Rikina — #10 Suzanne — #11 No, já teda nevím dámy, ale vám by přišlo normální, že si dáte ušít kalhoty, řeknete, že chcete dole šířku nohavice 8 cm a švadlena - profesionálka - vám to tak ušije a  neupozorní vás, že pak ale neprotáhnete patu?

    Mně to teda přijde v kadeřnictví jako to samé.

    Chlap přijde, řekne, že chce černou a ona mu ji tam kydne, aniž by ho upozornila, že přirozenější bude v kaštanové či se dají snad dokonce barvy natónovat (kterého chlapa by taky napadlo, že mezi černou a hnědou je škála barev)? To mi teda jako profesionálka fakt nepřijde a s manželskou poradnou to nemá zbla společného.

    K tomu teda, jak se manželka vyjadřuje o muži, se snad ani vyjadřovat nebudu. Jak jsem psala dole, já bych vyměnila kadeřnici, možná vzala chlapa do drogerky a ukázala mu, že není tmavá barva jako tmavá barva a víc bych to neřešila.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #19
    superkarma: 3 04.02.2014, 13:12:34
  14. [17] knihovna [*]

    Taky bych vyměnila kadeřnici, zdá se mi protivná, když takto reaguje! Barvení vlasů mi nevadí, ale musí se to vystihnout. Řekli byste, že se barví i pan herec František Němec. Ano, protože mu bylo letos 70 a hříčkou přírody není. Nevypadá trapně, ba naopak prospívá mu to. Šedivý by vypadal daleko hůře a nemocněji! Ale někdo to štěstí má, např. pan herec Postránecký, ten má vlasy svoje. Takové štěstí má i můj muž, který skoro v 50 má kštici úplně tmavou.

    superkarma: 2 04.02.2014, 13:01:10
  15. avatar
    [16] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #14 To mi přijde zbytečně radikální, stejně jako vyjádření "vypadáš jako blb". Tak jako uznávám, že můj chlap mi může mluvit do toho, jak vypadám (v rozumné míře), tak uznávám i to, že se manželka může vyjádřit ke vzhledu svého muže, to je přece součást normálního běžného soužití, že se lidi k něčemu vyjadřují. 

    Je ale fakt, že manželčin způsob mi vůbec není sympatický. Přijde mi to, jako by jí prostě Josef už lezl na nervy a... teď ještě tohle! Sml58

    superkarma: 0 04.02.2014, 11:11:37
  16. avatar
    [15] OlgaMarie [*]

    A co náušnice u mužů? Také jsme si zvykly/i.Sml30

    superkarma: 3 04.02.2014, 11:08:48
  17. avatar
    [14] Mickey Mouse [*]

    Chce Josef obarvit vlasy? Chce. Tak mu do toho manželka nemá co mluvit. A už vůbec manželka nemůže chtít, aby mu v kadeřnictví odmítli udělat, co si objedná.

    Poradil bych Josefovi, ať manželku dost důrazně upozorní, že překračuje hranice.

    Jiná věc je, že nejen muži ale i ženy ukazují strašlivý nedostatek vkusu. Přitom obarvené vlasy dobře zkombinované s odpovídajícím oblečením mohou být krásné.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #16
    superkarma: 1 04.02.2014, 10:55:11
  18. avatar
    [13] Suzanne [*]

    Rikina — #12 Sml22

    superkarma: 0 04.02.2014, 10:33:30
  19. [12] Rikina [*]

    Ono někdy se stane, že to tak vymyslí sama příroda. Sml80 Vousy někdy šediví rychleji, než vlasy, aniž by si muž něco barvil. Též si vpomínám, že jsem znávala pána s tmavými vlasy, a vousem tříbarevným jak májové kotě. Taky za to nemohl, prostě mu to tak rostlo... Kolik žen by si asi tak nechalo od partnera mluvit do účesu? Sml57 A kolik by jich uneslo konstatování "vypadáš jak blbka"... Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #13
    superkarma: 1 04.02.2014, 10:21:40
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    Ano, jistě, kadeřnice nemá odfrkávat, ale slušně odpovědět. To by mě taky štvalo. Nicméně naprosto souhlasím s Rikinou, že kadeřnice není manželská poradkyně, pán je naprosto svéprávný a ona přece nebude řešit, jestli někdo svému partnerovi přijde jako blb či ne. To by se taky mohlo stát, že tady bude článek chlapa - moje přítelkyně má melír, vypadá jako kráva a kadeřnice odmítla říct, že jí ten melír neudělá. Sml80 A pokud vím, pán není na modro. 

    Možná si Josef vůbec nemyslí, jak je svůdný. Možná si prostě jen barví vlasy Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #18
    superkarma: 3 04.02.2014, 10:14:16
  21. [10] Rikina [*]

    v.poho — #9 Mno, já to taky moc nemám ráda, když mi někdo kecá do mé práce... i když je to platící klient. Do značné míry jsem ochotná diskutovat, ale když to přesáhne určité meze, tak to taky utnu. Jelikož nevíme, jak výše zmíněný dialog proběhl - a kolikrát se případně opakoval - tak bych tu kadeřnici hned nevyměňovala. Sml57

    1. na komentář reaguje v.poho — #18
    superkarma: 1 04.02.2014, 10:14:01
  22. avatar
    [9] v.poho [*]

    Rikina — #7 To je sice pravda, ale i od kadeřnice bych očekávala, že když si vymyslím, že chci mít na hlavě chemlon, tak mě aspoň upozorní, že mi to vzhledem k mému typu nebude slušet. Pokud to neudělá, tak celkem logicky riskuje, že mě coby zákazníka ztratí.

    No a pokud se s ní manželka radí, jestli by nebylo lepší obarvit mu to až do vousů, což mi přijde celkem normální a chlapa to asi ani nenapadne,  a ona na ni bude odfrkávat cosi o svéprávnosti, tak co....půjdu tam, kde na mě nefrkaj.Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #10
    superkarma: 0 04.02.2014, 10:05:42
  23. [8] Rikina [*]

    Jinak teda mně je to jedno. Dokonale. Doteďka jsem si nevšimla, že si Berlusconi barví vlasy Sml80 a za dvě hodiny už to nebudu vědět zas. Sml57 Ony některé dámy taky mívají ránu jak z kanónu a myslí si, že jsou svůdné. Konec konců sama jsem měla na hlavě ledacos, v důsledku různých více či méně uvážených experimentů, a taky se to nezbláznilo. Umeje se to, odroste, a vyřešeno. Naštěstí mám kolem sebe lidi, co oceňují jiné hodnoty a nepřestali si mě považovat jen kvůli tomu, že jsem někdy měla divnou barvu vlasů. Sml32

    superkarma: 2 04.02.2014, 09:55:58
  24. [7] Rikina [*]

    v.poho — #1 No jo, ale proč by to vůbec měla řešit kadeřnice? Pro ni je to zákazník, a podle toho koná, jestli se to manželce nelíbí, tak upozorňovat kadeřnici je přece nesmysl. Kadeřnictví není manželská poradna, aby se tam řešily tyhle problémy. Sml57 Kadeřnice má pravdu, pán je svéprávný - asi ano, jestliže je řidič - a chce-li mít na hlavě třeba i tu modrou, tak je to jeho věc a kadeřnice si o tom může myslet svoje, ale není to něco, co by ona mohla ovlivňovat a už vůbec ne na přání manželky. Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #9
    superkarma: 4 04.02.2014, 09:50:09
  25. [6] Klára Křížová [*]

    Mě takoví chlapi přijdou trapní. Znám jednoho váženého chirurga, který si najednou začal barvit vlasy na tmavo. Občas neuhlídal odrosty, které byly dost vidět. Působilo to komicky. Myslím, že když by měl šediny, určitě by to jeho sexapealu neuškodilo. Ale měl doma mladou ženu a malé dítě, asi nechtěl vypadat jako děda.

    Druhý příklad byl můj dávný šéf, měl vlasy špinavé blond. Jednou přišel do práce a měl svítivý odstín zlatého chemlonu (pro madší čtenářky - taková umělá příze). Jak jsme před ním měli vždycky respekt, tíhle se úplně shodil. I když to byla barva z hecu, nevím proč čekal na to, až odroste. Že to prostě nepřebarvil na něco pohledu lepšího...

    superkarma: 0 04.02.2014, 09:38:34
  26. avatar
    [5] Pentlička [*]

    U každého je poznat, když si barví vlasy, i u ženské. Jenže u žen to nevadí, jaksi to k nim patří a ani osmdesátnice s obarvenými vlasy nevypadá nějak divně. Ale muž s obarvenými vlasy je trapnej, viz ten slavnej Berlusconi. Ale kdo ví, co bude třeba za 100 let? Třeba to už bude normální, móda se mění a pohled na to, co je a není divné taky.

    superkarma: 0 04.02.2014, 08:37:14
  27. [4] cilani [*]

    starý nebo mladý chlap s obarvenou hlavou (pokud to teda není číro) je divný, nelíbí se mi a připadá mi trapný. Nikdy jsem nepochopila, proč maj někteří chlapi potřebu dělat si melír a vypadat pak jak přihřátí..

    1. na komentář reaguje gerda — #22
    superkarma: 0 04.02.2014, 08:29:34
  28. avatar
    [3] enka1 [*]

    Je to znát i u Trávníčka, jestli už nedostal rozum a ten musí mít sakra dobrou kadeřniciSml24

    superkarma: 0 04.02.2014, 07:24:24
  29. avatar
    [2] gerda [*]

    ještě jsem neviděla chlapa, aby na něm barvení vlasů nebylo poznat. A každý vypadá divně. Ono totiž není normální, aby měl chlap s obličejem padesátníka hřívu jak puberťák. Mužům šediny sluší, doma mám důkaz - vypadá v nich zajímavěji líp než brunet v mládí. Když jsme měli doma tmavou paruku, z legrace ji vyzkoušel, hrůza!!!

    superkarma: 0 04.02.2014, 05:52:31
  30. avatar
    [1] v.poho [*]

    No, tak především bych vyměnila kadeřnici já. Na to, aby na mě někdo odfrkával, nejsem zvědavá.Sml80 A pokud bych byla s novou spokojená, byla by šikovná a dokázala by barvit přirozeně, tak bych k ní třeba přetáhla i svého chlapa, aby vypadal o něco líp.

    Čímž nechci říct, že by se obarvení chlapi líbili, ale pokud se druhá míza projevuje jen tímhle, tak pohoda, ne?!Sml58

    1. na komentář reaguje Rikina — #7
    superkarma: 1 04.02.2014, 05:50:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme