.

Bára: „Své mámě říkám všechno, i to, s kým spím!“

Vztahy

Bára: „Své mámě říkám všechno, i to, s kým spím!“

Největší a nejhlubší cit je bezesporu mezi matkou a dětmi, bez ohledu na to, jestli nám jsou čtyři roky, nebo třicet let, tedy až na některé výjimky. Právě naše máma je často onou vrbou, které se svěřujeme s našimi bolístkami a které ve všem důvěřujeme... jenže někdy se tento vztah může zdát okolí trochu zvláštní!

žena

Přesně takto to má devětadvacetiletá Bára, které je vděčná za svůj vztah s maminkou a říká jí naprosto vše a otevřeně. Jenže její kamarádky často kroutí hlavou a ptají se jí, jestli už to není trochu divné. „Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, jestli je můj vztah s mámou „jiný“… Ano, říkáme si vše a nazýváme věci pravými jmény, ale jsem za to moc ráda,“ říká Barča. „Máma byla i první, kdo věděl, že jsem přišla o panenství, s kým si právě teď užívám, jakou má dotyčný výbavičku nebo jestli to v posteli umí. Nedávno jsme byly s mámou na koupališti, kam dorazily i mé kamarádky. Začaly jsme řešit jednoho dotyčného, máma se zeptala před holkama, kdo to je, a já jí řekla, že ten, se kterým jsem naposled spala. Řekla jsem to trochu vulgárněji, ale my si prostě takhle s mámou povídáme.“  

První polovinu života nám znepříjemňují rodiče, druhou děti.
Neznámý autor

A není to poprvé, co si Bára od kamarádek vyslechla, jestli jí přijde normální se takto s mámou bavit, ale ona na tom nic zvláštního nevidí. „Někdo má se svou mámou nepřátelský vztah, nemůže ji vystát, a já jsem pravý opak. Mámu miluju a jsem šťastná, že to takto máme nastavené,“ dodává. Otázkou však zůstává, proč jiný soudí Báru za přístup, který si s matkou vybudovala? Oběma to tak vyhovuje, tak proč ne? Nebo si myslíte, že by měla být role matka vs. dcera jiná, méně přátelská?

Jaký vztah máte se svojí matkou vy?

Čtěte také:

   
20.08.2015 - Ona s ní - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [38] 38riki [*]

    I když je vztah mezi matkou a dcerou všeobecně považován za ten vůbec nejtěsnější na světě, čeho je moc, toho je příliš. Taky znám matku s dcerou, kde to podobně funguje a mě vždycky berou mory. No co už. Jejich volba. Moje máma je a bude pro mě vždycky ta první a jedinečná, stejně jako já pro ni, ale určitá tajemství před sebou máme. Propadla bych se hanbou se s něčím takovým mámě svěřit.

    superkarma: 2 22.08.2015, 13:12:09
  2. avatar
    [37] cibulicka [*]

    Taky si s dcerou hodně říkáme,záleží asi na tom,jak to kdo má v rodině zařízený.

    superkarma: 0 20.08.2015, 22:22:00
  3. avatar
    [36] Altamora [*]

    SandraAbigail — #35 Jak se to dělá, to neposlouchání? Ráda bych se to naučila, v MHD by se to občas hodilo. Taky bych brala tip na to, jak necítit pachySml57. Pokud člověk není hluchý a nechce nosit v uších špunty, tak slyší i to, co mu není milé. Slušný člověk si veřejný prostor a domácí prostor neplete.

    superkarma: 4 20.08.2015, 21:46:14
  4. avatar
    [35] SandraAbigail [*]

    Je to jejich věc a pokud to někomu vadí, má jediné právo - neposlouchat. Ovšem s vulgaritami souhlasím, to je hnus, který ze ženských úst zní ještě mnohem hůř než z mužských a z těch je odporný.

    1. na komentář reaguje Altamora — #36
    superkarma: 1 20.08.2015, 19:41:48
  5. [34] bobani [*]

    proč ne když si dobře rozumí

    superkarma: 1 20.08.2015, 19:15:58
  6. avatar
    [33] Altamora [*]

    Odpovím na poslední otázku: V soukromí si mohou povídat, o čem chtějí a takovými slovy, jaká se jim líbí. Na veřejnosti by si měly dávat pozor jak na témata, tak na slovník. Vulgární děva je ještě odpornější než vulgární hoch. Vulgární matrona je ještě o tři úrovně níž. Vzpomínám si na zážitek z pláže, kde jsem byla s patnáctiletým synem. Vedle nás byla žena se synem přibližně stejně starým. Byla štíhlá, ale její povislé hrudi by to více slušelo, kdyby byla zahalená. Ona si to ale nepřipouštěla a v pohodě konverzovala se svým synem a jeho kamarády. Ten můj mi pak řekl, že mu to připadá nevkusné a že je rád, že nejsem tak kůl. Holt mě nebral jako kamarádku.

    superkarma: 1 20.08.2015, 19:02:02
  7. avatar
    [32] peetrax [*]

    gerda — #31 tuším, o kom mluvíš, jen mlhavě, ale budeš mít pravdu. Sml30

    superkarma: 0 20.08.2015, 16:27:20
  8. avatar
    [31] gerda [*]

    peetrax — #30dneska se všichni "milují". Obsah toho slova pomalu vyprchává, jak se nadužívá. Dnešní milující se matinka s dcerou mi silně připomíná mámu Štikojc a její družinuSml57Sml30

    1. na komentář reaguje peetrax — #32
    superkarma: 2 20.08.2015, 14:54:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] peetrax [*]

    Nemám ráda vyhrocené protiklady jako tady - jako že někdo má nepřátelský vztah s matkou, ale tadydle ta "hrdinka" příběhu právě naopak, ona ji miluje. Sml6 Nevím, jestli jsou smyšlené nebo ne, z tohohle popisu se mi jeví jako prostoduché a dvojdomek bych s žádnou z nich mít fakt nechtěla. Ještě by nakonec probíraly mou "výbavičku".

    1. na komentář reaguje gerda — #31
    superkarma: 3 20.08.2015, 14:27:29
  2. avatar
    [29] kobližka [*]

    denkas — #19 No...tak se třeba máma chce ještě něco přiučit Sml30Sml80Sml30

    superkarma: 0 20.08.2015, 14:13:17
  3. avatar
    [28] risina [*]

    Čípak je ta další ruka na mámině rameni? Sml58

    superkarma: 0 20.08.2015, 12:51:32
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    Rikina — #22vidím v tom jistou křeč.

    superkarma: 0 20.08.2015, 12:38:05
  5. avatar
    [26] gerda [*]

    jiti — #21kristepane, tohle je naprosto odstrašující příklad, nikoliv vzor!Sml15 Jaká matka-taká Katka, asi ji tak bohužel vychovala. Primitivové, no.Sml80 A ještě si na tom zakládajíSml30 I takoví lidi jsou, nebudem si dělat iluze. Vychovaný člověk neobtěžuje okolí svým soukromím.

    superkarma: 7 20.08.2015, 12:37:27
  6. avatar
    [25] risina [*]

    Mé děti (syn i dcery) mi taky říkají ledacos, i tu ztrátu panenství jsem se dozvěděla jako jedna z prvních. Ale nepoužíváme vulgární výrazy, na "výbavičku" dojde, jen když je tam nějaký problém, a rozhodně to neprobíráme na koupališti před dalšími lidmi Sml23.

    superkarma: 4 20.08.2015, 12:34:18
  7. avatar
    [24] Motty [*]

    Moje mamka umřela poměrně brzo, bylo mi 13, takže o nějakém vztahu mluvit nemůžu, ale fakt jsem ráda, že neznám absolutně nikoho, kdo by mi vykládal o "výbavičce" (děsný slovo) svýho partnera, protože to bych asi nevydejchala. Dotyčná i její matka mi připadají přinejmenším velmi prostoduché.

    superkarma: 4 20.08.2015, 12:28:44
  8. avatar
    [23] Mickey Mouse [*]

    jiti — #21 Raději se nesnažte. Anebo ještě lépe: snažte se, aby mezi vámi byla taková důvěra, abyste si nemuseli říkat všechno! Sml79

    superkarma: 7 20.08.2015, 12:22:53
  9. [22] Rikina [*]

    Mickey Mouse — #20 Sml22 jestli matka s dcerou dávají takto veřejně na odiv, jak mezi sebou mají blízký vztah, tak zřejmě chtějí zaujmout nebo ohromit - koukejte, jaké jsme my kámošky, heč - je to poněkud zastydle pubertální. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 4 20.08.2015, 12:03:34
  10. avatar
    [21] jiti [*]

    Sml67 super tiše závidím takovou mámuSml67 Nebát se jí říct cokoliv. Taky bych taková chtěla být ale mám jen syna takže to asi tak nedopadne. Ale snažit se budu.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #23
    2. na komentář reaguje gerda — #26
    superkarma: 1 20.08.2015, 11:50:37
  11. avatar
    [20] Mickey Mouse [*]

    Tohle je tedy síla!

    Nevadí mi ani tak vztah mezi matkou a dcerou. V soukromí si mohou řešit cokoliv a také jakkoliv. Přestože je to divné, tak třeba i sexuální výbavu a výkony svých partnerů a třeba i vulgárně. Sml80

    Ale úplně zásadně mi vadí, že se takhle probírají věci na veřejnosti! Sml68 Tam by matka měla dceru vychovávat k diskrétnosti a zdrženlivosti ve vyjadřování. Veřejně by se matka neměla chovat jako vulgární kámoška a už vůbec ne k přítelkyním dcery, kterým to zjevně není moc příjemné.

    Připadá mi, že tahle matka si stále hraje na pubertální rebelku. Asi se snaží být "věčně mladá" a přesně jako puberťáci se vytahuje před svým okolím přehnaně hrubým chováním a vyjadřováním.

    1. na komentář reaguje Rikina — #22
    superkarma: 9 20.08.2015, 11:45:17
  12. avatar
    [19] denkas [*]

    Pochopila sem to tak,že nejen mámě vykládá všechny intimosti. Takže je to pěkná primitivka. Sml57

    1. na komentář reaguje kobližka — #29
    superkarma: 4 20.08.2015, 11:08:49
  13. avatar
    [18] RenataMor [*]

    všeho s mírou

    superkarma: 0 20.08.2015, 11:08:44
  14. [17] Rikina [*]

    Matka je matka - ne kamarádka, ne psycholog, ani ne sexuolog... prostě je to rodič. V rámci toho je vhodné držet určité hranice. Mě by to v životě nenapadlo, vykládat mé matce detaily svého intimního života, a i v tom ostatním pečlivě filtruju, co jí sdělit. Protože do spousty věcí jí jednoduše nic není, a měla by leda zbytečné starosti. Už jsem velká holka, leccos si pořeším, aniž bych to musela běžet mamince vyplakat do klína. Sml57 Co dělá Bára, je mi srdečně jedno, ale když už jste se teda zeptali a dali sem takovýhle článek, tak podle mého se slečna chová jako slepice. Ale vymlouvat jí to nepůjdu. Sml80

    superkarma: 6 20.08.2015, 10:53:58
  15. [16] cilani [*]

    paníliška — #15taky neznám nikoho, kdo by měl potřebu tohle rozebírat. To už se musí někdo hodně nudit a musí mu hodně chybět témata, když má potřebu řešit něčí výbavu..

    superkarma: 0 20.08.2015, 10:30:32
  16. avatar
    [15] paníliška [*]

    Když to těm dvěma vyhovuje......Sml80 Co mi spíš připadá divné, je to probírání, jakou má kdo "výbavičku". To mě nikdy nenapadlo s nikým řešit a nebylo by mi příjemné, kdyby tohle probíral můj partner s kamarády nebo i rodiči.

    1. na komentář reaguje cilani — #16
    superkarma: 5 20.08.2015, 09:53:52
  17. avatar
    [14] Suzanne [*]

    Důležité je, že jim to takhle oběma vyhovuje. Sml22 Já mám fajn vztah, ale tohle by mi bylo nepříjemné.

    superkarma: 1 20.08.2015, 09:35:41
  18. [13] Maria28 [*]

    Tak my si s dcerami také říkáme všechno, ale jak teď zjišťuji, tak jsem si to jen myslela. Měla by i v důvěrných vztazích existovat nějaká etika

    superkarma: 1 20.08.2015, 08:12:55
  19. [12] FAXÍK [*]

    Mám s mamkou jiný vztah než Bára a nikdy bych ji neříkala takové intimní věci. Ale jestli jim oběma to tak vyhovuje, tak ať si to tak praktikují. Sml58

    superkarma: 0 20.08.2015, 08:07:17
  20. avatar
    [11] gerda [*]

    Myslím, že existují určité hranice i mezi nejbližšími. Jen slepice všecko vykdáká.Sml57

    superkarma: 7 20.08.2015, 07:59:14
  21. [10] cilani [*]

    Neumím si představit, že bych zkousla, kdyby se partner takto bavil s mámou nebo otcem, vadilo by mi, kdyby intimnosti rozebíral byť jen s přáteli.. Jsou věci do kterých jiným nic není..Sml80

    superkarma: 4 20.08.2015, 07:54:16
  22. [9] era [*]

    spavec — #8 Ani ne tak spala, jako spíš šukala...Sml24

    superkarma: 2 20.08.2015, 07:24:05
  23. [8] spavec [*]

    Partner to asi stejně nebude, je to ten dotyčný, se kterým naposled spala. Sml14

    1. na komentář reaguje era — #9
    superkarma: 0 20.08.2015, 07:01:34
  24. [7] spavec [*]

    gerda — #6To jo, souhlas Sml67 Já si myslím, že se to dozví, i když možná až jako poslední.

    No ale když Bára svoji mámu miluje...a řekla to trochu vulgárněji, ale ona si Bára takhle prostě s mámou povídá, tak nevím, jestli HO chválila Sml16 nebo ne?

    superkarma: 1 20.08.2015, 06:50:47
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Pro partnera té slečny to musí být hodně pokořující, pokud tedy o tom ví - už jen chybí vzít mám do trojkySml57. Až taková otevřenost není ani normální ani dobrá.

    1. na komentář reaguje spavec — #7
    superkarma: 5 20.08.2015, 06:31:01
  26. [5] spavec [*]

    Neumím si představit tohle rozebírat s kýmkoli, natož se svou mámou Sml2

    A už vůbec to nepovažuju za ukazatel přátelského vztahu. Tady asi bude platit to známé jaká máma, taková dcera Sml57 No když jim to vyhovuje, je to jejich věc.

    superkarma: 1 20.08.2015, 05:46:33
  27. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    My mame s mladsim synem velice otevreny vztah, ale ze bych mu vypravela, jakyho HO kdo mel a on mi na oplatku, jakou ji ma ktera, tak to ani omylem.... Sml28

    superkarma: 4 20.08.2015, 03:14:55
  28. avatar
    [3] margot [*]

    a jinak - směrem k našim vůbec nic. s mými dětmi o čemkoli a kdykoli - jen nemáme potřebu sdílet na veřejnosti naprosto vše a takovým výrazivem navrch.

    superkarma: 0 20.08.2015, 00:51:02
  29. avatar
    [2] margot [*]

    když nezačaly před kámoškama na dece rozebírat i nějakýho borce, kterýho měly minimálně ve trojce, nemá to žádný grádySml57

    superkarma: 4 20.08.2015, 00:45:04
  30. avatar
    [1] rendvo [*]

    Já hlavně nemám potřebu vykládat ani kamarádkám natož mámě jaký má dotyčný výbavičku. Možná to je tím že máme jiné věci na probíráníSml80 S mámou taky vycházíme dobře a řekneme si ledacos, ale že bych potřebovala slyšet jak si to rozdává s taťkou to asi né to je jejich věc a myslím že mou mamku asi taky nezajímá můj sexuální vztah s manželem Sml30 Jestli Bára nemá nic lepšího k diskuzi tak proč né Sml16

    superkarma: 12 20.08.2015, 00:26:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme