Avon9. června 2011 - Praha se opět chystá na jedinečnou akci plnou solidarity, optimismu a naděje. Druhou červnovou sobotu si tisíce lidí obléknou charitativní trička, vyjdou do ulic a podpoří tak boj proti zákeřné rakovině prsu. Přidejte se k nim vy i vaši čtenáři.

Letošní ročník Avon Pochodu odstartuje 11. června ve 12 hodin ze Staroměstského náměstí v Praze. Vstupenkou je speciální tričko, které si mohou účastníci zakoupit nejen na startu či v cíli Pochodu, ale především na www.zdravaprsa.cz, u svých Avon Ladies a Gentlemanů, v prodejnách Home and Cook, v síti fitness center Holmes Place, na recepci rádia City či v Avon Centru v Praze Na Maninách. Dámské i pánské tričko zdobí jediný nápis: JDU. A to je také účel celé akce – jít!  Cílem Pochodu jsou jsou již tradičně Žluté lázně. Tam se mohou návštěvníci těšit nejen na celou řadu doprovodných akcí, ale i na skvělý program – skupinu Čechomor a Davida Kollera & Band. Avon Pochod proti rakovině prsu se koná pod záštitou primátora hlavního města Prahy – Doc. MUDr. Bohuslava Svobody, CSc.

Svou fyzičku před Pochodem si na tiskovou konferenci přišla utužit celá řada celebrit. Společnost Birki, propagující tzv. nordic walking, totiž při příležitosti letošního Avon Pochodu uvádí na trh speciální edici holí s pochodovým logem. Možnosti vyzkoušet je neodolali dokonce ani finalisté soutěže Česko-Slovenská SuperStar.

AvonHlavním mediálním partnerem letošního ročníku Avon Pochodu se opět stala televize Nova. „TV Nova se ráda připojuje k projektům, které mají sílu poukázat na určitý problém a které mají sílu něco změnit. Proto již druhým rokem podpoříme tuto výjimečnou akci prostřednictvím dvou krásných žen, které TV Nova reprezentují – Lucie Borhyové a Terezy Brodské,“ říká generální ředitel TV Nova Jan Andruško.

K těm se i letos přidá dalšich 8 ambasadorek, které již dlouhodobě podporují charitativní aktivity Avonu – Monika Absolonová, Simona Stašová, Aňa Geislerová, Táňa Vilhelmová, Martha Issová, Lenka Termerová, Dara Rolins
a Mahulena Bočanová.

AvonNápis JDU na pochodovém tričku je odpovědí na otázku, kterou klade letošní kampaň. Jejím hlavním motivem jsou výmluvy. „Ty jsou společné téměř všem ženám, které přijdou pozdě na mammografické vyšetření prsu,“ tvrdí Alena Pytlíčková ze společnosti Avon Cosmetics. „Jsem příliš mladá, jsem příliš stará, tato problematika se mě netýká – to vše slýchávají lékaři ve svých ordinacích. Naším cílem je poukázat na nesmyslnost těchto výmluv a na nutnost prevence.“ A pomoci může každý z nás. Třeba i účastí na Pochodu, jehož výtěžek je věnován na projekty boje proti zákeřné rakovině.

Do komunikace Avon Pochodu vstupují i letos sociální sítě. Tisíce návštěvníků si mohou na www.facebook.com/avonpochod stáhnout logo JDU jako svoji profilovou fotku a pozvat přátele na tuto jedinečnou akci. Avon poprvé využije i reklamních SMS od společnosti T-Mobile, díky kterým lze oslovit cílovou skupinu žen ve věkové kategorii, která se účastní Avon Pochodu nejčastěji.

Chcete-li ještě více podpořit boj proti rakovině prsu, zakupte některý z předmětů s růžovou stužkou na www.zdravaprsa.cz  Na těchto webových stránkách si můžete objednat i produkty 3M, část výtěžku z jejich prodeje bude rovněž věnována na projekty boje proti rakovině prsu.

Kosmetická společnost Avon letos slaví celosvětově 125 let své existence, v České republice je to rovných dvacet let – za tuto dobu u nás věnovala na boj proti zákeřné rakovině prsu neuvěřitelných 66 milionů korun! Připojte se k nám a přispějte na dobrou věc – Avon pochod proti rakovině prsu 2011!

Děkujeme Alianci žen s rakovinou prsu – odbornému garantovi, Televizi Nova – mediálnímu partnerovi, Žlutým lázním za prostor k uspořádání akce, Birki – výtěžek z prodeje speciálních holí a promo na Tour Nordic Walking 2011,
T-Mobile – zasílání informačních SMS, 3M – výtěžek z prodeje produktů, Žena.cz a O2 Media za mediální podporu, Radiu City za mediální podporu a prodej triček na recepci, minerální vodě Korunní za poskytnutí vod na občerstvovacích stanicích, Bouquet – bezpeckové melouny na občerstvovacích stanicích, Home & Cook a Holmes Place za prodej triček a promo v klubech a prodejnách, OSA za zajištění autorských práv, ASA za úklid na trase a možnost pobytu psů v areálu Žlutých lázní, Accor za zajištění meeting roomu i proma v hotelech, Nokii za poskytnutí mobilních telefonů do motivační soutěže pro zaměstnance Avonu, Starbucks – za promo na prodejnách, rozdávání pozvánek a akci v den Pochodu 1+1 káva zdarma, Reserved –rozdávání pozvánek na prodejnách, promo.

Více informací na www.zdravaprsa.cz

Reklama