Vztahy

Asi je mi nevěrný

Mám v sobě strašnou bolest a nejistotu. Nevím, co mám dělat.

V pátek odpoledne mi manžel volal, že se musí zdržet v práci a přijde proto hodně pozdě. Jelikož se to v poslední době stává poměrně často, nijak mě to nepřekvapilo.

Jenže v sobotu mi volala moje máma, že byli v pátek s tátou v kině a tam viděli mého muže s nějakou slečnou, jak se drží za ruce!

Nemůžu se z toho vzpamatovat a nevím, co mám dělat. Myslela jsem, že naše manželství je takové normální. Máme dvě malé děti ( 7 a 2 roky), já jsem na mateřské. Nějaké větší neshody nemáme, myslím, že i po sexuální stránce je všechno v pořádku, a teď najednou tohle.

Napadlo mne, že se naši třeba spletli a viděli jen někoho podobného mému muži, ale oba mi tvrdili, že si jsou jisti na sto procent.

Manžel se tváří jakoby nic a já jsem na kaši. Na jednu stranu bych se ho na to ráda zeptala, abych měla jistotu, na druhou se té jistoty strašně bojím. Co když je to pravda, co když mi řekne, že si našel jinou a chce se rozvést? Co já a děti?

Vždycky jsem si myslela, že kdybych se něco takového dozvěděla, byl by to jasný konec. A teď stojím před tímhle problémem a strašně se bojím, co bude dál?

   
31.01.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [127] MartinaC [*]

    ja bych se ho na to zeptala

    superkarma: 0 14.12.2006, 08:27:09
  2. avatar
    [126] edith1975 [*]

    Jen by mě zajímalo, jak tohle dopadlo

    superkarma: 0 06.08.2006, 17:00:45
  3. avatar
    [117] Galina [*]

    violetta: já nemyslela lézt mu do zadku...prostě jen aby věděl,že ho mám ráda,dám mu čas,at se rozhodne...ale nepodlízat!!!asi každý chlap je jiný a stejně tak každá ženská je schopna obětovat něco jiného.Já jsem s ním o tom mluvila několikrát...dala jsem mu x šancí,aby se nad sebou zamyslel(podotýkám,že šlo jen o lži kvůli ženské a nevěru jsem nijak neprokázala a nemyslím,že by zašli až tak daleko)...ted můžu říct,že já to svědomí čisté mám...dokázala jsem odpustit a nepodlézala jsem...jen jsem se chovala více méně stejně,at si nehledá důvody,proč jít za ní...

    superkarma: 0 01.02.2005, 13:35:18
  4. avatar
    [110] Galina [*]

    mně hodně lidí říkalo(kdyžjsem prožívla to samé,tu nejistotu,ale já věděla,že za tím někdo je),že mám zkusit udělat maximum,když chci ten vztah zachránit...at mám pak čisté svědomí,že já to zkusila a chyba je u něj,protože on už nechce...

    superkarma: 0 01.02.2005, 11:35:58
  5. avatar
    [99] LinaX [*]

    Binder: Vidíš to dost černě, i když je na tom co píšeš podle mě hodně pravdy. Samozřejmě, že když někdo zahýbá, nedá se mluvit o vzájemné lásce, to je nesmysl. Tu ten podvádějící v dané chvíli cítí z větší míry k někomu jinému. Ale kdyby se to stalo poprvé, dala bych přece jen dotyčnému hříšníkovi ještě šanci na vzpamatování - hlavně pokud jsou v manželství děti...

    superkarma: 0 01.02.2005, 09:50:20
  6. avatar
    [95] Galina [*]

    Pávča: tak myslím,že zrovna na něj vypálit,že má s někým poměr...to by bylo docela nevhod ...přikláním se k tomu normálně v klidu se zeptat...že se k ní doneslo...že ho někdo viděl...snad bude mít ke své ženě tolik úcty,že jí řekne pravdu nebo asponbude přemýšlet o tom,co chce dělat dál!!!

    superkarma: 0 01.02.2005, 08:54:54
  7. avatar
    [92] Galina [*]

    teda holky...ani jsem netušila,co všechno se dá vydržet ten můj má taky "kamarádku"...teda já věřím tomu,že s ní nic nemá(asi si budete říkat,že jsem naivní).Jenže mi kvuli ní už rok a půl lže.říká,že jede něco zařizovat nebo v létě na ryby nebo ke kamarádovi...lže,protože nechce,abych za tím viděla něco víc a abych nedělala scény.V prosinci se rozhodnul,že bude hledat cestu ke mně,protože už rok jsme si nerozuměli,skoro se spolu nebavili,tak jsem mu dala ultimatum-bud bude hledat znovu cestu ke mně,nebo at si jde za ní!!!Tak se rozhodnul pro první variantu.Začalo se to opravdu mezi náma lepšit,znovu jsme si měli o čem povíat,bavitse a smát se ...minuly tyden jsem přišla na to,že si zase volají ,byli spolu na diskotéce a chtel s ní jet na koncert.On ji nechce,ona jeho taky ne ...jen kamarádi,ale já se rozhodla.Čekám až prodám byt a pořídím si nové bydlení...už bez něj!!!V neděli jsem mu to řekla,prosil,ale nic nesliboval,ted mi pekne hraje na psychiku,sténá,vzdychá,skoro se mnou nemluví,když se podívá na dceru má slzy v očích .Ale už se nenechám ponižovat...raději sama v klidu,než pořád ve stresu a nedůvěře!!!

    superkarma: 0 01.02.2005, 08:32:32
  8. avatar
    [90] catcat [*]

    Martino, ještě nemusí být tak zle! Takovou hrůzu jako danička doma nemáš, třeba stačí udělat pohodu a popovídat si o dalších plánech do budoucna. Držím
    Daničko, tohle je opravdu hrůza, kopni toho svého konečně někam, je to opravdu blbec. Nebudeš sama! Určitě ne víc, než teď!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 01.02.2005, 07:23:49
  9. avatar
    [88] Dudlajlama [*]

    snazzy: asi tak nejak, ja na to prisla pomerne vcas a nemenila bych. Kdyz si predstavim, ze bych byla travila leta trapenim, podeziranim, visela vecne v noci na zaclone a cekala na navrat panacka, tetelila se blahem, kdyby me cas od casu milostive obskocil .... , brrrr. Je strasne smutne a depresivni zit po boku cloveka, jemuz neverime.

    superkarma: 0 01.02.2005, 03:22:36
  10. avatar
    [86] Dudlajlama [*]

    Taky jsem si podobnou situaci prosla, navic, nebyla to jedna afera ale soustavne zahybani. Presto, ze jsem ho velice milovala, sla jsem od valu, ditko jsem tedy mela jenom jedno. Asi jsem taky tvrda, prosit ale a premlouvat nekoho aby byl se mnou a miloval me v momnete, kdy on me nechce a touzi po jine, si neumim predstavit . Paradoxne to byl on, ktery kdyz videl, ze uz ho nechci, zacal delat sceny, jenze to uz je prave v ten moment, kdy ho skutecne nechces, zacarovany kruh. Taky neverim v napravu chronickeho kurevnika, jedno uklouznuti snad, chronicaky ale nebrat. Martino, ja bych to nevydrzela, myslim mlcet, i kdyz je to proti vsem radam pana Plzaka , mozna opravdu s povdekem prijme prasknuti afery jako moznost z ni vycouvat, jak uz tu nekdo psal. Drzim ti palce at se rozhodnes jakkoliv, hlavne aby to bylo ku prospechu veci.

    superkarma: 0 01.02.2005, 00:59:20
  11. avatar
    [85] blaudy [*]

    jestli ti můžu poradit já tak se obklop lidma kteří tě mají rádi- přátele.Věnuj se dětem naplno a zkus přijít prostě na jné myšlenky, i když to dá strašně moc sebeovládání.Držím ti palce

    superkarma: 0 31.01.2005, 22:38:36
  12. avatar
    [83] Zuzyk [*]

    Vavra: sara.l: Holky, DRŽTE SE !!!!!!!!

    superkarma: 0 31.01.2005, 21:55:35
  13. avatar
    [81] sara.l [*]

    Vavra: klidně mi můžeš něco hodit i do vzkazíku ted už musím běžet,taky ti přeju hodně štěstí

    superkarma: 0 31.01.2005, 21:27:54
  14. avatar
    [79] sara.l [*]

    Vavra: i mě to něco říká příští týden odjíždím k soudu,do bytu v kterém jsem dříve bydlela nastěhoval rodinu s děckem a udělal tam dluh ani raději neříkám kolik,v bytě jsem byla hlášená já takže mi to u soudu pěkně sečtou a exekutor je moje druhá noční můra,nejsme my baby naivní

    superkarma: 0 31.01.2005, 20:50:00
  15. avatar
    [78] sara.l [*]

    Vavra: i mě to něco říká příští týden odjíždím k soudu,do bytu v kterém jsem dříve bydlela nastěhoval rodinu s děckem a udělal tam dluh ani raději neříkám kolik,v bytě jsem byla hlášená já takže mi to u soudu pěkně sečtou a exekutor je moje druhá noční můra,nejsme my baby naivní

    superkarma: 0 31.01.2005, 20:49:59
  16. avatar
    [77] sara.l [*]

    Vavra: i mě to něco říká příští týden odjíždím k soudu,do bytu v kterém jsem dříve bydlela nastěhoval rodinu s děckem a udělal tam dluh ani raději neříkám kolik,v bytě jsem byla hlášená já takže mi to u soudu pěkně sečtou a exekutor je moje druhá noční můra,nejsme my baby naivní

    superkarma: 0 31.01.2005, 20:49:47
  17. avatar
    [75] sara.l [*]

    Vavra: nevím co na to říct,protože radit je fakt těžké mě to trvalo 11dlouhých let než jsem vyměnila zámek,ale to už jsem šla natvrdo.Měla jsem štěstí,že bydlím u rodičů,jelikož on si svůj byt prodal a své peníze utratil.Naštěstí se vždycky najde dobrá duše,kterou ukecá a poskytne mu bydlení.Kašli na cit a nenechej se ponižovat život je krátký!

    superkarma: 0 31.01.2005, 20:27:40
  18. avatar
    [73] sara.l [*]

    Vavra: neblázni a nedávej si vinu já jsem to taky nedokázala udělat hned,to je prostě život a chybama se učíme,důležité je,že jsme to rozhodnutí udělala a bylo definitivní.

    superkarma: 0 31.01.2005, 20:05:20
  19. avatar
    [71] sara.l [*]

    je pravda,že uklouznout může každý,ale většinou ten kdo to udělá se za to stydí víckrát to neudělá,ale vodit se za ručku s jinou to mě nepřijde jako uklouznutí,ale jako pořádná provokace nevím,ale přijde mi,že většina chlapů by bralo ženy dvě(samozřejmě i ženy můžou být nevěrné)jednu má doma na práci a výchovu dětí a taky pro zázemí a jednu,kterou si dokazuje,že je pořád ještě chlap.Milenka je vždy upravená a připravená,kdežto manželka je občas neupravená,ne vždycky dobře naladěná a taky bývá utahaná z celodenního kolotoče.Myslím,že by jsi měla s manželem jednat na rovinu,protože takhle se utrápíš,možná je to opravdu jen uklouznutí,ale ty se hlavně uklidníš a budeš vědět na čem jsi,nejhorší ve vztahu je strach a nejistota.Přeju ti hodně štěstí a at to dopadne jakkoliv život přeci nekončí

    superkarma: 0 31.01.2005, 19:58:20
  20. avatar
    [69] Zuzyk [*]

    Já jsem takovou situaci nezažila, ale jedno vím jistě: nemohla bych s takovým chlapem být!!!!!! Co nemohla bych být, já bych se na něj nemohla ani podívat! Asi to zní tvrdě, ale když mě jednou někdo zklame, něco se ve mně sevře a já prostě nemůžu! Mám děti a doufám, že kdyby se něco takového stalo mně, našla bych v sobě dost sil odejít. V takové situaci by moje rodina určitě nebyla šťastná a určitě by bylo lepší jít každý po svým! Napsala jsem odejít, omlouvám se, ON by letěl!!

    superkarma: 0 31.01.2005, 19:43:01
  21. avatar
    [68] Galina [*]

    Eva_Fl: tak takovým silným ženským můžu fakt jen závidět!!!já neříkám zůstat,když víš,že to pokračuje!!!ale ta,co psala,že to vyřešili a jsou spolu už 6 let štastni..tak to urovnali,ne?...mimochodem rok a pul mi manžel lže...ale nepodvádí!!!...v létě se stěhuju,atkže taky nejsem taková chudinka,co by s ním zustala za každou cenu!

    superkarma: 0 31.01.2005, 19:02:51
  22. avatar
    [62] Alfová [*]

    Eva_Fl:souhlas

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:39:57
  23. avatar
    [61] Léthé [*]

    Galina:máš pravdu ...Eva_FI mele z hladu

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:35:36
  24. avatar
    [59] Eva_CZ [*]

    Galina: no, asi se budes divit, ale ja mam tohle za sebou. Byl mi neverny, mela jsem s nim dite a uz jsem ho nechtela. A rozvedla jsem se. Jeho nynejsi zena ho nenavidi, ma s nim 2 deti a vi o jeho nekonecnych radach milenek ( nevim, co na nem ty mlady holky videj - snad krome penez ) a tesi se, az umre na rakovinu. Protoze on je to hajzl i jinak. Ted mam pritele, jsme spolu 6 let, myslim, ze jsme si verni a kdyby on nebyl, skoncila bych to.
    Prece nejsem takova chudera, abych s nekym byla za kazdou cenu.
    A sama byt umim, vubec zadnej problem!

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:29:47
  25. avatar
    [58] Galina [*]

    Eva_Fl: jsi hrdá ženská,to je fajn .Já když jsem byla svobodná,tak jsem taky vše řešila takhle.Nevím,jestli jsi vdaná a máš děti...ale myslím,že kdyby tomu tak bylo,tak nepíšeš s určitostí to,co jsi napsala Pak se ti změní hodnoty a rodina je na 1. místě...rodina a děti!!!

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:16:16
  26. avatar
    [57] Galina [*]

    Danička: ad41 tak mě napadá zkusit promluvit s jejím manželem..jestli ví,co se děje a jestli mu je to jedno.Ale když píšeš,že klukům je už tolik...určitě budou stát při tobě!!!Tvoje vina to není!

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:12:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [56] Eva_CZ [*]

    Májík: ja uz bych ho nechtela....

    superkarma: 0 31.01.2005, 18:09:32
  2. avatar
    [55] Galina [*]

    Martinko...znám ten pocit nejstoty moc dobře,prožívám to už skoro rok a půl Věř mi,že není nic lepšího než vědět pravdu,at je jakákoli!Myslím,že když vám to doma klape,tak manžel nechce rozvod!!!Pokud by přece jen něco takového řekl,dej mu čas...on přijde na to,že jsi báječná ženská a děti má určitě taky moc rád .Počkej,až děti usnou,řekni mu,že s ním chceš mluvit apk co možná nejvíc v klidu se zeptej,jestli náhodou nebyl v pátek v kině...když bude říkat,že ne,tak řekni,že se k tobě donesly nějaké řeči...uvidíš,jak na to bude reagovat...držím

    superkarma: 0 31.01.2005, 17:54:42
  3. avatar
    [54] Májík [*]

    Vím, o čem mluvíš. Podobnou situaci jsem před pár lety v manželství zažila na vlatní kůži. Taky jsem se nechtěla ptát, nic vědět, ale ta nejistota byla šílená. Tak jsem to jednoho dne nevydržela a bylo to ze mně venku. Paradoxně to všechno vyřešilo. Můj muž sám nevěděl, jak z toho ven a tohle nakonec pomohlo k tomu, že se vše uklidnilo, vztah byl ukončen a jsme stále spolu a už je to skoro 6 let. Drřím ti palečky, aby ti to také vyšlo, ale doporučuji, promluv si s ním, ať víš, na čem jseš.

    superkarma: 0 31.01.2005, 17:47:37
  4. avatar
    [52] Alfová [*]

    hele holky,když je Alf do noci na netu a prndá s babama,je to taky nevěra?
    Martino,přeju hodně síly,ať už se rozhodneš jakkoliv

    superkarma: 0 31.01.2005, 17:40:54
  5. avatar
    [49] Léthé [*]

    Fiona: Manx: ano...do kina a do divadel chodíme zásadně s těmi, na kterých nám moc záleží. A pouze s těmi, s kým nám stojí za to riskovat, že to může prasknout. Vlastně by nám to prozrazení ani moc nevadilo. Bylo by tak nějak zahrnuto v plánu….i toto je možné .
    To je život….

    superkarma: 0 31.01.2005, 17:06:21
  6. avatar
    [46] Susina [*]

    Danička: to je moc smutný.... chápu, že ho máš ráda, ale měla bys mít hlavně ráda sebe a tohle netrpět... a kvůli klukům?? vždyt jsou už velký, dospělý, schopný hodně věcí pochopit, nejsou to už žádný malý děcka...

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:56:48
  7. avatar
    [42] Vivian [*]

    Léthé: to je taky fakt... že by si chlápek se svou tajnou milenkou vyrazil na veřejné místo
    Vsadila bych se, že rodiče nemají zrovna zrak jako ostříž a kromě toho v kině bývá tma... Takže je taky možné, že se Martina trápí úplně zbytečně.

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:39:21
  8. [39] Rikina [*]

    Zeptala bych se, ale normálně, jen tak mezi řečí, ne nějaké slzavé údolí, výčitky - jak jen jsi mohl ! Vždyť na tom nemusí být nic špatného. Byl v kině, no. A na místě těch rodičů bych si teda odpustila hned zatepla všechno hlásit. Počkala bych si na vhodnou chvíli, a zeptala se zeťáka, s kým že jsem ho to zahlídla v tom kině. Teprve kdybych dostala nějakou neuspokojivou odpověď, tak bych to opět ve vhodné chvíli opatrně svěřila dceři. Všechno to může být jinak, než to na první pohled vypadá...

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:37:33
  9. avatar
    [38] Vivian [*]

    Když se ho Martina zeptá, může se klidně stát (asi bych na to vsadila), že manžel odpoví něco jako:
    "Ale to víš, že to není pravda, samozřejmě jsem byl v práci, klidně se zeptej kolegy XY, vaši se určitě museli splést..."
    A co by měla dělat potom?

    Já nevím a ani si nedokážu (možná ani nechci) představit, co bych dělala já, ale nezdá se mi to zase tak jednoduchý...

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:37:30
  10. avatar
    [37] Léthé [*]

    Hmmm …jít s milenkou do kina …to je nějaké moc divné. S milenkami se chodí někam úplně jinam . Tak zlé to podle mě nebude, anebo naopak, to bude velice zlé, když už jsou ve fázi kino . Zkus se ho jen tak mimochodem a v klidu zeptat, jaký je ten film, na kterém byl a jestli má vůbec cenu, abys na něj šla taky.

    To kino se mi fakt nezdá ….vidí tvoje rodiče dobře?

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:36:07
  11. avatar
    [34] Trinitty20 [*]

    Milá Marťo dokud se ho na to nezeptáš ne budeš si ničím jistá a to tě bude trýznit ještě víc. Pravda je někdy krutá ale lepší toto než nejistota. Přeji ti hodně sil a pevné nervy

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:29:00
  12. avatar
    [33] Toniniella [*]

    terkao: Ono se to lehce řekne, ale v té nejistotě vydržet a držet pohodu prostě nejde. Člověk se rozbrečí v nejblbější chvíli a je to venku. Ať uděláš cokoliv, musíš mít na paměti jednu věc. TY jsi samostatný člověk a dokážeš moře věcí i bez manžela. Ne, že ho máš vyhodit, to neříkám! Říkám jen, mysli na sebe a věř si. Chápu Tvůj strach, žila jsem v podobném vakuovém stavu asi 4 roky. šechno je lepší, než strach. A většinou nakonec žena zjistí, že strach byl zbytečný a i když přijdou těžké chvíle, popere se s tím lépe než by čekala, prostě proto, že zmizí stres a strach z toho co bude. Už to prostě je.
    Nedělej ze sebe blbce, začnise prostě věnovat víc sama sobě. Cvič, čti, studuj, dělej si pleťový masky, soustředěně se něčemu věnuj, prostě cokoliv, co bude jen a jen Tvoje. Aby ses zbavila strachu ze samoty a z budoucnosti. On na Tobě stejně pozná, že se něco děje, takže Ti hlava v písku dlouho nevydrží. Ale nepokládej se k zemi, jsi mnohem silnější, než si vůbec dovedeš představit.
    Zkušenost je nesdělitelná, to je bohužel fakt. ALe věř, že moře žen mělo tytéž pocity, strach, úzkost, beznaděj, nejistotu, a nakonec stojí na vlastních nohách pevněji, než se stovkou chlapů kolem. Držim moc a moc

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:28:02
  13. [30] Anai [*]

    Určitě se zeptat!!!! Když člověk zná situaci, ať je sebenepříznivější, může začít pracovat na jejím řešení, když má nejistotu, jen se trápí!

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:20:26
  14. avatar
    [28] kubikm [*]

    terkao: to zní velice rozumně....
    já bych asi až příště řekne, že bude déle v práci, řekla rodičům, že si potřebuju někam zaběhnout, ať chvilku pohlídají děti, našla si nějaký dobrý důvod...a stavila bych se "cestou" pro něj v práci, donesla mu třeba štrůdl...třeba tam opravdu bude a byl to omyl....

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:14:09
  15. avatar
    [27] jiti [*]

    Zeptala by jsem se ho na to. Pravda někdy bolí, ale je to lepší než nejistota.

    superkarma: 0 31.01.2005, 16:11:47
  16. avatar
    [24] Suzanne [*]

    A kurva, tyhle problémy bych strašně moc nechtěla mít...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:59:13
  17. avatar
    [20] jajulka [*]

    v podobné situaci se ocitla asi před 2 lety kamarádka,do té doby,už od VŠ ,jsme je měli všichni za ideální pár.Rozcházeli se asi rok,on se pořád vracel,jako,že je pořád má rád a nechce se mu od nich,ale musí-idiot!!!Nakonec to rozsekla,je s detma sama,ale zdá se být konečně zas v pohodě...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:53:53
  18. avatar
    [19] sobina [*]

    Každopádně bych se zeptala s tím, ať se vyjádří co s tím hodlá udělat. Buď přestane nebo se rozvedem. Ale žít s tím, že mi pži každém přesčase nasazuje parohy bych nedokázala. Já vím, že se to dobře radí, ale o radu ti asi jde. Buď silná, hodně

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:53:44
  19. avatar
    [18] medved [*]

    Klarais: ale nejsou, akorat o tech nevernych se mluvi, protoze jsou "problematicti"...jak by asi vyznel clanek...mam doma skveleho sexy chlapa, vydelava, stara se o deti, domacnost, miluje me za hrob a romantika je u nas na dennim poradku

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:53:39
  20. avatar
    [15] evusche [*]

    Ivana.: nemůžeš zmalovat ksicht jí, to spíš potřebuje ten její manžel, že do toho vůbec šel...tomu bych ten ksicht zmalovala a pěkně

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:47:18
  21. avatar
    [13] Hannah01 [*]

    Ivana.: Ta jí zažaluje a ještě svěří děti do jeho péče

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:43:05
  22. avatar
    [12] Veruška [*]

    Susina: já to myslela tak, že se rozvádět nechce, proto se tváří jako by se nic nedělo, kdyby chtěl, tak by asi něco předváděl...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:43:03
  23. avatar
    [11] Ivana. [*]

    Zeptat se a když se bude chtít rozvést, tak bych ho vyrazila a ztáhla ho i o poslední halíř. Tu roztomilou slečinku bych si vymákla a zmalovala bych jí ksicht, že by si o ní nikdo neopřel ani kolo.

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:41:34
  24. avatar
    [10] Hannah01 [*]

    Martina: Taky se přikláním k názoru, promluvit si o tom. Jenom
    bych možná vynechala informaci, odkud to vím, alespoň pro začátek.
    Pokud budeš mít nervy v kýblu, protože nebudeš vědět pravdu (i když ti jí stejně asi neřekne), stejně manžel pozná, že se něco děje.

    Lotka: Ono se jezdí z milenkama i na služební cesty...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:40:31
  25. avatar
    [8] medved [*]

    ja bych se taky zeptala...nedovedu si predstavit, jak si odted naporad pri jakemkoliv dalsim zdrzeni predstavuju kde a s kym je a co dela...to stejne nemuze dopadnout dobre, jednou nervy rupnou a je urcite lepsi zkusit navodit normalni vecnou debatu nez zacit jednoho krasneho dne hystericky jecet neco ve stylu...nojo...ty a ty tvoje devky
    a souhlasim se susinou...dalsi vztah pro chlapa zdaleka neznamena, ze se chce rozvadet to je zenske uvazovani, ktere je vetsine chlapu zcela cizi...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:36:56
  26. avatar
    [6] Šéďa [*]

    Martino zkus si s ním o tom promluvit ať je jeho odpověď jakákoliv. Takováto nejistota by Tě jen stále více ničila nervově. Musíš vědět na čem jsi. Vše se dá nějak vyřešit. Držím palce ať Ti to dobře dopadne a vše se v klidu vysvětlí.

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:35:59
  27. avatar
    [5] Lotka [*]

    já se divím, že si takhle dovolí s milenkou do kina Vždyť musí vědět, že ho někdo uvidí...já bych na něj udeřila

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:35:21
  28. avatar
    [3] Susina [*]

    Veruška: nevěř tomu.. spousta chlapů se rozvádět nechce, proč taky, když jim to tak může vyhovovat.. pečující manželka doma, přítelkyně k tomu...a chlap si připadá jako děsnej macho..

    Marti, já bych se asi zeptala. Ta nejistota je podle mně horší, tím se můžeš užírat, s jistotou se už něco dá dělat - cokoli, podle situace a postojů manžela. Ale nejistotu bych snášela mnohem hůř..

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:33:02
  29. avatar
    [2] Simba [*]

    Martino, moc dobře vím, že tě to trápí ... a není lék, bohužel. Když se zeptáš, nečekám, že se přizná, spíš to popře a bude naštvaný na tvé rodiče. Spíš si odpověz nejdřív na otázku, co budeš dělat ty, pokud je to pravda.

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:32:04
  30. avatar
    [1] Veruška [*]

    Ptej se jen když tu jistotu uneseš... a to asi ne.
    Nech to plavat, i když to stojí asi dost přemáhání... Kdyby se chtěl rozvést, netvářil by se jakoby nic...

    superkarma: 0 31.01.2005, 15:29:31

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme