Bulvár

Anketa dne: Zakázat kouření v restauracích. Ano, nebo ne?

Kouření v restauracích. Ano, či ne? U nás je to stále nesmělé. Některé restaurace mají vyhrazená místa pro kuřáky (ta bývají většinou plná), vymezenou dobu, kdy se v nich nekouří, ale stále je víc restaurací, kde se kouřit může. Ty úplně nekuřácké abyste pohledali. Proč asi, když i v tak kuřácky vyhlášených státech jako je Řecko, nebo Itálie se nekouří? Naprosto nikde. No vida a také si zvykli si. Když mají chuť na cigaretu, zapálí si ji venku, kde bývá popelník s pískem.

U nás se majitelé restaurací stále bojí, že by jim klesla návštěvnost. Jak to vidíte vy?

Souhlasila byste s úplným zákazem kouření ve všech restauracích?

Možnost%
Ano66,4
Ne33,6

   
25.07.2011 - Blog redakce - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [37] Martina59 [*]

    Co zkusit vodnici?

    superkarma: 0 15.02.2013, 12:56:09
  2. [35] jasnenkam [*]

    Pokud by se dala kouřit v restauraci elektronická cigareta, tak je mi to jedno. Koupím si vždy eliquid s krásnou vůní a nikoho to neobtěžuje.

    superkarma: 0 30.08.2012, 20:12:24
  3. [34] romanz2 [*]

    ať si dají v restauraci e-cigarety

    superkarma: 0 21.04.2012, 17:46:51
  4. avatar
    [33] esterlangrova [*]

    Sml16 jsem pro nekuřácké restaurace Sml22

    superkarma: 0 26.07.2011, 08:35:56
  5. avatar
    [32] kobližka [*]

    catcat — #24 Ale nemůžu udělat v restauraci nekuřácké oddělení tím,že opatřím dva stolky cedulkou jako nekuřácké a jinak se v celé hospodě kouří.Nesmysl!Když už,tak ať jsou skutečně kuřácké a nekuřácké,ale místnosti,abych nemusela dýchyt ty nikotinové smrady vedle od stolku....to se zase jednou vlk nažral a koza zůstala celá Sml31Sml57Sml31

    superkarma: 0 25.07.2011, 22:08:33
  6. avatar
    [31] kobližka [*]

    Jednoznačně říkám ANO !!! Ať mě kuřáci třeba ukamenují Sml57

    superkarma: 0 25.07.2011, 22:03:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] átéčko [*]

    evelyn — #20 Když vydrží polští kuřáci kouření venku, vydrží to všichni. Poláci Polky kouří téměř nepřetržite, při všem a furt. tak chodí do hospod k nám. Budeme smradlavým popelníkem Evropy? A to ještě dobrovolně!

    superkarma: 0 25.07.2011, 20:03:24
  2. avatar
    [29] Vivian [*]

    kareta — #28 taky mi ta představa připadá bizarní... že jdu ven s kočárkem a musím se stavit na pivo... Tenhle styl konzumace alkoholu už asi nebude úplně zdravý.

    superkarma: 2 25.07.2011, 17:50:31
  3. avatar
    [28] kareta [*]

    SStream — #27 mi to vadí i víc jak kouření...obecně považuju pití alkoholu před západem slunce za velmi blbéSml80 A mamina s malým dítětem...tuplem. To je jako s autem- když řídím, nepiju, když se starám o děti, taky nepiju. To snad jde vydržet!

    1. na komentář reaguje Vivian — #29
    superkarma: 0 25.07.2011, 17:01:24
  4. avatar
    [27] SStream [*]

    kareta — #22 na pivních zahrádkách to není tak ojedinělá věc. Vídávám takhle rodinky, taky se tím nesnažím tvrdit, že by se maminy opíjely do němoty Sml30 Jedno pivo snad nic nezkazí? Aspoň tedy doufám Sml80

    1. na komentář reaguje kareta — #28
    superkarma: 0 25.07.2011, 16:56:59
  5. avatar
    [26] catcat [*]

    SENSITIVESKIN — #25 gramatiku snad ani ne, jen překlepy mi povolili. Omluva Sml15

    superkarma: 0 25.07.2011, 15:10:16
  6. avatar
    [25] SENSITIVESKIN [*]

    catcat — #24 s obsahem souhlasím

    tobě ale zakázali gramatiku,že?

    1. na komentář reaguje catcat — #26
    superkarma: 0 25.07.2011, 14:35:18
  7. avatar
    [24] catcat [*]

    jsem rozhodně peoti zákazu. Každý majetel ať si rozhodne, jakou chce mít hospodu. Jen bych chtěla, aby to bylo zřetelně označeno na dveřích, jestli lezu do kuřácké nebo nekuřácké. Lidi by si sami vybrali, kam chtějí chodit... Jednou se zakáže kouření, apk pivo, pak bnůček, pakpolitický názor na svět... zákazy jsou cesta do pekel!Sml24

    1. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #25
    2. na komentář reaguje kobližka — #32
    superkarma: 0 25.07.2011, 14:25:36
  8. avatar
    [23] SENSITIVESKIN [*]

    nesouhlasím, na jídlo jdu jednou za 100 let, ale když chci jít "zachlastat", tak k tomu prostě patří pro kuřáky cigáro

    superkarma: 0 25.07.2011, 13:29:07
  9. avatar
    [22] kareta [*]

    SStream — #21 jako jít s dítětem na pivo??Sml3

    1. na komentář reaguje SStream — #27
    superkarma: 0 25.07.2011, 13:20:24
  10. avatar
    [21] SStream [*]

    nechala bych to na majitelích. Pokud je poptávka po nekuřáckých restauracích, ony vyrostou. Je to věc přirozená. Jsem kuřák a chodím do nekuřáckých restaurací. K jídlu cigareta nepatří. Pokud sedíme v hospůdce u piva nebo na letní zahrádce a za mnou přistane mamina s kočárem, tak jdu taky kouřit jinam. (o to víc mě překvapí, když si nad tím kočárem zapálí sama maminka Sml80) Matinka mého drahého má ovšem názor jiný a to takový, že do baru děti nepatří a ať si jdou kam chtěj, když jim to vadí. Mno. Na jednu stranu recht, do hospody by děti asi neměly, na druhou stranu si jako mamina s děckem nedokážu představit na zahrádce na jedno nebo na dvě nezaparkovat Sml16

    1. na komentář reaguje kareta — #22
    superkarma: 0 25.07.2011, 12:51:03
  11. avatar
    [20] evelyn [*]

    átéčko — #15 samo, ze to jde, jen se porad nesmi vymyslet nejake vymluvy, proc ne. Tady se proti kurakum uz bojuje fest, v praci nesmi ani snus (zvykaci, fuj), mnozi majitele domu neberou kuraky do najmu, chysta se zakon, ze ani na balkone se nebude smet...Sml67

    1. na komentář reaguje átéčko — #30
    superkarma: 0 25.07.2011, 12:44:56
  12. [19] sludka [*]

    Jsem pro nekuřácké restaurace. Doma taky nekouří nikdo při jídle. Pokud ale oddělí restauraci pouze nějakou stěnou , která je třeba jen ozdobou, tak to nemá význam.Sml15Sml15

    superkarma: 0 25.07.2011, 12:07:39
  13. [18] Rikina [*]

    No, já teda pozoruju opak - nekuřácké části restaurací jsou plné, a v kuřáckých posedává jeden dva lidi. Sml80 Jinak jsem pro zákaz v restauracích, ve všech, pokud vím, nic majiteli nebrání udělat z hospody soukromý klub deklarovaný jako kuřácký, a budou mu tam pak chodit jen štamgasti se stavem věcí srozumění. Sml57 Takové ty zákazy typu "zde se nekouří v době oběda", to je polovičaté řešení, ono to tam smrdí stejně. Co se týká personálu - v některých firmách je dnes přímo podmínkou, aby nastupující zaměstnanec byl nekuřák - alespoň v pracovní době. Tedy provozovatel takového soukromého kuřáckého klubu by holt přijímal jen personál kuřácký, čímž by se vyhnul nebezpečí proplácení nemocí z povolání. A normální restaurace provozované za účelem konzumace potravin by pak mohly být standardně nekuřácké.

    superkarma: 0 25.07.2011, 12:03:08
  14. avatar
    [17] veet [*]

    a nemělo by tohle rozhodnutí být snad hlavně na majitelovi restaurace?? On nese největší podnikatelské riziko... nekuřáci ,kteří nemají zájem v kuřácké restauraci jíst ,ať si najdou nekuřáckou,ale diktovat podnikateli jestli má vést podnik tak nebo onak??? Sml80

    superkarma: 0 25.07.2011, 11:56:35
  15. avatar
    [16] Lukáš Čejka [*]

    Zajimavejsi je otazka, jestli je pro stat vubec vyhodne nejake vyrazne snizeni poctu kuraku, jinak receno zda stat ma v pripade uspechu protikurackeho tazeni nejaky plan, jak kompenzovat vypadek vyberu na spotrebni dani a dph ve statnich rozpoctech. Sml54

    superkarma: 1 25.07.2011, 11:55:13
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    evelyn — #13 Když můžou tyhle zákony o nekouření platit v Polsku, tak by to šlo jinde. Oni když jdou kouřit, vypadá to, že se putyka evakuuje.

    1. na komentář reaguje evelyn — #20
    superkarma: 0 25.07.2011, 11:09:35
  17. avatar
    [14] átéčko [*]

    enka1 — #6 Dobrá, alen proto, že jsi to ty! Ale pamatuj, jak kouřením škodíš svému tělu? proč mu ubližuješ? Natahuješ si do plic dehet a jiné jedy, dobrovolně se dusíš. Z kouření se dělají vrásky a jsou z něj různé nemoce. a víš, že kuřačkám se rodí děti s nižší porodní váhou?Sml22

    superkarma: 0 25.07.2011, 10:55:29
  18. avatar
    [13] evelyn [*]

    Dante Alighieri — #10 jak to bude v praxi netusim, ale navrhy uz jsouSml16

    1. na komentář reaguje átéčko — #15
    superkarma: 0 25.07.2011, 10:45:17
  19. avatar
    [12] Lucimo [*]

    Rozhodně bych nechala pivnice, vinárny, kavárny na vůli majitelů. Restaurace kde se jí, ať jsou klidně nekuřácké, ale taková čtverka bez ubrusů, to by bez cigára nebylo ono.Sml80

    superkarma: 3 25.07.2011, 10:39:38
  20. avatar
    [11] gaba23 [*]

    Jak už bylo psáno, pivnice a kavárnySml80 je mi to jedno, ale restaurace, kam občas zajdeme s dětmi na oběd, hlavně o prázdninách, tak to mi vadí a kde se kouří, neobědvám.

    superkarma: 1 25.07.2011, 10:20:19
  21. avatar
    [10] Dante Alighieri [*]

    Zakázat. Sml22

    evelyn — #9 Na recept? To si jako budou chodit pro cigára k doktorovi? Sml30

    1. na komentář reaguje evelyn — #13
    superkarma: 0 25.07.2011, 10:15:57
  22. avatar
    [9] evelyn [*]

    U nas zakaz uz plati od 2005 a zadnej ubytek v hospodach neni, chodi kourit ven, coz taky neni zrovna optimalni, protoze s mnozstvim vypiteho alkoholu jsou hlucnejsi a hlucnjesi. Na recept to svinstvo, jako to chteji udelat na IslanduSml31

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #10
    superkarma: 0 25.07.2011, 09:54:26
  23. avatar
    [8] Milala [*]

    I když jsme s manžou nekuřáci,asi bych to v těch vesnických a obyčejných nezakazovala.Ale vždy by měla být nějaká hospoda vyloženě nekuřácká.My jsme malé město,hospod je tu sice hafo,ale přesto je tu jedna úplně nekuřácká.Jo a letní zahrádky jsou fajn právě i k vůli těm kuřákůmSml24Sml30

    superkarma: 0 25.07.2011, 09:49:59
  24. avatar
    [7] Odemětobě [*]

    Když se chci najíst,tak chci nekuřáckou.Pokud jdu s partou na pivo,počítám s kuřáky,že budu smrdět a pálit mě budou oči 2 dny. Chodívala jsem na obědy do podniku,kde byla nekuřácká jídelna a za rožkem kuřácká část s boxy. Servírka stejně pobíhala přes obě a smrad od kuřáků byl cítit všude. Protože oni nejsou ochotní abstinovat ani u jídla, retko se dá stihnout i mezi polívkou a hlavním chodem.Čím vylnit 3 minuty, že jo.Sml15 Naštěstí se v době oběda nekouří ve většině restaurací, takže v posledním roce jsme neměli nikde problém.Teď v létě stejně jíme venku.

    superkarma: 0 25.07.2011, 09:39:06
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    átéčko — #2 Aspoň jednu v Budějcích mi nechSml15

    1. na komentář reaguje átéčko — #14
    superkarma: 0 25.07.2011, 09:30:49
  26. avatar
    [5] ToraToraTora [*]

    Restaurace, myšleno podniky, kde se především podává jídlo, tak určitě nekuřácké. Smrad z cigaret k jídlu nepatří nikdy. Pokud jde o vinárny, kavárny a pivnice, pak bych to nechala na majiteli

    superkarma: 2 25.07.2011, 09:19:28
  27. avatar
    [4] átéčko [*]

    Anime Otaku — #3 Já bych řekla, že 95%Sml22

    superkarma: 0 25.07.2011, 09:00:17
  28. [3] Anime Otaku [*]

    Skoro všude v Evropě zákaz již platí a žádný úbytek hostů, kterého se věichni tolik bojí nenastal. Tak proč to tady zase dělají polovičatě? Je mi hlavně líto servírek v kučáckých restauracích, ty totiž nemají na výběr a musí se v tom hnusném vzduchu pohybovat, že jim to poškozuje zdraví? To většinu kuřáků opravdu nezajímá. Bohužel mám zkušenost s tím, že tak 80procent kuřáků jsou bezohlední zmetkové.

    1. na komentář reaguje átéčko — #4
    superkarma: 1 25.07.2011, 08:56:46
  29. avatar
    [2] átéčko [*]

    enka1 — #1 Ale ano, zakázat ho všude!Sml31Sml54

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    superkarma: 0 25.07.2011, 08:55:45
  30. avatar
    [1] enka1 [*]

    Zase jsem skoro odpověděa podle titulu a ne podle otázky. Nejsem proti nekuřáckým restauracím, klidně půl na půl, ať si můžou vybrat obě znesvářené strany. Ale zakázat ve všech, to opravdu ne.

    1. na komentář reaguje átéčko — #2
    superkarma: 1 25.07.2011, 08:27:52

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme