Bulvár

Anička Janatková byla možná nalezena!

Anička Janatková pohřešovaná od loňského října byla možná nazelena. Tak zní první zprávy, které momentálně plní všechna dostupná média.

a

Poblíž ulice Pod havránkou v Praze 8 bylo nalezeno tělo prozatím neznámého děcka.

Podle všech dostupných informací jde o Aničku Janatkovou, uvádí tn.cz

Jestli je to opravdu Anička, musí potvrdit přivolaní kriminalisté a následná soudní pitva. Policie zatím zprávu oficiálně nepotvrdila.

Podle serveru aktuálně.cz už policisté požádali rodiče zmizelé dívky, aby se dostavili na policii. Výslovně jim ovšem neřekli, že Annu našli.

   
16.03.2011 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [166] haluška [*]

    navia — #165 pokiaľ sa potvrdí, že nájdené a zabezpečené biologické stopy boli jeho, tak prípad určite odložia. Niet koho stíhať. Už ho stíha božia spravodlivosť.

    superkarma: -1 23.03.2011, 12:58:40
  2. avatar
    [165] navia [*]

    pizla — #164 umřel Sml15 jestli teď vyšetřování odloží...Sml80

    1. na komentář reaguje haluška — #166
    superkarma: 0 23.03.2011, 09:42:45
  3. [164] pizla [*]

    Ahoj jak muzou domneleho vraha nechat se obesit?Udela ze sebe debila a pujde na psycho kde ho budou lecit a za par let ho pustej nebo utece to je stat ze bych se picnul!

    1. na komentář reaguje navia — #165
    superkarma: 1 21.03.2011, 18:11:30
  4. avatar
    [163] kebulkaevulka [*]

    Lojen — #161 Vždyt ho nahodili.Připadá mi to jako částečné doznání.Sml80

    superkarma: 0 21.03.2011, 10:39:20
  5. avatar
    [162] átéčko [*]

    Lojen — #161 Měli ho tam nechat, odsoudil se spravedlivě.

    superkarma: 0 21.03.2011, 10:34:48
  6. [161] Lojen [*]

    Škoda, že  Otu, pravděpodobného vraha ho neuhlídaliSml68

    1. na komentář reaguje átéčko — #162
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #163
    superkarma: 0 21.03.2011, 10:21:41
  7. avatar
    [160] kebulkaevulka [*]

    pizla — #159 Sml22Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 19.03.2011, 15:21:11
  8. [159] pizla [*]

    Ahoj damy.Ja mam taky dve princezny a muzu vam rict ze kdyby se to stalo nedej boze mne tak bych ho pri nejaky prilezitosti odprask,protoze bych nevydejchal ze takova zruda zije treba i za katrem.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #160
    superkarma: 0 19.03.2011, 14:56:22
  9. [158] anabel31 [*]

    rodičům Aničky přeji upřímnou účast. Myslím, že je jedno kdo co předpovídal Hodně často to byly opravdu blbosti. Nakonec ji policie našla i bez senzibilů.

    Nic se neděje jen tak, to je samozřejmé. Velmi často jsou věci jinak než jak to vypadá na první pohled. Vzpoměli jste Japonsko a vlivy přírody. Kdo chce trochu přemýšlet, že některé věci jsou jen naivní iluze, podívejte se na tenhle odkaz.

    http://baudysjr.blog.respekt.ihned.cz/c1-51138330-japonsko-a-financni-kontrola

    superkarma: -1 18.03.2011, 20:07:53
  10. avatar
    [157] kebulkaevulka [*]

    maje — #156 maje,neřeš to,slečna nebo paní,to nemá v hlavě v pořádku

    superkarma: 0 17.03.2011, 20:14:04
  11. avatar
    [156] maje [*]

    Marchesa Casati — #148 nikdy jsem nepsala nic o japoncích, že by se měli zamyslet. možná by bylo lepší nejdřív si zjistit fakta, pak někoho napadat.Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #157
    superkarma: 1 17.03.2011, 20:07:31
  12. avatar
    [155] Kimmy [*]

    Eva_Fl — #112  Problem je, ze pri treste smrti je vzdy sanca, ze sa popravi nevinny. Uz sa take pripade stali, nie? Mna osobne sice trest smrti moze nechat lahostajnu pri dokazanom a preukazanom pachatelovi ako v tomto pripade, ale dost ma desi predstava ze na popravisku omylom skonci niekto naozaj nevinny. Teba nie?

    superkarma: 0 17.03.2011, 16:50:11
  13. avatar
    [154] kebulkaevulka [*]

    Kimmy — #153 Ano,souhlasím

    superkarma: 0 17.03.2011, 16:50:06
  14. avatar
    [153] Kimmy [*]

    mineralka7 — #131  Mozno je rozdiel v tom, ze pri udalostiach v Japonsku - nech su uz akokolvek strastne - nebol zly umysel. Bolo to len riadenie prirody. V tomto smutnom pripade Anicky zly umysel bol. To je to, co cloveka viacej bodne pri srdci. Keby zomrela pri povodni alebo zemestraseni tak by to (aspon ja myslim) bolelo menej, alebo inak.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #154
    superkarma: 0 17.03.2011, 16:48:01
  15. avatar
    [152] verlit [*]

    neggy — #147 Ježiš, už jsme zase u toho. V Čechách naštěstí platí zákony. Soudce jednal podle zákona. Není nejmenší důvod, proč by měl odstupovat.

    superkarma: 4 17.03.2011, 16:46:13
  16. avatar
    [151] kebulkaevulka [*]

    Marchesa Casati — #149 Novynář?Tak ty máš vážně dost,jsi hloupoučká a blbá k...a!

    superkarma: -2 17.03.2011, 16:43:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [150] kebulkaevulka [*]

    Marchesa Casati — #148 Té holky?Ona měla jméno!

    superkarma: -3 17.03.2011, 16:41:23
  2. [149] Marchesa Casati [*]

    ajko — #133 To by mě zajímalo, kdo vymyslel to 'je v zahraničí v nějaké rodině'. Takhle se dá možná sebrat mimino, kterýmu je všecko putna, ale desetiletá holka by si asi tak trochu všimla, že tahlencta paní není její matka.

    Každopádně tu píčovinu musel vypustit nějaký novynář - nebo si to vymýšlejí přecitlivělé ženské, protože dětišty přece nemají co umírat? Extchýně o tom mlela furt, že třeba si nějaký pošuk unesl Aničku a rozmazluje ji. Pche.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #151
    superkarma: 0 17.03.2011, 16:40:33
  3. [148] Marchesa Casati [*]

    neggy — #147 Možná měli toho špinavého podezřelého popravit rovnou, že.

    maje — #136 Neřešilo se tu onehdy, že se Japonci mají pozastavit a zamyslet nad významem tragédie? A proč by se teda nemohli pozastavit rodiče té holky, třeba jim tím Vesmír říká, aby zpomalili v tempu svého konzumního života, ne?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #150
    2. na komentář reaguje maje — #156
    superkarma: 0 17.03.2011, 16:38:39
  4. [147] neggy [*]

    Těžce se hledají slova pro rodiče.Upřímnou soustrast.Chraňme děti, jsou tak bezbranné a důvěřivé....Tehdy malý Jakoubek, nyní malá Anička...Tragédie..

    Jestlipak ale odstoupí ten soudce, co toho darebáka hned poprvé propustil? Jistě se vše zamete pod koberec, jak je v naší republice zvykem, odpovědnost žádná...Sml31

    1. na komentář reaguje Marchesa Casati — #148
    2. na komentář reaguje verlit — #152
    superkarma: 0 17.03.2011, 16:08:22
  5. avatar
    [146] Tanzi [*]

    http://www.novinky.cz/krimi/228063-zadrzeny-muz-z-troje-byl-obvinen-z-vrazdy-znasilneni-a-kradeze.html

    superkarma: 0 17.03.2011, 13:55:27
  6. avatar
    [145] kebulkaevulka [*]

    Tanzánie — #144 Hlavně,že ho pustiliSml28

    superkarma: 0 17.03.2011, 13:50:31
  7. avatar
    [144] Tanzi [*]

    na čt24 ted šla zpráva, že ten podezřelý z MOstu byl obžalován z vraždy

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #145
    superkarma: 1 17.03.2011, 13:47:59
  8. avatar
    [143] kebulkaevulka [*]

    Krišpína — #142 Ano,některé z dam by potřebovaly pár facek.

    superkarma: 1 17.03.2011, 13:25:25
  9. avatar
    [142] Krišpína [*]

    Nechápu, komu má tahle diskuse prospět. Příběh Aničky se samozřejmě dotkl mě i celé mé rodiny. Včera jsme u zpráv jen seděli  a mlčeli. Nebylo co k tomu říct. Vžít se do pocitů rodičů malé holčičky? Děkuji, nechci. Je mi to líto, jako většina cítím bezmoc, vztek a podobné pocity. Vzpamatujte se a už tuhle nesmyslnou diskusi ukončete.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #143
    superkarma: 5 17.03.2011, 13:21:15
  10. avatar
    [141] Gwendylon [*]

    Eva_Fl — #112 Ano, jsem pro trest smrti a v takovýchto případech obzvláště. Nemučit, ale eliminovat, aby už neublížili.

    superkarma: 0 17.03.2011, 13:08:43
  11. avatar
    [140] Gwendylon [*]

    Vzhledem k tomu, že se jedná podle všeho o říční náplavy, bude půda kyselejší než běžná zemědělská půda. Takže ano, tělo může takhle vypadat po půl roce... bohužel.

    superkarma: 0 17.03.2011, 13:06:27
  12. avatar
    [139] Aspiková [*]

    ajko — #133 Jaké pudy ?? Sexuální. Některý lidi jsou spíš zvířata. Já být rodič dítěte, kterému by někdo ublížil, tak bych se na něho asi nedokázala podívat aniž bych ho nezabila. Trest smrti by bylo málo. Zasloužil by smrt umučením. Ale i úchyl má rodiče. Je to těžký a život dítěte to stejně nevrátí, ale ... Je to šílený.

    superkarma: 0 17.03.2011, 12:48:17
  13. avatar
    [138] Matinea [*]

    Myslím si, že už by se tato diskuse z piety k dívce i rodině měla uzavřít a případně pokračovat až budou známy další podrobnosti o celém případu.

    Navíc jak už jsem zde včera psala, nadpis je velmi zavádějící. Včera odpoledne jsem jako první informační zdroj bohužel otevřela stránky Ženy-in a titulek mi v první chvíli udělal téměř radost. O to pak to čtení bylo pak smutnější a šokující.

    superkarma: 3 17.03.2011, 12:46:07
  14. avatar
    [137] verlit [*]

    helča 65 — #132 No kdyby to bylo jiné mrtvé dítě, tak by to nebylo o nic lepší, ne?

    superkarma: 0 17.03.2011, 12:15:52
  15. avatar
    [136] maje [*]

    helča 65 — #132 čím se provinila? možná tím, že byla dcera svých rodičů (movitého otceSml80). každopádně prase, který dokáže sledovat a zabít malé bezbranné dítě, by zasloužil Sml45. když už se nemůžou děti ani staří lidé cítit bezpečně, tak kde to žijeme? cožpak je normální bát se neustále o dítě, o svůj život,  vlastní důstojnost,majetek,..Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje Marchesa Casati — #148
    superkarma: 1 17.03.2011, 11:18:58
  16. avatar
    [135] oalison [*]

    Upřímnou soustrast a rodičům přeji, aby se dokázali s touto těžkou ránou vyrovnat pokud možno, jak to jen nejlíp jde.

    superkarma: 1 17.03.2011, 10:59:18
  17. avatar
    [134] kometa [*]

    Leviathan — #121 to se teda pěkně prohneš finančně

    superkarma: 1 17.03.2011, 10:49:24
  18. avatar
    [133] ajko [*]

    helča 65 — #132 To je něco tak strašnýho, nedá se to slovy vůbec vyjádřit. Strašně jsem doufala, jako mnoho jiných, že je někde za hranicemi v nějaké rodině. Víte, jsem už dost stará, ale je mnoho věcí, které do smrti nepochopím. Jak může někdo zabít člověka, natož malé křehké dítě? Co to máme  v sobě za šílené pudy? Je něco jiného si to pomyslet, ale pak tu ruku vztáhnout a udělat to. A jak může takový vrah vůbec existovat? Spát? jíst? Žít? Je to hrůza,hrůza...

    1. na komentář reaguje Aspiková — #139
    2. na komentář reaguje Marchesa Casati — #149
    superkarma: 2 17.03.2011, 10:46:00
  19. [132] helča 65 [*]

    Ještě včera po uveřejnění zprávy o nálezu těla jsem naivně doufala, že se nejedná o Aničku, ale bohužel. A před chvílí jsem se dočetla zprávu, podle níž byla Anička brutálně zavražděna, takže je po naději. Proboha, čím se provinila tato malá dívenka, že ji postihl tak krutý osud???

    1. na komentář reaguje ajko — #133
    2. na komentář reaguje maje — #136
    3. na komentář reaguje verlit — #137
    superkarma: 0 17.03.2011, 10:32:52
  20. avatar
    [131] mineralka7 [*]

    Doufala jsem asi jako všichni, že se Anička najde živá. Je mi jí moc líto, takovýhle osud si žádné dítě ani žádný člověk nezaslouží. Je mi líto její rodiny a všech blízkých, kteří měsíce doufali v zázrak a teď možná už ani nemají dost slz, kterými by ji oplakali. Kéž jim někdo tam nahoře dá dost sil tuhle krušnou dobu ustát!

    Srovnávat nalezení Aniččina těla a smrt tisíců Japonců nelze. Okolnosti jsou jiné, ale pozůstalí tady i na druhém konci světa se trápí stejně. Katastrofu v Japonsku si lidé budou připomínat ještě mnoho let, dotýká se svým rozsahem a hrozbou následků takřka celého světa. Anička se dotkla "jen" našich srdcí.

    1. na komentář reaguje Kimmy — #153
    superkarma: 1 17.03.2011, 09:07:52
  21. [130] CityCat [*]

    superkarma: 0 17.03.2011, 09:05:15
  22. avatar
    [129] átéčko [*]

    helča 65 — #128 A ještě k tomu se jedná o dítě, na které jsme poslední dobou intenzívně všichni mysleli. Možná jsme zlí jen proto, že tenhle příběh dopadl špatně. Každý z nás si přál, aby se holčička vrátila v pořádku domů.

    superkarma: 0 17.03.2011, 08:31:33
  23. [128] helča 65 [*]

    maje — #125 Sml23 Naprosto souhlasím, téma je velmi smutné, zemřelo dítě a rodiče si ponesou trauma z její smrti po celý další život. A vy tady na sebe házíte špínu, používáte sprosté nadávky jenom proto, že někdo má jiný názor, než je ten váš. To není diskuse na úrovni, to je skutečně žumpa. Předpokládám, že tento portál je slušný, nejsme přece v hospodě IV. cenové skupiny. Chce to více tolerance, každý má právo vyjádřit svůj názor, ale nemusí přitom nadávat těm ostatním. Kam se poděla tolerance? Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #129
    superkarma: 2 17.03.2011, 08:25:41
  24. avatar
    [127] átéčko [*]

    kobližka — #104 Jsou asi různé druhy obyčejných lidí. Ti černí řvou a křičí a rvou si vlasy, a někteří trpí tiše a důstojně, protože všechny slzy za tu dobu stačili vyplakat. A oddechnou si, že dítě už netrpí.

    Je mi velice líto jejích blízkých.

    superkarma: 0 17.03.2011, 08:03:02
  25. avatar
    [126] enka1 [*]

    salvache — #124 Konečně normální komentář.

    Též upřímnou soustrast rodiněSml7

    superkarma: 1 17.03.2011, 07:33:18
  26. avatar
    [125] maje [*]

    je mi líto, jak se to tady zvrtlo do urážek a chvílemi do slovní žumpy. Sml15Sml15 tohle jsou fakt projevy dospělých ženskýchSml68

    1. na komentář reaguje helča 65 — #128
    superkarma: 2 17.03.2011, 07:24:42
  27. [124] salvache [*]

    Upřímnou soustrast rodině..Sml15

    1. na komentář reaguje enka1 — #126
    superkarma: 3 17.03.2011, 07:07:10
  28. avatar
    [123] RenataP [*]

    Eva_Fl — #119 Sml80 Sml28

    jako proč?

    superkarma: 2 17.03.2011, 06:35:38
  29. avatar
    [122] haluška [*]

    Leviathan — #121 čo slovo, to blábol.

    superkarma: 2 17.03.2011, 01:58:30
  30. [121] Leviathan [*]

    Jdu zapálit 10 tis. svíček za Japonce, co zůstali v Mijagi.

    1. na komentář reaguje haluška — #122
    2. na komentář reaguje kometa — #134
    superkarma: -7 17.03.2011, 01:18:54

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme