Široká nabídka dekorativní kosmetiky, parfémů i kompletní šíře drogistického sortimentu a skvělé ceny v kombinaci s vysokou kvalitou výrobků. To je drogerie – parfumerie ROSSMANN. Její marketing má na starosti Andrea Petráková na pozici senior marketing specialistka.

 

Jak jste se k této práci dostala?

V minulosti jsem pracovala pro velkou nadnárodní firmu, která provozuje maloobchodní řetězce hypermarketů a supermarketů. Měla jsem několikaleté zkušenosti z obchodního oddělení, category managementu a také marketingu. Proto jsem nastoupila později k firmě ROSSMANN do oddělení marketingu, který mě jako obor velmi zajímá a ráda bych v něm i nadále pracovala a zdokonalovala se. V rámci marketingu mám na starosti inzerci, PR, webové stránky společnosti, instore marketing, rádiové spoty v instore rádiu v prodejnách, všechny akce k otevření nových prodejen, sledování nákladů tohoto oddělení a spoustu dalších úkolů.

 

Kolik let již u Rossmanna pracujete?

U ROSSMANNA pracuji nyní přesně jeden rok.

 

Jaký je podíl žen v manažerských pozicích ve vaší společnosti?

V tuto chvíli minimální.

 

Máte rodinu? Jak se vám daří skloubit vaši jistě velmi náročnou práci s rodinou?

Lehké to určitě není, to ví každá žena, která chodí do zaměstnání a zároveň se musí postarat o rodinu. Já mám jednoho syna, který studuje momentálně v 1. ročníku na gymnáziu. Dříve, když byl menší, bylo samozřejmě vše složitější – vyzvedávání ze školní družiny, stíhání všech zájmových kroužků atd. Nyní to mám jednodušší, protože syn je již velký, samostatný, všude se dopraví sám a vše obstará. Pochopitelně jako každý teenager potřebuje pravidelný dohled, a na to nám musí stačit pozdní společné večery.

 

Myslíte si, že do marketingu může žena vnést jakýsi „ženský prvek“? Nebo je to svět mužů, kde se ženy přizpůsobují mužskému myšlení a chování?

Myslím si, že marketing určitě není svět mužů. Žena přináší do marketingu kreativní nápady, osvěžení, praktické zkušenosti a spoustu dalších důležitých prvků.

 

Vy sama nakupujete u Rossmanna? S kterými výrobky máte dobrou zkušenost?

Samozřejmě u ROSSMANNA pravidelně nakupuji a zkušenosti mám se spoustou výrobků. Především mám ráda tělovou kosmetiku naší vlastní značky Isana. Ta nabízí vše od šamponů přes sprchové gely po tělová mléka. Také mám velmi dobré zkušenosti s úklidovými prostředky Domol, které zahrnují celou řadu čisticích prostředků pro domácnost, jsou velmi účinné a mají výhodné ceny. Potom je to dekorativní kosmetika Essence, která nabízí spoustu úžasných kosmetických výrobků a je k dostání exkluzivně v drogeriích ROSSMANN, a to ve výborné kvalitě a za neuvěřitelně nízké ceny.

 

Reklama