Bulvár

Aktuálně: Pod redakcí je sebevrah

uPři cestě do práce mě před půl hodinou zaujalo množství sanitek a policejních vozů kousek od redakce.

Nejsem přítelem očumování u dopravních nehod, a tak jsem se snažila dívat jinam.

Ovšem, když jsem viděla několik příslušníků natlačených k zábradlí Palackého mostu, přišlo mi to divné.  …

Napřed jsem myslela, že někdo spadl dolů, ale už víme, co se děje.

Právě v tuhle chvíli se snaží školení vyjednavači přemluvit muže, sedícího na zábradlí mostu, aby svůj čin přehodnotil, případně skok odložil na léto, a pak se posunul kousek dál do Podolí.

Tam mají bezva můstky k tomu určené.

Doprava vázne.

Doufejme, že pán si to si rozmyslí a že se nebudou záchranáři muset koupat. Není právě teplo.

Pro jistotu jsou dole pod mostem také připraveny záchranné složky se čluny.

Držíme palce.

Nic přece není tak zlé, aby si kvůli tomu člověk bral život, pane. Jděte se někam projít, nebo zajděte těch pár metrů k nám, dáme kafe a bude líp.

Kéž to dobře dopadne.


AKTUALIZOVÁNO: PÁN SI TO ROZMYSLEL!

Tak všechno dobře dopadlo. Právě přinesla média zprávu, že pán si nakonec nechal vysvětlit, že skákat do vody z mostu začátkem března není nejlepší nápad a že by se mu skutečně mohlo něco stát.

Pochvala pro policejní psycholožku, která svou práci dělá správně.

Byla to právě ona, kdo profesionálně volenými slovy pánovi zachránila život. Muž byl podle prvních zpráv lehce mimo sebe, a tak byl předán záchranářům, kteří ho dopraví nejspíš do pražských Bohnic, kde jsou příjemní a umí takové stavy lidské duše řešit.

Přejeme pánovi brzký návrat do společnosti a žádný důvod ke smutku.

   
04.03.2011 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [72] átéčko [*]

    Michaela Kudláčková — #70 Musí na psychiartii, aby zjstili, jestli to nebude chtít zopakovat. Jen tam mu můžou pomoci, může dostat léky a rady. Kdo jiný by mu měl pomoci?

    superkarma: 0 15.03.2011, 11:21:23
  2. avatar
    [71] átéčko [*]

    BastMetztli — #27 To je nesmysl. Ten člověk nevěděl jak dál. Takhle volal o pomoc

    superkarma: 0 15.03.2011, 11:19:43
  3. avatar
    [70] Michaela Kudláčková [*]

    BarunkaS — #69 ..článek je podložen maximálním množstvím faktů, které k této věci poskytla policie. Pán byl skutečně dopraven do Bohnic. Snad možná i proto, že je to jediná instituce, kam mohl být s ohledem na místo, kde k události došlo, odvezen. Fakta jsem znovu ověřila.

    1. na komentář reaguje átéčko — #72
    superkarma: 2 07.03.2011, 15:49:42
  4. [69] BarunkaS [*]

    Michaela Kudláčková — #67

    Absolutně nezpochybňuji Váš komentář ohledně toho, že byl předán do rukou psychiatrů, ale může mě urvat, jak každého hned automaticky napadají Bohnice. MeP myslíte městskou policii? Ano, tu jsem samozřejmě viděla - stejně jako RZP, která na místo vzápětí dojela. Ale nezlobte se, Váš článek je napsán velmi amatérsky a nepodložený fakty.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #70
    superkarma: -1 07.03.2011, 10:13:50
  5. avatar
    [68] danca79 [*]

    Michaela Kudláčková — #67 Naprostej souhlas. Mam dojem ze je nejakej zakon, kterej uklada, ze kdyz je clovek nebezpecnej sobe nebo jinym, zavrou ho na psychiatrii. Je relativne zajimavy, ze v cizine ten zakon zahrnuje vetsinou jen "nebezpecny pro okoli", a s pacousema co jsou nebezpecny sami sobe se moc neparou a nic moc nima nedelaj, jen ambulantne coz dost casto nestaci.

    Treba v Bohnicich se obcas ovsem stane, ze "pacient" lekare na psychiatrii ukeca, ze to byl fakt ulet a zabit se vlastne vubec nechtel, oni ho pusti po par dnech, a dalsi pokus je ten finalni, nebo ho/ji tam maji za par tydnu zas Sml80 A na Bohnicich je blby to, ze davaj lidi na oddeleni dohromady buhvijak, kdyz tam byla kamoska v podobny svizelny situaci, jednu noc tam pacient fetak pobodal pacienta sebevraha. Tak mi to neprislo zrovna jako idealni prostredi k tomu, aby se clovek dal zase dohromady. Palata je pak ovsem podle toho co jsem slysela naprosto super - ale tam pacous muze az kdyz ho Bohnice propusti, a musi projit pohovorem aby ho na ten program prijali....

    superkarma: 0 05.03.2011, 22:27:21
  6. avatar
    [67] Michaela Kudláčková [*]

    BarunkaS — #65 ...Paní Barunko, nemusí být člověk právě novinář, aby věděl, že naprosto každý pokus o sebevraždu a i ten, když při tom nezasahují složky, jako policejní vyjednavač a podobně, je, a to předpisem, prvotně, pokud není zraněn, předán do rukou psychiatrů. KAŽDÝ.

    Informace k článku jsem čerpala od MeP, která na místě zasahovala. Jistě jste ji viděla, když jste s tímto mužem mluvila.

    1. na komentář reaguje danca79 — #68
    2. na komentář reaguje BarunkaS — #69
    superkarma: 0 04.03.2011, 13:14:17
  7. avatar
    [66] kebulkaevulka [*]

    BarunkaS — #65 A kam by ho asi tak vezli?

    superkarma: 0 04.03.2011, 13:12:05
  8. [65] BarunkaS [*]

    Váš článek mě docela zvednul ze židle a zároveň pobavil - kolik že Vám je let? Závěr příspěvku je myšlen vážně nebo ironicky? Se zmiňovaným "pánem" jsem mluvila asi deset minut do příjezdu policie - a ani v tomto případě, kdy jsem tam byla live, bych si nedovolila napsat výše uvedený článek se spoustou dedukcí a smyšlenek. prosím, zjistěte si příště víc informací, popř. Nepromítejte zde nějaké své doměnky typu "byl předán záchranářům, kteří ho dopraví nejspíš do pražských Bohnic". Děkuji.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #66
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #67
    superkarma: -1 04.03.2011, 13:08:38
  9. avatar
    [64] kebulkaevulka [*]

    Michaela Kudláčková — #63 Sml48

    superkarma: 0 04.03.2011, 12:59:58
  10. avatar
    [63] Michaela Kudláčková [*]

    kebulkaevulka — #60 Sml54Sml54

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #64
    superkarma: 0 04.03.2011, 12:58:07
  11. avatar
    [62] Michaela Kudláčková [*]

    CityCat — #57 DĚKUJU!!!!!Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 0 04.03.2011, 12:57:24
  12. avatar
    [61] femme [*]

    kdyby chtěl skočit, tak skočí Sml24

    superkarma: 0 04.03.2011, 12:55:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] kebulkaevulka [*]

    Jitulinka — #56 Sml23Sml22Sml23

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #63
    superkarma: 0 04.03.2011, 12:17:38
  2. [59] CityCat [*]

    Teda když je tu takový téma, tak jednu temnou historii mám taky za sebou. Bylo mi 16 a měla jsem kámošku, co nás studium na střední škole lehce rozdělilo, takže jsme se nevídaly denně. No a jednoho dne jsem ji šla navštívit, abychom se domluvily (nebyly telefony, natož mobily) kam vyrazíme v sobotu. Doma otevřené dveře, policie, zhroucená matka a Hanku už odvezli na pitevnu. Strčila hlavu do plynové trouby... nenechala žádné vysvětlení. Měla jsem pocit, že ji znám. Prožily jsme spolu devítiletku... ale nebyla to pravda. Nikdy se nezjistilo proč, byla velmi krásná, dlouhovlasá tmavovláska. Její matka, kdykoliv mě potkala na ulici, měla v očích tu otázku PROČ. Některé otázky zůstávají bez odpovědí... proč to říkám? Ty, které máme nablízku, nemusíme doopravdy znát... přestože jsme o tom přesvědčeni. No a musím zas něco dělat... přeju všem hezký den. S andělskými křídly v zádech.

    superkarma: 1 04.03.2011, 12:15:28
  3. avatar
    [58] bonda [*]

    Nestačím zírat, jak tu někdo dokáže šmahem odsoudit někoho, komu je tak zle, že neví, co s tím, a uvažuje o sebevraždě. Ani nevíme, kdy se my můžeme do takového stavu dostat, nebo ještě hůře, třeba naše dítě. Každý si myslí, že jemu by se to nikdy nemohlo stát, že je to jen o myšlení. Přitom stačí jen malá chemická změna v organismu a člověku je mnohem hůře, než při nejbolestivější nemoci. Vy byste řekli o svém děcku, že je dobře, že mu nikdo pomoc nezavolal, když opravdu hned skočilo, tak je to lepší? Ani Plzák jako psycholog nepoznal, že jeho syn skočí z okna.

    superkarma: 3 04.03.2011, 12:04:13
  4. [57] CityCat [*]

    Michaela Kudláčková — #49 ... ano Míšo, tady je odkaz. Já na ten film docela zírala, protože jej režisér je L. Besson a ten do té doby žádný andělský film nenatočil. Kdo ví, proč sáhnul po sedmileté natáčecí pauze právě po tomto tématu.

    http://www.csfd.cz/film/221270-angel-a/

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #62
    superkarma: 0 04.03.2011, 12:04:12
  5. avatar
    [56] Tulinka [*]

    kebulkaevulka — #54 Michaela Kudláčková — #55 Nejste vy sestry Sml57

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #60
    superkarma: 0 04.03.2011, 12:03:07
  6. avatar
    [55] Michaela Kudláčková [*]

    kebulkaevulka — #54 ..naprosto souhlasím. Nic nezabíjí tak spolehlivě, jako lhostejnostSml67Sml79

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #56
    superkarma: 1 04.03.2011, 11:45:52
  7. avatar
    [54] kebulkaevulka [*]

    Michaela Kudláčková — #52 To taky nesnáší,neříkám,že jim občas jednu nefláknu,ale na veřejnosti,to fak ne.Míla mi pořád říká,že se do všeho pletu a jednou dostanu na hubu,no a co,ale budu mít čistý svědomí,lidská ignorance je nejhorší zlo světaSml24

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #55
    2. na komentář reaguje Jitulinka — #56
    superkarma: 0 04.03.2011, 11:23:18
  8. avatar
    [53] vladka006 [*]

    Michaela Kudláčková — #52 Nevadí mi, když dítě dostane přes prsty, na zadek, pohlavek. Ale fakt nesnáším, když do dítěte někdo buší jak hluchej do vrat a ještě na něj ječí. Chudák dítě. Bych ty lidi mlátila nejradši taky.

    superkarma: 0 04.03.2011, 11:13:59
  9. avatar
    [52] Michaela Kudláčková [*]

    kebulkaevulka — #41 ...káča pitomá...

    Hele já mám zas úplnou schýzu, když vidím, jak někdo mlátí dítě ne... a stojim u Tesca a nána řeže malýho prcka, asi tři a půl roku a ještě s debilním komentářem že proč zrovna ona musí mít tak zlobivý dítě, že už jí to nebaví a podobně...málem mě vzal čert (znáš mě) ...zastavím a povídám " Tak já si toho vašeho chlapečka vezmu, podívejte já nemám syna a chtěla bych ho, je to krásnej malej kluk, já vás ho zbavím, když ho nechcete. Klidně mi ho dejte!"

    Koukala jak sůva...pak ho vzala do náruče a prchla Sml52Sml52...patrně myslela, že jsem magor, ale účel to splniloSml30

    1. na komentář reaguje vladka006 — #53
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #54
    superkarma: 4 04.03.2011, 11:10:48
  10. avatar
    [51] kebulkaevulka [*]

    oalison — #50 Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Jsi mě pobavila

    superkarma: 0 04.03.2011, 10:41:35
  11. avatar
    [50] oalison [*]

    kebulkaevulka — #48 A ještě kdybys jí pak řekla, že si ho má dát na vodítkoSml52

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #51
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:40:37
  12. avatar
    [49] Michaela Kudláčková [*]

    CityCat — #31 To je o tom chlapovi, jak chtěl skočit z mostu, že už nechce žít a neměl nikdy, a jak mu ten Anděl ukázal, jaký by to bylo, kdyby se nenarodil???

    Jestli ano, pak to je naprostá špička film, a já Ti děkuju, protože jsem se nemohla dopídit jaký to mělo název, když jsem to chtěla doporučit známým!!

    Nejlepší!!

    1. na komentář reaguje CityCat — #57
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:39:26
  13. avatar
    [48] kebulkaevulka [*]

    oalison — #46 Sml52To by asi koukalSml52

    1. na komentář reaguje oalison — #50
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:38:19
  14. avatar
    [47] vladka006 [*]

    CityCat — #42 Byl to takový nezvratný osud v době, kdy jsem byla v 5. měsíci.

    superkarma: 0 04.03.2011, 10:33:42
  15. avatar
    [46] oalison [*]

    kebulkaevulka — #41 Teď jak jsem to četla, jsem na chvilku měla dojem, že paní zmlátila toho řidičeSml52

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #48
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:33:10
  16. avatar
    [45] kebulkaevulka [*]

    oalison — #44 Sml22Sml67Sml22

    superkarma: 0 04.03.2011, 10:30:46
  17. avatar
    [44] oalison [*]

    bubidani — #43 Tak to si myslím že nemáš pravdu, zrovna pro ni hledáme práci v nějaké neziskovce a může pomáhat lidem kterým se třeba stalo něco podobného, vyřizuje si invalidní důchod.... A pokud svůj boj zvládne, možná se jednou bdue radovat z vnoučat. Jak můžeš říct, že už její život nemá smysl? Copak máš nějaký patent na to, rozhodovat o tom, kdo má na světě smysl být a kdo ne? Právě proto potřebujeme poradce a ty lidi kteří pak sebevrahům rozmlouvají ten zoufalý pokus. A víš já jsem si celkem jistá, že sebevražda je zoufalé volání o pomoc, organismus doslova křičí, já už nemůžu pomůže mi někdo?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #45
    superkarma: 4 04.03.2011, 10:25:37
  18. avatar
    [43] bubidani [*]

    oalison — #39 ona je taky sebevražda a sebevražda... jeden život je pro duši jako jedna kapitola v učebnici... když při prvních nesnázích s lekcí práskneš a začneš dělat taháky, časem se to projeví a ty rupneš...ale když si projde vším co bylo nutné, je čas jit na další kapitolu. Paní si zažila hodně a takový život opravdu smysl nemá... a až příjde čas na otevření další kapitoly, bude to pro ostatní smutné ale pro ni vysvobození a "úspěch"

    1. na komentář reaguje oalison — #44
    superkarma: -2 04.03.2011, 10:17:07
  19. [42] CityCat [*]

    vladka006 — #37 ...a já zas nemám odvahu na otázku. Ale jestli na něčem záleží, pak je to výsledek - žiješ. Možná se právě tak projevují strážní andělé. Sakryš, co je to dneska za andělskej den :-) o andělech jsem nemluvila minimálně rok.

    bubidani — #38 ...škoda. Třeba se to změní :-) když se připomeneš.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #47
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:10:33
  20. avatar
    [41] kebulkaevulka [*]

    Díky bohu,že si to rozmyslelSml67Dneska jsem si na tebe Míšo vzpoměla jedu ze školky a na přechodu stojí paní se psem,věděla jsem,že ten pes vletí pod auto,no a vletěl.Řidič ho troch tuknul,ale pes byl v pohodě.A představ si,že ho ta ženská ještě zmlátila.Tak jsem jí řekla:máte ho mít na vodítku,přestala ho bít

    1. na komentář reaguje oalison — #46
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #52
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:09:40
  21. avatar
    [40] oalison [*]

    Michaela Kudláčková — #22 No tak slávaSml59 Snad už mu bude líp.

    superkarma: 0 04.03.2011, 10:09:36
  22. avatar
    [39] oalison [*]

    bubidani — #20 Hele nikdy nevíš, taky jsem měla jedno hodně těžký období, kdy se na mě všechno sesypalo najednou jako lavina a zavalil mě obrovský pocit, že tohle nemá řešení, že bude líp když tu nebudu. Díky bohu jsem to nedotáhla do finiše, ale moc nechybělo. A to se nepovažuju v životě za žádnýho slabocha, zatím všechny krizový období jsem přebojovala.

    Ale řeknu ti takový jeden případ: Má známá se před 2 lety vybourala s manželem, oba dva těžce zranění, dnes i po intenzivní léčbě, ona rok strávila po nemocnicích a chodí o holi. Manžel je na úrovni tak 3 letého dítěte, nechce spolupracovat, nechce cvičit, ani nepoznává svou ženu, starají se o něj jeho rodiče, protože ona by ho ani neuzvedla. Nedávno jí vyhodili z práce. Má syna který už si začíná žít svůj život. Po nehodě měla plno návštěv, teď kamarádi maj svůj život, skoro nikdo za ní nechodí. Každý ráno vstává s bolestma, musí se rozhýbat. A myslim že po takových ranách osudu, kdy peníze začínají docházet, syn už má svůj život, manžel je v podstatě na odpis a ona ví že lepší už nebude atd.... myslim že se lehce stane, že si člověk řekne, už toho mám dost....

    1. na komentář reaguje bubidani — #43
    superkarma: 0 04.03.2011, 10:08:07
  23. avatar
    [38] bubidani [*]

    CityCat — #36 no hlásila jsem se na dálkový studium ale nějak to vyšumělo Sml80

    1. na komentář reaguje CityCat — #42
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:59:34
  24. avatar
    [37] vladka006 [*]

    CityCat — #34 Jednou se mi zdál dost divný sen. Zachovala jsem se podle něj a zachránilo mi to život Sml22. Při dnešním tématu jsem si na to vzpomněla, ale nemám odvahu to sepsat.

    1. na komentář reaguje CityCat — #42
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:59:27
  25. [36] CityCat [*]

    bubidani — #35 ...no tady budeš na správné adrese :-) jedna guru se tu přece stará o záhadná a čarodějná témata. Prostě tu redakci budeš muset navštívit :-)

    1. na komentář reaguje bubidani — #38
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:58:24
  26. avatar
    [35] bubidani [*]

    CityCat — #34 pokud nějaké schopnosti mám, tak jsou hodně latentní protože snů se mi zdá hodně, ale bohužel si to nepamatuju a vzpomenu si až když je "po akci", potřebovala bych nějakého guru :-)))

    1. na komentář reaguje CityCat — #36
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:51:59
  27. [34] CityCat [*]

    bubidani — #33 ...měla by ses nad sebou zamyslet :-) třeba máš schopnosti, o kterých nevíš. Mně se nikdy nic nezdá. Každý den na to myslím... a docela závidím lidem, co mají sny.

    1. na komentář reaguje bubidani — #35
    2. na komentář reaguje vladka006 — #37
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:47:45
  28. avatar
    [33] bubidani [*]

    vladka006 — #30 no a teď si vem že by to dopadlo opačně, člověk se zabije a pána budou žalovat...

    CityCat — #31 to mě se zase zdál na dnešek sen, že jsem byla v redakci ŽI na nějaký poradě a porada se kvůli něčemu přerušila a všichni čuměli z okna... jen jsem nechápala proč, teď už vim :-)

    1. na komentář reaguje CityCat — #34
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:41:20
  29. avatar
    [32] BastMetztli [*]

    vladka006 — #30 někdy může pomoci i takové "vyjednávání", jaké předvedl dotyčný naštvaný muž

    superkarma: 0 04.03.2011, 09:33:04
  30. [31] CityCat [*]

    Zvláštní... dnes ráno jsem se na jednom filmovém kanálu dívala na film Angel - A. Začíná stejně, jako tento příběh z redakce. Zdá se, že andělé existují. Dnes dokonce dvakrát.

    1. na komentář reaguje bubidani — #33
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #49
    superkarma: 0 04.03.2011, 09:31:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme