Bulvár

Agresivní řidiči mne dohánějí k slzám - není to nebezpečné?

Jedu po pražské jižní spojce a vidím v zrcátku, že jsem svižně předjížděna dvěma luxusními auty. Najednou musím dát nejen nohu z plynu, ale i přibrzdit, jelikož se druhý nablýskaný vůz vrací do mého pruhu příliš brzy.
Jedu dál. Předjíždím dva za sebou jedoucí kamiony a vidím, jak se ke mne blíží rozsvícené auto. Zdá se mi, že přidává na rychlosti. Když začínám předjíždet druhý kamion, pan řidič za mnou se mi nalepí na kufr a začíná mne problikovat. "Co chce, mám se snad začít soukat mezi kamiony do té malé mezery", přemýšlím a po uhnutí do svého pruhu vidím mladého řidiče, který energicky otvírá ústa. Dívá se na mne s výrazem hodným rozzuřeného býka.
Držím pevně volant, snažím se držet v prostředním pruhu a zvolit ideální rychlost. Sleduji pozorně, co se děje přede mnou a zároveň mám pod kontrolou všechna tři zrcátka. Blížím se k frekventované odbočce na Brno, a tak ještě více bystřím smysly.

V levém pruhu mne svižně předjíždí BMW, které se ale záhy ocitne přede mnou a já nevěřícně zírám, že se mu rozsvítí brzdová světla. Šlapu plnou silou na brzdu a očekávám náraz. V tom momentě BMW zatáčí na Brno. Ozývá se několik klaksonů a ještě zahlédnu řidiče v saku a s mobilem v ruce. Loket ruky s telefonem má ležérně opřený o dveře a jeho výraz je zamyšlený..
Zdá se, že mne kvůli důležitému hovoru nebere vůbec na vědomí.

Zachovávám si rychlost a pokračuji v jízdě. Na nejbližším možném místě zastavuji a vyndavám svou dvouletou dceru ze sedačky. Usmívá se, netuší čemu jsme právě unikly. Jdeme se proběhnout na trávník u benzínové pumpy a dcerka vesele vyvádí, díky mé nenadálé  pozornosti.
Po chvilce si promnu pálivé oči a opatrně odjíždíme domů. 

Nemá někdo z vás jakýkoli nápad, jak těmto lidem vysvětlit, že svým stupidním chováním ohrožují životy našich dětí?

 

                       
   
18.09.2003 - Společnost - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [206] jithule [*]

    Jindriska8 — #205 ano a pořádnou, aby se z toho nevzpamatovali

    superkarma: 0 26.12.2012, 09:33:54
  2. avatar
    [205] Jindriska8 [*]

    Agresivním řidičům bych odebrala řidičák a ještě dala vysokou pokutu.Sml22

    1. na komentář reaguje jithule — #206
    superkarma: 0 02.10.2012, 21:48:47
  3. avatar
    [204] Vivian [*]

    rozina: ten tu byl před pěti lety. Třeba už se mezitím zabil

    superkarma: 0 18.09.2008, 21:37:25
  4. [203] rozina [*]

    Á divila bych se kdyby se tu jeden frajírek neobjevil - VÍTR- tak to jsou oni, prý běžte raději domů vařit guláš- To jsou ti nafoukaní arogantní frajírci, kteří si myslí jací jsou borci a ženy ponižují... !!!!

    superkarma: 0 18.09.2008, 09:21:10
  5. [202] rozina [*]

    Já jezdím 40 let - je mi 60. Ale to co dnes vidím na silnicích mi vždy zatrne.
    DVĚ žluté plné čáry- na silnici se pracuje snížená rychlost na 30 a promiňte DEBIL- předjíždí všechny a to tak 130 km/ hod. Běhá mi mráz po zádech. Většinou jsou to pražské značky. My prďolky vesnický jezdíme !! podle předpisů- na dálnici tomu taky trošku šplápneme na pedál, abychom si vyzkoušeli ten požitek, ALE ZCELA VYJÍMEČNĚ. Snížené rychlosti dodržuji i když mne ostatné předjíždějí a ťukají si na čleo, že bába zdržuje. Kdybych tak mohla toho sebevraha vyfotit a poslat policii- ale marnost nad marnost, někteří lidé( tedy snad jsou to lidi ) se NEPOUČÍ A NEPOUČÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! co dodat. !!!
    Pevné nervy všem za volantem a ženám zvlášť. jezdí lépe než muži!! o tom neí třeba diskuse.

    superkarma: 0 18.09.2008, 09:14:51
  6. avatar
    [201] Ťapina [*]

    Fifinka: Dobré rady, to je blbec

    superkarma: 0 09.12.2003, 22:29:42
  7. avatar
    [200] Simba [*]

    Matiee: Dobře jsi to napsala. Já si taky u těch 200km borců říkám něco podobného (nelze publikovat).

    superkarma: 0 03.12.2003, 15:31:12
  8. avatar
    [199] Fifinka [*]

    Vítr: no představ si, že já jsem i ty jízdy přikoupený měla.. a měla jsem přikoupený někdy potom i ty kondiční...a Tvoji radu, abych jezdila v pravém pruhu neberu...tady u nás na vesnici je všude jen jeden pruh!!

    superkarma: 0 26.09.2003, 22:03:14
  9. avatar
    [198] Acinka [*]

    Matiee: Hezky si to napsala, souhlasím s tebou

    superkarma: 0 25.09.2003, 12:30:07
  10. avatar
    [190] Lucka * [*]

    Fifinka: souhlasím !!! A kde se má asi člově¨k naučit pořádně řídit auto ? Z autoškoly jsem vylezla s tím, že umím řídit auto. Ale ono je umět a umět. Takže ty co jsou strašně nedočkavý a nadávají na chudáky autoškoláky a pomaláky: běžte se vycpat !!! Kdopak asi ohrožuje provoz víc ? Ty, co jedou 50 nebo ty co je předjíždějí jeden za druhým ???

    superkarma: 0 21.09.2003, 20:00:19
  11. avatar
    [189] Fifinka [*]

    Vítr: Už když jsem jezdila v autoškole, s napisem na střeše velkým jako vrata, a 1x mi auto chcíplo, tak na mne nějakej ridic řval, co tam jako dělám, at se jdu ucit jinam!!! A kam jako ? Kde jinde nez v provozu se ma clovek ucit!!!!! A muj ucitel z autoskoly vylezl z auta, normalne si zacal zapisovat SPZ toho debila, co si tohle dovolil a zcela klidnym hlasem mu sdelil, ze opravdu NEMA cenu se ucit jinde, nez v provozu...a s tim na 100% souhlasim...
    Vitr: Ty jsi se snad ucil jezdit na poli ???????????

    superkarma: 0 21.09.2003, 00:28:54
  12. avatar
    [185] Sanofi [*]

    Já mám řidičák 15 let a ještě jsem nevyjela. Ze začátku jsem neměla čím a teď, když vidím co se děje na silnicích, mám strach. I jako spolujezdec vyloženě trpím a raději cestu prospím

    superkarma: 0 20.09.2003, 15:50:46
  13. avatar
    [184] Dudlajlama [*]

    To;Emma ....zrcatko predni, zrcatko po strane a zakroutit krkem...to je snad normalni postup pri jakekoliv zmene pruhu. Jinak, ja bych rekla, ze jezdim velice dobre a svizne, nikoliv nebezpecne. Problem je v tom, ze clovek musi neustale hlidat ty ostatni. Ja tu jezdim primo s laskou, pekne se v aute odreaguju, posloucham muziku.... v CR se i na sedadle spolujezdce chumoulim hruzou, relaxace naprosto nulova.

    superkarma: 0 19.09.2003, 19:13:11
  14. avatar
    [183] emma [*]

    šája: já jsem kritizovala, že se JEN otáčíš a zrcátka NEPOUŽÍVÁŠ - pokud teda nejezdíš 40tkou....

    superkarma: 0 19.09.2003, 16:07:54
  15. [182] Lapcikova [*]

    Dnes je to i riziko jezdit na našich silnicích. I když člověk jezdí dobře najde se i nějaký kretén, který zapříčiní nehodu.

    superkarma: 0 19.09.2003, 14:14:25
  16. avatar
    [178] šája [*]

    radost: Galadriel: Díky, už jsem si začínala myslet, že jsem s otáčením hlavy za blbce.
    Jarunka: české dálnice, zvlášť D1 přes Vysočinu, by dnes vůbec nemohly být postaveny, nemají už vyhovující parametry.

    superkarma: 0 19.09.2003, 08:25:46
  17. avatar
    [175] Jarunka [*]

    Pokud budu opakovat, co uz jiny napsal-omlouvam se. Ale detailne jsem vsechno neprecetla
    Dokud budou uplatni policajti, stejne se nic nezmeni. A muze vyjit jakykoliv zakon.
    Jezdila jsem dost casto Nemecko-Cechy. Po Nemecku zadny problem. Po vetsine dalnicich neni omezena rychlost. Presto jsem havarek videla minimum. Stacilo vjet na ceskou dalnici a mela jsem soky. Predjizdela jsem nakladak a on se rozhodl, ze me predjet nepusti, tak aniz by ukazal, proste odbocil v levo! A to je jenom jeden zazitek. Dalnice podle meho, nejsou prizpusobene na rychlou jizdu. Tim myslim 150km/h a vice. Obcas dira, sikma silnice... Bojim se, po ceskych silnicich jezdit!
    V Nemecku, za kazde prekroceni jizdy, nad 10km/h do 30-ti km/h, pokuta. Nad 30 sebrani ridicaku. Nekdy na mesic, nekdy na vic. Podle toho, jak rychle jede. Obcas si musi zopakovat cely ridicak. Ale ten uz prijde na poradny penize.A pochopitelne body do ridicaku.

    superkarma: 0 18.09.2003, 23:54:58
  18. avatar
    [174] janinkab [*]

    Češi jsou zkrátka zvláštní národ. Děláme skoro všechno nějak jinak. Dodnes žije velká část národa s heslem, že zákony jsou na to, aby se porušovali. Jezdíme jako dobytci, odpadky vozíme do lesa, blijeme po veřejných prostranstvích... Ale je to opravdu jen v lidech a v ničem jiném.

    superkarma: 0 18.09.2003, 23:09:59
  19. avatar
    [173] Fifinka [*]

    radost: Galadriel:

    A nad některými názory se mi vážně chce nechápu !

    superkarma: 0 18.09.2003, 23:06:04
  20. avatar
    [170] Kopicka [*]

    Jezdím pomalu a opatrně... Toť vše, co k tomu mohu dodat...

    superkarma: 0 18.09.2003, 21:31:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [167] janinkab [*]

    Mám řidičák 11 let a skoro nejezdím. Mám šílený strach, že mě někdo nabourá. Už v autoškole jsem říkala, že zabít sama sebe je prkotina proti tomu zabít někoho jiného. Chyba je ve špatném uplatňování předpisů. Pokuty jsou asi moc malé,tedy pro řidiče silných a drahých aut. Starší auta jsou trochu z obliga, protože většinou až tak moc rychle nejezdí- nemohou. Ale je fakt, že blbec ve staré škodovce taky stojí za to. Je to zkrátka v lidech.

    superkarma: 0 18.09.2003, 18:59:44
  2. avatar
    [165] Dudlajlama [*]

    Takze, shrnuto a podtrzeno, slusnost neni jenom v rychlosti a penezich. Muzu jezdit rychle a v drahem aute a presto byt slusny a ohleduplny ridic nebo muzu jet pomalu v sunce a byt ridic hovado. Zkratka, bud to v te palici a mam nebo nemam.

    superkarma: 0 18.09.2003, 18:07:11
  3. [164] tventula [*]

    Nejvíc mě rozčilují řidiči-chlapi,kteří při předjíždění přes dvě plné čáry,ťukají prstem na čelo,když vidí za volantem ženskou a jedoucí podle předpisů.

    superkarma: 0 18.09.2003, 17:54:50
  4. avatar
    [163] Brett [*]

    Na to je jenom jedna rada. Pockat si, az se ten debil zabije. Ale obvykle to dopadne tak, ze slusny ridic to odnese, protoze nema tak silny nebo airbagy vybaveny automobil. Staci si jen otevrit televizi Nova zpravy a clovek hned vidi, kde ktery debil zase co zpusobil a koho zmrzacil.

    superkarma: 0 18.09.2003, 17:09:52
  5. avatar
    [162] Lída [*]

    Landriel: Pravidla kopíruju,našprtám a konečně si udělám řidičák

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:53:26
  6. avatar
    [161] Exupery [*]

    emma: Já neříkám, že nemá uhnout, ale někdy to třeba zrovna nejde a nechápu, jak si může někdo dovolit, na tebe blikat a troubit, když jedeš podle předpisů. Když se rozhodnu někoho předjet, tak mám koukat jak daleko dozadu, jestli tam nejede nějakej magor? Kdybych byla kilometr před ním, tobě s Merry se to asi zdá málo, a on pojede 220, tak je za mnou za 16 vteřin

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:51:51
  7. avatar
    [156] emma [*]

    Mili: já mluvila o chodcích!

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:21:53
  8. avatar
    [154] emma [*]

    Mili: nezlob se na mě, ale i chodci by často potřebovali facku. nevím, zda jsi řidič, ale když je nízké Slunce, déšť, když stojí u chodníku zaprkovaná auta nebo cokoliv jiného a chodec ti tam skočí na poslední chvíli, tak ho prostě NEVIDÍŠ! někdy taky třeba někomu na přechodu zastavim a on stojí a čumí na mě (nebo ještě lépe, čumí na druhou stranu), tak na něj blikám, kývu, nic, tak se rozjedu a on si třeba zrovna vzpomene, že tam vleze.

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:15:21
  9. avatar
    [153] emma [*]

    ad 151: moTOrizovanýho

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:12:24
  10. avatar
    [152] emma [*]

    Exupery: mě přijde stupidní neuhnout. proboha, od toho jsou pruhy, kdo jede pomalejc, uhne rychlejšímu, ne???

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:11:44
  11. avatar
    [151] emma [*]

    Marry: to dík, vždycky jsem tady v těch diskusích byla za exota, když jsem se zmínila o jízdě na motorce, osočovali mě že jsem pomalu pipina, co má doma morizovanýho borečka. takže už se trochu mírnim.

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:08:30
  12. avatar
    [150] Exupery [*]

    Marry: No jo, v tom případě, kdybys to do něj napálila, tak máš celkem peška, páč ve chvíli, kdy ty překračuješ rychlost o 90 km/h, tak bys to asi nevyhrála Přijde mi stupidní si stěžovat, že ti neuhne řidič, jedoucí maximální povolenou rychlostí

    superkarma: 0 18.09.2003, 16:00:20
  13. avatar
    [147] man-mimo [*]

    Landriel:
    Jinak bych netvrdil, že v Praze se jezdí bezohledně. Jezdím tam jednou za čas a celkem se mi tam líbí . Asi nikde jinde bych se nedostal z vedlejší, když je hlavní ucpaná. V Praze když mě nepustí ten první, tak mě pustí někdo další.

    superkarma: 0 18.09.2003, 15:46:41
  14. avatar
    [144] Landriel [*]

    Pravidla silničního provozu v Čechách...

    1. objeví-li se na semaforu červená, musí na ni velkou rychlostí projet
    ještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, které
    jedou už na zelenou. 2. dojede-li několik aut překážku či odstavené
    vozidlo,
    jako první začne předjíždět ten zadní. 3. při přejíždění z pruhu do pruhu
    je
    zakázáno používat směrová světla. 4. 2 jízdní pruhy ve stejném směru byly
    zřízeny proto, aby mohly kamiony jezdit vedle sebe. 5. pro motocyklisty
    neplatí žádná omezení rychlosti. 6. pro cyklisty a motocyklisty neplatí
    jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s
    odřenýma ušima vejde. 7. dodávka skládající náklad smí zastavit kdekoli, na
    jakkoli dlouhou dobu, čím více jiných aut zablokuje, tím lépe. 8. ve městě
    je přísně zakázáno jezdit méně než 60 km/h, mimo město pod 100 km/h, na
    dálnici pod 130 km/h. 9. pravidlo 8. smím porušit pouze mimo obec na rovné
    silnici se zákazem předjíždění, v takovém případě musím jet 55 km/h a mít
    na
    hlavě klobouk.

    10. pokud automobil na dálnici předjíždí v levém pruhu rychlostí 145 km/h
    kolonu kamionů v pruhu pravém, nejbližší řidič následujícího automobilu
    musí
    zrychlit, přilepit se 30 cm za něj, blikat, troubit a křičet neslušné
    nadávky. 11. nemohu-li předjet automobil vlevo, jsem povinen předjet ho
    vpravo a nesmím při tom blikat. 12. na ulici v obci parkuji zásadně tak,
    aby
    pro jízdu ostatních nezbylo dostatečné místo, a v takovém rozestupu od
    sousedního stojícího automobilu, aby se mezi nás jiné auto už nevešlo. Čím
    více při parkování ztížím výhled do křižovatky, tím lépe. 13. dávání
    přednosti v jízdě / neohrožení účastníka s.p. známé z dřívějších pravidel
    chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednost v jízdě, naznačíme, že pomalíme
    a
    pak na poslední chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost a
    rychlé reakce. 14. pokud předjíždíme v protisměru a jede proti nám
    automobil, výstražnými světly mu dáme najevo, aby se klidil do příkopu 15.
    Cyklisté jsou povinni jet nejméně 3 vedle sebe 16. Cyklista smí odbočovat
    doleva pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího řidiče 17. Řidič
    dražšího vozu musí za každou cenu předjet řidiče vozu levnějšího 18. Řidič
    levnějšího vozu si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice
    měla na místě rozsypat. 19. Pokud řidič před námi jede podle starých
    pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat 20. Na křižovatce neodbočuji
    doleva až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím. 21.
    Předjíždí se zásadně přes plnou, přes dvě nebo přes zebru. 22. Debily na
    kolech je třeba vytlačit ze silnice. 23. Debily s LPG je třeba vytlačit ze
    silnice. 24. Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho. 25. Když vidím
    cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo. 26. Nejlepší masáž mozku
    je čelním nárazem do protijedoucí Tatry. 27. Když se tvoří kolona, tak
    zásadně předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči ostatních
    vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli
    bezpečnostní odstup. 28. Mlhová světla jsou proto mlhová,aby se s nimi
    svítilo pořád. 29. Korektor potkávacích světel je v autě proto, aby se
    nepoužíval - zejména u naložených kombíků. 30. Pokud mám malé autíčko a
    chci
    zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed. 31. Při
    průjezdu kolem psychiatrické léčebny netrubte, nemáme to rádi.

    superkarma: 0 18.09.2003, 15:03:22
  15. avatar
    [143] Lhasa [*]

    Marry: No potěš koště Tebe bych na silnici fakt potkat nechtěla, sorry
    Neplantejte...

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:59:54
  16. avatar
    [140] Acinka [*]

    zemim: Já bych chtěla mít tank a všechny bych smetla

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:43:47
  17. avatar
    [138] Exupery [*]

    Marry: Netvrdím, že je opravdu nutný, jezdit po dálnici max. 130. Ale ty bys měla vědět, že když někdo před tebou předjíždí tou 130kou, tak nemáš blikat¨, ale zpomalit.

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:34:59
  18. avatar
    [135] emma [*]

    Vitamín: hele jestli řidič z feldy, kterej byl při té bouračce vepředu měl sešrotovaný auto a byl skoro mrtvej tak
    1) buď nebyl přivázanej (časté frajerství) nebo
    2) by musel při tak hroznym nárazu bejt sešrotovanej i ten sporťák a chlápek taky přizabitej a ne tam pobíhat (sporťáci jsou pěkně chatrný, neboť jsou bez střechy)
    3) nebo to Farmářka popisuje jinak než to bylo

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:28:55
  19. avatar
    [131] Acinka [*]

    Doubravka: Jenže ono je někdy horší, když člověk, který vlastní řidičák a jezdí, si sedne jako spolujezdec než když tam sedí neřidič.

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:15:51
  20. avatar
    [129] Acinka [*]

    Ferdicka: Jo, včera u Brna se vyboural Rokycaňák s fábii. Naštěstí se mu nic nestalo, ale auto bylo na maděru.

    superkarma: 0 18.09.2003, 14:12:47
  21. avatar
    [124] emma [*]

    Farmarka: no, fakt sorry, ale taky myslim, že to nenapálil schválně. a když se mu nic nestalo, tak určitě brzdil a napálil to již v malé rychlosti.

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:55:35
  22. avatar
    [120] medved [*]

    Lhasa:
    hezky si to napsala
    jezdim stridave starou skodovkou a stridave novou fabii...cesta po dalnici je se starou skodovkou ohromna pohoda...jedu v pravem pruhu, nikoho nemusim predjizdet, s nikym se nemusim rozcilovat...ve fabii je to o nervy ...jsem tam sice o hodinu driv, ale za cestu zestarnu o pet let

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:43:54
  23. avatar
    [119] LenkaT. [*]

    Já od té doby co jsem platila pokutu že jsem projela na oranžovou abych nemusela brzdit i očima když mi blikla těsne než jsem projela, tak už na oranžovou nejezdím. Policajti byli za rohem a byli neústupní. Na pokuty tedy nemám.

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:43:33
  24. avatar
    [118] Sama [*]

    Gabi: nejhorší jsou Aviatici.Držte mi palečky, příští pátek jedu na srazík, to bude hrůza .... Přiznám, že taky nedodržuji rychlost, v obci ano, ale jinak .... Ještě tak tam kde to neznám a nevím co můžu čekat ... a auta, která jedou 50 mimo obec, tak ty přímo miluju, člověk nikdy neví co udělají .... jo a ještě mlhovkáři jsou na silnicích "děsně" příjemní

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:41:54
  25. avatar
    [117] Sama [*]

    Gabi: nejhorší jsou Aviatici.Držte mi palečky, příští pátek jedu na srazík, to bude hrůza .... Přiznám, že taky nedodržuji rychlost, v obci ano, ale jinak .... Ještě tak tam kde to neznám a nevím co můžu čekat ... a auta, která jedou 50 mimo obec, tak ty přímo miluju, člověk nikdy neví co udělají .... jo a ještě mlhovkáři jsou na silnicích "děsně" příjemní

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:40:52
  26. avatar
    [115] emma [*]

    testy pro řidiče bych dala i z předpisů. to problém třeba již zmiňovaného zipu. člověk kterej dělal řp před 3 lety o něm nic neví. tak ho nepoužívaj. a mimochodem, pro zip existuje i dopravní značka znamenající "Zipuj", myslíte, že ji na místech zúžení používají???

    Marry: souhlasím s problémem zpětných zrcátek a "šetření" světly - já bych uzákonila svícení celý rok. baterku to nezabije a autop je vidět i v prudkém slunci

    šája: a ohlížet se přes rameno je snad možné jen když auto stojí, ale na dálnici?? při předjíždění?? to je hazard!!

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:37:32
  27. avatar
    [112] emma [*]

    Lhasa: no.. prošpikovaná... například já z Hostivaře za kámoškou do Modřan jedu busama nejmíň třičtvrtě hodiny. autem 10-15 minut volné jízdy. a vo tom to je!

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:31:50
  28. avatar
    [111] Lucimo [*]

    mam-ča: Nezlob se, ale nejak nerozumim tehle vete - cituji:Nejen, že se s přibývajícím věkem zpomalují reakce, ale oni Tě ve chvíli, kdy začínají předjíždět, prostě nevidí, i kdyby se dívali do všech zrcátek !
    PROC by nevideli pokud koukaji do zrcatek? Maji tak slaby zrak? V tom pripade jsou nebezpecni a nemaji za volantem co delat... Nebo jak jinak bys mi tu vetu vysvetlila, opravdu ji nerozumim...

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:24:23
  29. [109] zindule [*]

    Tak tedy řidičce nezávidím.

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:17:02
  30. avatar
    [108] Lhasa [*]

    jajkka: To je přec úplně jedno, jestli jezdíš po Praze do práce nebo za amantem... Prostě jezdit autem po Praze, která je prošpikovaná MHD, pokud teda nevezu děti nebo někoho špatně pohyblivýho nebo tejdenní nákup, mi připadá zbytečný.
    Je rozdíl, projedu-li na oranžovou nebo na oranžovou. Samozřejmě, že kdybych to měla zadupnout dva metry před světlama jen proto, že zrovna blikla oranžová, tak to nezadupnu. Ale když ji už z dálky vidím a vím, že bych byla v křižovatce na červenou, tak radši počkám. Abych v tý křižovatce nepotkala někoho, kdo čekal na červený a sotva blikla oranžová, už to nabral stylem tři sta z místa

    superkarma: 0 18.09.2003, 13:11:55

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme