Dlouhých patnáct let dělí od prvního společného natáčení reklamy manželského páru Agáty a Jakuba Prachařových. Tentokrát se naprosto výjimečně sešli, a dle jejich slov určitě naposledy, při natáčení televizních sponzorských odkazů společnosti SIKO KOUPELNY, která prodává koupelny a kuchyně.

Vystupují zde jako zhrzení partneři, kteří toho svého přistihli v nepříjemné situaci. Jakub exceluje v kuchyni a Agáta byla přistižena v koupelně. Kdo by si myslel, že vše bude natočeno během chvíle, je na omylu. Natáčení začalo hned po uzavření prodejny a končilo se příchodem prvních zákazníků.

„My to máme hezky rozdělené, já se ráda sprchuji a Jakub hodně rád a dobře vaří, takže jsme v rolích naprosto věrohodní,“ volala z koupelny Agáta. „Natáčení bylo zábavné i přesto, že se za večer natočilo minimálně 350 klapek, po každé klapce na mě sice vždy Petr zavolal, že je to super. To už jsem doufala, že je hotovo, ale vzápětí se ozvalo: prosím ještě jednou. Museli jsme být všichni hodně pokorní a trpěliví. Já jsem okolo sebe měla svůj tým - kadeřníka Martyho Tyla a Zdeňka Fencla - make up - a s nimi jsem vždy v klidu,“ dodala Agáta.

agi

Obrovský smysl pro detail a nároky na herce má režisér Petr Jákl, každý záběr sice nechal mnohokrát opakovat, ale vždy našel nějakou drobnost, která se mu nezdála, nebo dostal další nápad, jak spot vylepšit. Tak i nepřímo vyhlásil soutěž, kdo z protagonistů zaznamená více klapek a tím Agátu a Jakuba pošťuchoval. Těsně zvítězil Jakub, který několikasekundovou scénu opakoval šestapadesátkrát. Klobouk dolů před jeho trpělivostí a kreativitou.

Nejdramatičtějším momentem natáčení je scéna, kdy je Agáta přistižena Jakubem ve vaně se sousedem, kterého hraje absolutní mistr světa v kulturistice Jindřich Michálek. „Původně jsem myslel, že to bude nějaký celovečerní film, ale i nabídka natočit krátkou reklamu, ve které můžu být alespoň na malou chvíli ve vaně s Agátou, i když za dohledu jejího manžela, je pro většinu mužů lákavá. To štěstí potkalo mě a mám na toto natáčení senzační vzpomínky,“ vyprávěl štábu Jindra.

agi

Kromě celovečerních filmů, které Petr Jákl s chutí točí, se pustil i do reklamních spotů, a že výsledek bude skvělý, bylo vidět již při natáčení. S každým detailem si hraje, vše promýšlí, upravuje detaily, dbá na perfektní práci všech ze štábu, ale i produkce, vizážisty nebo stylisty. Na otázku, proč začal točit reklamní spot, se svým typickým lišáckým úsměvem dodává: „Abych se v budoucnu mohl více věnovat svým dcerám.“

Foto: SIKO KOUPELNY

Reklama