.

Adam: „Nechci být své manželce nevěrný, proto chodím na swingers párty.“

Vztahy

Adam: „Nechci být své manželce nevěrný, proto chodím na swingers párty.“

Láska a předně vzájemná důvěra jsou pilířem každého partnerského vztahu. Snad nikdo z nás do něj nevstupuje s tím, že nevěra praktikovaná ať už z kterékoliv strany bude na běžném denním pořádku, ale pro mnoho párů je pak zásadním důvodem k rozchodu. Adam však tvrdí, že všichni ti, kteří vsázejí na neutuchající lásku a věrnost, se prostě a jednoduše brzy spálí. A aby se nespálil ani on, chodí se svou manželkou pravidelně na swingers párty…

„Nechápu, proč si dnešní společnost musí pořád něco jen namlouvat, člověk není od přírody monogamní bytost, není to prostě a jednoduše normální!“ začíná vypravovat Adam, pětatřicetiletý podnikatel, který má dvě děti a se svou ženou Helenou žije již deset let prý ve zcela spokojeném svazku.
„Vždycky mi přišlo zvláštní, aby žena mého života, kterou si jednou vezmu a budu s ní mít děti, byla zároveň mojí jedinou sexuální partnerkou
. Naivita lidí, kteří si myslí, že si budou po svatbě věrní až do Swingers partykonce života, mi přijde naprosto nenormální a směšná, je to blbost! Člověk zkrátka není monogamní bytost. Dřív jsem docela dost tápal, mnoho mých vztahů krachlo právě kvůli nevěře, když je člověk mladý, má neustále tendenci objevovat něco jiného, experimentovat, asi jsem sobec, ale nikdy jsem nechtěl zahodit šance poznávat nové ženy a taje erotiky na úkor naprosté věrnosti jedné z nich, byť bych ji miloval sebevíc. Připadal jsem si divně, říkal jsem si, v čem jsem jiný, jak je možné, že to ostatní vydrží? Proč se lidi vzájemně tajně podvádějí a doma si pak hrají na dokonalé rodiny? Hledal jsem východisko, až jednoho dne jsem navštívil jednu neobvyklou párty.“ Zlomem v Adamově životě se stala návštěva swingers párty, kterou se svou tehdejší přítelkyní, dnes už manželkou, navštívil. „Když jsem potkal Helenu, svou nynější manželku, věděla o mně, že jsem dost na ženský, a sám jsem se jí přiznal, že zkrátka neumím být věrný, že to nemá nic společného s láskou, ale mou chutí po ostatních ženách. Helena mě tenkrát strašně překvapila, když mi řekla, že to chápe, nijak mě neodsuzuje, ale že by byla moc ráda, aby o mých případných milenkách věděla. Dost mě to vyvedlo z míry, přiznávám, všechny mé předešlé partnerky to nebyly schopné skousnout a řekly mi, že jsem akorát sobecký prase. Helena mi tenkrát navrhla, jestli bychom spolu nezašli na swingers párty, že na ní ještě nikdy nebyla a že ji to moc láká.“ Netrvalo dlouho a Adam s Helenou tedy na swingers párty společně zašli.

„Byl jsem tím nadšený, nikdy jsem vlastně o swingers moc nepřemýšlel, říkal jsem si, že tam budou různá individua, ale byl jsem velmi příjemně překvapený! Nenuceně jsme se tam společně s Helenou seznámili s dalšími lidmi, s nimiž jsme si vzájemně vyhovovali, a po pár schůzkách v klubu jsme zkusili sex ve čtyřech. Bylo to naprosto super, nejenom že jsme se cítili oba skvěle a moc si to užili, ale pochopili jsme, že tohle je alternativa, jak vlastně společně žít šťastně a bez lži.“ Adam a Helena tak začali společně vyrážet na podobné akce, a jejich vztah se tak díky tomu upevnil natolik, že se po dvou letech vzali a zplodili spolu dvě děti.

„S Helenou jsme spolu deset let, milujeme se a jsme šťastní! Žijeme spolu totiž v pravdě, na swingers párty jednou za čas zajdeme a věřte, nebo ne, pořád nás to oba neskutečně sbližuje. S naším stylem života ale bohužel nemůžeme vyjít na světlo veřejnosti, jelikož oba moc dobře víme, že by nás naši přátelé a známí odsoudili. O co jsme ale horší než všichni ti moralisti, kteří se pak ve finále podvádí na každém rohu a lžou si za zády? Jsou snad lepší než my jen proto, že své potřeby nepřiznají? To těžko!“ uzavírá Adam a dodává: „Je strašná škoda, že jsou lidé ohledně skupinového sexu tak omezení. Myslím si, že kdyby si mnozí přiznali, že si zkrátka nevydrží být se svým partnerem věrní až do konce života, ulevilo by se jim. Copak vy si snad dokážete představit, že už v životě nebudete mít sex s nikým jiným?

Čtěte také:

   
23.01.2015 - Ona s ním - autor: Veronika Pavlíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [110] cilani [*]

    Dudlajlama — #57 no, osobně znám zahýbače urputného a i přes to, že zahýbá své manželce kdy se jen zadaří, potkáte je na ulici držíc se za ruce, on jí dává polibky do vlasů.. Nevylučuje se jeho láska k ní s tím, že si často z práce odskočí..

    superkarma: 0 27.01.2015, 08:28:02
  2. avatar
    [109] Dudlajlama [*]

    Horvathy na vasSml52

    http://www.novinky.cz/krimi/359846-podeziral-partnerku-z-nevery-tak-ji-shodil-z-druheho-patra.html

    superkarma: 0 26.01.2015, 19:07:41
  3. avatar
    [108] Léthé [*]

    OlgaMarie — #107 já ty okovy již taky nepociťuji. To už bych s tím mým staříkem nebyla.Sml23 Takové ty okovy, tedy oboustranné omezování, nesvobodu, jsme pociťovali několik let oba, dusili jsme jeden druhého, neschopni se domluvit a to tak dlouho než jsme oba dospěli a bůh je mi svědkem, že to fakt trvalo. Vlastně jsme se brali jako dva nedospělí jedinci, i když nám bylo 19 let, zkušenosti nulové, navíc nevybouření, pouze šíleně zamilovaní. Jak jinak to mohlo dopadnout ?Sml80 Ale konec dobrý všechno dobrý. Momentálně u nás vládne již opravdová demokracie. Zlatá klec je otevřená, nevisíme na sobě, ale i po 41 letech mohu říct, že se stále milujeme, i když byly časy když jsme se i nenáviděli. Jsem naprosto spokojená již tak cca 15 let. Myslím že ten můj spolubojovník taktéž.

    superkarma: 0 26.01.2015, 15:05:43
  4. avatar
    [107] OlgaMarie [*]

    Léthé — #104 Sml52Tak já ani po takřka 42 letech manželství žádné okovy nepociťuju.Sml52

    Moje sestry o mně říkají "největší potvora největší štěstí". Kdysi jsem to řekla své dospělé dceři a ona to okomentovala: "Tak si neměly brát pořád debily."Sml57

    Nejlepší je nepátrat po tom, co nechceš vědět.Sml52

    1. na komentář reaguje Léthé — #108
    superkarma: 0 26.01.2015, 11:47:30
  5. avatar
    [106] Léthé [*]

    Dudlajlama — #103 no...ty víš že vímSml37...já bych si na po několikáté taktéž již vybrala mnohem „dokonalejšího“ chlapa než jsem si vybrala ve svých 16-ti letech, kdy jsem chodila ještě v oblacíchSml49. Holt já jsem si toho prevíta nechala, možná ze zbabělosti, ale spíš si myslím že byl můj osud a tak jsem s nim doválčila náš rušný život. Ale pozitivum je ten, že toho ani moc nelituji. Teď bych ho nevyměnila ani za BanderaseSml30. Taky kdo ví, jestli bych si nevybrala ještě hůř.

    superkarma: 0 26.01.2015, 10:53:49
  6. avatar
    [105] Léthé [*]

    Sakra....chtěla jsem zvýraznit jen tvůj nick a mám to zas opačněSml15

    superkarma: 0 26.01.2015, 10:44:52
  7. avatar
    [104] Léthé [*]

    Lea239 — #102Ale no takSml79. Nikdo se do tebe nepustil, jen jsme tu napsali naše názory, neb po čtyřech letech manželství ještě těžko můžeš posoudit ty pravé okovy manželského vztahu. Je taky pravdou, že dnešní generace je opravdu mnohem „věrnější“ než byla ta naše. Možná je to strachem před pohl. nemoci. Za mých mladých časů nebyla jiná zábava, než si někde na nějakém podnikovém večírku zašpolupracovatSml26. A že těch večírků bylo…vlastně takové podnikové večírky nahrazovali dnešní swingers pártySml30. Já ti opravdu moc přeji, aby tvé iluze nikdy nedostali trhlinu a vydrželo vám manželství alespoň tak dlouho jako to moje, ale hlavně panebože v úplně jiné podoběSml30. Stejně bych tě tu ráda viděla s tvým dalším názorem po 40-ti letech tvého manželství. Pak bych řekla….a sakra…zázraky se dějíSml2.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #107
    superkarma: 1 26.01.2015, 10:43:41
  8. avatar
    [103] Dudlajlama [*]

    Lea239 — #102 Nenech se znervoznit, zivot si to stejne vybarvi sam, my jen pricmrndavame. Za sebe muzu rici, ze muze mam rada po tech letech asi desetkrat vic nez na zacatku.

    Suzanne — #99 Posloupne monogamni, to beru, pekny vyrazSml16 a dal by se aplikovat i na me.

    1. na komentář reaguje Léthé — #106
    superkarma: 0 26.01.2015, 02:08:06
  9. [102] Lea239 [*]

    Suzanne — #99 No taky zírám, jak se do mě dámy obuly...

    Mám za sebou několik vztahů, vždy jsem byla věrná. Když manžela miluju i po několika letech, proč bych mu proboha zahýbala při nějaké příležitosti?? On sám ví, jaké to je, když se milovaná žena spustí s někým jiným. Když jsme se před lety bavili o nevěře, řekl mi, že pokud by na to došlo, tak o tom nechce vědět, protože by to nepřekousl. Stejně tak já. Odpustila bych jedinou jednorázovku, ale důvěra by byla hluboce otřesena. Neumím pochopit ty z vás, které na nevěru pohlížíte jako na něco úplně normálního. Sex pro mě prostě není společenská zábava, kterou můžu dělat s kýmkoliv, koho potkám a zapůsobí na mě. Dovedu se ovládat natolik, abych nepodlehla tomuto pudu (a pud to pořád je, ať si to nazvete, jak chcete) a zbytečně nezatěžovala své svědomí pocitem viny, že jsem svou slabostí ohrozila vztah a ublížila člověku, kterého miluju. Mimochodem, ta prvotní zamilovanost údajně opadá po několika měsících od počátku vztahu. Já s manželem jsme byli na rande jednou, skončili u mě v posteli, kde jsme se jen mazlili, (na sex nedošlo) a věděli jsme, že bysme se takhle mohli spolu probouzet pořád. Okolnosti nás donutily sestěhovat se po třech týdnech známosti, takže jsme poznali své chyby a zvyklosti mnohem rychleji, než většina párů. Takže když manželovi věřím, pořád ho miluju a nesnesu nevěru, tak mě nepovažujte za naivu, čistou duši nebo jak jinak jsem ještě byla nazvána... Jsem člověk, který o všem hodně přemýšlí do podrobna, dokud si to v hlavě správně nesrovná. A jinak moje reakce na článek spočívala v tom, že nechápu Adama, který miluje svou ženu, ale už od počátku má stále nutkání souložit i s jinými ženami. Já třeba miluju čokoládu a můžu ji spást kdykoliv a v jakémkoliv množství. To ale neznamená, že se tím budu pořád cpát, ale ovládnu své chutě, abych neměla za chvíli tři metráky. že to chápe Adamova manželka, mě celkem překvapuje, ale říká se, že na každého někde čeká ideální protějšek. Ti dva jsou spolu spokojení, i když prostě nedovedu pochopit, že ve spokojeném vztahu s milovanou a milující ženou chce ještě zkoušet někde něco jiného... To snad i pramení z nejistoty, jestli náhodou nebude někde někdo lepší, aby ji neprošvihl... Já jsem si zažila poslední vztah s člověkem, kterého jsem milovala a věřila, že to nějak půjde, i když jsme se často hádali, že nebylo po jeho. Pořád jsem si říkala, že žádný vztah není ideální, tak to prostě chodí, pak jsem se na jedné návštěvě úplnou náhodou potkala s manželem a naprosto mě ohromilo, že se dá s mužem vycházet i bez věčného dohadování a že jsme si rozuměli. Takže věřím i na to, že někde na někoho čeká ideální protějšek. Ale potkat muže typu Adam, tak si prostě jako většina žen myslím, že pro něj nejsem tak důležitá nebo výjimečná, aby přestal vyhledávat "zábavu" jinde. Neustálé srovnávání s dalšími ženami snad nemohlo nikdy nikomu prospět...

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #103
    2. na komentář reaguje Léthé — #104
    superkarma: 3 26.01.2015, 01:03:39
  10. avatar
    [101] Suzanne [*]

    Mickey Mouse — #100 No tenkrát jsem to brala skutečně jako velkou zradu. Ale dnes to beru jako dar, protože mě to posunulo mnohem dál Sml22

    superkarma: 1 25.01.2015, 21:58:42
  11. avatar
    [100] Mickey Mouse [*]

    Suzanne — #99 Sml79 Jestli odešel sám, pak to považuji za velkou zradu! To si raději měl ten sex bokem odpustit...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #101
    superkarma: 0 25.01.2015, 21:44:08
  12. avatar
    [99] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #96 Jak ti rozumím. A docela zírám, jak každý, kdo cítí věrnost jako přirozenou, dostane čočku Sml30

    Neměla jsem jen jednoho chlapa v životě, fakt ne, ale jsem posloupně monogamní, tedy vždy věrná jednomu muži. Že exmanžel odešel po deseti letech jinam, neznamená, že jsem názor změnila (Léthé, za husu se fakt nepovažuju). On nevěrný byl, ale já ne (ano, teď bude na koni Mickey, který tvrdí, že to ten věrný využije jako morální převahu - jistě). Věrná jsem i v současném vztahu, který vidím na dlouho. A zřejmě jsme v tom s partnerem zajedno. Ale vy, kdo to máte jinak, prosím, nechte nás, věrné, žít Sml30

    Když jsem mluvila o duši - nebylo to o tom, že bych pak měla vůči svému partnerovi výčitky. Měla bych je vůči sobě samé - mně by krátkodobé potěšení způsobilo dlouhodobou bolest. Prostě to vím. Takže mějme si to, probůh, jak kdo chce, ale mějme si to každý po svém Sml16

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #100
    2. na komentář reaguje Lea239 — #102
    3. na komentář reaguje Dudlajlama — #103
    superkarma: 3 25.01.2015, 21:15:02
  13. avatar
    [98] Dudlajlama [*]

    Blueberry — #97 To jo, s tim se da souhlasitSml67.

    superkarma: 0 25.01.2015, 19:48:45
  14. avatar
    [97] Blueberry [*]

    Dudlajlama — #96 Jasne ze nepotrebujes byt neverna - ja jsem taky nikdy nezahla, kdyz jsem mela spokojeny vztah - clovek nema potrebu (teda ted nemluvim o lidech, kteri proste potrebuji lovit za kazdou cenu). A dneska uz by me k nevere nedohnalo nic, manzel me zamestnava vic, nez je mi milo a abych sexovala jeste nekde jinde, na to se muzu vykaslat. Ale i kdybych mela nejlepsiho chlapa na svete v dobe, kdy jsem sex potrebovala casto a hodne, a on by mi ho nedopral, tak si proste najdu diskretni bokovku.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #98
    superkarma: 0 25.01.2015, 19:31:47
  15. avatar
    [96] Dudlajlama [*]

    Mickey Mouse — #91 Vis co, nech si ty tvoje nazory na urodnejsi pudu. Ja proste zahybat nepotrebuju, pac mam ten nejvetsi poklad doma. Zadny chlap pred nim, ani kdybych splacala vsechny predchozi milence dohromady do jedne kulicky, se memu muzi nevyrovna. Jasne, kdybych mela doma nejakeho prumerneho hejhulu, mozna bych taky zauvazovalaSml58.

    Izo, mela jsem jednou ve snu namale, byl to sam Pierce Brosnan a uz tam malem byl a ja si v posledni chvili rekla, to prece nemuzu manzelovi udelat a bylo po BrosnanoviSml52

    1. na komentář reaguje Blueberry — #97
    2. na komentář reaguje Suzanne — #99
    superkarma: 2 25.01.2015, 18:50:46
  16. avatar
    [95] carmi [*]

    Rikina — #79Když tě nikdo nepochválí, musíš se pochválit samaSml57Sml52

    superkarma: 1 25.01.2015, 18:32:07
  17. avatar
    [94] Léthé [*]

    gerda — #89jasně, jasně...momentálně by se ze mě již taky mohla stát jeptiška, jenže zatím mi paměť slouží velice dobře. Třeba jednou paměť ustoupí a začnu taktéž moralizovat.

    superkarma: 1 25.01.2015, 18:13:03
  18. avatar
    [93] Léthé [*]

    Dudlajlama — #90 Sml30Sml52...a to ani v tom snu jsi se "nespustila"Sml30

    superkarma: 0 25.01.2015, 18:08:52
  19. avatar
    [92] Léthé [*]

    Mickey Mouse — #91 amenSml67 Tak k tomu není co dodat.

    superkarma: 0 25.01.2015, 18:07:56
  20. avatar
    [91] Mickey Mouse [*]

    Dudlajlama — #88 Já bych tedy řekl, že věrnost je manželství škodlivá.Sml24 Častěji totiž manželství ukončí ten věrný, když z pozice své "morální převahy" toho druhého odsoudí a vyžene, aniž by se ptal na důvody a názor svého partnera.

    Zatímco docela mnoho nevěrníků se rádo vrací ke svým zákonitým partnerům a nemají potřebu manželství rozbíjet.Sml80 Přitom se mohou navzájem milovat a společně na manželství pracovat.

    Věrnost je docela přeceňovaná. Jasně, dokud je člověk romanticky bláznivě zamilovaný, pak nikoho jiného nechce ani vidět, s nikým jiným nechce mluvit, o ostatní nemá zájem. Jenže takové zamilování není a nemůže být trvalé.

    1. na komentář reaguje Léthé — #92
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #96
    superkarma: 2 25.01.2015, 17:59:10

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Dudlajlama [*]

    Ja uz jsem z vas tak zblbla, ze se mi dneska zdalo, ze jsme byli s muzem nekde v hotelu na dovolene a vsude kolem nas radily swingers party, klidneho koutku clovek nenaselSml16.

    1. na komentář reaguje Léthé — #93
    superkarma: 0 25.01.2015, 17:41:35
  2. avatar
    [89] gerda [*]

    Teoereticky...mně by to bylo proti mysli hlavně z hygienického hlediska. Jsem totiž opravdu hodně choulostivý typ a když exmanžel zanášel, pocítila jsem důsledky. A protože jsem pak logicky musela na gyndu, doma byl klidový režim a tím víc měl na mě bič, že se mnou nic není. Nedovedu si představit, že bych řádila i jáSml30 Lidi, jak mně je teď dobřeSml34

    1. na komentář reaguje Léthé — #94
    superkarma: 3 25.01.2015, 17:34:49
  3. avatar
    [88] Dudlajlama [*]

    Léthé — #86 Ale vsak jo, je ale zajimave, ze v tom vztahu zahyba vetsinou jen jeden, takze ten druhy je verny a tudiz vernost a monogamie muze i vyhovovat. Ted jen o to, aby se potkali ti spravni lide a je to v cajku, neSml58?

    P, S. Nikoho nemoralizuju, ale zarazi me, ze clovek, ktery proste neni zkonstruovany na podvadeni, se setka spis s vysmechem. Zij a nech zit a to obema smery. Nerikam, ze to me smysleni je lepsi a spravne, je ale moje a mam na nej stejne pravo jako ta druha strana.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #91
    superkarma: 7 25.01.2015, 16:57:38
  4. avatar
    [87] gerda [*]

    jéžiš...tady se to rozjeloSml30, co já si ušetřím starostí, byvši již vybouřenáSml52

    superkarma: 0 25.01.2015, 15:45:20
  5. avatar
    [86] Léthé [*]

    Rikina — #84 Julča — #85 Sml67

    hezký smajlíkSml37

    Jdu si dočíst knížku Proč muži milují potvory Sml30

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #88
    superkarma: 1 25.01.2015, 14:05:39
  6. avatar
    [85] Julča [*]

    Tady je moralistek. Divily byste se, jak žijí například sousedi ob barák. Když to tak vidím okolo, je jedině dobře, že nikdo nic neví a nevidí Sml57

    1. na komentář reaguje Léthé — #86
    superkarma: 1 25.01.2015, 12:59:14
  7. [84] Rikina [*]

    Léthé — #82 Máš pravdu, předsedo Sml57 každý máme svou cestu, a i když to vypadá, že vedou jinudy, z nadhledu se často ukáže, že vlastně vedou stejným směrem.

    Konec konců sousloví "nemorální volnomyšlenkář" by se mohlo dobře vyjímat na vizitce - možná si to tam nechám natisknout. Sml32 A přestanu si zde rozbíjet hlavu o zeď nepochopení, venku čeká celý širý svět...

    1. na komentář reaguje Léthé — #86
    superkarma: 0 25.01.2015, 11:31:06
  8. avatar
    [83] Léthé [*]

    Pentlička — #77A ještě něco. Víš proč je dnes tolik lidí chodí k psychologům? Neb člověk až přespříliš ignoruje svoje pudy a přirozené instinkty a řídí se jen rozumem. Pak to taky tak vypadá.Sml15

    superkarma: 2 25.01.2015, 11:16:58
  9. avatar
    [82] Léthé [*]

    Rikina — #79 Sml30...nevzrušuj se. Klídek Sml24 Stejně všichni nakonec dojdeme k poznání, že život který jsme žili nás poučil a byl přesně takový, jaký jsme si zvolili my sami. Já si holt nevybrala být do konce života být tou labutí, tedy husouSml30

    1. na komentář reaguje Rikina — #84
    superkarma: 0 25.01.2015, 11:07:10
  10. avatar
    [81] Léthé [*]

    Pentlička — #77 A nemyslíš si že právě tyto tvoje „zákony“ jsou důvodem toho, proč tě manžel nakonec opustil a ty jsi zůstala sama ? Že by se s tebou nudil ? Přílišná jistota s tím druhým ? Nic ve zlém, psala si to kdysi tady a vím že si teď spokojená (nebo ne?) a o tom to je. Každý máme svoje pravidla, tedy každý strůjcem svého štěstí.

    superkarma: 2 25.01.2015, 11:00:59
  11. [80] Rikina [*]

    Pentlička — #77 Morálka ale není jen jedna. To je na obsáhlou diskuzi, a přesná definice slova "morálka" snad ani neexistuje. Sml80

    superkarma: 0 25.01.2015, 11:00:02
  12. [79] Rikina [*]

    Rikina — #78 Blbec já! Pro Léthé měl být ten palec Sml67 klikám někam úplně vedle, v tom rozrušení Sml57

    1. na komentář reaguje Léthé — #82
    2. na komentář reaguje carmi — #95
    superkarma: 0 25.01.2015, 10:50:55
  13. [78] Rikina [*]

    Rikina — #75 Sml67

    1. na komentář reaguje Rikina — #79
    superkarma: 0 25.01.2015, 10:49:27
  14. avatar
    [77] Pentlička [*]

    Já osobně si myslím, že člověk je sice živočich, ale není zvíře. Byl mu dán rozum a city a tudíž se má řídit rozumem a city a nejn pudy a instinkty. Takže když jsem vdaná a líbí se mi nějaký jiný muž, tak si prostě nechám zajít chuť. Přijde mi to normální, pokud svého muže miluju a nechci mu ublížit.

    Swingers party, pokud je se souhlasem obou, sice není nevěra v tom smyslu podvádění a zrady, jak se obvykle nevěra bere, přesto mi to nepřipadá morální. Sex pro mě není zábava pro vyplnění volných chvil, ale v dnešní době, kdy morálka je brána jako synonymum pokrytectví, je to asi všechno úplně jinak.

    1. na komentář reaguje Rikina — #80
    2. na komentář reaguje Léthé — #81
    3. na komentář reaguje Léthé — #83
    superkarma: 4 25.01.2015, 10:48:23
  15. avatar
    [76] Léthé [*]

    linde — #70 linde — #72 s tímto s tebou souhlasím Sml67 Je to přesně tak.

    superkarma: 0 25.01.2015, 10:20:04
  16. [75] Rikina [*]

    Lea239 — #67 Život je samé překvapení. To, o čem je člověk pevně přesvědčen ve dvaceti, se může o 20 let později poněkud změnit. Sml57 Taky jsem byla pevně přesvědčena, že budu s manželem celý život, budu mu věrná a zestárnu po jeho boku. A byla jsem mu věrná po celou dobu manželství, ač on mně ne. A pracovala jsem na tom vztahu, aby mě manžel miloval a respektoval. To on sice dělal, ale nijak mu to nezabránilo v tom, aby po 12 letech neodešel začít nový život s jinou, a já naivka počkala ještě celý rok, jestli si to náhodou nerozmyslí a nevrátí se. Teprve poté jsem začala považovat manželský slib za "nezávazný". A poohlédla se po jiných pánech, protože málo platné, bez sexu se dá vydržet, ale o moc se tím člověk ochuzuje. Není to žádný nízký pud, je to přirozená lidská potřeba. Dá se vědomě potlačit, jistě, ale proč by to měl člověk dělat, když nemusí? Sml80 S monogamií v přírodě se už dávno prokázalo, že s těmi tučňáky a labutěmi to tak jednoznačné není a i kdyby, tak příroda naopak nabízí mnoho živočišných druhů, kde mají samci celé harémy, a jiné, kde zase samice má na výběr mnoho samců. Čili i tam si může najít každý vzor a příklad dle svého vkusu. Sml57 Co se týká vyspělejšího mozku - základní funkce organismu jsou pořád stejné, člověk jako druh je stále to zvířátko, i když si to sám o sobě zhusta nemyslí. No a nakonec - jaké podvádění a zahýbání? Bylo jasně řečeno, že oba manželé se shodují v názoru a na swingers chodí spolu. Tedy nikdo nikoho nepodvádí a nikomu nezahýbá. Ba dokonce se tam píše, že se díky tomu mají stále rádi a jsou šťastní. To je podle mého jen dobře. A nijak to nesouvisí s důvěrou, respektem či láskou - mohu někoho cele milovat, plně mu důvěřovat a respektovat ho až na půdu a přesto s ním chodit na swingers, to se vůbec nevylučuje.

    1. na komentář reaguje Rikina — #78
    superkarma: 3 25.01.2015, 10:19:29
  17. avatar
    [74] Léthé [*]

    Dudlajlama — #71 ty víš že já vím. Článek je o swingers párty. Jenže tady se to nakonec zvrhlo ve "chvástání", kdo jak je věrný a sexuální apetit se nazval nízkým pudem...

    Nevěra je vždy důsledek toho, že jednomu z páru něco chybí. A je fuk co a jestli nějakou pofidérní člověka omezující vírou nemá vymydlenou hlavu, hledá to. „Manželka pískle“ po čtyřleté zkušenosti nás tu poučuje. Jasně. Proč ne, má své iluze. I já je měla a to celých 12 let jsem byla tou labutí...labuť je vodní pták příbuzný husám. Ano husám. Já byla 12 let tou husou, v pravém slova smyslu. Každý si žije po svém a svoje problémy taktéž řeší po svém.Tím říkám, že nikdo nežije hůř, nebo lépe. Prostě po svém. Pro mě je svoboda to nejvíc co si jen dovedu představit. Monogamii opravu nemáme v genech. Nedrželi se jí ani bohové, ojeli co mohli. Ale pak nastoupí pár starých uprděných slintajících inpotentů a lidé jako poslušné ovce poslechnou jejich nařízení a přijmou „svátost“ manželství. Proč to jejich nařízení? Protože se tak dají lépe pohlídat ovečky a jedině v párovém manželství se nerozfrcá majetek. Takže jde vlastně jen o to, aby ta naše kulička hovnivála byla co největší a my pod její tíhou zapomněli na ten praví život a jen si hlídali tu NAŠI kuličku „hovna“ a soutěžili o to, kdo jí má větší. Jestli soused, nebo my. Milenecké manželství nemůže existovat dlouho, stejně jako nelze zkonstruovat perpetum mobile. Párový vztah může být zajištěn podle mě pouze pod podmínkou, že se i v manželství zachová určitá svoboda a pokud třeba i po nějakých těch záletech manželé pronesou větu, „jsem rád/a že jsem doma“, to je pak pro mě ta nefalšovaná láska. Jak již tu zaznělo, sexuální apetit má klesající tendenci, takže věkem zjišťujeme, že je dobře že jsme kvůli našim sexuálním potřebám neměnili svého Labuťáka a nakonec chcípneme taktéž spolu a tu naši kuličku si pak odkutálejí naši kindrharanti, kteří se často o ní porvou.

    superkarma: 5 25.01.2015, 10:15:58
  18. avatar
    [73] Eva_CZ [*]

    Lea239 — #67Sml79 zijes v tezkem bludu, ale to se da omluvit kratkou dobou manzelstvi. Sml22

    superkarma: 2 25.01.2015, 00:10:54
  19. avatar
    [72] Linde [*]

    Dudlajlama — #71neeee Sml30Sml30, tebe ne. Pouze jsem doplnila tvoji poznámku k Lea239, to u ní jsem to myslela, že pokud žena tvrdí, že by si nikdy nezahnuli, vše by řešili a jsou k sobě upřímní, tak zrovna on bude první na porno seznamce a ona mezi prvními zoufalými mezi odhalenými sms v mobilu.

    1. na komentář reaguje Léthé — #76
    superkarma: 2 24.01.2015, 23:36:05
  20. avatar
    [71] Dudlajlama [*]

    linde — #70 Jestli me radis mezi ty romanticky a ciste duse, tak upresnuju, ze jsem vdana 23 let. Ruku do ohne bych nedala za nikoho, ani za sveho muze, mam ale pocit, ze to mame nastavene oba dva stejne a proto je nam spolu tak dobre. Oba dva jsme si prozili nevery byvalych partneru a oba dva vime, co v zivote nechceme.

    Kazdy at si necha to sve. Ja bych nemenila se swingarkami, ony zase se mnou a tak to ma bytSml58.

    1. na komentář reaguje linde — #72
    2. na komentář reaguje Léthé — #74
    superkarma: 3 24.01.2015, 23:31:04
  21. avatar
    [70] Linde [*]

    Blueberry — #69 mám obavy, že právě parneři od takových intelektuálek, čistých duší a romantiček plní první stovku inzerátů na on-line seznamkách na večerní nezávazný sex...bohužel se bojím, že taková je relita Sml3

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #71
    2. na komentář reaguje Léthé — #76
    superkarma: 1 24.01.2015, 23:19:46
  22. avatar
    [69] Blueberry [*]

    Lea239 — #67 A proc bysme to "museli zvladat"? Jak to zvladali a zvladaji knezi, kteri se k tomu zavazou? Co zeny, ktere manzel neuspokoji? Co zeny, ktere manzel tyra? To si maji proste rict, ze maji smulu a ovladnout se? Nejsem zastance nevery za kazdou cenu nebo nevery caste, ale kdyz se to stane, tak co? Asi bys neverniky nejradeji ukamenovala, ze? A nazyvat chut na sex "nizkymi pudy" je absolutne smesne.

    1. na komentář reaguje linde — #70
    superkarma: 2 24.01.2015, 23:15:21
  23. avatar
    [68] Linde [*]

    Lea239 — #67 hele, nemíním omlouvat ten pár z článku, nejsem zastánce swingers a jsem vdaná již nějaké to desetiletí. A nejsem žádná zahýbačka, byť si to možná pomyslíš. Ale u tvého příspěvku se musím pousmát, protože chválíš své čtyřleté manželství Sml52Sml52Sml52. Čtyři roky v manželství, to je prostě nic...úplný začátek, úplná startovní čára, nic...nabízí se mi přirovnání - promiň za něj - malý začátečník Sml30 Něco jako první krůčky malého dítěte, kdy se poprvé pustí ruky a ujde svých pár metrů - a hele, ono už chodí. A zkušený dospělý se jen chápavě pousměje, protože ví, kolik tisíců kilometrů a let to dítě ještě čeká, než se naučí. Myslím, že po deseti letech můžeš teprve dělat souhrn, nějaké závěry a bilance, co bys byla schopna v manželství udělat, nebo tolerovat....

    superkarma: 4 24.01.2015, 23:14:43
  24. [67] Lea239 [*]

    Nechápu...Bořík byls tou svou partnerkou chvíli, miloval ji, ale stejně nedokázal ovládnout své nízké pudy?? Já jsem s manželem čtyři roky, žijeme spolu od počátku vztahu (bylo to rychlý) a i když se občas zasním nad svými bývalými partnery a říkám si, jaké by to s nimi zase bylo po té době, tak bych manžela prostě podvést nedokázala. Pro mě je manželství svazek, kterým svému muži říkám, jak si ho vážím, respektuji, důvěřuji, miluji a ráda po jeho zestárnu. Říkám tím také to, že on může důvěřovat mně a snažím se o vztah pečovat tak, aby i manžel mě miloval, respektoval mě, vážil si mě, atd. Takové zahýbání a omlouvání takové chování tím, že je to prostě příroda a kdesi cosi, to je podle mě jen ubohý pokus ospravedlnit svou slabost. Člověk se považuje za vládce všeho, ale nedovede potlačit přízemní pudy? Člověk se povyšuje nad zvířata, ale svým chováním se zvířatům vědomě staví do stejné nebo nižší úrovně a svádí to na přírodu, přestože jeho mozek se vyvinul natolik, že člověk má svědomí a dokáže ovládat své nejnižší potřeby... A přirovnávat potřebu sexu k potřebě jídla, pití a spánku, to je prostě úplně mimo mísu. Bez jídla člověk přežije i týdny, bez vody několik dní, bez spánku taky (i když v krajní mezi tělo prostě vypne a šmitec, člověk spí, ať chce nebo ne), ale bez sexu vydrží i celý život. Proč? Protože to prostě není pro tělo nezbytné. Je to pud, díky kterému živočichové přirozeně nevymírají. A i v živočišné říši se najdou tvorové monogamní, takže ani tady pan "neudržím gatě" Adam nemůže jednoznačně tvrdit, že monogamie je proti přírodě. Když může být monogamní tučňák nebo labuť, tak věřím, že člověk se svým vyspělejším mozkem to musí zvládnout taky....

    1. na komentář reaguje linde — #68
    2. na komentář reaguje Blueberry — #69
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #73
    4. na komentář reaguje Rikina — #75
    superkarma: 2 24.01.2015, 22:27:34
  25. avatar
    [66] Léthé [*]

    Blueberry — #65 Sml30....tak nějak jsem na tom i já...z nouze cnostSml26

    Já jeden čas krásně uměla oddělit lásku a sex. Dnes mi naštěstí ta láska zbyla, ale "láska" k sexu postupně vyprchala.

    superkarma: 1 24.01.2015, 20:49:18
  26. avatar
    [65] Blueberry [*]

    Jasne holky, ja to taky dneska vidim jinak, ale pred 20-30 lety jsem to proste neresila. A protoze se nepovazuju za neci majetek, nebo na druhou stranu nepovazuju partnera za majetek svuj, tak ani ty vycitky svedomi nikdy nebyly. Souhlasim s tim, ze clovek neni od prirody monogamni a partner (ac kvalitni) me po par letech v posteli vzdycky zacal nudit. Ale od te doby, co se mnou hormony tak nemlati, delam z nouze cnost Sml30

    1. na komentář reaguje Léthé — #66
    superkarma: 0 24.01.2015, 18:46:13
  27. avatar
    [64] Dudlajlama [*]

    Blueberry — #61 U me by bylo to duchovno spojene spis se lhanim, vymyslenim si vymluv, vycitek svedomi, ztraty duvery, narusenim toho naseho ochranneho valu, ktery jsme si s muzem vybudovali atd. To vsechno by mne sedelo na dusi. A jak sedi neco na dusi, je to blbe.

    Ale jak pise Suzanne, kazdy jsme jiny, nekdo tyhle "situace" zvlada s eleganci a lehkosti.

    Jasne, je jine, kdyz se dva vicemene domluvi, zahybaji si oba a neresi to.

    superkarma: 1 24.01.2015, 16:59:10
  28. avatar
    [63] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #59 Jak rekl jeden muj davny kamarad, ktery se marne snazil "ty nejsi su*aci, ty jsi zamilovavaci." A kdyz je clovek zamilovany, tak to pak ma ty spravne grady a jeden na plne pecky samo. Nemela jsem v mladi jedineho partnera, to urcite ne, ale kdyz to zacalo skripat, clovek se proste rozesel. Byla jsem uz jako hodne mlada samostatna jednotka, rozvedena a nezavisla, nikdy jsem s nikym po rozvodu nezila a nenastehovala si ho do bytu. Ale kdyz clovek potka partnera snu, neni co resit. Zahnout nejlepsimu chlapovi, jakeho mi osud prival do cesty, to bych musela byt prastena kokosem do hlavy.

    Ale neodsuzuju druhe, at si kazdy dela, co je mu mile a jeho duse(a telo)zvlada.

    superkarma: 3 24.01.2015, 16:40:58
  29. avatar
    [62] Suzanne [*]

    Blueberry — #61 Inu, protože někdo to tak má a cítí to tak. To nemění nic na tom, že to druhý může vidět jinak. Jsme svobodní a maximálně si tak můžeme vyměňovat osobní názory Sml16

    superkarma: 2 24.01.2015, 15:43:03
  30. avatar
    [61] Blueberry [*]

    Ted uz je ze mne verna manzelka, neb (jak pise Dudlajlama) hormony uz nepracuji, ale vzdy tomu tak nebylo a uzila jsem si, na co jsem mela chut. Kazdy to proste mame nastavene jinak, pro me sex vzdy znamenal stejnou potrebu jako jidlo nebo spanek. Takze proc to spojovat s nejakym duchovnem, ze...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #62
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #64
    superkarma: 2 24.01.2015, 15:39:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme