Mladá pšenice, zelený ječmen, chlorella a spirulina. Pod všemi těmito názvy se schovává přírodní síla superpotravin, která je ukryta v zeleném prášku Blendea SUPERGREENS. Zelené superpotraviny obsahují komplex zdraví prospěšných živin a vitamínů, které detoxikují organismus, zlepšují trávení, posilují imunitu, zabraňují překyselení a omezují pocit únavy.

Více informací o produktu naleznete ZDE.  

Tento zelený prášek lze rozmíchat ve vodě a vypít, ale pro někoho to nemusí být pochoutkou.

Pro ty z vás, kteří se neodváží prášek konzumovat samotný, máme skvělý tip. Chia pudink!

Můj ranní snídaňový rituál je ovocné smoothie, kam lze samozřejmě prášek Blendea také zakomponovat. Jak na správné smoothie, se dočtete ZDE. 

Druhou variantou velmi rychlé a zdravé snídaně je chia pudink. A jak pudink s chia semínky připravit?

Na jednu porci chia pudinku budete potřebovat:

  • přibližně 150 ml mléka (může být i sójové, bez laktózy; já ve svém receptu použila sójové banánové mléko Alpro)
  • 6–8 lžiček chia semínek
  • 1–2 lžičky medu
  • malou hrstku kokosu
  • 1 lžičku zeleného prášku Blendea
  • granolu
  •  1 kelímku bílého jogurtu
  • borůvky
  • pistácie

Postup:

Nejdříve je potřeba si připravit samotný pudink. Do nádoby jsem nalila přibližně 130–150 ml mléka, přidala med, 5 malých lžiček chia semínek a lžičku zeleného prášku Blendea. Důkladně jsem směs promíchala a vložila na zhruba 20 min do lednice. Poté jsem zkontrolovala, zda chia semínka nasákla tekutinu, a podle hustoty jsem přidala ještě tak 2–3 lžičky semínek. Konzistence má být rosolovitá, jako pudink.

Směs jsem nechala přes noc v lednici a ráno na mě čekal krásný zelený pudink. Jeho povrch jsem posypala granulou. Na granulu jsem přidala bílý jogurt a posypala hrstí borůvek a pistácií.

Za 5 minut si můžete dopřát zdravou a velmi chutnou snídani!

Tak nepodceňujte snídani a dopřejte si pořádný start do celého dne!

Fotografie: Instagram: zanetapodlahova

Přečtěte si také:

Reklama