Zdraví

8 pověr o hubnutí

„Zaručených“ rad, jak zvládnout kilogramy, existuje nespočetně, ale jen málokdo se v nich umí doopravdy orientovat. Proto jsme pro vás vybrali alespoň několik omylů, které byste měli určitě znát.

jídlo

1. Snídat je možné vlastně cokoliv.

První ranní jídlo má být sice vydatné, ale neznamená to, že si můžete dát tři koblihy a zapít je kakaem. Snídaně by měla být vyvážená a povzbuzující, nikoli moc tučná či sladká. Vhodný je například celozrnný chléb, trochu šunky nebo sýra, mléčný výrobek a kus ovoce.

2. Kdo více pije, rychleji hubne.

Voda pomáhá odplavit škodlivé látky z těla, nezaručí však méně kilogramů za kratší čas.

3. Nesolit znamená lépe hubnout

Bez soli tělo nedokáže udržet vodu důležitou například pro správný krevní oběh a odvodňuje se. Trpíte pak zbytečnými bolestmi hlavy a mohou přijít i další, závažnější zdravotní komplikace. Tuk však z těla nezmizí. Solit byste tedy měli, ale nic se nemá přehánět.

4. Při hubnutí je třeba omezit množství masa nebo se mu úplně vyhnout

V mase totiž najdete živočišnou bílkovinu, kterou potřebujete pro udržení zdravých kostí, svalů a tělních buněk. Maso tedy nezavrhujte, ale dávejte přednost grilovanému či pečenému před smaženým.

 5. Ananas umí spálit tuky

Ačkoli je velmi chutný, útlého pasu se s jeho pomocí nedočkáte. Podporuje sice trávení bílkovin, bohužel nikoli tuků a cukrů. Posiluje však činnost střev, což vám při redukci může být ku prospěchu. Ovšem nic jiného „zázračného“ v ananasu nenajdete. Stejně jako jiné ovoce obsahuje cukr a je třeba jíst ho s mírou.

6. V těhotenství se jí za dva

Miminku i mamince více prospívá zdravá a lehká strava. Velký nárůst váhy v těhotenství může způsobit různé komplikace a zdravotní problémy. A navíc – kila se pak velmi těžko shazují.

7. Při dietě je třeba volit jen mléčné výrobky bez tuku

Energetický rozdíl mezi polotučným a nízkotučným jogurtem nebo tvarohem je minimální. Navíc budete-li jíst odtučněné mléčné výrobky, přicházíte tím i o vitamíny v tucích rozpustné (A, D, E, K), které jsou pro tělo a jeho správné fungování nezbytné.

8. Hladovka je zaručená dieta

Tělo nemá co trávit a ztrácí rychle energii. Sebeobranné mechanismy, které nedovolí, aby se člověk pomalu ničil, vás tedy budou nutit, abyste něco snědli. Dříve nebo později je poslechnete a najíte se, a to zřejmě více než jindy.

Zdroj: www.vacushape.cz

   
11.01.2013 - Efektivní hubnutí - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [7] michalka44 [*]

    Já chci taky zhubnout, ale zjistila jsem, že drastické diety nejsou ideální cestou. Spousta žen to ví, ale i přesto drastické diety drží.

    superkarma: 0 25.03.2013, 13:37:30
  2. [6] Trefa [*]

    Trefa:hladovet se nema.ma se jist alespom 5xdenne.ja hodne piju.hlavne rano vlaznou vodu a jdu pekne na velkou stranu.

    superkarma: 0 13.01.2013, 18:33:46
  3. [5] marilka [*]

    U té snídaně jde o to, abychom tělu dodali sacharidy, bílkoviny a trošku cukrů. Celozrnné pečivo má funkci jak čištění střev tak pomalé energie, kterou budeme do těla dostávat. Zajímavé čtení o tom je například tady - http://www.prostezdravi.cz/nezapominejme-na-snidane/

    S tou vodou by to taky chtělo upřesnit. Onen mýtus se vzal z toho, že do plného žaludku (od vody) se hůře dostává jídlo. Ale ve skutečnosti nejsme schopni tolik pít abychom toto udrželi opravdu v ideálu a velmi rychle zjistíme ... že máme hlad. A čím větší pauzy v jídle, které vyplnila voda bez hodnoty, tím větší požadavek mozku a těla po dalším  jídle. A opačný efekt je na světě Sml22

    superkarma: 0 12.01.2013, 23:02:42
  4. [4] LucianaS [*]

    Tak to já jsem s pitným režimem na štíruSml16

    superkarma: 0 11.01.2013, 19:55:38
  5. avatar
    [3] Alenka0010 [*]

    Pro mě je pití hodně důležité, jakmile piju málo, váha se nehne. A samozřejmě nejdůležitější je pohyb. Pokud je ho dostatek, může člověk klidně jednou denně i celou čokošku a nepřibere. 

    superkarma: 0 11.01.2013, 08:23:50
  6. [2] Ivushka12 [*]

    Jíst hodně zeleniny....Sml22

    superkarma: 0 11.01.2013, 07:38:29
  7. [1] lidicka [*]

    Nejlepší je nepřejídat se a nejíst hodně tučná jídlaSml22

    superkarma: 0 11.01.2013, 05:56:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme