Vztahy

Vážená redakce,
chtěl bych se s čtenáři podělit o své zkušenosti s manželčinou nevěrou a zároveň doufám, že se z diskuse poučím nejen já, ale mnoho dalších chlapů a žen, kteří se mohou dostat do podobné situace.

Naše manželství trvá tři roky a donedávna vše klapalo jak na drátku. Oboustranné projevy lásky, shoda při řešení problémů, velmi příjemná komunikace, stejné záliby a v sexu více než spokojenost (což tvrdím já i manželka). Já jsem velmi klidný a vyrovnaný - nedá se se mnou hádat - a po předchozím desetiletém manželství i poměrně zkušený, co se týká manželského soužití. Manželka prošla několika komplikovanými vztahy a je o deset let mladší než já. Je ale velmi inteligentní a rozumná, což se mi velmi líbí, a navíc je i velmi krásná. Prostě ženská, na kterou chlapi letí a v jednom kuse na ni mrkaj. Takže to vlastně nemá jednoduchý, i když by jí možná chtěl někdo závidět.

Asi před rokem se seznámila s mým kamarádem, se kterým našla společná témata pro zajímavou komunikaci, a občas se scházeli u kafíčka (za mého souhlasu). Kamarád je víc než deset let ženatý a řešil a řeší do současnosti manželskou krizi. Moje žena se stala jeho důvěrnicí a vyvolala v něm velmi pocit, že mu nikdo nemůže rozumět víc. Stalo se, co se asi dalo očekávat, a já to i tušil, že se něco zvrtne. Snažil jsem se taktně manželku upozornit už v době, kdy těch kafíček bylo nějak moc, že takové riziko hrozí, ale protože vím, že zakázané ovoce nejvíce chutná, nemohl jsem naléhat, aby s kamarádem přerušila kontakt.

Tvrdila, že má vše pod kontrolou a že se nic nemůže stát, že miluje mě. Za půl roku se z ní stala profesionální smskářka a já tušil, že je problém, když se vrací domů později, než je obvyklé. Ujistil jsem ji, že i kdyby se dělo to nejhorší (pro mě) a ona se zamilovala do jiného a že s ním spí, že to snesu - ale že to chci vědět. Nemusel jsem moc tlačit a sama se přiznala, že je v situaci, kdy neví, jak dál. Miluje nás oba a neví, co má dělat.

V ten okamžik jsme si dlouze začali povídat o našich pocitech, jeden druhého jsme poslouchali a snažili se přijít na to, co se vlastně stalo. Vzhledem k tomu, že se situace začala řešit na všech frontách, dostal průběh událostí spád. Prasklo to totiž i u kamaráda doma a došlo to tak daleko, že jsem se postupně sešel já s jeho manželkou a moje manželka s jeho manželkou. Zní to dost ulítle, ale nakonec se milenci rozhodli v rámci klidu na všech stranách přerušit dočasně kontakt s tím, že je třeba pauza na přemýšlení. Ono totiž rozbourat dvě manželství, ve kterých jsou děti, je i pro zamilovaného silná káva, a zvláště pak, když manželství prakticky normálně funguje. Utíkat z něj do nejistoty nového vztahu by bylo, pro nezaujatého pozorovatele, šílené.

Já se snažím brát věci tak, jak jsou, a chápu, že lidé dělají chybné kroky. Manželku neterorizuju a snažím se vytvořit pohodu. Rozhovory na toto téma jsou důležité, ale opravdu to nechce lámat přes koleno. Chce to čas, aby si partnerka mohla uspořádat myšlenky a aby se dokázala vyznat sama v sobě. Po období totální euforky a zamilovanosti vidí teď manželka na kamarádovi spoustu vlastností, které dřív neviděla.

Jak sama přiznává, jsem skoro ve všem lepší než můj sok, a jediné, co jí u mě údajně chybí – je to, že nejsem dostatečně vášnivý a že ve mně nevidí samce. Jak jsem psal, jsem klidné povahy, a tak je pro mne asi nemožné se převtělit do zvířete. Přesto jsem v sexu dostatečně výkonný a erekci mám skoro pořád. Jen to neumím prodat. Budu to zkoušet.

Zdá se, že se nám podařilo se z toho dostat, a v současné době fungujeme skoro jako dřív. Jen já mám teď trošku vnitřní problém s žárlivostí a bojím se, že se to může stát znovu. Snad se z toho dostanu. Velmi svou ženu miluji a snažím se být nesobecký. Každý dělá chyby a umět odpouštět je velmi příjemný pocit. Vše zlé je k něčemu dobré a musím říct, že jsme s v průběhu řešení nevěry posunuli vztah někam dál, že o sobě zase více víme, a hlavně, že jsme poznali, že dokážeme řešit i tak šílenou věc, jako je nevěra.

Zajímalo by mne, zda je žen, kterým chybí doma zvíře, více a kolik jich vlastně je a zda se stává často, že se člověk bláznivě zamiluje i přesto, že má doma pohodu, porozumění a hodného partnera. Proč se takové věci dějí?

   
04.01.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [160] crazylenny [*]

    Mirru: Ahoj, sice nejsem vdaná, ale v delších partnerských vztazích jsem se již ocitla. Zrovna s mým posledním partnerem to bylo podobné. Byl výborný po všech stránkách - inteligentní, úspěšný v práci, sympatický, charistmatický, velice pohledný...ale chyběla mi v posteli ta vášeň....bohužel jsem se s tím nemohla srovnat vnitřně, i když jsem ho milovala a věděla, že podobného člověka jentak nenajdu, ale bylo to silnější než já a našla jsem si milence, kde ta vášeň opravdu je, ale to je vše...Mého přítele jsem opustila a moc mi chybí to vše, co jsem na něm měla ráda. Ale myslím si, že kvalitní sex je polovička úspěchu "ideálního" vztahu a doufám, že jednou potkám partnera, který mi toto splní.

    superkarma: 0 09.01.2005, 13:03:46
  2. avatar
    [159] JollyGirl.J [*]

    mirru: docílil jsi svého- dát to zase dohromady. ALE TO BYL TVUJ CÍL. Byl to i cíl Tvé manželky? Kdyby se nechtěla kamaráda vzdát a chtěla by mít zároveň i Tebe, protože Vás oba miluje, Ty jí dáváš něco a on taky , taky bys to pochopil? Jak se chceš změnit v sexu, ve kterém jí nevyhovuješ, protože jak sám píšeš nejsi zvíře? Nebo to teď na Tebe bude v posteli hrát ( vzdychat a předstírat umíme skvěle) a přitom vyhlížet další příležitost, o které se předpokládám už nedozvíš. Zajímalo by mně, jak se tedy chceš změnit ve zvíře. Mohla bych to poradit svému manželovi, který je taky v sexu dobrý, ale je to už nudné a přesto, že s ním o tom mluvím, pořád nechápe co chci. Lépe řečeno, si myslím, že nechce pochopit, protože pokud jednou žena svému muží řekne, že sex s ním je už nezajímavý, tak jeho ego je tím hluboce porušeno. A to vím, z vlastní zkušenosti. Jak
    tedy ze sebe uděláš zvíře, aby ho nehledala už nikdy jinde?
    Jinak vám přeju ať, vám to vydrží co nejdéle.

    superkarma: 0 07.01.2005, 08:26:01
  3. avatar
    [154] Léthé [*]

    mirru: souhlasím s tebou. Ono se to machruje a radí od , když v něčem podobném nejede ten dotyčný. Udělal si, co by udělal každý zodpovědný muž, či žena. Přeji ti hodně štěstí .

    superkarma: 0 06.01.2005, 12:33:10
  4. avatar
    [153] psycho [*]

    mirru: Ano, on má pochopení, ty si vždy ulítneš, pak si popovídáte o deteilech, najdete příčinu, poučíte se a jedete dát. A ty, Miro, se příjemnou atmosférou nedej oklamat, to jsou jen mimikry. Příjemnou atmosféru ti vytváří, aby měla od tebe pokoj. P.S. Až se zamiluji jinde, tak rozhodně nebudu čekat a nebo dokonce vyžadovat, aby mi s tím pomohla partnerka coby psycholožka amatérka. A tvůj "klid" s jakým vše řešíš svědčí o tom, že si opravdu, sorry, jak se říká "hodný vůl".

    superkarma: 0 06.01.2005, 09:37:09
  5. avatar
    [152] JollyGirl.J [*]

    I když je to pro většinu z nás nelogické, zřejmě jste jeden z mála šťasných a vyvolených manželských párů. Přeji Vám, ať Vám to vydrží do konce života. Ta šlechetnost, pochopení, tolerance, prostě to se dneska opravdu nevidí. Ale nezávidím Vám, pro mě by nevěra se svolením manžela neměla ten význam. Zjistit totiž, že to nejlepší mám doma, že všichni chlapi jsou po určité době skoro ve všem stejní a hlavně, že jsem mu sice byla nevěrná, ale netrápí se tím. Protože můj manžel by se tím trápil. Přemýšlel by proč jsem to udělala, kde dělá chybu a pod. Někdy prostě chlap nepochopí, co ženě chybí a přesto je to skvělý manžel. Tak proč ho trápit. Chlap totiž nikdy nepochopí ženu, tak jako žena nikdy nemůže pochopit, proč chlap dělá to co dělá, když ona by to udělala jinak. Každý má jinak uzpůsobený mozek. Na jiné věci. Muž třeba není schopen dělat více než jednu věc soustředěně ( vzpomeňte si, jestli je schopen vás poslouchat, když se dívá na sport). Žena dokáže dělat 3 - 7 věcí najednou. Ale proto jsme na světě.

    superkarma: 0 05.01.2005, 23:25:41
  6. avatar
    [141] Drahuška [*]

    mirru: gratuluji Tvé manželce k jejímu manželovi.
    Většinou je to tak, že chceme to, co právě nemáme nebo nemůžeme mít. Kdo má doma klid chce bouře a kdo má Itálii chce si v klidu povídat a rozebírat. (Já bych chtěla to druhé ).

    superkarma: 0 05.01.2005, 13:08:42
  7. avatar
    [129] psycho [*]

    Ty si řekl . . . manzelce . . . ona se svobodne a rozhodla zustat se mnou. Bože, za prvé z nikoho nemáš tahat jesli je ti nevěrný a za druhé, když už si na to přišel, tak nevím o čem si s ní můžeš povídat, si ji měl otočit, pořádně se rozběhnout a nakopnout ji do pr... Nikdy nebez zpět babu, která tě opustila. Slepený hrneček už je navždy nefunkční. Navíc, takto to vypadá, že ona vlastně udělala milost tobě, že s tebou vůbec zůstala. Ty budeš zase ten druhý a budeš čekat, jesli ti dá nebo nedá kousek lásky.
    P.S. Málokterý člověk dokáže být věrný celý život, když se ten úlet stane, tak opravdu úchylné je, si o tom ještě se stálým partnerem povídat. To je vážně hnus.

    superkarma: 0 05.01.2005, 07:36:58
  8. avatar
    [126] Léthé [*]

    Tak až teď jsem si četla vaše příspěvky . Chameleonky bych se bála a plně bych souhlasila katchabinkou

    Mirku, dělej si co chceš TY. Jen ty rozhoduješ o svém životě a nikdo jiný. Prdni na níže napsané .

    superkarma: 0 04.01.2005, 22:20:54
  9. avatar
    [125] Léthé [*]

    Mirku píšeš "navíc je i velmi krásná" Škoda krásných žen, pro jednoho muže.

    superkarma: 0 04.01.2005, 22:03:10
  10. avatar
    [116] risina [*]

    Kdyci jsme v manželské poradně taky řekla tu věrtu ("one je takový hodný") a psycholog mě upozrnil, že to vyznívá jako "on je tak blbý..."

    superkarma: 0 04.01.2005, 19:34:17
  11. avatar
    [106] risina [*]

    alkama: I já jsem na tom podobně...

    superkarma: 0 04.01.2005, 17:21:07
  12. avatar
    [104] Amálie [*]

    Chameleonka: Chicht, tak to "mušíme bejt" ségry

    superkarma: 0 04.01.2005, 16:31:46
  13. avatar
    [103] Chameleonka [*]

    Amálie: Jo, to jsou mý pokrevní bráchové

    superkarma: 0 04.01.2005, 16:27:05
  14. avatar
    [102] Amálie [*]

    Chameleonka: Svou poslední reakcí jsi mě vcelku potěšila, nejsi tak strašnej případ A doufam, že chápeš humor a sarkasmus

    superkarma: 0 04.01.2005, 16:21:29
  15. avatar
    [101] Chameleonka [*]

    Amálie: Možná nejsem vyrovnaná, ale kdo dneska je? Každopádně po minulosti netruchlím a zpátky bych nic nevracela. Možná by leccos bylo jinak, kdybych si v minulosti uměla pořádně dupnout a tasit ty zbraně. Ale možná je právě dobře, že jsem to neudělala. Co se toho týče, tak v tom vyrovnaná jsem, to už jsem byla dávno. Nedělala jsem nějaké skoky do neznáma jako pomstu, právě že to bylo úplně jinak, ale to je celkem jedno. Máš ale pravdu, jdu často hlavou proti zdi a rovnou do boje, ale obávám se, že mě jeden článek anebo názor pod ním nezmění

    superkarma: 0 04.01.2005, 16:03:55
  16. avatar
    [97] *daisy* [*]

    Mahara: jo, s tim nenavstevovanim, jestlize manzel neni doma jsi mi pripomnela..nevim, jestli ve vice, ale ted myslim specialne na jednu cirkev, ktera ma primo stanovene pravidlo, ze vyucovani biblickych hodin, reseni problemu a rodinnych krizi s partnerem opacneho pohlavi je vylozene nevhodne...prave pro tu intimnost (co si budem povidat, kdyz budu sverovat to, ze ten muj me rozciluje, protoze..nevim co, tak to uz je opravdu hodne soukr. info - aspon pro me jo) a tj. zvysene (a velmi pravdepodobne) riziko, ze se minimalne jedna strana zamiluje... Takze souhlas, je to fajn zvyk

    superkarma: 0 04.01.2005, 15:47:10
  17. avatar
    [93] catcat [*]

    Milý Mirku, ještě jsem si nepřečetla komentáře, tak nevím, jak ostatní, ale Ty jsi takový Mirek Dušín, že tomu až nevěřím. Všechno řešíš tak rozumně, až by mi to lezlo na nervy. Alespoň jedno bouchnutí do stolu! Ono odjakživa když holky začaly říkát "víš, Ty jsi takovej hodnej" to znamenalo "blbečku"

    superkarma: 0 04.01.2005, 15:20:56
  18. avatar
    [91] Amálie [*]

    Chameleonka: Nejde o to, že "ty a pár lidí" víte, jak to bylo, jde o tvuj vnitřní stav. Vůbec jsi nepochopila, že jsem psala o tobě a tvém vnitřním rozpoložení a ne o důvodech a důsledcích. Měla jsem na mysli to, že dodnes nejsi vyrovnaná a hned zbrojíš místo moudrého poklidného nadhledu nabytého životní zkušeností. Ale myslim, že mě stejně nepochopíš, protože je pro tebe tasit zbraně jednodušší. Hodně štěstí do života a přeju ti, ať ten vnitřní klid najdeš.

    superkarma: 0 04.01.2005, 14:49:44
  19. avatar
    [90] Amálie [*]

    alkama: Mahara: Nuda versus bouřlivák... co je lepší? Obojí je občas na zabití, ale o tom je život. Moje babička říká: co máme, nevíme, až když to stratíme. Lidi jsou věčně nespokojení, jak něco maj, už to nechtěj a koukaj po jiným. Chjo

    superkarma: 0 04.01.2005, 14:45:00
  20. [89] Rikina [*]

    Chameleonka: v tom pádě promiň, už chápu...

    superkarma: 0 04.01.2005, 14:31:43
  21. avatar
    [84] pajda [*]

    mirru: a jsi si jistý? Ona má kam jít? K ženatému kamarádovi????? Nenapsal jsi, v jakém prostředí žijete, jestli by partnerka měla kam odejít, jestli ty sám bys měl kam jít...rozchod nebo rozvod nemusí být reálný kvůli spoustě různých věcí, které momentálně není možnost nebo zájem řešit. Než se někdo rozhodne odejít "do neznáma", musí mít za sebou pořádné peklo...vím, že jsi psal, že ses už jednou rozvedl, ale tyhle věci jsou pokaždé jiné, nemůžeš srovnávat tehdejší a dnešní situaci. Zkus uvažovat i jinak: co uděláte, až váš kamarád (nebo jeho žena) bude mít zase problém? Uspořádáte zase společnou noc? Nebo to zase bude o nevěře? A budeš i podruhé a potčetí chuť si o tom v klidu povídat?

    superkarma: 0 04.01.2005, 14:14:09
  22. avatar
    [81] Chameleonka [*]

    Amálie: nic o mně nevíš a neznáš moje způsoby vyjadřování a reagování, takže ti možná může připadat útočné to, co říkám jenom tak, jak mi zobák narost.. ono někdy člověk, kterej tě upřímně pošle do prdele pro tebe může udělat víc než ten, kdo ti mírumilovně maže med kolem huby, to mi věř... rozčiluje mě bezpráví a myslím, že právě to se mírně děje na Mírovi - a dílem poněkud jeho vlastní vinou.. no a jinak o mně opět nic nevíš, o mém životu, mých problémech a jejich řešení, takže jestli napíšu, že jsem někoho "zabila jeho vlastní zbraní", můžeš mít pocit, že jsem mu ublížila nebo se mu pomstila a já ti to nebudu vyvracet, protože já a pár pro mě důležitých lidí vědí, jak to všechno bylo, a to mi stačí
    Ale Mírovi fakt nezávidim, především z toho důvodu, že jsem v jeho situaci byla.. a to bohužel ne jednou
    Rikina: taky jsi mě úplně nepochopila, ona síla psaného obvykle je úplně jiná, než když se to na férovku řekne z očí do očí.. to, že jsem napsala, že máme neporovnatelný zkušenosti a on že má x let náskok a že si připadám jako malá holka, neznamená, že on se ke mně tak chová nebo že náš vztah je založenej na nadřazenosti.. ale ten rozdíl tam prostě je a bude a fakt, že vystupujeme jako rovnocenní partneři, nesmaže skutečnost, že on už dnes spoustu věcí posuzuje jinak, než bych je posoudila já, takže se navzájem dost často snažíme přizpůsobit a sejít se někde uprostřed.. já jsem s ním víc vyzrála a on zase trochu omládnul, toho jsem si vědomá.. a nevím, kolik je tobě, ale když to vezmu podle Míry, tak on bude tak v mém věku, jeho manželce ještě není třicet.. to je, bohužel, propastnej rozdíl... před 10 lety jsem byla z mého dnešního pohledu šílený tele.. to vím dnes, tehdy jsem si pochopitelně připadala strašlivě zkušená a životem protřelá

    superkarma: 0 04.01.2005, 13:55:09
  23. [79] Rikina [*]

    violetta: jistě že příměr, jenže jsou i pánové, že se tak chovají doslova, že jo ? A když má někdo někoho opravdu velice a z celého srdce upřímně rád, dlouho takového partnera hledal, a dlouho s ním žil, tak si několikrát dobře rozmyslí, než řekne "tak si jdi"... ostatně se to jinak říká, když je tomu člověku dvacet, a jinak, když je mu 40 let a mají spolu děti...

    superkarma: 0 04.01.2005, 13:23:15
  24. [76] Rikina [*]

    Fiona: třeba ji měl doopravdy rád...

    superkarma: 0 04.01.2005, 12:53:06
  25. [74] Rikina [*]

    katchabinka 63: tak já taky házím kondomem, a počítám, že je nás tu takovejch dost... :-)))

    superkarma: 0 04.01.2005, 12:50:29
  26. [72] Rikina [*]

    O těch zkušenostech to bylo spíš pro Chameleonku - já bych takový vztah neustála, kdybych se měla cítit jako malá holka vedle toho svýho...
    Zvíře, to mi doma teda občas chybí, ale o tom to opravdu není...

    superkarma: 0 04.01.2005, 12:47:12
  27. avatar
    [70] bookcase [*]

    katchabinka 63: tak házím tím kondomem, nepodvádím, nemám důvod. Ale kdybych to udělala, tak můj by mě asi a nedebatoval by jako Mirek.

    superkarma: 0 04.01.2005, 12:45:33
  28. [69] Rikina [*]

    Tak mně se tohle Mirkovo řešení docela líbí, a myslím, že je dobře dát šanci. Možná i víc než jednu. Kdyby se náhodou stalo mně, že ulítnu, a přítel by na mě řval, třískal do stolu, zmlátil kamaráda atd. - co bych si říkala ? Nejspíš něco jako "jseš trapnej, blbečku", a určitě by mě to nepřimělo přehodnotit vztah v ten smysl, že se zastydím a budu slibovat, jak už to nikdy neudělám. Stejně tak, kdyby mi byl nevěrný on, když budu předvádět "Itálii" a hysterické scény, tak ho to přece neokouzlí a nepřesvědčí, že má zůstat se mnou. A ten věkový rozdíl - to bych nepovažovala za důležité, jaký respekt, jaký náskok ? Moje zkušenosti jsou stejně dobré, jako ty jeho, a jestli je jich víc nebo míň, kdo to posoudí ? Někdo může mít metráky životních zkušeností za rok, a někdo se za 10 let nehne ani o kousek. Můj přítel je o 12 let starší, ale nikdy mi nedal žádným způsobem najevo, že snad mám míň nebo méně hodnotných zkušeností, než jsou ty jeho. Snad jsme partneři a máme rovnocenný vztah, ne že jeden je jako školáček a nechá se vést...

    superkarma: 0 04.01.2005, 12:40:48
  29. avatar
    [63] k@tchabinka [*]

    No co. Vrz sem vrz tam. Kdo dnes nepodvadi, at hodi kondomem.

    superkarma: 0 04.01.2005, 11:39:05
  30. avatar
    [62] Amálie [*]

    Chameleonka: mluví z tebe útočnost, jako bys se dodnes s něčim nevyrovnala... nebo že by to bylo tvým divným způsobem rovnání si sebevědomí...na úkor ublížení někomu jinému? cituji "zabila jsem ho jeho vlastní zbraní" Mno, působíš minimálně hodně nevyrovnaně, tak zkus nesoudit Mirka pro jehe vyrovnanost. Třeba je to jen proto, že mu to závidíš.
    ... než mě ukamenuješ, uvědom si, že je to jen muj názor, ne útok na tebe.

    superkarma: 0 04.01.2005, 11:35:11

Další příspěvky

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme