Vztahy

„Co blbneš? Petr by mě nikdy nepodvedl.“ Byla slova mé přítelkyně. Fascinovala mě jistota té věty. Pevná a neproniknutelná. Ta síla přesvědčení, že se něco takového prostě nestane…

Jenže taková jistota se může jednoho krásného dne proměnit v bolestnou realitu. Nejsme připravené, žijeme stále svůj šťastný život, máme zavřené oči, nevidíme, neslyšíme. Blesk poznání se většinou objeví nečekaně a zasáhne nás plnou silou… Vše se rozpadá na kusy, ztrácíme půdu pod nohama, propadáme zoufalství. Svět se nám hroutí společně s manželstvím a my jen přihlížíme, jak vše krásné ztrácí tvar a mizí kamsi do neznáma.

Zde je důležité si uvědomit, zda jsme schopny bojovat o to, co nám patří. Zda se pustíme do nekonečného a možná i neúspěšného boje, nebo sebereme veškerou sílu a investujeme ji do sebe samé. Investujeme ji do víry ve větu. „To zvládnu, život jde dál!“

Pokud se rozhodneme pro boj, musíme si věřit. Naše sebedůvěra je naší zbraní, náš optimismus naším obranným štítem.

Myslete na to, že:

Kolegyně a rádoby kamarádky ze svého trápení raději vynechejte. Mohou způsobit více škody než užitku. Naopak, máte-li dobrou přítelkyni, které věříte stejně jako ona vám, svěřte se jí. Uleví se vám a bolest alespoň na malý okamžik ztratí ty nejostřejší hrany.

Pokud váš manžel neví o tom, že jeho nevěra už není žádné tajemství, nechejte ho v nevědomosti. Je to vaše plus.

Buďte veselá. Vytvořte doma pohodovou atmosféru, probuďte na maximum kouzlo a teplo domova. (Ale tak, aby vše působilo naprosto přirozeným dojmem).

Vařte manželovi jeho oblíbená jídla. Pamatujte: Láska prochází žaludkem!

Udělejte se sebe kočku. Zajděte ke kadeřníkovi, kupte si něco hezkého na sebe a nezapomeňte na svůdné spodní prádlo.

Snažte se být přirozená, svá. Nemá smysl se nutit do smíchu, vtipkovat, když se vám chce plakat. Vaše radost bude pak působit nepřirozeně, křečovitě.

Pokud se neudržíte a rozpláčete se před manželem, mějte připravený důvod svého smutku.

Svádějte svého muže. Buďte přítulná, sexy. Pokud nebude mít zájem o sex, nevnucujte se přímo. Jděte na to s ženskou lstí. Zahoďte staré noční košile a kupte si průhledné prádélko.

Uvědomte si, co vašeho muže na vás vždy fascinovalo. Vaření? Vyprávění? Umělecká tvorba? Připomeňte se mu, jak jste v tom dobrá.

Vymyslete způsob, jak strávit víkend někde spolu sami. Opuštěná chata je naprosto ideálním místem.

Vyvarujte se jakýchkoli hádek. Věci, které vás běžně přivádí k šílenství, přejděte.

Rozhodně se nesnažte pátrat po milence vašeho muže! A pokud ji znáte osobně, chovejte se, jako by vše bylo v naprostém pořádku.

Nezapomínejte, že žena tvoří domov. A váš domov musí být teplý a útulný.

Pokud jste skutečně na dně, nejste schopna ovládat své emoce, potlačit bolest, nemá smysl se pouštět do boje. Výsledek by v konečné fázi mohl být katastrofální. V tomto případě stojí za úvahu návštěva psychologa či manželské poradny.

Mějte na paměti, že bojovat s nevěrou je stejné, jako bojovat se zákeřnou nemocí. Nikdy nemáte jistotu, že léčba bude úspěšná, že se jednoho dne probudíte zdravá a svěží.

Soustřeďte se na lidi, kteří vás milují. Vyhledávejte jejich společnost a myslete na to, že díky nim, nebudete nikdy sama.

   
11.08.2004 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [281] Dášule [*]

    Když jsem si přečetla v knize dr. Plzáka, že 99% partnerů, kteří si vzali svoji první milostnou zkušenost v manželství alespoŇ jednou "zahnou", pochopila jsem, že se tomu nevyhnu. Manželovi, který přede mnou neměl dívku, jsem řekla, že vím, že je normální, takže nás to asi potrefí, ale ať se aspoň snaží, aby mě nelitovalo celé okolí. Nepodařilo se. Dr. Plzák měl pravdu. Byl-li mi manžel opravdu nevěrný nebo nebyl nevím, myje nádobí, dává mi výplatu, pomáhá v domácnosti a vzorně se staral o naše děti, když byly malé a já běhala po večerech po kulturních akcích, neboť to byla moje pracovní náplň. Jsme spolu 36 let, je nám dobře, jenm mi vadí, že "potom" vždycky hned usne. Jediné, co jsem si pohlídala bylo, že jsem mu vždy o všech informacích o jeho nevěrách řekla a on mi vzorně tvrdil, že to není pravda. Protože to měly být vždy zadané ženy, nedělala jsem si starosti. Největší vtip byl, když v době jeho provalené "nevěry? se muž ze stejného města s jeho iniciálami radila s dr. Plzákem, že se provalila jeho nevěra a on neví, jestli ji má přiznat. Poslouchali jsme tehdy Plzákovu poradnu společně a já se strašně chechtala.Dodnes mi tvrdí, že to nebyl on a já to dávám k dobru mezi známými.

    superkarma: 0 14.08.2004, 18:20:36
  2. avatar
    [280] kareta [*]

    A co pohlavní nemoci, dámy a pánové? Pochybuji, že se nevěrníci chrání, guma není mezi čechy až tak běžná..

    superkarma: 0 14.08.2004, 16:04:11
  3. avatar
    [279] Vivian [*]

    Capelucita: jee, Caperucita Roja

    no, souhlasím tak napůl, připadá mi to poněkud zjednodušené.

    superkarma: 0 14.08.2004, 13:32:16
  4. avatar
    [276] Vivian [*]

    v_erunka: přesně tohle teď píšou v Harper´s Bazaaru (článek Chce milenku? Povolte mu ji!). Protože zakázané ovoce nejlíp chutná, takže pokud chlap dostane absolutní svobodu včetně toho, že mu žena naznačí, ať si klidně někdy ulítne, nebude ho to lákat...

    superkarma: 0 13.08.2004, 17:42:40
  5. avatar
    [266] Galina [*]

    Luďa: MOc dík,máš kus pravdy.Tohle mi říkala už spousta lidí!
    Zrovna dnes jsem se odhodlala se svou dcerku(2 roky)odjet na pár dní za kamarádkou.ještě donedávna jsem mu říkala,jak ho nechci ztratit,jak m na něm záleží...apod.Vlastně jsem mu to dávala najevo a říkla skoro 3/4 roku. je fakt,že do té situace jsem ho zmanipulovla já,měla jsem období,kdy se mi nic nelíbilo,neustále jsem mu něco vyčítala.období přestalo,ale jeho to změnilo a zavedlo do náruče jiné ženy.pak jsem byla zase jako dřív,ale on už byl jiný
    Přeju všem v takové situaci spoustu sil!!!Mně pomáhá dopisování s kamarádama,nejlepší kamarádka,které můžu zavolat klidně o půlnoci a vyslechne mě...uvidíme,co bude dál

    superkarma: 0 13.08.2004, 12:40:27
  6. avatar
    [262] Galina [*]

    Aktuální článek pro mě-zrovan tím procházím Skoro rok si mě nevšímal,žádný sex,žádné dotyky.myslela jsem,že má starosti.koupila jsem prádélko,vařila dobrá jídla...snažila se.ale pláč jsem nepotlačila a občas jsem udělal i scénu,kdy jsem se nenápadně zeptala,jestli někoho má.ještě se urazil,že mu nevěřím!!! Doneslo se ke mně,že někoho má,taky pořád psal smsky,volal....ale já věřila jemu a říkal jsem každému,že tohle by mě neudělal! Před 14ti dny jsem se vše dozvěděla!!!je to kolegyně z práce,prý nic spolu neměli,jen náklonnost...už mu nevěřím.Říká,že ho nikdy nenapadlo nás s dcerkou opustit a že by si přál,aby vše bylo jako dřív.Občas mě pohladí,ale necítí už ke mně to,co dřív.Snažím se a čekám.Bolí to!!!

    superkarma: 0 13.08.2004, 10:47:19
  7. avatar
    [260] trdlo [*]

    risina: kolik je synovi ?

    superkarma: 0 12.08.2004, 23:10:08
  8. avatar
    [248] risina [*]

    trdlo + julinka: Skoro mám pocit, že se bavíte o mém synovi

    superkarma: 0 12.08.2004, 11:01:37
  9. avatar
    [247] marta-b [*]

    Nestihla jsem přečíst všechny příspěvky, ale přiklánim se k těm, co taky psaly, že by se radama z článku rozhodně neřídily. Nevěru bych svýmu asi jen tak neodpustila a kdybych se rozhodla o něj bojovat, určitě bych ze sebe nedělala služku, aby se mu doma líbilo a chodil tam kvůli řízkům a napečeným koláčům. Spíš bych se dělala nedostupnou (časově), chodila bych třeba víc cvičit a zkusila bych nový věci nebo třeba něco, na co jsem dosud nenašla odvahu nebo čas. Kdyby se chtěl vrátit, vrátil by se, ale k domácí puťce asi težko a navíc bych po takovýmhle boji na poli vaření, uklízení, usmívání se a podbízení se měla nervy i sebevědomí v kýblu, kdyby to nevyšlo a on stejně odešel.

    superkarma: 0 12.08.2004, 10:49:26
  10. avatar
    [241] Kelly [*]

    Luďa: PŘESNĚ.

    superkarma: 0 12.08.2004, 09:55:38
  11. avatar
    [236] Landriel [*]

    Dream: protože si nejspíš myslel, představoval, jak to bude krásné - jenže pak si asi uvědomil, že to bude obnášet i zodpovědnost a že to třeba vždycky nebude jen legrace - a že chodit s milenkou po kavárnách a jen si užívat je hezčí. Já jednu dobu chodila taky s takovým "věčným dítětem", nastěhoval se ke mně, dokonce si mě chtěl vzít, pak najednou zjistil, že za nájem a jídlo se platí, on samozřejmě nepracoval, celý den byl schopný válet se v posteli, ani si neroztáhl závěsy a na čtení si svítil, nakonec přišel s tím, že já jsem moc zodpovědná, a on že chce zůstat dítětem tak dlouho, jak to jen bude možné. A odešel ode mě, což byla jedna z nejlepších věcí, které se mi staly. Za pár týdnů se sice vrátil, že mu chybím a že se chce zase vrátit, ale já už se mezitím vzpamatovala a znovu jsem do toho jít nechtěla.

    superkarma: 0 12.08.2004, 09:13:04
  12. avatar
    [234] trdlo [*]

    Julinka: ted sem se zarazila a precetla sem si po sobe, co sem napsala. Tak tu podavam vysvetleni, ze v predminulem prispevku mam na mysli zajice jakozto osobu s 2 nohama a normalnima usima, jenom s cerstvejsim ridicakem

    superkarma: 0 12.08.2004, 00:37:09
  13. avatar
    [233] trdlo [*]

    Gryzli: ty opravdu potkas kazdej den nekolik desitek zajimavych zenskych, a POKAZDY ti v hlave projede neco jako: Jo, ta by sla. Jakapak je vevnitr? Co by reklo okoli?
    Ani jednou nepopustis uzdu fantazii, a ani jednou se na zajimavou zenskou nepodivas BEZ takovyhle reakce? Nebo s uplne jinou reakci nez vyse?

    Ja nevim, ja mam rada lidi (muzsky taky) tvorive a s bujnou fantazii, a to, ze si lidi predstavujou jiny lidi, je pro mne naprosto normalni.

    Aspon si nemusim, pokazdy kdyz uvidim peknyho chlapa, vynadat.

    superkarma: 0 12.08.2004, 00:35:48
  14. avatar
    [232] trdlo [*]

    Julinka: zajocha posli mne, pokud neni moc vopotrebovanej
    ja neresim neveru, ale novy zacatky jako takovy :)
    vzala sem to smahem: manzel, exmanzel, zajda, exzajda, single a po par mesicich se mi to jo zacina libit a na hodnotnej dlouhodobej vztah nemam momentalne chut ani nervy
    Takze zajoch by vyhovoval po vsech strankach

    superkarma: 0 12.08.2004, 00:29:45
  15. avatar
    [228] Ťapina [*]

    Nyotaimori: Přečti si celou pětidenní sérii Herta u moře

    superkarma: 0 11.08.2004, 19:19:43
  16. avatar
    [226] Landriel [*]

    Dream: podle toho, co jsi psala, mi připadá, že ten tvůj muž je docela nedospělý děcko, aspoň po psychické stránce, a tudíž fakt neví, co chce. Takže nelituj, nejspíš by jsi s ním nebyla šťastná.

    superkarma: 0 11.08.2004, 19:15:21
  17. avatar
    [220] Suzanne [*]

    zklamana: Přidávám se k Šáje všechno zlé je k něčemu dobré, a není to fráze, je to fakt. Jen někdy se musí dlouho čekat, abys věděla, k čemu to bylo. Ale až poznáš to lepší, tak si na to vzpomeneš. Potkala jsem v životě několik mužů, se kterými to nevyšlo, kteří mě opustili. Dnes bych jim za to poslala dárkové koše

    superkarma: 0 11.08.2004, 16:58:13
  18. avatar
    [202] marcellina* [*]

    Ja bych priteli/manželovi taky do pošty nebo do mobilu nelezla... Vim, ze on mi do veci taky neleze . Ale jedna kamaradka mela podezreni (ktere se potvrdilo), ze jeji manzel ma nejakou fesandu, tak mu denodenne kontrolovala mobil. Pak na nej uhodila, jenze on mel tak spatny svedomi, ze vsechno priznal a vubec ho nenapadlo argumentovat tim, ze ona mu nemela co lezt do zprav v telefonu

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:37:11
  19. avatar
    [201] Kelly [*]

    gryzli: ještě bych dodala zodpovědnost. Nějak mi tam to slovo prostě pasuje.
    Zatím ahoj.

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:35:39
  20. [196] Rikina [*]

    dodi: to už pak ale není nevěra, to se tu neřeší. Otázka je, jestli by dotyčný pán pak opravdu nebyl nevěrný, když by se mu dopřálo radovánek ve třech či čtyřech, jisté to asi není. Ovšem pro někoho to může být řešení. Ono taky pojem nevěra není pro každého stejný. Někdo pokládá za nevěru třeba jen polibek. A co teprve erotický chat :-)))

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:11:14
  21. avatar
    [195] Mickey Mouse [*]

    BTW: je nevěra, když mě manželka vyzve, abych si hledal sex jinde. Že jí jde o "něco jiného"?

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:11:08
  22. avatar
    [193] Mickey Mouse [*]

    zklamaná: Umím si to představit. Jsme s manželkou svoji patnáct let, a už jsem párkrát chtěl doopravdy prásknout dveřma, a ona zrovna tak. Já nevím, jak se pozná, že už "toho bylo dost". Ještě jsem se nerozváděl.
    Někdy si dokonce říkám, jestli jsem neměl odejít už dávno, a nejsme spolu jenom z blbosti. Takže tě nebudu přemlouvat ani k jedné možnosti. Každý to musí poznat a rozhodnout sám.

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:08:51
  23. avatar
    [187] Mickey Mouse [*]

    chameleonka: to je právě to škatulkování. Ty si opravdu myslíš, že chlapi většinou jsou nevěrní z plezíru, zatímco ženská ze zoufalství.
    Já to tak jednoznačně nevidím. V mém okolí jsem zažil víc ženských, co si nevěru střihly (případně pravidelně) s rozmyslem, pro potěšení. A hodně chlapů, co říkali, už jsem prostě nevěděl, co s tou mojí, a s touhle se cítím líp. Často je jejich partnerky přesně jako ty už předem považovaly za ty "kance", co se s nima nedá mluvit, protože myslí jen koulema.

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:00:53
  24. avatar
    [185] Kelly [*]

    stehlicek, gryzli: trochu mi došla munice, takže asi nebudu tak dobře argumentovat.
    Pokud budu mít někoho pořád plnou hlavu? Co mám v hlavě a do jaké míry, je jen má věc. Naštěstí do ní nikdo nevidí.
    Ale i to se může stát, i pro toho druhého může být v mém srdci místo, to ale neznamená, že s ním skončím v posteli a na manžela udělám podraz. Teď mě tu někdo může napadnout z "psychické" nevěry, ale to by byly přece veškeré naše představy na ulicích, v práci, ve snech, prostě tam, kde nás někdo více zaujme a rozvíří naše představy.
    Souhlasím s tím, že jde hlavně o sebeovládání. Neposkáču kolegu přece jen proto, že má pěkné oči a to triko mu dnes tak báječně sekne? Tuším, že já nejsem jediná, která leží manželovi v hlavě, to by ani nebyl normální. Ale pokud to nepřekročí meze, ať tam má třeba celý harém. Jen jej ty představy nesmí nikde paralyzovat .
    Někde jsem tu četla, že manželé spolu zůstali kvůli dětem. Pokud jsou malé, tak jo, a to ještě záleží na tom, v jaké atmosféře domácnost žije. Protože i malé děti vycítí "dusno" a kolikrát rodičům vyčtou, proč se dříve nerozvedli, že by mohlo být líp.

    zklamaná: možná jsi to špatně pochopila, ale neměla by jsi dávat na nás. Nechci, aby jsi byla našimi příspěvky nějak přitlačena. Když chceš odejít, tak to musíš vědět Ty, protože to chceš, a ne proto, že Ti to radíme my. Je to Tvůj život.

    superkarma: 0 11.08.2004, 15:00:17
  25. avatar
    [183] šája [*]

    gryzli: Mickey: no opět vidím, že pokud jde o nevěru, ženský a chlapi se nikdy neshodnou......ono by k ní asi nemohlo ani docházet, pokud by se chlapi se ženskýma dokázali domluvit, že... Já například zjistila, co mýmu ex vadí, teprve až jsem ho našla v posteli s jinou...a taky mi rovnou řekl, že s tím už nic neudělám...báječná forma komunikace

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:54:08
  26. avatar
    [182] Landriel [*]

    Kelly:141:

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:53:25

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [181] Mickey Mouse [*]

    zklamaná: Jasně. Já vás ani do jednoho pytle neházím. Mezi chlapy také znám ty, co skočej na každou co jim dá.
    Reagoval jsem na ty radikální příspěvky o tom, jak něvěra je problém jenom chlapa a žena ho prostě snadno a rychle odkopne. Takhle jednoduché mi to prostě nepřipadá.

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:53:06
  2. avatar
    [180] Chameleonka [*]

    Mickey: Víš, obávám se, že nemáš pravdu, ženská většinou nevěrou řeší to, že má nějakej problém - málo lásky, citu, hezkého vztahu, ocenění atd. atd., to, co jí doma chybí, si kompenzuje jinde... chlap, ten má podstatně odlišné důvody, málokterej má milenku proto, že je doma nešťastnej, spíš si hlavně potřebuje dokazovat, že je borec a že se mu daří na sebe holky lepit, případně si v hospodě tahat triko, kolik jich už přefiknul... neberu to jako úzus, existují výjimky na obou stranách, ale zatímco těch nymfomanek až zas tolik není, těch chlapů s přívlastkem "typický hospodský český" jsem bohužel ve svém okolí potkala mnoho... díky bohu ale nejsou všichni

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:52:06
  3. [178] Rikina [*]

    Mickey: no, když ten chlap o tom třeba nemluví, jaké má problémy. A jde to řešit jinam. Svatá tedy nejsem, taky mám svý nedostatky. O některých vím, a snažím se s tím něco dělat, o některých třeba ne, ale kdyby se mi něco řeklo, nebo aspoň naznačilo... Jinak máš pravdu, i ženy "to mají v sobě", některé určitě :-)))

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:36:37
  4. avatar
    [176] Chameleonka [*]

    Jezusky, celej den pracuju a pak se ani těch nevěrnejch příspěvků nedopočítám

    Zklamaná, mám sqělej nápad! Pošli nám sem adresu i heslo toho tvýho nevěrníka a on se nestačí divit, jak mu to tady pěkně osladíme. Věřím, že jako pomsta by to bylo hodně dobrý
    A jinak s tebou soucítím, neboť jsem si něco podobnýho prožívala a ne jednou..a to mi poprvý bylo jen o 2 roky víc než tobě..rozdíl byl v tom, že místo mejlů (před 15 lety ) jsem nacházela dopisy..odejít jsem mohla k mámě, ale s dvěma dětma?
    Hele, já mám takovou chuť mu napsat, šup sem s adresou!!

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:30:42
  5. [174] Rikina [*]

    dodi: jak, dopřát mu to sami ? To se mám zeptat - hele, nechceš mi bejt nevěrnej, já se budu koukat? Nebo jak je to myšleno ?

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:29:56
  6. avatar
    [173] Ťapina [*]

    Mickey: Na řešení problému je v okamžiku, kdy dojde na nevěru, pozdě, nemyslíš?

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:27:28
  7. avatar
    [172] Mickey Mouse [*]

    Tak to jste hodně překvapily! Každá z vás je svatá, domácnost jako klícku, v posteli učiněná dračice a manžel má ráj na zemi.
    Jenom jestli to vaše cítí taky tak. Třeba ve svém svatém nadšení ani netušíte, jaké problémy s vámi partner nemůže řešit.
    A těm, které si myslí, že to mají chlapi v sobě, bych vzkázal, že ženy asi také. Jejich nevěra je totiž skoro stejně častá, jen tak často nepraskne!
    Jinak je samozřejmě nejlepší když se dovíte o nevěře nic neřešit a rovnou prásknout dveřma. To je totiž téměř jistota, jak to dopadne. Začít se ptát, proč, že ho to napadlo a hledat jestli je problém v něm nebo ve vás, nebo dokonce se pokoušet ten problém řešit, to už je pro světice vašeho kalibru příliš mnoho práce.

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:24:15
  8. [169] Rikina [*]

    Za 20 let manželství jsem zažila nevěru od mého bývalého několikrát, on je typ "vousatý intelektuál", přitom sportovní postavy, takže na něj holky vždycky letěly. Včetně mě. Nakonec jsme se rozešli ne kvůli nevěrám, ale proto, že měl pocit, že rodina a děti není to, co od života očekával. Že ho to příliš svazuje, samé povinnosti, žádný čas a peníze na cestování, sport a tak. Odstěhoval se k ženě starší a tlustší než já, ale asi mu poskytovala tu kýženou svobodu. Rok. Pak jí byl nevěrný taky, a od té doby vystřídal několik partnerek, aby se mi nedávno svěřil, že jsem byla to nejlepší, co ho v životě potkalo, a že by chtěl zpátky, kdyby to šlo. Jenže už jsme třetí rok rozvedení...

    superkarma: 0 11.08.2004, 14:03:53
  9. avatar
    [164] Veruška [*]

    stehlicek: dobrá otázka

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:47:09
  10. avatar
    [162] Žábina [*]

    saava: chtěla bych teda vidět, jak by si někoho vykopala z jeho vlastního bytu ....

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:45:04
  11. avatar
    [161] Olina [*]

    šája: mobil mu nezvednu, raději mu ho honem podám, aniž se na něj podívám.
    Ale je to sporný, může se stát, že si telefon zapomene a někdo ho bude urgentně shánět a já to nezvednu a ten někdo se nedozví, že už je na cestě a že se jen zdržel a pak na něj nepočká... to bych ho asi zvedla. Koneckonců díky takhle jsme jednou stihli autobus. zapomněl telefon u táty a já mu volala ve chvíli, kdy měl být u mě v práci. Jeho táta to zvedl a řekl mi, že je už na cestě ale bez mobilu. A já vyrazila rovnou na nádraží a autobus nám neujel.

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:44:54
  12. avatar
    [157] šája [*]

    zklamana: taky se přidám - když jsem toho svýho tenkrát načapala, myslela jsem, že umřu.....dnes vím, že se mi tenkrát stala ta nejlepší věc, jaká se mi mohla stát. Kdybych s ním tehdy zůstala, nejspíš bych dnes byla rozvedená se dvěma dětma na krku díky tomu, že mě nechal, jsem poznala svého muže....svého skvělého muže

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:35:19
  13. [154] stehlicek [*]

    Kelly: a nemůžou tvé radikální názory pramenit jednoduše z toho, že jste ani ty ani tvůj drahý nikdy nepotkali nikoho jiného, kdo by vás pobláznil? Takové věci se totiž stávají nečekaně, i ve šťastných manželstvích. Prostě někoho potkáš...
    Ty píšeš, že kdyby jeden z vás porušil důvěru, byl by konec. A co v případě, kdy se udržíš na uzdě, tj. nebudeš v pravém slova smyslu nevěrná, ale přesto budeš mít plnou hlavu toho druhého? Je to už porušení důvěry?

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:18:51
  14. avatar
    [153] Olina [*]

    Kelly: pěkný.

    Landriel: to já se občas přistihnu, že docela žárlím, ale spíš na situaci a tak trochu z trucu, že si mě nevšímá. Jako třeba kdysi jsme spolu někam šli, kde byli jeho kamarádi a kamarádky, který dlouho neviděl, tak se s nima nadšeně vítal a bavil a já stála a čekala, jestli přijde za mnou nebo zůstane u nich. Spíš natruc, než abych šla za nima a bavila se taky.

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:18:10
  15. avatar
    [151] šája [*]

    Olina: Já taky do věcí nelezu, nedovolím si otevřít jeho dopis, vzít jeho mobil, přečíst si zprávu, která mu přišla .... a je to vzájemné.....Ale přesto vím, že kdyby se stalo, že by si prohlížel můj mobil, nic by se nedověděl. Ve služebním mám spoustu chlapů, ale to jsou všechno kolegové, klienti atd. Kdyby se chtěl vyptávat, bylo by to nadlouho. O většině z nich stejně doma mluvím, zvlášť, když je nějaký průšvih
    Jednu dobu byl hodně pryč, už mě napadalo, jestli přece jen nějakou nemá - zachránil to jeho šéf, protože mu zaplatil každou minutu přesčasů to byl nejlepší důkaz, že byl skutečně v práci
    A ještě jednu věc - nevím, jak by na případnou milenku chtěl dělat dojem, když jeho výplata chodí na společný účet a finance mám doma na starosti já. Pravda, má svou kartu, ale pokud nemusí, nepoužívá ji.....

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:12:35
  16. avatar
    [150] Olina [*]

    S tou důvěrou je to pravda. Já třeba nikdy nedovolila holkám z oddílu, aby si hráli s mým mobilem, i když by se jenom dívaly na hry, jaký má zvonění a co to umí. Není mi to příjemný.
    Ale před nemám co skrývat, naopak po jeho špatnejch zkušenostech z minulýho vztahu s mobilem mu ho v případě, že si svůj zapomněl, nebo mu došla baterka, raději půjčím, ať si zavolá nebo napíše zprávu a když to bude někomu, koho mám v seznamu, tak ať si ho klidně projde a když tam narazí na nějaký "podezřelý" jméno nebo přezdívku, tak mu řeknu, že takhle říkáme strejdovi a tohle že je přezdívka holky, i když zní mužsky...

    Stejně tak si do věcí lezeme jenom, když to ten druhej ví a dovolí. Není to o strachu najít něco, co bych něměla vědět, ale o důvěře a taky o zkušenostech, kdy vadilo, že mu rodiče lezli do věcí a proto to nerad dělá druhejm. A i když mu to výslovně řeknu, raději přinese celou tašku.

    A co se týká nevěry, myslím, že kdyby k tomu došlo, tak bych se to dozvěděla od něj, on je hodně pro upřínost a ne pro přetvářku.

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:06:05
  17. avatar
    [149] *modrá [*]

    risina: přesně tak jak píšeš..scénama a výčitkama mu jen nahrajëš na to aby odešel z domu..a třeba ti na něm přes to všechno ještě záleží...

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:05:31
  18. avatar
    [148] Simba [*]

    Kelly: pěkně jsi to napsala

    superkarma: 0 11.08.2004, 13:04:09
  19. avatar
    [147] šája [*]

    Kelly: nádherný shrnutí

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:58:30
  20. avatar
    [146] Veruška [*]

    Kelly: OK. já sama jsem nevěru nezažila, jen v mém okolí a taky spokojená rodina, taky oba říkali, já ne, já mám fajn rodinu, to se mě netýká atd. pokud šlo v takovém případě o nevěru, tak tu jednorázovou, kdy na večírku/školení/soustředění se po sitace vymkla z rukou a došlo na . tak v tom případě říkám nikdy neříkej nikdy... asi to neumím vysvětlit, snad trochu rozumíte.

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:52:19
  21. avatar
    [145] risina [*]

    Landriel: To je právě o tom, že se musíš rozhodnout, jestli s ním chceš zůstat a pokusíš se manželství zachránit, nebo ho pošleš k tý druhý. Obojí má své klady a zápory, je to jen na tobě.

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:46:30
  22. avatar
    [144] Landriel [*]

    Já bych toho svýho zabila. Nebo možná napřed vykastrovala a pak zabila. Jsem si poměrně hodně jistá, věřím mu a prakticky nežárlím, ale kdyby se to stalo, bylo by hodně zle. Možná s ohledem na dítě bych ho jen vyhodila z bytu, ale rozhodně bych mu nedělala takové pomyšlení, jaké popisují v článku.

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:42:38
  23. avatar
    [141] Kelly [*]

    Veruško, to je docela jednoduché.
    Vycházejme ze samé podstaty slova věrnost = věřit, nevěra = nevěřit.
    Věrnost mezi partnery, to je, že si věří, to znamená, že jsou si věrní i v sexu.
    Nevěra je opak. Jednou profláknutá nevěra alespoň pro mne znamená, že partnerovi již nikdy více nemůžu věřit. Je to jako se džbánkem, který se rozbil a žena jej slepí. Málokdy takový džbán bude splnit svou původní funkci a dříve či později se stejně rozpadne.
    Aspoň já to s manželem tak vidím.
    A tak máme ve vztahu jasno.
    Nechceme se totiž celý život strachovat, jestli někdo má někoho jiného, plnit si hlavu blbostma, trápit se. Máme oboustrannou absolutní důvěru. Pokud ji ale některý z nás poruší, tak je to konec jednou provždycky.
    Byť by to byl tak všeobecně rádobyříkajíc "úlet". My takové slovo ve svém slovníku NEMÁME.
    Slova manžela: proč si zkazit kvůli nějaké huse život, když mám báječnou a zdravou rodinu, kterou chci dále vychovávat a budovat, ne ničit. Chci se domů vracet, kde mi bude dobře, kde mám klid a zázemí. Stejně jednou tihle nevěrníci si budou na stará kolena hledat nějakou, která se o ně postará, uvaří, uklidí. Málokterý z nich by chtěl zůstat až nadosmrti sám ...

    A ještě něco. Takové kecy, kdy chlapi říkají, že mají doma nemocnou nebo těhotnou manželku, nebo krizi (doplňte si sami), tak proto mají bokovku, neberu. Jsou to podle mne s*áči, protože když je nějaký problém, tak ten problém se má řešit a ne od něj zdrhat jinam. Tohle dělají slaboši.
    Mám bohužel (nebo bohudík? ) radikální názory, ale aspoň vím, co chci a co nechci. To mě naučil život, před nikým se neplazit a nikomu nelézt do zadku.
    Takže výše napsaný článek posílám do háje borovýho. Je to nesmysl nad nesmysly.
    A hledat chybu u sebe, když ji udělal partner? Tak to je cesta tak akorát do pekla, nebo alespoň k psychiatrovi.

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:40:08
  24. avatar
    [140] Veruška [*]

    zklamaná: no já naiva si myslela, že nevěra je jako akce FBI, utajená a max. zabezpečená a koukám, spousta lidí se nechá nachytat naprosto nekrytě. s tím vybalit na něj: co to máš v batohu za papírek s mejlem, nevím, moje kámoška mu projela mobil, potvrdilo se její podezření a když na manžela uhodila, ten dostal amok a všechno obrátil proti ní, co ona si to dovolila mu hrabat do telefonu a bylo čoro moro, že z toho byla štajf, protože z tý scény vyšla jako ta špatná ona!....

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:39:56
  25. avatar
    [132] Simba [*]

    mam-ča: Jo, to by byl pěkný reklamní šot . Já jsem ji obdivovala, protože já jsem spíš ten typ, co by dělal kravál a trápil se. Prý ani nedojel, vrátil se se slovy "Mně ti bylo tááák špatně"

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:29:14
  26. avatar
    [127] Agátka [*]

    Simba: to si budu pamatovat, kdyby něco

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:23:57
  27. avatar
    [126] risina [*]

    KOtě č. 3: Ono se to dá zkombinovat - věnovat s esobě, najít si zájem a přátele + děla tneco podle tohoto článku. Ty rady nejsou hloupý. Pro vás, co bystě svého nevěrníka nakopaly a vyhnaly, ovšem ne, autorka přeci píše - "pokud jste s erozhodla bojovat a manželství udržet",. Zvlášť oceňuju to - "pokud manžel neví, že víte, neříkejte mu to" a "nepátrejte p ö tom, kdo je jeho milenka".
    Fak tmu ukažte, že jsete hodná obdivu a skvělá v mnoh a ohledech - třeb ai v tom manželském sexu, který jste za poslední léta trestuhodně zanedbávali...

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:23:48
  28. avatar
    [123] Agátka [*]

    Simba: to si budu pamatovat, kdyby něco

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:22:26
  29. avatar
    [122] mam-ča [*]

    Simba: Chytrá děvenka !
    Gutalax - lék na nevěru. to by byla reklamní kampaň !

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:21:42
  30. avatar
    [120] Veruška [*]

    Simba: larvou

    superkarma: 0 11.08.2004, 12:16:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme