Novinky

3 tipy jak si (ne)nechat pokazit dovolenou

Léto je zde a s ním čas nejrůznějších dovolených. Přípravě na vysněný týden u moře většina z nás věnuje nemálo času a peněz, o to hůř se pak vyrovnáváme s tím, že se něco pokazilo.  Jak se na takové situace co nejlépe připravit a ustát je bez větších obětí?

Zrušený nebo zpožděný let

Zrušený nebo značně zpožděný let je v době prázdnin a dovolených každodenním jevem, kvůli kterému se cesta za dovolenou stává noční můrou. V takovou chvíli je dobré neztratit hlavu a přihlásit si o náhradu, která vám náleží. Již při zpoždění do 3 hodin musí dopravce cestujícím na vlastní náklady zajistit občerstvení a v případě nutnosti také ubytování. „Pokud zpoždění trvá déle a neděje se tak z důvodu takzvaných mimořádných okolností, má cestující právo na náhradu škody ve výši 250 až 600 euro v závislosti na délce předpokládaného letu,“ vysvětluje František Herynk ze společnosti Click2Claim.eu, která se odškodněním za zpoždění zabývá. Nárok na zpožděný let lze uplatnit až 24 měsíců zpětně. www.click2claim.eu

kolo

Trable s ubytováním

Znáte to, dorazíte do hotelu, ve kterém máte sjednané ubytování a tam se dozvíte, že namísto deklarovaného pohledu na moře v katalogu na vás čeká kobka v suterénu. Pokud již k podobné změně dojde, vždy máte nárok na ubytování stejné nebo vyšší úrovně, než které jste si objednali. Kompenzace vám náleží i v případě, kdy se ve srovnání s údaji v katalogu změní vzdálenost či chybí avizovaný dětský bazén. V ideálním případě je dobré problém řešit přímo na místě se zástupcem cestovní kanceláře. Pokud se to ale nestane, je nutné podat reklamaci do 90 dní od skončení zájezdu.

Při půjčení auta neplaťte víc, než musíte

Pokud se chystáte si během dovolené půjčit auto, jeho výběru věnujte zvýšenou opatrnost. Autopůjčovny na svých webových stránkách nezřídka uvádějí co nejnižší ceny, u kterých ovšem zcela chybí různé další poplatky, které výslednou částku při převzetí auta i zdvojnásobí. Pokud na webu půjčovny chybí podrobnější informace o celkové ceně, pojištění a případných sankcí za poškození vozu, poohlédněte se jinde. A nezapomeňte, je na autopůjčovně, aby prokázala, že zákazník vůz skutečně poškodil!

Zdroj: tisková zpráva

   
16.07.2014 - Redakční novinky - autor: (red)

Komentáře:

  1. avatar
    [1] LudPa [*]

    Auto si je lepší vypůjčit soukromně, ne přes delegáty.Ale i tak dejte pozor na podmínky.

    superkarma: 0 16.07.2014, 16:21:28

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme