Bulvár

2012: Mysleli jste na čas?

Jestli se nebudete zlobit, je dnešní článek tak trochu volným pokračováním toho úterního, který vás k mému překvapení zaujal víc, než jsem očekávala.

Je to prakticky jen doklad toho, že se lidé skutečně začínají zabývat i jinými věcmi, než striktně sebou.

Čas je v nás

mayJestliže tedy Mayové obracejí  ve svém proroctví veškerou pozornost k času, tedy času v jeho základním smyslu, napadlo mě, že bychom to mohli udělat také.

Ale ne v kontextu „není čas“ „ málo času“, ale k tomu jak ho vnímáme, a jestli vůbec lze hovořit o této veličině jako o něčem statickém a neměnném.

Jistě, že máme hodiny a na těch je hodina prostě pokaždé hodina a těžko na tom něco změníme, ale jen se zkuste zamyslet, jak dlouhá či krátká z vašeho vnitřního pohledu kolikrát je. 

Jak to, že byť na hodinách uplyne časový úsek vždy stejně, uvnitř nás tomu tak není?

 

Nemůže to znamenat, že něco děláme špatně?

Každému člověku ubíhá doba zcela jinak. Čas je uvnitř všeho a není pokaždé stejný. Už vás někdy napadlo, že třeba takový motýl v porovnání se slonem prožívá čas uvnitř odlišně? Co když je pro motýla mnohem delší, byť nám se to nezdá?

Nechci vám zamotat hlavu, ale co když jsme se dobrovolně napasovali do něčeho, co nám zkomplikovalo život? Jakési mantinely.

Taky ti to tak uteklo?Ne, mě to přišlo strašně dlouhý“ Oba ale dělali totéž na stejném místě. Zkuste si vzít pruh látky a na obou koncích ho sešít. Vznikne páska.

ppa

Teď jeďte prstem po vnější straně, a pak po vnitřní. Máte pocit, že zevnitř jste rychlejší?

Tak a teď ji zkuste jedenkrát otočit a zase sešít. Jeďte prstem…..aha a najednou jste na druhé straně. Té delší nebo kratší.

Víte, kam mířím?

Taková páska může být v každém z nás. A každý nastoupí na nějakou stranu, když pocitově měří nějaký časový úsek.

Hovořit z vědeckého hlediska o pružnosti času je věc jedna. Ovšem, vědomě to celé pojmout a vstřebat, je věc druhá.

Vsadím se, že mnohý vědec, který zasvěceně hovoří  před posluchači o času, jako relativní veličině a píše při tom vzorečky, ho vnitřně vnímá tak, jako prodavač párků u něho pod okny.

Relativita času, zakřivení, pružnost, paralelní časy, to jsme borci!…..

deA pak nás náhle zaskočí banální deja-vu, nebo někdo, kdo hovoří o něčem, co se ještě nestalo.

Hledáme najednou racionální vysvětlení, podvod, náhodu….ale před chvílí jsme to z vědeckého pohledu přeci ochotně připustili….tak jak?

Je čas jen odněkud někam a spořádaně, nebo na všechny strany a pokaždé jinak?

Tak trochu to vypadá, že na vědeckém sympóziu a za řečnickým pultem je všechno relativní a tudíž všechno možné….

...čas je pružný a vesmír ve své nekonečnosti všeho schopný. Připouštíme, rozumíme, chápeme..

Jakmile ale sestoupíme ze stupínku do reálného prostředí prodavačů párků, najednou jsme schopni připustit jen minimum, které je z našeho pohledu prakticky vstřebatelné. Pochybujeme, nevěříme.

A to je právě ono. My o tom mluvíme a píšeme, ale my tomu lidsky nerozumíme.

Žijeme něco jiného, než říkáme.

Ona to ale není až tak úplně naše vina. My se opravdu hrozně snažíme. Čteme a diskutujeme, ale strašně nás svazuje fakt, že se pořád nemůžeme zbavit těch mantinelů, které nám do jisté míry zajišťují trochu té jistoty, kterou tak moc potřebujeme. Jakýsi štít před neznámem.

My se z přirozenosti času a neznáma, které s ním souvisí bojíme….

Když přijde ono deja-vu, naše pocity jsou nepříjemné. Pak je vysvětlení „eletrický výboj v mozku“, pro nás bezpečnější než „časová smyčka“ , „neohraničené vnímání“ a ona „časová pružnost“….

Konec času? Proč ne?

Co kdyby zmíněný "konec času" způsobila náhlá schopnost člověka pochopit beze zbytku jeho skutečný rozsah a možnosti? Kbyby tím pádem člověk dokázal v praxi odhalit a žít onu jeho pružnost?

To by úplně stačilo k tomu, aby už nic nebylo jako dřív.  KONEC ČASU.

Všechno kolem nás by dostalo docela jiný rozměr.

umÚplně jiný hodnotový systém.

Změna pohledu na život i na smrt.

Naprosto jiné priority i náhled na lidskou existenci.

Na život ve vesmíru.

Na vývoj člověka, jeho možnosti, schopnosti, studium.

Kompletní revoluce na žebříčku toho, co je zásadní a důležité.

Všechno o čem se hovoří v proroctví do toho skvěle zapadá.

Představte si, že doopravdy chápete a reálně vnímáte rozsah času. Že jste schopni to pojmout a žít.

Tohle je o jiném kalendáři, jiných hodinách, jiném pojetí života od jeho základu....To by se to Mayům povedlo...

Co říkají hvězdy na TEN den?

kolVčera jste mě navedli na zajímavou myšlenku, kterou jsem zrealizovala.

Zajímalo vás, jak se tento den projeví na horoskopu člověka. Oslovila jsem kvůli tomu profesionální astroložku.

Ženu, které si hluboce vážím, pro její až nadpozemskou moudrost, schopnosti  a vědomosti.

Zkusila jsem to na svém tranzitu.

Proč chceš vědět něco, co nemůžeš změnit?“ zeptala se.

Protože jsem zvědavá“, povídám. Nic chytřejšího mě nenapadlo a také mi došlo, že má vlastně pravdu.

Dobře. Jak chceš. Budeš zřejmě doma, protože nejvíc tě podle toho, co vidím na horoskopu, bude zajímat tvoje rodina.

Můžeš mít nějakou obavu, ale upozorňuju tě, že to může být způsobeno čímkoli.

Taky se budeš zabývat minulostí v tom horším smyslu, jakoby se můžeš chtít vyrovnat s nepříjemnými věcmi z minula.

Nemusí ti být právě dobře, nebo můžeš mít strach.

No bude náročný den, ale takových už přeci zažila hodně“.

A pak řekla věci, které jsem vyhodnotila, že byste měli také "slyšet"

Myslím, že to, co se má stát není možné změnit ani tím, že o tom budeme vědět. Svoji karmu mají nejen lidé ale celé státy a dokonce celá planeta.

Takže, jestliže se má nějaký kontinent celý třeba potopit do moře budou tam patrně lidé, kteří se mají utopit, protože ti, kdo tohle nemají karmicky dané, se narodí někde jinde, nebo se do té doby odstěhují. S tím nelze nic dělat.

Co ale můžeš měnit, je vnímání vlastního života a budoucnosti, tím, jak o ní smýšlíš. Protože to nahoře podpoří to, co je dole. Jestli si bude člověk říkat Budu osamělý. Přesně to se stane.

Můžeš minout denně tisíce lidí a nevěnovat jim ani myšlenku. Anebo naopak. A to je o té myšlence, kterou svobodně zvolíš :

Ta má hezkou sukni, tomu to sluší, ten má veselou tvář, nebo ta je hnusná, ten je tlustej, ten šilhavej.

Všechno to začíná i končí u tebe. Nesnaž se změnit, co změnit nelze. Nemrhej energií. Snaž se zkvalitnit vlastní život a změníš víc, než si myslíš.

No a já děkuji.

Co myslíte, že se 21.12.2012 stane?

Možnost%
Přepóluje se Země5,8
Setkáme se s mimozemskou inteligencí7,2
Srazíme se s vesmírným tělesem1,4
Změní se radikálně myšlení a vnímání lidí23,2
Lidé se zničí sami, nějakým experimentem11,6
Nestane se vůbec nic50,7

   
14.05.2009 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [101] Nestyda [*]

    shb — #100 Ty jsi taky super, Haňourko :)

    superkarma: 0 19.05.2009, 13:38:48
  2. avatar
    [100] shb [*]

    Nestyda — #99 Sml52 ty jsi super Sml52

    1. na komentář reaguje Nestyda — #101
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:35:31
  3. [99] Nestyda [*]

    shb — #97 bože, tak to je na mě moc složitý. Já totiž vypustim snad úplně všechno :D... občas je až dusno, co já všechno navypouštím :D

    1. na komentář reaguje shb — #100
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:32:48
  4. avatar
    [98] shb [*]

    Nestyda — #96 Sml19

    superkarma: 0 19.05.2009, 13:30:15
  5. avatar
    [97] shb [*]

    Nestyda — #95 néé to je právě super, myslím, že kdyby skutečně lidé byli na takové úrovni (hoooodně vysoká příčka) tak za prvé by ovládali to, co by vypustili a naopak kam by nikoho nevpustili a za druhé si myslím, že kdyby skutečně této úrovně dosáhli tak už by tomu předcházel vývoj v těch vysokých "levelech" tedy by uměli se svými mozky dobře nakládat, tím také myslím tedy být si vědomi sebe...

    1. na komentář reaguje Nestyda — #99
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:29:56
  6. [96] Nestyda [*]

    shb — #94 jsi se teleportovala, třeba :D... jsi mě rozesmála :D

    1. na komentář reaguje shb — #98
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:26:52
  7. [95] Nestyda [*]

    shb — #93 Hani, ale dovedeš si to představit? Já mívám hříšný myšlenky!!! bože, to se ale každej dozví, že jsem strašnej zvrhloun :D

    1. na komentář reaguje shb — #97
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:26:14
  8. avatar
    [94] shb [*]

    a jo koukám, že jsem u toho článku o čase Sml52 hmm tak nic, jsem si nevšimla, kde jsem, myslela jsem že na audi! Sml30

    1. na komentář reaguje Nestyda — #96
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:25:33
  9. avatar
    [93] shb [*]

    Nestyda — #91 Nestyda — #92 no super!!!!! S Michaelem naprosto souhlasím, a to je to, nad čím jsme (ž-in) přemýšlely s Míšou u těch jejích článků o čase, to je ONO! bych řekla, a to jde (nebo půjde?) hrozně mi to připomíná Itchiho a Skretchyho jak v jednom díle se dostanou na planetu a tak vládnou myši s obrovskýma mozkama a komunikují i hýbají věcma jen silou vůle, jako jim ty obrovský mozky začnou pulzovat (je to taková vtipná scénka, jak je kocour uprostřed arény a myši v hledišti začnou naráz všechny pulzovat tím svým megamozkem a tím lítají sekery a meče a nože a nevím co a kocoura to rozseká Sml52) nicméně komunikaci na této úrovni si myslím budeme snad jednou používat, to by bylo nádherné, já furt tvrdím, že jsem se narodila brzo, že jsem se měla narodit minimálně v době teleportu....

    a tu druhou knihu musím někde pohledat....Sml67

    1. na komentář reaguje Nestyda — #95
    superkarma: 0 19.05.2009, 13:22:43
  10. [92] Nestyda [*]

    "Pokud by bylo možné silou vůle pohnout byť i jediným stéblem slámy, muselo by se změnit chápání světa a vesmíru."

    Michael Faraday, profesor chemie a fyziky (1791 - 1867)

    1. na komentář reaguje shb — #93
    superkarma: 0 19.05.2009, 12:40:52
  11. [91] Nestyda [*]

    ".. V těchto neviditelných, dosud pouze matematicky popsatelných světech neexistuje rozlišování času na minulost, přítomnost a budoucnost. My sami možná členíme svůj čas chybně. Naše představy o něm jsou snad grandiózním omylem. Ale proces změny myšlení již započal a stále se zrychluje..."

    úryvek z knihy Zázračný prostor a čas, Ernst Meckelburg

    1. na komentář reaguje shb — #93
    superkarma: 0 19.05.2009, 12:39:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] shb [*]

    Nestyda — #89 Sml47Sml48Sml79Sml9

    superkarma: 0 18.05.2009, 14:51:54
  2. [89] Nestyda [*]

    shb — #86 ale miláčku, TY NEJSI DEBIL!!!

    1. na komentář reaguje shb — #90
    superkarma: 0 18.05.2009, 14:50:52
  3. avatar
    [88] shb [*]

    OlgaMarie — #85 Sml67Sml30

    superkarma: 0 18.05.2009, 14:48:31
  4. avatar
    [87] Irena1 [*]

    OlgaMarie — #85 Sml52

    superkarma: 0 18.05.2009, 14:45:18
  5. avatar
    [86] shb [*]

    Irena1 — #84 já na to mé "proroctví" zapoměla, a teď to právě vypadá, že se to splní, já o tom nevěděla, ale táta mi to připoměl, říkal, no tys nám to loni říkala (já vím že jo, ale zahlušila jsem to v mé hlavě, abych na to nemyslela) úúúúúúúúaaaaaaaa jsem  D E B I L Sml13 pšt už o tom nic, fakt až jestli se to splní nebo ne tak napíšu Sml33

    1. na komentář reaguje Nestyda — #89
    superkarma: 0 18.05.2009, 14:45:10
  6. avatar
    [85] OlgaMarie [*]

    Irena1 — #81 Já kdysi kolem 22. hod. seděla a čuměla na knihovnu 2,5m x 5m s výřezem pro dveře a zařvala:"Rozjíždí se nám knihovna!" Do půlnoci jsme jen vyklízeli knihy. Nebylo to zemětřesení, jen křivá podlaha a stěny v paneláku. Knihovna byla přetížená.

    1. na komentář reaguje Irena1 — #87
    2. na komentář reaguje shb — #88
    superkarma: 0 18.05.2009, 14:38:09
  7. avatar
    [84] Irena1 [*]

    Nes: vzpomínat můžeš, ale žij tím, co právě je

    shb: tak držím palce, ať se vyplňjou jenom ty dobré předpovědi Sml67

    1. na komentář reaguje shb — #86
    superkarma: 0 18.05.2009, 14:36:55
  8. avatar
    [83] shb [*]

    Irena1 — #81 Sml67 to jsem ti právě chtěla napsat o tom los angeles, když jsem tě četla...no tak to máš hezký zážitky, ale fakt bych to nechtěla :o) trochu to znám a ničí mě to, zrovna momentálně čekám jestli se má jedna dost zlá předpověď vyplní ach Sml13 ale neřeknu víc, bojím se to ještě víc zakřiknout, leda až potom, tzn. po novém roce

    superkarma: 0 18.05.2009, 14:34:27
  9. [82] Nestyda [*]

    Irena1 — #81 já, já jsem ten zaslepený závistivec. Pošli to ke mně. Aspoň budu mít o čem přemýšlet a nebudu pořád vzpomínat.

    superkarma: 0 18.05.2009, 14:24:01
  10. avatar
    [81] Irena1 [*]

    Tak já mám aktuální zážitek, sice ne k roku 2012, ale zajímavej.

    O víkendu jsem byla na dvoudenním kurzu (léčení, kyvadlo, andílci...), kde vždycky bývá součástí i odblokování, čištění. No a dneska ráno jsem se hrůzou vzbudila s tím, že je zemětřesení, jasně jsem to viděla, jak se nám vysýpají knížky z knihovny, houpe lustr, klepou okna...Přítel mě uklidnil, ať neblbnu a spím. No a ráno jsem si na Seznamu přečetla, že zhruba ve stejnou dobu bylo zemětřesení v Los Angeles. Fujtajbl.

    Nic proti předvídání nebo procítění, ale tohle jsem viděla a cítila až ošklivě opravdově Sml3 Takže kdo tu kdysi záviděl, že jemu se nic zajímavého neděje - ráda přenechám Sml28

    1. na komentář reaguje Nestyda — #82
    2. na komentář reaguje shb — #83
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #85
    superkarma: 0 18.05.2009, 14:10:25
  11. [80] Nestyda [*]

    shb — #79 jo, tak to je "vono"!

    superkarma: 0 18.05.2009, 13:11:38
  12. avatar
    [79] shb [*]

    janina01 — #74 Nestyda — #75 to jsem taky slyšela a možná i viděla, máte pravdu je to fakt dávno, ale myslím že se i nůž pod tou pyramidou nabrousí....

    1. na komentář reaguje Nestyda — #80
    superkarma: 0 18.05.2009, 13:00:54
  13. [78] Nestyda [*]

    janina01 — #77 Zůstat mladá a přesto mít ty zkušenosti, aby už člověk ten život nebral tak vážně... to by se mně líbilo...

    superkarma: 0 18.05.2009, 11:46:03
  14. [77] janina01 [*]

    janina01 — #76 Třeba bych zůstala mladá Sml30, představa pěkná Sml30

    1. na komentář reaguje Nestyda — #78
    superkarma: 0 18.05.2009, 11:32:25
  15. [76] janina01 [*]

    Nestyda — #75 Tak si to dobře pamatuju, tenkrát mě to dost zaujalo a chtěla to vyzkoušet, ale nebylo jak Sml30.

    1. na komentář reaguje janina01 — #77
    superkarma: 0 18.05.2009, 11:31:13
  16. [75] Nestyda [*]

    janina01 — #74 Mám pocit, že jsem to viděla... I mám dojem, že pod ní spali nebo tam meditovali... a moc si libovali...

    1. na komentář reaguje janina01 — #76
    2. na komentář reaguje shb — #79
    superkarma: 0 18.05.2009, 11:27:33
  17. [74] janina01 [*]

    OlgaMarie — #71 Před několika lety byl i nějaký pořad, moc si to už nepamatuju, ale vyrobili pyramidu a zkoušeli pod ní dát zeleninu a čekali, za jak dlouho shnije, tedy doufám, že si to s něčím nepletu. Ta zelenina měla zůstat dlouho čerstvá. Už je to opravdu dost dlouhá doba.

    1. na komentář reaguje Nestyda — #75
    2. na komentář reaguje shb — #79
    superkarma: 0 18.05.2009, 11:21:42
  18. avatar
    [73] shb [*]

    RenataP — #65 Michaela Kudláčková — #67 OlgaMarie — #68 tak je to Z1, nemáme placený žádný spešl kanály, chytáme to normálně na anténu, je to zpravodajsý kanál a o víkendu to zase opakovali (dost věci opakujou, něco vidím i 5x- i když pořád v tom nacházím nové věci :o) ....i na tom Noe bývají občas dokumenty, ale člověk si musí ty informace kapku přebrat, je to křesťanský kanál, tak ono je po krapet tendenční, ale dá se na to koukat (i Květa Fialová říkala v tom rozhovoru, že ráda tam sleduje dokumenty :o) takže se na to fakt koukat dá :o)))

    superkarma: 0 18.05.2009, 09:34:40
  19. avatar
    [72] OlgaMarie [*]

    Michaela Kudláčková — #69 mi-ki — #70 Máte vzkaz.

    superkarma: 0 16.05.2009, 18:38:33
  20. avatar
    [71] OlgaMarie [*]

    mi-ki — #70 Michaela Kudláčková — #69 Bydlí kousek od Litomyšle a když jedeme na Moravu nebo z Moravy, vždy se tam zastavíme. U něho doma se vždy zastaví čas. Jen tam vlezete  a dejchne na vás takový klid a pohoda, že jste v snad v jiném století. Navíc pracuje hlavně se dřevem, což samo krásně voní. Opravoval nám 3 prastaré židle a nějak jsem si netroufla pyramidu ošmatlávat, ale dám s ním v létě řeč.

    1. na komentář reaguje janina01 — #74
    superkarma: 0 16.05.2009, 14:59:11
  21. avatar
    [70] mi-ki [*]

    OlgaMarie — #68 Jak ji ma velikou ? A z ceho ji vyrabel ?

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #71
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #72
    superkarma: 0 16.05.2009, 12:30:11
  22. avatar
    [69] Michaela Kudláčková [*]

    OlgaMarie — #68 Taky jsem ji hodně chtěla. Narazila jsem na techniku. Prozatím jsem nenašla nikoho, kdo by byl schopen mi ji vyrobit.....Chtěla jsem, aby byla velká jako malý stan...

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #71
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #72
    superkarma: 0 16.05.2009, 10:30:17
  23. avatar
    [68] OlgaMarie [*]

    Michaela Kudláčková — #67 Já se v těch TV kanálech také nevyznám. K čemu byly pyramidy stavěny nikdo neví. Jeden kamarád si ji udělal , má ji zavěšenou  nad postel a spí pod ní. Faktem je, že kamarád vypadá stále stejně velmi mladě a zdá se mi, že on (na rozdíl ode mě) zjevem nestárne. On by mi ji snad i vyrobil, ale kdo by mi do stropu přidělal závěs?

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #69
    2. na komentář reaguje mi-ki — #70
    3. na komentář reaguje shb — #73
    superkarma: 0 16.05.2009, 01:14:30
  24. avatar
    [67] Michaela Kudláčková [*]

    shb — #64 Budu brečet, nechytám Z1. Sml6Ani nevím, co to je za kanál a kde......chjo

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #68
    2. na komentář reaguje shb — #73
    superkarma: 0 15.05.2009, 23:16:15
  25. avatar
    [66] Michaela Kudláčková [*]

    OlgaMarie — #63 Někde jsem četla, že její hlava není původní. Také bych moc chtěla vědět, koho vlastně zpodobňovala původně....

    Postavení pyramid je údajně postavení hvězd v nějakém souhvězdí...já to dohledám, jak to je.....ale je to hodně zajímavé...

    superkarma: 0 15.05.2009, 23:15:01
  26. avatar
    [65] RenataP [*]

    shb — #64 díky za tip, kouknu na program, máme jen Z1

    1. na komentář reaguje shb — #73
    superkarma: 0 15.05.2009, 15:59:04
  27. avatar
    [64] shb [*]

    OlgaMarie — #63 nedávno jsem o Sfinze viděla dokument, ale byla to jakási rádoby rekonstrukce a hledali, kdo, že ji postavil a podle různých znaků se to snažili napasovat na jednoho faraona, ale pak si to vyvrátili, takže nic :o) Jinak včera byl dokument o Champolionovi (nevím jak se píše) a o Rosické desce, což známe, ale zajímavé. A každou středu teď chodí v 19:00 na barandově nebo Z1, no na nějakém z těch nových kanálů- Ztracené civilizace, už byli Mayové a tento týden Inkové, příští týden to jde zase....

    1. na komentář reaguje RenataP — #65
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #67
    superkarma: 0 15.05.2009, 14:28:02
  28. avatar
    [63] OlgaMarie [*]

    RenataP — #62 Hledá se také vztah Sfingy, jejíž stáří je odhadováno na 12000 let, k tomu, že vznikla v době, kdy vládlo znamení Lva. Někde to mám vypsané, že každá kultura a vzývání určitého boha souviselo s postavením Země v souhvězdí.

    1. na komentář reaguje shb — #64
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #66
    superkarma: 0 15.05.2009, 14:21:13
  29. avatar
    [62] RenataP [*]

    Citováno z článku tady  z r. 2006 - Cayce uvedl rok 1968-1969 jako počátek vzestupu. Místo definoval jako Bimini, blízko břehů Floridy. Skutečně tam byli v těchto letech dr. Mansonem Valentinem objeveny podivné podmořské rozvaliny odpovídající jeho vizi. Dlouhá rovná zeď složená z obdélníkových kvádrů, známá pod názvem Biminská zeď.

    Ja přírodního původu (tvrdí vědci). Jiní si myslí, že TOHLE rozhodně není dílo přírody stvořené jen tak. Spekuluje se o protipovodňové zdi, kterou se Atlantiďané snažili odvrátit blížící se katastrofu ve formě zvedající se mořské hladiny.

    Nakonec Cayce předpověděl, že až přijde čas, budou objeveny i zmiňované tři tajemné dokumenty o existenci bájného kontinentu v místě  kdesi u Bimini, u Velké Sfingy v Egyptě a v oblasti Yukatanu v Mexiku.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #63
    superkarma: 0 15.05.2009, 13:47:24
  30. avatar
    [61] shb [*]

    Irena1 — #60 jsem pro Sml33

    superkarma: 0 15.05.2009, 10:24:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme