Zdraví

20 fitness-tipů pro lenivé holky

Nemůžete se dostat do tělocvičny? Vždycky vám do toho něco přijde? Přestaňte se vymlouvat. Následujících 20 tipů pro lenivé holky vám ukáže, jak na to.

sport

Zdroj fotografií: www.shutterstock.com

1. Zkraťte to: Vždycky je tu možnost udělat si místo dlouhého cvičení kratší a intenzivnější trénink – pro případ, že se nějaký den nebudete chtít do cvičení příliš nutit.

2. Buďte připravená: Začněte cvičit hned ráno, takže nebudete mít šanci to později vynechat. Tohle je ideální tip pro všechny prokrastinující pohodlné dámy.

3. Dvě mouchy jednou ranou: Kardio cvičení a cvičení budující sílu nemusí probíhat samostatně. Spojte je do jednoho tréninku.

FitLift4. Klidně ležte na podlaze: Ano, můžete ležet na zemi a ještě u toho cvičit.

5. Televizní pauza: Reklamy při po sledování vašich oblíbených TV pořadů jsou dokonalým prostorem pro mini-trénink.

6. Socializujte se: Na další lekci se přihlaste společně s přáteli. Naplánujte si datum pro fitness a s velkou pravděpodobností se tohoto plánu budete držet. Nikdo si nechce vymýšlet výmluvy před přáteli.

7. Sbalte se: Dejte si sportovní věci do batohu večer před tréninkem. Ráno nebudete muset běhat splašeně po bytě a dávat dohromady věci na cvičení… a neskončíte tak, že to zabalíte.

8. MHD je minulost: Jeďte na kole nebo jděte pěšky, alespoň kousek cesty. Jsou z toho samé výhody: spálíte kalorie a nebudete muset jezdit přeplněnou městskou hromadnou dopravou a platit za ni.

9. Multitasking: Vždycky můžete propašovat cvičení do nějaké své činnosti. Třeba si protahujte lýtka – ve frontě v obchodě, při čekání na autobus nebo během čištění zubů.

10. Vychutnejte si svačinu: Správná svačinka před tréninkem vás podnítí k lepšímu výkonu při dalším cvičení.

11. Zpomalte: Nemusíte při tréninku fungovat jako motorová myš. Přidejte si zátěž, zpomalte a budete cítit, jak pálíte kalorie.

12. Pijte: Více vody v těle pomáhá spalovat více tuku, a pokud jste řádně hydratovaná, zvyšujete i svůj cvičební výkon. Pijte vodu po celý den.

13. Ať je z toho rutina: Je-li to, že cvičíte, vaší druhou přirozeností, nebudete v pokušení to přeskočit. Udržujte si ve cvičení pravidelnost v rámci týdne a začnete na sobě brzy pociťovat výsledky.

14. Posilujte: Pokud budete posilovat jen své srdce a nebudete dělat žádný silový trénink, nebudou se dít žádné velké změny.

15. Alespoň 10 minut: I když si někdy nedáte plný trénink, cvičte minimálně 10 minut s videem na YouTube. I krátké cvičení se počítá!

16. Pomozte si kofeinem: Jste příliš unavená, než abyste cvičila? Napijte se kávy nebo zeleného čaje a dostanete svou energii zpět. Kofein navíc zvyšuje výkon při tréninku.

17. Sledujte celebrity: Začněte následovat fitness hvězdy jako je Kayla Itsines a Hannah Bronfman, které svůj Instagram zaplnily tunami motivace. Je těžké nechtít posilovat při pohledu na tyto dámy!

18. Plaťte si trenéra: Přihlaste se na cvičení s úžasným instruktorem nebo si najměte osobního trenéra pro pár tréninků v posilovně. Budou vás motivovat a oživí vaši cvičební rutinu.

19. Odměňte se: Práce s nulovou odměnou není styl pohodlných dívek. Ať už to bude kousek čokolády, nový obleček nebo hodina relaxace, dejte si po vykonané práci nějakou odměnu.

20. Zůstaňte v posteli: Potřebujete sedm až devět hodin spánku, abyste měla celý den a během tréninku dostatečné množství energie? Další dobrá výmluva proč setrvat v posteli trochu déle.

Autor článku: FitLif

Mohlo by vás také zajímat:

   
19.05.2016 - Efektivní hubnutí - autor: FitLif

Komentáře:

  1. [8] andy.fitfab [*]

    Nebo stačí držet pravidlo 80/20 Sml22Sml30 http://fitfab.cz/bud-fit/trvale-stihla-postava-pravidlo-80-20/

    superkarma: 0 17.08.2016, 10:33:52
  2. [7] Venny83 [*]

    ted uplne nevim, jestli se sem muzou vkladat odkazy mimo zenain, ale mne se libil tento pohled na hubnuti www.readit.cz/zdravi/jakzhubnout-10kilo

    superkarma: 0 12.07.2016, 10:56:45
  3. avatar
    [6] AmeA [*]

    Sml67

    superkarma: 0 19.05.2016, 20:19:17
  4. avatar
    [5] judi [*]

    Sml15Sml80 pro nás starší, vše je snad pro mladé.Nemohu už ve svém věku hodnotit.

    superkarma: 0 19.05.2016, 18:08:45
  5. [4] Goldenhair [*]

    Kayla Itsines jede jako lokomotiva, po 1 jejím videu jsem byla "mrtvá"Sml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 19.05.2016, 10:37:45
  6. [3] Pavlína Süserová [*]

    Sml16Sml16Sml16

    superkarma: 0 19.05.2016, 09:27:19
  7. [2] bobani [*]

    dobré rady

    superkarma: 0 19.05.2016, 08:13:50
  8. [1] Andreadornova [*]

    Sml67

    superkarma: 0 19.05.2016, 06:44:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme