Bulvár

13 let za vraždu Ireny Neffové


Pražský městský soud dnes poslal devětatřicetiletého Roberta Neffa Nováka za vraždu manželky Ireny Neffové, dcery publicisty a spisovatele Ondřeje Neffa, na 13 let do vězení. Muž se k zabití své ženy přiznal. Hrozilo mu až 15 let vězení.

Podle obžaloby devětatřicetiletý Neff Novák svou o deset let mladší manželku letos v únoru zavraždil v jejich společném bytě poté, co se spolu pohádali. Nejdříve ženu rukama škrtil do bezvědomí, pak jí ještě utáhl kolem krku elektrickou šňůru.

Po činu mrtvé tělo odvezl do lesa mezi obce Kuchař a Vysoký Újezd na Berounsku, kde ho zakopal. Manželčiny osobní věci hodil v igelitové tašce do Vltavy nedaleko Radotína.

Neff Novák při výpovědi uvedl, že manželský spor vyvolala Neffová. Podle jeho slov ho urážela a ponižovala tak dlouho, až to nevydržel. V jejich manželství se podle něj vyskytovalo mnoho problémů, agresorem roztržek prý byla jeho žena.

S tím nesouhlasí otec zavražděné ženy Ondřej Neff ani její bratr David.

Obžalovaný muž nahlásil dva dny po vraždě policii, že Irena Neffová zmizela. Svému okolí sdělil, že ji naposledy viděl jít na cvičení.

Po celou dobu vyšetřování na internetových stránkách žádal, aby mu lidé poskytli o manželce jakékoliv informace. K vraždě se přiznal po několikahodinovém výslechu.

   
09.10.2008 - Společnost - autor: Marie Šrámková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [38] Zluta [*]

    Mně by spíš zajímalo,když mu hrozilo za tento čin 15 let, proč teda nakonec těch 15 let nedostal, ale "jen" 13? V rádiu včera celý den říkali,že soud dal 13 let, protože pro vyšší trest nebyly shledány důvody...no to teda nevím,co víc může člověk udělat,aby dostal vyšší trest, než-li uškrtit,ZABÍT,zakopat... a pak ještě hrát nevinného

    superkarma: 0 10.10.2008, 08:41:32
  2. avatar
    [37] Z cluster [*]

    Nase Veru: Děje se přesně to, co říkala Kotě, tzn. že takových případů bylo, je a ještě bude...Aniž bych chtěl Neffa nějak obhajovat, tak mě přivádí v úžas ty vaše komentáře. Zřejmě byste tu nejradši postavily koncentráky jak za reálného socialismu Trest smrti stejně nic nevyřeší a pro zločince je v takovýchto případech spíš vysvobozením, aniž by si plně uvědomil, co to vlastně provedl za volovinu...ono se to svědomí v něm jednou určitě ozve a bude ho to rozežírat zevnitř, to je ten nejlepší trest

    superkarma: 0 10.10.2008, 08:21:26
  3. avatar
    [36] Mipe [*]

    jsem proti trestu smrti,ale za vraždu bych dala doživotí bez možnosti propuštění,a makat by museli až by se z nich kouřilo,žádné úlevy apod. galeje na ně a pěkně tvrdý.

    superkarma: 0 10.10.2008, 08:20:39
  4. avatar
    [35] honuska [*]

    a pro takové by mohly být galeje. a nemluvit o lidské důstojnosti a právech na dobré zacházení ve vězení a pod.

    superkarma: 0 09.10.2008, 22:06:40
  5. [34] markousek [*]

    haj.l Jen ať si ho tam chudinku vypočítavého pěkně podají

    superkarma: 0 09.10.2008, 17:30:45
  6. avatar
    [33] Julča [*]

    Odemětobě: "nebo ať to financují příbuzní" Ty bys chtěla platit kriminál někomu z rodiny?

    superkarma: 0 09.10.2008, 16:57:31
  7. [32] mindulinka [*]

    Včera jsem se dívala Na vlastní oči - luxusní kriminál.

    superkarma: 0 09.10.2008, 16:32:16
  8. avatar
    [31] Mac [*]

    Nechápu! Jak je možné, že takoví hajzlové dostanou jen 15 let a ještě si v polovině bude moci žádat o propuštění za dobré chování Pak ho pustí, on si najde novou ženskou, na tu začne časem třeba taky žárlit, a tak to vyřeší jednoduše, zakroutí jí krkem...

    superkarma: 0 09.10.2008, 16:10:08

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Nase Veru [*]

    Málo..zase se projevilo naše sousnictví..víc mu dát prostě nemohli. to snad dělají proto, aby se až vyleze mohl pomstít..

    superkarma: 0 09.10.2008, 15:49:13
  2. avatar
    [29] ŠTÍSTKO [*]

    galeje na něj a bič!!!!!!!!!! Takovejhle haj.l,který dělal nevinátko a prosil lidi jestli ji někdo neviděl ,ani najíst bych mu v lapáku nedala. Teď mu budou ještě Neffovi platit ten kriminál z daní-dobrá oplátka za to,že jim zabil dceru .Chudák Domča.

    superkarma: 0 09.10.2008, 15:35:10
  3. avatar
    [28] Aja [*]

    Až ho pustí, tak si může Dominiku od Neffů vlastně odvést Nebo to jde nějak ošetřit? Jako otec na to bude mít nárok.

    superkarma: 0 09.10.2008, 13:40:54
  4. [27] Nase Veru [*]

    Pentlička: Max 12 a ještě se odvolá..

    superkarma: 0 09.10.2008, 13:35:37
  5. [26] Nase Veru [*]

    *Kotě*: Tohle tady moc z nás asi nerozlišuje..známý, neznámý!!Jde o vraždu..Každému stejně..a když to slyším o někom neznámém, zarazím se taky..Co se to děje??

    superkarma: 0 09.10.2008, 13:34:06
  6. [25] Nase Veru [*]

    Evikus: Se probuď...chtěla bych vědět tebe, kdyby ti zabili dceru, nebo někoho hodně blíkého... asi by si ho ještě pochválila...kde to žiju!!

    superkarma: 0 09.10.2008, 13:31:16
  7. avatar
    [24] ToraToraTora [*]

    Měl by sedět, ale obkročmo na hrazdě...třeba těch ubohých deset let

    superkarma: 0 09.10.2008, 12:14:00
  8. avatar
    [23] Pentlička [*]

    Dostane 12-13 let a za chvíli je venku.

    superkarma: 0 09.10.2008, 12:05:45
  9. avatar
    [22] Odemětobě [*]

    Mě štve,že budu platit vrahovi desetiletou dovolenou.Co je to za trest,když se jen flákají nebo je snad povinnost ve vězení pracovat už uzákoněná?To mně vadí na našem systému,že dotyční ubližují a ještě žijí na náš úkor.Galeje byly móóóc dobrá věc.A přispívat na ubytování,stravu a ošacení-buď si vydělá nebo to zafinancují příbuzní.Jsme humanisti až na půdu.

    superkarma: 0 09.10.2008, 12:02:32
  10. avatar
    [21] Evikus [*]

    Kelly: Jo, mě taky štve, že zloděj mnohdy dostane vyšší trest než vrah, ale dokud se nezmění trestní právo, my s tím nic nenaděláme

    superkarma: 0 09.10.2008, 11:54:44
  11. avatar
    [20] kačinka [*]

    Jeremi: Souhlas. A přeju Robertovi, aby svou dceru už nikdy neviděl.

    superkarma: 0 09.10.2008, 11:50:19
  12. avatar
    [19] Jeremi [*]

    *Kotě*: Na druhou stranu musím říct, že způsob jakým David Neff bojuje za neteř je mi sympatický a velmi mu fandím. A je mi fuk, že narozdíl od ostatních "rodin z černé kroniky", k tomu používá trochu "nečestné" zbraně jako je otcova popularita a vlastní novinářské zkušenosti a kontakty.

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:52:25
  13. [18] mindulinka [*]

    Kelly: Souhlasím, každýmu vadí jak máme nízké tresty za vraždy a násilí - ale nikdo z politiků s tím nic nedělá.

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:47:32
  14. avatar
    [17] *Kotě* [*]

    Kelly: posuzuje se jednak brutálnost činu, jednak jeho tzv. "společenská nebezpečnost" a napravitelnost pachatele.

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:47:14
  15. avatar
    [16] femme [*]

    doživotní galeje a je to

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:38:14
  16. avatar
    [15] Kelly [*]

    Evikus: a to je to, co mne děsně štve ... a taky to, že s výší trestu nikdo nic nedělá. Také je zavádějící pojem "brutální". Kolikrát mi připadá, že je to jen klička pro advokáty, kde můžou těm lumpům ulevit na trestu.
    Pro mne je každá vražda brutální.

    *Kotě*: ty podmínky by mne teda zajímaly.

    Víte, štve mne, že ve všem se opičíme po západu. Ale v tomhle směru je mrtvo. Koukněte se např. do VB. Tam si servítky neberou ani s dětmi. Vraždíš? Nemáš mezi lidma co pohledávat. Hotovo ...

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:35:38
  17. avatar
    [14] *Kotě* [*]

    Kelly: nenaplnil podmínky, aby soud mohl udělit výjimečný trest. Proto dostane základní sazbu za vraždu.

    Uvědomte si, že kdyby tato rodina nebyla mediálně známá a tak se to v médiích neprobíralo, byla by z toho jen další noticka v Černé kronice - "Manžel uškrtil po hádce manželku" a vám všem by to bylo úplně u p...le. Je to smutné, ale je to naprosto "standardní" vražda mezi partnery, jakých řeší kriminalisté každý rok desítky - výjimečná právě jen tím, že otec zavražděné je známý člověk.

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:23:44
  18. avatar
    [13] OlgaMarie [*]

    soofii: Pořad jsem viděla. Každá rodina pozůstalých nemá prostředky a možnosti seznámit veřejnost (i soud) s dalšími okolnostmi vraždy. Mně stačí, že vzal život a to se nedělá!

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:08:32
  19. avatar
    [12] Evikus [*]

    tlustoprdka: O osvojení už požádal bratr Ireny Neffové, David, se svojí přítelkyní. Teď se o tu dceru starají

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:01:25
  20. [11] mindulinka [*]

    tlustoprdka: on se teď stará o holčičku její strýc (bratr maminky) se svojí ženou.

    superkarma: 0 09.10.2008, 10:00:14
  21. [10] soofii [*]

    Viděla jsem pořad Na vlastní oči, kde tuhle záležitost probírali. Jednoznačně vyznělo, že to měl hošánek naplánované...
    To místo bylo tak odlehlé, že za bílého dne by se těžko hledalo, ne tak v noci.... A jámu, do které ji pohřbil, kopali 3 chlapi... Myslím, že by měl sedět hooodně dlouho, bez nároku na prominutí trestu. Navíc se rodina obává, že po výkonu trestu bude nárokovat dceru....

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:56:02
  22. avatar
    [9] tlustoprdka [*]

    OlgaMarie: Nejsem v tomhle kovaná, ale snad by si ji mohli osvojit(adoptovat asi ne, když žije jeden z rodičů a taky aby nebyla v dět.domově) děda s babičkou-rodiče Ireny N. Nevím, jestli tam nejsou třeba i věková kritéria, O.Neff není nejmladší. A do budoucna usilovat o to, aby se dostala do styku se svým otcem minimálně v doprovodu dospělé osoby a po plnoletosti, kdyby o to sama stála.

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:52:33
  23. avatar
    [8] Heduš [*]

    Fascinuje mě, jak furt ukazují tuhletu fotku...

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:50:09
  24. avatar
    [7] lightblue [*]

    doživotí všem takovejm hajzlům

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:43:11
  25. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Kelly: Zřejmě to, že je OTEC malého dítěte. Mně je divné, že není zbaven otcovských práv. I když to odsedí celé, nebude ještě dcera plnoletá.

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:36:16
  26. avatar
    [5] kareta [*]

    já bych to nechalal na jejích rodičích, ať trest určují pozůstalí

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:32:19
  27. avatar
    [4] Evikus [*]

    Kelly: Za vraždu je zřejmě 10 - 15 let, možná za brutální vraždu nebo za vraždu více osob by mu hrozilo víc let
    To, že sazby za vraždu jsou nízké, je bohužel pravdivé.
    Nase Veru: Já tobě taky

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:29:51
  28. [3] mindulinka [*]

    Stejně ho po půlce pustějí za dobrý chování

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:28:12
  29. avatar
    [2] Kelly [*]

    Mne by zajímalo, co brání tomu, aby dostal doživotí?

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:23:34
  30. [1] Nase Veru [*]

    Dala bych mu trest smrti..

    superkarma: 0 09.10.2008, 09:18:09

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme