Zdraví

12 rajčat v každé láhvi kečupu Heinz


Heinz nepotřebuje žádné konzervanty, barviva ani zahušťovadla. Kečup Heinz obsahuje kromě rajčat jen běžné kuchyňské přísady, jako jsou kvasný ocet, cukr, sůl, bylinky a koření.

 

Legendární kečup Heinz je na trhu už 132 let. Za tu dobu se stal synonymem kvality i legendou spotřebního designu. Především se ale jedná o poctivý kečup s originální chutí - v každé lahvi kečupu Heinz je obsaženo 12 kvalitních portugalských rajčat. Neobsahuje žádná zahušťovadla, protože je vyráběn z kvalitních rajčat plných dužiny, která přirozeně dozrávají na slunci. Kečupy Heinz neobsahují ani žádná umělá barviva, aromata nebo konzervanty. Od července jsou k dostání v novém obalu, s novou etiketou i vylepšeným složením.

 

Dlouholetá obliba značky Heinz po celém světě je způsobena především vysokou kvalitou jejích kečupů. Heinz si zakládá na tom, že své kečupy vyrábí z vysoce kvalitních dužnatých rajčat, proto kečup Heinz nepotřebuje žádné konzervanty, barviva ani zahušťovadla. Kečup Heinz obsahuje kromě rajčat jen běžné kuchyňské přísady, jako jsou kvasný ocet, cukr, sůl, bylinky a koření.

 

Tajemstvím originální chuti našich kečupů jsou velmi kvalitní rajčata, která pěstujeme v Portugalsku. Rajčata dozrávají na slunci a projdou celkem 75 kontrolami, než je použijeme do kečupu. Díky tomu jsou plná skvěle chutnající pevné dužiny. Jakákoliv zahušťovadla nebo další chemikálie prostě nepotřebujeme!“ říká brand managerka značky Kristýna Smitková.

 

Samostatnou kapitolou jsou obaly kečupů Heinz, se kterými už kdysi pracoval Andy Warhol. Jejich láhve totiž vždy určovaly budoucí trendy, ať už to byla ikonická skleněná láhev nebo plastová láhev otočená dnem vzhůru. Letos se láhev Heinz dočká dalších úprav. Bude nově vyráběna z recyklovatelného a zcela průhledného plastu (PET), mírně se změní i její tvar.

 

“Díky nové průhledné lahvi nyní lépe vynikne přirozená červená barva Heinz rajčat. Abychom ještě více zdůraznili důležitost kvalitních rajčat v kečupu Heinz, rozhodli jsme se změnit po 40ti letech zároveň design etikety a přidali jsme do stávajícího klasického a elegantního designu rajčátko, které ujišťuje spotřebitele o obsahu lahve,“ dodává Kristýna Smitková.

 

Kromě změny lahve a etikety se mění také receptura kečupu HOT. Díky použití speciálního koření, kajenského pepře, je nový HOT kečup ještě více pálivý!


V novém designu si budete moci koupit následující varianty kečupů Heinz:

  • Jemný – originální chuť kečupu Heinz
  • HOT  - nová opravdu pálivá receptura s kajenským pepřem
  • BIO – novinka, rajčata pěstovaná pro Heinz Bio kečup splňují normy ekologického zemědělství
  • FIT – receptura obsahující více rajčat a méně cukru a soli
   
16.09.2008 - Zdraví - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [1] saruz [*]

    není špatný, občas jej kupujeme

    superkarma: 0 26.12.2012, 15:36:20

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme